Keresés

Részletes keresés

DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 138
Jó, de ez 2+2-es üléskiosztású kocsi. Egy 80 fő max bőven reális rá. Aztán, hogy a kinaiak elizélték a gyáritáblát a férőhelyről, ház ezvan. :P
Előzmény: Peti817172M (137)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.15 0 0 137
A gyári is csak 43+39 vagyis 82 (mivel a lehajtható üléseken is ültek). De valójában kb. 64 utas volt, és már nem fértünk fel többen.
Előzmény: DJ at3sz (133)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 136
Hidd el pár nagypofájú nőszemély az egész villamost fel tudná dönteni, csak hogy felszálljon. Am a héten láttam olyan KingLongot a Moszkvára érkezni, amelyből csak úgy ömlött az ember kifelé az ajtón ahogy kinyilt. Szóval abban se 100-an voltak.
Előzmény: Airider (135)
Airider Creative Commons License 2010.01.15 0 0 135
Pedig ott, ha jól emlékszem 25 négyzetcm/fő hellyel számoltak, és szerintem ez sem valami tágas hely egy főnek. :)))
Előzmény: DJ at3sz (134)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 134
a pl a Combino se a gyáritáblán szereplő utast vitt :D Jóóóval többet.
Előzmény: Airider (132)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 133
Ez a 97 fő gyári adat vs. Ikarus 260 esete. Civilek pedig 7x fősnek tekintik.

Biztos 8 fővel számolták. Ennyi.
Előzmény: Peti817172M (131)
Airider Creative Commons License 2010.01.15 0 0 132
Kínai méretekkel számolj. :)))
Előzmény: Peti817172M (131)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.15 0 0 131
Kurva életbe, köcsög index elhányta az előző hozzászólásomat. Szóval akkor még egyszer összeszedem a gondolataimat:

Valaki elmagyarázná, hogy hogy fér a King Longba 43 álló utas? Púposra tömött buszon 25 álló utast számoltam. Persze egyeseknek külön kérvényt kell benyújtani, hogy a második ajtónál hátrébb menjenek, az meg szinte lehetetlen vállalkozás, hogy a lépcső utáni részre felkönyörögjünk bárkit is (álló utast). Inkább maradjon le két utas, de tapló utas nem mászik föl a lépcsőn még kérésre se.

A másik kedvencem meg amikor két megálló között 20-szor megnyomják a leszállásjelzőt, a sofőrnél meg folyamatosan csipog. Sőt, egyszer valami zenét is benyomott az utastéri hangszóróba, de nem tudom mit jelenthetett. Egy másik buszon folyamatosan zenélt meg bimbammolt az utastéri hangszóró, ajtózáráskor meg zümmögött.
DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.13 0 0 130
Szoktál te BKV-val utazni?
Előzmény: M61-016 (129)
M61-016 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 129
Te most komolyan beszélsz?
Szoktál te King-Long-ozni?
Előzmény: DJ at3sz (126)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.13 0 0 128
Pedig eredeti kínai cucc :)
Előzmény: Airider (127)
Airider Creative Commons License 2010.01.13 0 0 127
Az nem gyári fűtés :), a tavalyi balhé után kapták nyáron a "tuningot".
Előzmény: Peti817172M (125)
DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.13 0 0 126
Persze, mivel tavaly télen psizkáltak a fűtésen. Most már fűtenek rendesen. BKV-hoz képest mesésen.
Előzmény: Peti817172M (125)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.13 0 0 125
Most a sztrájk miatt élvezhetem a 22-es helyett a King Longot. Nem olyan rossz. A lehajtható ülésekre kell ülni. Azok vastagon párnázottak, és jön a lábadra a meleg. Mondjuk most a fűtéssel nem volt gond, lévén tömve volt a busz, de kevésbé tömött buszon se volt hideg. Kabátban kellemes volt, illetve időként ki kellett gombolni, mert már melegem volt. És mindez a gyári fűtéssel (radiátor + a második ajtónál a hőlégbefúvó).
gertan Creative Commons License 2010.01.08 0 0 124
Tényleg olyan sz*r a KingLong, hogy ilyen újan már be kellett állnia két forduló közt a kárpitoshoz?!! :-))))
Előzmény: volvo1988 (122)
volvo1988 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 123
Nem "a legnagyobb húzása" ez egy kicsit sértő, bocsánat a mondatrészletért, hanem ezt tudta bekérni a pótlás miatt, és mivel szívesen ajánlotta a Volánbusz e tipusát így nem volt nagy baj a 240E közlekedésében.
volvo1988 Creative Commons License 2010.01.08 0 0 122
A BKV Zrt. legnagyobb húzása: 2010.01.08-án a 240E vonalon. A kép mindent elmond magáról!
Szerintem a garázsban maradt buszok miatt van ez a busz: "döntsétek el"!!



