Hamár felmerült ez a 'nem a település központban véget érő járat' téma...
A napokban lettem figyelmes, hogy az Üllés, Halasi csatorna megálló után, Zsana felé tovább haladva a jobb oldalon kikerült egy érdekes tábla. (Az alábbi koordinátán látszik, hogy régebben megállni tilos tábla volt kitéve a helyszínre: 46.344695, 19.831346 ) Az új tábla erre a pályázatra utal: Buszforduló kialakítása Üllésen (ulles.hu). Szerintetek esélyes az 5050-es eddig csak Üllés, autóbusz-váróterem-ig közlekedő járatok meghosszabbítása?
Leggyakrabban az ott kezdő/végző kocsik kezdő/végző járatai vannak ott, de maga a megállóhely azért egy településrészt is kiszolgál, így sok más helyközi járat is betér oda.
A Dobó utcától induló és Csongrádig közlekedő járat szerintem viccesebb, az majdnem hogy a tárolóhelytől 1-200 méterre kezd. :)
Valaki nem tudja miért végállomásozik jó pár busz(főképp 5004,5150) pont mindszent, alvízműnéll? Láttam van napközben is ilyen. Van(nak) ottani kinnalvós kocsik és azok mennek csak odáig/indulnak csak onnan?
Igen, valóban ő állt be Újszeged-Mezőhegyes, és ahogy látom a bent elhelyezett tájékoztató táblákról Battonya felé is. Elég frissnek tűnik, szerintem én lehetek az első utas rajta.
Augusztus 1-től Újszeged-Mezőhegyes között a következőképpen alakulnak a "vonatpotló buszok":
Mezőhegyes vá. 9.40 - Szeged Mars tér 11.20
Szeged Mars tér 11.40 - Mezőhegyes vá. 13.20
Mezőhegyes vá. 15.40 - Szeged Mars tér 17.20
Szeged Mars tér 17.40 - Mezőhegyes vá. 19.20
Állítólag credo econellek járnak majd, amelyek "klímásként" vannak beharangozva. Valaki tudja honnan szerzik ezeket, esetleg egy makói példány lesz, amin általában nem működik a klíma? 🤣