Keresés

Részletes keresés

Takyka! Creative Commons License 2024.08.16 0 0 72186

Elsőre az alacsony üzemanyagnyomás vagy a rosszul mérő motorhőmérséklet érzékelő a gyanús.

Ha lesz diagnosztikai cuccod, akkor az érzékelőket le tudjuk csekkolni.

Az üzemanyag nyomást meg majd ki kell ókumlálni, hogyan mérjük meg.

Kelleni fog service manual az biztos!

T.

Előzmény: Béci 72 (72180)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72185

Folyamatosan nem járattam 2600 fölött,csak adtam pár gázfröccsöt.

Előzmény: 409 (72183)
lapar Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72184

eZ A JELZŐVÍZ DOLOG ÉRDEKES TUD LENNI. (bocs)

Nekem pl csak az jön, amit átenged a termosztát. Hidegen, csak köpköd-szörcsög, és melegen is csak terheléssel jön folyamatosan a víz. Amikor alapjáraton pötyög, akkor néha visszazár, és megint köpköd egy darabig. Ha kivettem a termosztátot, akkor jön folyamatosan hidegen is. (Yam F4)

Persze az is lehet, hogy valahol van egy dugulásom, mert az összes jutubos videón egyből jön a víz, tehát nem csak a termosztáton áthaladónak kéne.

Előzmény: 409 (72179)
409 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72183

 

 Az biztató, mert azt írják az az immo engedi beindulni a motort, de nem lehet 2600f/min fölé forgatni ha "tilt".

Előzmény: Béci 72 (72181)
409 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72182

 

 Na megvan. A termosztát 58-62°C-nál kezd nyitni és 70°C-nál van teljesen nyitva.

Előzmény: 409 (72179)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72181

Igen,3000 fölé is megy.

Előzmény: 409 (72179)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72180

Ez 3-4 mp-ig is köszörül.Úgy,mintha egyáltalán nem akarna beindulni.

Előzmény: Takyka! (72177)
409 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72179

 

 Ne kösd le.

Kiforog a motor 2600f/min fölé????

Hogy a jelzővíz milyen hőfokú, az csak részben van összefüggésben a blokk hőmérsékletével.

Előzmény: Béci 72 (72176)
Takyka! Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72178

Ne.

 

T.

Előzmény: Béci 72 (72176)
Takyka! Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72177

Avensis 2,4 benzin 0 km-es korától, stabilan kb. 1,5mp köszörülés után indult. Márkaszervíz váltig állította, hogy ezek ilyenek.

 

 

T.

 

Előzmény: dqr79 (72173)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72176

youtube videón egy rántásra indult.De ott le volt merülve az aksi.Lekössem,és úgy próbáljam?

Előzmény: 409 (72174)
409 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72175

 

 Úgy is van az amíg nincs valami nyűgje. Onnantól már "csak" meg kell találni azt a nyűgöt.

Előzmény: dqr79 (72173)
409 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72174

 

 Jutott most fejembe, próbáld meg berántani indítózás helyett, hogy úgy indul-e. Bár azt hiszem, ez ennél nem egyszerű.

Előzmény: Béci 72 (72171)
dqr79 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72173

Mindig azt hittem, az injektoros cuccok mind pöccre indulnak. Az eddigi injektoros autóimmal is mindig így volt, ha véletlenül mégse akkor vagy az akksi volt szar vagy az önindító motor.

Előzmény: dqr79 (72172)
dqr79 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72172

Hát én nem értek hozzá, passz, Takyka vagy 409 biztos többet tudna hozzászólni a dologhoz.. 

Előzmény: Béci 72 (72171)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72171

Ma pl.tök hideg volt.

Ki érti ezt?

Cseréltem gyertyákat,ugyanúgy szarul indul.

 

Előzmény: dqr79 (72170)
dqr79 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72170

Van itt pár Yamahás szerintem, kérdezd meg őket - lehet hogy a Yamaha forrón szereti :)

Előzmény: Béci 72 (72169)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72169

Az Evinrude,vagy a Suzuki ellenőrző víze max.30-35 fokos.

