Nekem pl csak az jön, amit átenged a termosztát. Hidegen, csak köpköd-szörcsög, és melegen is csak terheléssel jön folyamatosan a víz. Amikor alapjáraton pötyög, akkor néha visszazár, és megint köpköd egy darabig. Ha kivettem a termosztátot, akkor jön folyamatosan hidegen is. (Yam F4)
Persze az is lehet, hogy valahol van egy dugulásom, mert az összes jutubos videón egyből jön a víz, tehát nem csak a termosztáton áthaladónak kéne.
Mindig azt hittem, az injektoros cuccok mind pöccre indulnak. Az eddigi injektoros autóimmal is mindig így volt, ha véletlenül mégse akkor vagy az akksi volt szar vagy az önindító motor.
Elvileg 50-60°C az üzemi hőmérsékletük. Azt már kézzel nem bírod tesztelni, tehát ha alatta tudod hagyni a kezed akkor nem lehet az annyira meleg. De egyébként majd kiabál ha túlmelegszik.
Nekem se volt se a Mercury se a Suzuki minimálisan langyosnál melegebb soha, olyan, hogy nem tudom alatta tartani a kezem sose fordult elő, szerintem max 30-35 fokos volt. Kivéve ha vödörben öblögettem egy darabig újra felhasznált vízzel a kikötőben, mikor már langymeleg víz ment befelé, akkor előbb utóbb kifele is melegedett , ilyenkor abbahagytam az öblítést - nem lehet, hogy a hőség miatt a slagból jövő víz eleve meleg kissé?
De egy nyugdíjasnak mindig baromi sok a dolga,és a posta is legalább 500 méterre van. Elektromos roller,és elekromos bringa is csak 3 van a garázsban,de lehet,hogy elment a villany🙂
Az eltérő áttétel miatt véletlenül ugyanakkora az effektív emelkedése a két csigának. Így a két motor fordulatszáma az adott csigákkal 1:1-ben ugyanakkora elméleti sebességet ad.
25%-al kisebb teljesítmény kb. 12%-al kisebb sebességet fog eredményezni. Bár a csiga átmérő (ebből következően a felület) jóval kisebb, így a slip nőne. De a kisebb tolóerő, a nagyobb fordulatszám és a kisebb súly kompenzál. Emigyen a slip-et hasonlónak gondolom.