NEVETSÉGES!!!
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.05 0 0 121
én is utálom ezeket a buszokat... iszonyatosan kényelmetlenek és műszakilag total K.Ok!
Cpt.Dave Creative Commons License 2009.12.22 0 0 120
Nehezen tudnám elképzelni főleg hogy az emberek ott az ARC-re vannak beállva és a kiírt tenderből sejteni lehet, hogy lesz munkájuk jövőre is.
Előzmény: DJ at3sz (116)
DJ at3sz Creative Commons License 2009.12.22 0 0 119
Jah, az ilyen híreet ismerem :O))
Előzmény: DJ at3sz (118)
DJ at3sz Creative Commons License 2009.12.22 0 0 118
Körlnézek, miért ne.
Előzmény: buszozós (117)
buszozós Creative Commons License 2009.12.22 0 0 117
Az lehet, de szerintem nem én vagyok az aki ezt állítja szerintem néz be Borsod volán topicba. Remélem, hogy kacsa az egész...
Előzmény: DJ at3sz (116)
DJ at3sz Creative Commons License 2009.12.22 0 0 116
Sztem ez Kacsa. Max azzal kevered, hogy terveznek egy King Long gyárat itthonra.
Előzmény: buszozós (115)
buszozós Creative Commons License 2009.12.21 0 0 115
Nah hozok egy rossz hírt, egyik ismerősöm szerint a Borsod volán fogja összerakni a KING LONGOkat, hogy teljes csőd :@ Abból nem tudom, hogy mi igaz ha mégis BV elég nagy hibát fog elkövetni!
gertan Creative Commons License 2009.12.19 0 0 114
Bocs, minisztériumi urak, én nem vagyok egyik buszgyár alkalmazottja, csak egy mezei adófizető honpolgár, akinek az átlagnál nagyobb az orra, ezért távolabb is lát. Talán kancsal is lehetek, mert tágabb a horizontom, mint a szokásos cső...

És nem is várom, hogy rosszindulatú megjegyzéseimre a buszosok reagáljanak.
gertan Creative Commons License 2009.12.19 0 0 113
És látod, ti meg a minisztériumban tárgyalgattok, az asztal túloldalán meg tördelik a kezüket az öltönyösök, hogy "nem tudunk mit csinálni".

A ló***t nem, csak akarni kellene úgy működni, ahogy működik minden más állam, kormány, amely észreveszi hogy AZ a dolga, hogy ANNAK az országnak a polgárait, iparát hozzák a helyzetbe, amely a fizetésüket adja!!!!!

Megkérdeztétek, melyikük járt mostanában Szecsuánban nyaralni?!
Előzmény: I-shift (112)
I-shift Creative Commons License 2009.12.19 0 0 112
-:)))))))))
Előzmény: gertan (111)
gertan Creative Commons License 2009.12.19 0 0 111
Szerintem szervezzetek ti buszgyártók közösen egy konferenciát,
hívjátok meg más-más napokon a vezető politikai pártok ez ügyben szóba kerülhető embereit, a minisztériumok jelenlegi és jövendő urait, a volános és békávés nagyzsebűeket, etessétek meg őket, inni is adjatok nekik eleget, biztosítsatok nekik szállodai szobákat megfelelő ágymelegítővel és mondjátok meg nekik, lassan érthetően, ha nem kaptok annyi segítséget tőlük, hogy nem helyezik versenyelőnybe helyettetek a külföldieket, akkor lehúzhatjátok a rolót és nem fizettek egy darab garas adót sem, sőt beálltok a munkanélküli segélyért és közben svarcban gyártjátok a kínai buszokat.. de a történtekről készítsetek fulltime, HD felvételeket!

Szerintem a kínaiak így csinálják. Vagy nyitnak egy számlát a fenti urak számára máltai kirendeltségük segítségével, amit egy euróban hétjegyű számmal töltenek fel?
Előzmény: I-shift (109)
Szergej-szergejevics Creative Commons License 2009.12.19 0 0 110
legalább nem csak olyan cikkek jelennek majd meg a sajtóban, hogy "ismét kigyulladt egy ikarus..."
Előzmény: buszozós (108)
I-shift Creative Commons License 2009.12.19 0 0 109
 

Jaj de jó, a világ legnagyobb országának a legnagyobb buszgyártója jön

hozzánk, velünk konkurálni!!!!!!

 

Mennyivel nagyobb dicsőség, mintha csak egy kis 20-30 milliós ország jönne ellenünk...-:)

 

Azért nem kívánom senkinek, hogy addig járjon gyalog, amíg az első itthoni

gyártású King Long meg nem jelenik a megállóban...-:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!