A Hondáé meg ennél is hidegebb.(sőt nincs is🙂)

Előzmény: 409 (72168)
409 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72168

 

 Elvileg 50-60°C az üzemi hőmérsékletük. Azt már kézzel nem bírod tesztelni, tehát ha alatta tudod hagyni a kezed akkor nem lehet az annyira meleg. De egyébként majd kiabál ha túlmelegszik.

Előzmény: Béci 72 (72167)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72167

A kútból jött a víz,baromi hideg.

Megnézem,látni-e valamit a termosztáton.88 óra után(tuti,hogy édesvíz)

nem lehet baja.

Előzmény: dqr79 (72166)
dqr79 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72166

Nekem se volt se a Mercury se a Suzuki minimálisan langyosnál melegebb soha, olyan, hogy nem tudom alatta tartani a kezem sose fordult elő, szerintem max 30-35 fokos volt. Kivéve ha vödörben öblögettem egy darabig újra felhasznált vízzel a kikötőben, mikor már langymeleg víz ment befelé, akkor előbb utóbb kifele is melegedett , ilyenkor abbahagytam az öblítést - nem lehet, hogy a hőség miatt a slagból jövő víz eleve meleg kissé?

Előzmény: Béci 72 (72165)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72165

És az normális?

Ez is kb ilyen volt,de más motorjaimnál ezt még soha sem tapasztaltam.

Előzmény: lapar (72164)
lapar Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72164

"elég meleg víz jött ki az ellenőrző lyukon"

 

Ez nem egzakt mérték.

Nekem olyan szok jönni, hogy alá tudom tenni kezem (nem kell anyázva elkapni), de nem tudom alatta tartani. Az szerinntem kb. 50 °C. (vagy 45)

Előzmény: Béci 72 (72159)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72163

Ja,mert te még robotolsz éjjel-nappal☹️

Egy svájci ezt aligha ismeri...

Előzmény: 409 (72162)
409 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72162

"egy nyugdíjasnak mindig baromi sok a dolga,"

 

Bizony-bizony, és ez nem tréfa ám.   :)

Előzmény: Béci 72 (72161)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72161

Már várom!

De egy nyugdíjasnak mindig baromi sok a dolga,és a posta is legalább 500 méterre van. Elektromos roller,és elekromos bringa is csak 3 van a garázsban,de lehet,hogy elment a villany🙂

Előzmény: Takyka! (72160)
Takyka! Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72160

Azt rontottad el, hogy a propeller nem ért bele a Dunába!

 

Hagyd a fenébe az agyalást. Annyira pattintsd össze, hogy lehessen vele menni, cimbid küldje azonnal a hajólevelet és usgyi a vízre...

 

T.

Előzmény: Béci 72 (72159)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.15 0 0 72159

Köszi,majd elválik.

Tegnap elég meleg víz jött ki az ellenőrző lyukon,vajon mit tehettem össze rosszul?Mintha nem nyitott volna ki a termosztát.

Előzmény: Takyka! (72158)
Takyka! Creative Commons License 2024.08.14 0 0 72158

Ehhez nem matek zseni kell, hanem jós...

(Mostanában kb annyit is tippelek itt) :-)

 

Szerintem kb. 5000-5300 körül.

 

Az eltérő áttétel miatt véletlenül ugyanakkora az effektív emelkedése a két csigának. Így a két motor fordulatszáma az adott csigákkal 1:1-ben ugyanakkora elméleti sebességet ad.

25%-al kisebb teljesítmény kb. 12%-al kisebb sebességet fog eredményezni. Bár a csiga átmérő (ebből következően a felület) jóval kisebb, így a slip nőne. De a kisebb tolóerő, a nagyobb fordulatszám és a kisebb súly kompenzál. Emigyen a slip-et hasonlónak gondolom.

 

T.

Előzmény: Béci 72 (72157)
Béci 72 Creative Commons License 2024.08.14 0 0 72157

Ezt csak gondolom.

Te vagy a matekzseni,nekem rànézésre nagynak tűnik.Itt vannak az adatok:

Evinrude csiga 13,3/4x19, áttétel 1:2,67. ez forgott a Wikingen kb.5700-ig.

Yamaha csiga: 11,1/4x 14. áttétel 1:2  ez a motor 10 lóerővel gyengébb,15 kg-val könnyebb.Kb.meddig fog forogni ugyanazon a csónakon?

Előzmény: Takyka! (72154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!