Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 18114

Ez a gondolat bennem is felmerült már. A 30-asra mindenképpen a 41-es befejezése után mennek, vagy más cég más gépekkel??

Mert ha a 41-es nem készül el, de a 30-ast elkezdik (időbeni átfedéssel), akkor honnét érkezik a répa Kaposba?

Előzmény: sörösgigant (18112)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 18113

2014. októberére gondoltam. Ennek a mostani vágányzárnak a végére.

Talán jövő nyáron lesz a ,,második ütem", de ez még bizonytalan...

Előzmény: a Zsóti (18111)
sörösgigant Creative Commons License 2014.07.26 0 0 18112

Aha....Akkor igyekeznük kell, mert ugye a répaszezon, és a 30-asnak is neki kellene állni...

Szerencsére nem érint, a sárbogárdi buszozgatás után ez csak egy kis érdekesség....

Előzmény: H-matula (18109)
a Zsóti Creative Commons License 2014.07.26 0 0 18111

Én ugyan nem utaztam vonatpótlón, de ennek ellenére erről nem hallottam semmit sem.

Egyébként melyik év októberére gondoltál?

Előzmény: Törölt nick (18106)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.26 0 0 18110

Akkor buszozunk szeptemberben is...

A fene bánná, ha rendesen meg lenne csinálva a pálya.

Előzmény: H-matula (18109)
H-matula Creative Commons License 2014.07.26 0 0 18109

Ma beszéltem az ott dolgozókkal, elmondásuk szerint eredetileg nem terveztek talajstabilizációt. A felépítmény elbontása után jöttek rá,hogy szükség van rá,a tervezetten felül meg kell csinálni azt is. többek között ez is a csúszás oka.

Előzmény: sörösgigant (18105)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 18108

Én egyik mv ismerősömtől hallottam,hogy szeptember 15-ig.

Előzmény: Törölt nick (18106)
sörösgigant Creative Commons License 2014.07.24 0 0 18107

A vonatótlón hallottam ma délelőtt, hogy lehet, de lehet hogy nem. A sofőröktöl....

Előzmény: Törölt nick (18106)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 18106

A napokban a vonatpótlókon hallani, hogy október 1-jéig kitolták a 41-es vágányzár határidejét. Más is hallott már róla?

sörösgigant Creative Commons License 2014.07.23 0 0 18105

Lehetséges. A víz szintje a vasút alapja felett jóval magasabban van. Gndolom ott a zagy alatt nincs vízzáró réteg, és a medencéket sem vízzáró alappal készítették. Sejtésem szerint a víznyomása miatt az ottani tőzeges, amúgy is mocsaras talajban vidáman rohangál ide.oda....

Előzmény: Törölt nick (18095)
trizs77 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 18104

Ha a 36-os vonal 53 kilométerén valóban végeznének előzetes talajvizsgálatot és környezetvédelmi felmérést, akkor az érte adott 7,5 millió Ft.- túl olcsó.

 

Ennyiből egyiket se lehet megcsinálni.

 

Ez a 7,5 millió Ft.- valamilyen irodai, a helyszíneket nem érintő munka ellenértéke lehet.

 

Ennyi pénzből, eszközökkel még a minta vevők se tudják bejárni a vonalat.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 18103

Ha a 36-os vonal 53 kilométerén valóban végeznének előzetes talajvizsgálatot és környezetvédelmi felmérést, akkor az érte adott 7,5 millió Ft.- túl olcsó.

 

Ennyiből egyiket se lehet megcsinálni.

 

Ez a 7,5 millió Ft.- valamilyen irodai, a helyszíneket nem érintő munka ellenértéke lehet.

 

Ennyi pénzből, eszközökkel még a minta vevők se tudják bejárni a vonalat.

 

 

_karika Creative Commons License 2014.07.22 0 0 18102

Én nagyon nem értek ehhez, de azért 7 és fél millióba belekerül a környezetvédelmi vizsgálati dokumentum. De eközben a vasúti pályában egy rozsdás csavar se lett kicserélve. Cáfoljaltok nyugodtan...

