Hidd el pár nagypofájú nőszemély az egész villamost fel tudná dönteni, csak hogy felszálljon. Am a héten láttam olyan KingLongot a Moszkvára érkezni, amelyből csak úgy ömlött az ember kifelé az ajtón ahogy kinyilt. Szóval abban se 100-an voltak.
Kurva életbe, köcsög index elhányta az előző hozzászólásomat. Szóval akkor még egyszer összeszedem a gondolataimat:
Valaki elmagyarázná, hogy hogy fér a King Longba 43 álló utas? Púposra tömött buszon 25 álló utast számoltam. Persze egyeseknek külön kérvényt kell benyújtani, hogy a második ajtónál hátrébb menjenek, az meg szinte lehetetlen vállalkozás, hogy a lépcső utáni részre felkönyörögjünk bárkit is (álló utast). Inkább maradjon le két utas, de tapló utas nem mászik föl a lépcsőn még kérésre se.
A másik kedvencem meg amikor két megálló között 20-szor megnyomják a leszállásjelzőt, a sofőrnél meg folyamatosan csipog. Sőt, egyszer valami zenét is benyomott az utastéri hangszóróba, de nem tudom mit jelenthetett. Egy másik buszon folyamatosan zenélt meg bimbammolt az utastéri hangszóró, ajtózáráskor meg zümmögött.
Most a sztrájk miatt élvezhetem a 22-es helyett a King Longot. Nem olyan rossz. A lehajtható ülésekre kell ülni. Azok vastagon párnázottak, és jön a lábadra a meleg. Mondjuk most a fűtéssel nem volt gond, lévén tömve volt a busz, de kevésbé tömött buszon se volt hideg. Kabátban kellemes volt, illetve időként ki kellett gombolni, mert már melegem volt. És mindez a gyári fűtéssel (radiátor + a második ajtónál a hőlégbefúvó).
Nem "a legnagyobb húzása" ez egy kicsit sértő, bocsánat a mondatrészletért, hanem ezt tudta bekérni a pótlás miatt, és mivel szívesen ajánlotta a Volánbusz e tipusát így nem volt nagy baj a 240E közlekedésében.
A BKV Zrt. legnagyobb húzása: 2010.01.08-án a 240E vonalon. A kép mindent elmond magáról! Szerintem a garázsban maradt buszok miatt van ez a busz: "döntsétek el"!!
Nah hozok egy rossz hírt, egyik ismerősöm szerint a Borsod volán fogja összerakni a KING LONGOkat, hogy teljes csőd :@ Abból nem tudom, hogy mi igaz ha mégis BV elég nagy hibát fog elkövetni!
Bocs, minisztériumi urak, én nem vagyok egyik buszgyár alkalmazottja, csak egy mezei adófizető honpolgár, akinek az átlagnál nagyobb az orra, ezért távolabb is lát. Talán kancsal is lehetek, mert tágabb a horizontom, mint a szokásos cső...
És nem is várom, hogy rosszindulatú megjegyzéseimre a buszosok reagáljanak.
És látod, ti meg a minisztériumban tárgyalgattok, az asztal túloldalán meg tördelik a kezüket az öltönyösök, hogy "nem tudunk mit csinálni".
A ló***t nem, csak akarni kellene úgy működni, ahogy működik minden más állam, kormány, amely észreveszi hogy AZ a dolga, hogy ANNAK az országnak a polgárait, iparát hozzák a helyzetbe, amely a fizetésüket adja!!!!!
Megkérdeztétek, melyikük járt mostanában Szecsuánban nyaralni?!
Szerintem szervezzetek ti buszgyártók közösen egy konferenciát, hívjátok meg más-más napokon a vezető politikai pártok ez ügyben szóba kerülhető embereit, a minisztériumok jelenlegi és jövendő urait, a volános és békávés nagyzsebűeket, etessétek meg őket, inni is adjatok nekik eleget, biztosítsatok nekik szállodai szobákat megfelelő ágymelegítővel és mondjátok meg nekik, lassan érthetően, ha nem kaptok annyi segítséget tőlük, hogy nem helyezik versenyelőnybe helyettetek a külföldieket, akkor lehúzhatjátok a rolót és nem fizettek egy darab garas adót sem, sőt beálltok a munkanélküli segélyért és közben svarcban gyártjátok a kínai buszokat.. de a történtekről készítsetek fulltime, HD felvételeket!
Szerintem a kínaiak így csinálják. Vagy nyitnak egy számlát a fenti urak számára máltai kirendeltségük segítségével, amit egy euróban hétjegyű számmal töltenek fel?