2 hete vettem egy VW CC 2013/05 2.0 CRDTI 140LE DSG járgányt!Nagyon kiraly, imádom..viszont felfigyeltem egy számomra érdekes dologra!
Nálam a tipust jobban ismerö és nagyobb tapasztalattal bíró emberek véleményére lennék kíváncsi!Nem biztos hogy ez hiba, de nekem eddig csak viszonylag kis köbcentis benzines autóim voltak, amik viszonylag gyorsan elérték a 90 fokot.Viszont ha a CC-vel elindulok otthonról, országúton(90-100km/h) akkor kb olyan 12-15km(15-20 min) kell elmennem vele mire teljesen függölegesen beáll 90 fokra a mutató!Ez igy normális??Tudom hogy a dízelek nehezebben melegszenek és ugye nekem ebben még nincs tapasztalatom, de én ezt egy kicsit sokallom!Segítséget,válaszokat elöre is köszönöm!Üdv Viktor!
Sziasztok, b6 bixenon. A jobboldali távfény nem működik, a tompított igen. Mivel egy izzó látja el mindkét feladatot gondolom az jó. Az órában a visszajelző jelzi a hibát.
Sziasztok vw passat b6 variant 4 motion 2006 2.0 pdtdi a volt tulaj Castrol motor olajat, használt, én liqui molyt most lesz aktuális olaj csere, de a szerelő ma mondott számomra ismeretlen olaj márkát hogy azt kellene bele rakni ez pedig Comma pd plus 5w40 motorolaj, erről valaki halott már esetleg vélemény. Köszönöm
Na a találgatások ideje lejárt. Az elektromos vízpumpán hülyült illetve pusztult meg. Amúgy is érett a vezérlés csere így egy körön megoldódott a probléma is. Azóta 700km hibamentesen.
Sziasztok tegnap elmentem a kocsival tankolni, megáltam felhuztam a kéziféket megtankoltam be ültem a kocsiba és majd indulok elkezdet a kézifék gomb villogni majd a piros felkiáltójel is világít megáltam próbáltam ki be kapcsolni a kéziféket de a sofőr felől semmi sem haladszodik hogy működne a motor, ma szét szedtem és meghalt a kézifék motor semmi élet jelet nem ad, a másik gondom az hogy a kocsit a kutrol mikor vezzetem haza akkor kB 40 km/h nal elkezdet rángatni mindha fekezne a kocsi úgy szakaszosan, ma vissza tekertem a rosz kéziféket nem szorul egyik kérek sem, megprobaltam és ugyan úgy szakaszosan rángat kimentem eyg tsz útra és ott kB 70 mentem majd le vettem a gyújtás és akkor megszünt a rangas vissza rá adtam újból csinálta. Vw passat b6 4motin variant 2006.
Találkozott már bárki olyan hibával, hogy elkezd melegedni a motor ha bekapcsolom a klímát. Ha kikapcsolom azonnal visszaáll a hőmérséklet normál tartományba. Hibakód nincs! Ötletek? Köszönöm.
Tetőablak gond, Passat B6 (2008).. de már a B5-tel is gond volt. Szóval néha magától kinyílik bukóra. Végre sikerült reprodukálnom úgy, hogy a tekerőjét (a gombot) megnyomtam (nem csavartam el, csak picit megnyomorgattam fölfelé), és ekkor valamiért áramot kap, és kinyílik, vagy bezár. Úgyhogy a riasztósomat megkérem, hogy csak a gyújtásról kapjon áramot, így legalább azt megelőzöm, hogy esőben kinyissa magát és beázzon.
1,6 benzines B5-ös Passatom van és már hosszabb ideje küzdök egy gyakorta előforduló hiba jelenséggel amit eddig nem sikerült megjavítattnom. A hiba leírása: ► Alacsony fordulatnál esetenként nem pörög fel, mintha "megszívta volna magát" és gyenge, erőtlen a motor. Ilyenkor nyáron klímával együtt ez a jelenség csak tovább fokozódik. A hiba gyakran jelen van ugyan, de időnként helyreáll a dinamika... egy-egy időre. A változást esetenként kíséri egy utógyujtás hanghoz hasonló "csattanó, dübbenő hang". Eddig a szerelők az alábbiakkal próbálkoztak, kb. ebben a sorrendben:Gyertyasor, benzinszűrő, levegőszűrő csere, légtömegmérő ki lett takarítva. Mivel a hibakódkiolvasás Hall-jeladó hibát jelzett ezért ez ki lett cserélve. Mivel a hiba ismét jelentkezett később ismét ki lett cserélve egy újabb Hall jeladóra. Aztán a kábelköteg ki lett mérve (sípolva) így ez elvileg jó. Jött a motorvezérlő csere. Legutoljára talált az egyik szerelő egy lyukas vákumcsövet, ami szintén ki lett cserélve de sajnos továbbra is sok esetben nagyon erőtlen az autó (pl. meg kell fontolnom, hogy mikor merjek ilyenkor kikanyarodni egy magasabb rendű útra, hogy ne hátráltassam a forgalmat. Továbbá kétségem van, hogy egy emelkedőn el tudnék -e indulni, ha meg kell állni.) Friss műszaki van az autón és egyébként rendszeresen karbantartott és meg akarom tartani.Debrecen környéki szerelőt keresek aki találkozott már ilyen hibával, vagy tapasztalt a motordiagnosztikában (mérés, oszcilloszkóp) és be tudja határolni mi lehet a baj.
Passat B6 bkp. Hidegen 1200-1400 fordulat környékén rángat. Üresben, álló helyzetben ugyanezen a fordulaton rángatózik az egész motor és vastag világosszürke füstöt nyom. A többi fordulaton ok.
Vákumszelep cserélve, befecskendezők visszahívásban cserélve, turbó garanciában cserélve. 250 000 km van benne. Vezérlés cserélve. Újkorától csak én vezetem.
Tolásra sem indul? Lehetséges hogy az önindító nincs a toppon és nincs meg az indítási minimális fordulatszám minden pillanatban. Ha jól tudom akkor 300rpm a minimum és ennek minden főtengely pozícióban meg kell lennie, még a holtpontok előtt is! Egy haldokló önindítónak ez szokta feladni a leckét és ha a fordulatszám (értsd a főtengely szögsebessége) a holtpont előtt lelassul akkor a motorvezérlő lekapcsolja a PD elemeket.
Mondjuk ez a hiba szokott hibakódot is generálni, ha jól emlékszem akkor a főtengely fordulatszám jeladónál.