 

Ismerek olyan projektet, ahol az építés anyagköltsége (a munka önkéntesen, szabadidő terhére fog megvalósulni) közel megegyezik az engedélyeztetés illetékének és a környezetvédelmi hatástanulmány árának összegével. :(

Előzmény: Törölt nick (18097)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 18101

Biztos nem vizsgálták a talajt. Igaz, hogy a pálya üvöltötte magáról, hogy nagy baj van az alépítménnyel. Több helyen néhány (tényleg 1-3) éves vágányszabályozások, friss anyagolások megsüllyednek, sárodosik a felépítmény. De ha ezt sem látják, akkor a vasúti töltés mellett kétoldalt hónapokig álló psohadtvizet csak észrevették volna. Hja kérem, nem az irodából kellene a z építkezéseket eldönteni, kitalálni. Először terepszemle gyalog (minimum).

Az meg a vasút szégyene, hogy semmit sem tesz azellen, hogy a szennyvízülepítőnél az iszapot a vasút melletti lapályos területek feltöltésére teregetik szét (kristálytisztán látható vonatból is). A felszíni vizek így a vasúti töltés nyakába folydogálnak évtizedek óta. Függetlenítem attól, hogy kinek és meddig a területe, meg hogy nem lehet máshogy megoldani a sz@r szétterítését.

 

Azt, hogy ezeket meglássam, nem kellett diploma, nem kell környezetvédelmi és talaj vizsgálat. Csak nézni kell-jobbra-balra és lefelé.

Előzmény: MCA-001 (18099)
Lovrin Creative Commons License 2014.07.21 0 0 18100

Ebben az az igazán meglepő, hogy mellékvonallal kapcsolatban akármilyen tervezést/fejlesztést a NIF bonyolít le.

Előzmény: Törölt nick (18097)
MCA-001 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 18099

Azt nem értem, hogy előzetes talajvizsgálatot ilyenkor nem végeznek?

Ez nem része a tervezésnek?

 

Csak megjegyzés:

Marcaliban az elkerülő építése azért csúszik, és kerül többe mert nem tudták előre, hogy az utat keresztező patak medre túl mocsaras??? 

(egy vidéki parasztot megkérdeznek az ingyen megmondja nekik, hogy a patakparti égeresek mocsaras területen nőnek)

Előzmény: Törölt nick (18098)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 18098

Én csak a vonatpótlókon hallok ezt-azt, így nem biztos hogy igaz. De állítólag nagy a baj a szennyvízülepítőnél és Kaposhomoknál egy rövidebb szakaszon. Nagy képzelőerő nem kell, hogy elhiggyük...

Előzmény: Törölt nick (18095)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 18097

A Vasútvonalak között a Kaposvár-Fonyód vonalhoz is akad egy bejegyzés:

 

http://www.nif.hu/hu/szerzodesek/vasutvonalak/Fonyod_-_Kaposvar_vonalszakasz_felujitasahoz_elozetes_kornyezetv

 

Én nagyon nem értek ehhez, de azért 7 és fél millióba belekerül a környezetvédelmi vizsgálati dokumentum. De eközben a vasúti pályában egy rozsdás csavar se lett kicserélve. Cáfoljaltok nyugodtan...

Előzmény: MCA-001 (18096)
MCA-001 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 18096
Előzmény: Törölt nick (18095)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 18095

Üdv mindenkinek.

 

Hogy haladnak az átépítéssel Kaposvár-Baté között?Egyik ismerősömtől hallottam,hogy állítólag kitolták szeptember 15-ig a vágányzárat mivel a víztározónál csak jön fel a víz.Erről tud valaki valamit?A 30-as és 36-os vonal átépítése mikor kezdődik?

sörösgigant Creative Commons License 2014.07.18 0 0 18094

Van még a tolatós ? Hallom maszekok is járnak ki. 

Pfejj de rühelltem a tolatóst. Hisztis főnökasszony, meg az idomított...Na mindegy milyen emberkéi. Brrrrr.....Vasutat akartak mindenáron játszani, de valahogy sosem sikerült......Mint egy rossz körfolyosós bérház: Minden negatív karakter megvolt arrafelé. Persze akadtak jófejek is, de nagyon vidék volt.....

Előzmény: Edericsi (18093)
Edericsi Creative Commons License 2014.07.18 0 0 18093

Van, igen. 

Nem zavarja (egyenlőre) az elkerülő építés a tolatósokat.

Előzmény: MCA-001 (18091)
M40-109 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 18092

Vajon mikor jut el az agyasokig (Elvira), hogy a Kisfürdő az eredeti menetrend szerint közlekedik, és nem kell rá pótjegy? 12-én a fentiek szerint ment. Nem tűnt ez fel valakinek?

 

Vajon most szombaton lemarad valaki róla emiatt?

MCA-001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 18091

Van jelenleg kiszolgálás Marcaliban?

Az elkerülő út építése nem zavarja a teherforgalmat?

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.15 0 0 18090

Akkor nem finnyákoltak, amikor a vasút elhozta a fellendülést a Balatonhoz is. Akkor az természetes jó volt. Pedig régen nem hegesztett pálya volt, az még csattogott is.

 

Nemhogy örülnének neki, hogy átépül és elvileg gyorsabb, pontosabb lesz! Be is lehetne csukni a vasutat, aztán akkor nyáron megnézném a nagy közúti forgalmat.

 

Egyébként az új sínszálakon a vonatok némiképp halkabban gurulnak...

 

Egy cikk a zajvédő falakról:

 

http://iho.hu/hir/a-zajvedo-falak-koze-zart-vilag-140630

 

Kár lenne a Balatont elcsúfítani ezekkel a borzalmakkal. A Velencei tónál sikerült...

Előzmény: sörösgigant (18089)
sörösgigant Creative Commons License 2014.07.15 0 0 18089

Csak halkan lérdezem: Mi volt előbb ? A vasút, vag a nyaralók ? Mi a ......Szóval azért kellett  vasút valagába épülni ? !

Elárulom, akkoriban a pógár nem volt annyira kényes, finnyás pöcsarc, elviselte a füstöt, és a zajt. Igen a zajt, mert bizony a fékezéssel, meg mással is csaptak elég zajt a vonatok, füst, miegyéb volt akkoriban is...

 

Nem probléma, kapnak faszányos zajvédő falakat, aztán nézegetheti a sok .... F@sz a ráfirkált nemiszerveket, dávidcsillagokat.....

Előzmény: produc (18088)
produc Creative Commons License 2014.07.14 0 0 18088

Loppert Dániel kommunikációs igazgató válaszai nyomán kiderült: a Vasút soron élők aggodalmainak egy része alaptalan lehet.

 

Mit lehet?

 

Ha Dani úgy mondja, úgy is lesz!

Előzmény: M62-238 (18087)
M62-238 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 18087
Robi bakter Creative Commons License 2014.07.09 0 0 18086

Várnak mindenkit Kapostüskeváron (150 Ft/fő támogatás ellenében), most vasárnap!

Lesz délelőtt rádiótávirányítós harci-jármű bemutató.

Egész nap modellvasút vezetési lehetőség gyerekeknek. 
Vasúti egyenruha kiállítás.
Telefon és telefonkártya kiállítás.
Harci jármű makettek és vasútmodellek bemutatása.
Repülőgép makettek kiállítása.
CB-LB telefonok kiállítása.
Régi számológép bemutatása.
Fotózás vasutas ruhában és harckocsizó sisakban. 
Tárlatvezetés.
Menetrend szerinti modellvonat forgalom a nagy terepasztalon... 
és ami még...

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.29 0 0 18085

8215 számú vonat! Mindennap más más összeállítás! 

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MU4tyeALEsM

Előzmény: sörösgigant (18084)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!