Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Eredménytelenül zárult a vasúttársaság feltételes közbeszerzési eljárása, amit intercity motorvonatok beszerzésére indított tavaly októberben. A kiírásra csak egy ajánlat érkezett, a közbeszerzési eljárás pedig minimálisan két ajánlat esetén lehetett volna csak eredményes.
A kilenc új jármű megvásárlása azt jelentené, hogy a nemzetközi IC-k kivételével az összes Sopron és Budapest, illetve Szombathely és Budapest között közlekedő intercity-járaton modern, villamos motorvonatok szállítanák az utazókat.
Ha ez megvalósul akkor a komplett ebenfurth-i állomás kuka lesz, a 106-os vonalon lesz egy megálló majd helyette. Ezen kívül a mostani kiágazást felhasználva tudok egy deltavágányként megmaradó részt elképzelni, de erről nincsenek pontos infóim.
csoda, hogy a Heider nem követeli ki a sínhálózat kiépítését a mörbischi parkolóig. Amikor átvette ott a hatalmat a vendégeket külön buszjáratokkal vitette oda, hogy ihassanak kedvükre.
Mintha sok köze lenne hozzá... ennyi erővel a kétegyházit is bejelenthette volna.
Sok probléma megoldódott, lett közvetlen aluljáró a főbejárattól az 5-7. vágányra, akadálymentes lett az állomás, van parkolóhely dögivel, belátható időn belül megvalósul a Sopron Déli és Ágfalva megálló, csakúgy, mint a Jereván lakótelepnél fekvő.
köszönöm a leírást. Megvárom január 1.-et majd C1-es új kategória besorolás miatt fel tudok szállni a drónnal. Megpróbálom feltérképezni, hogy ma mi az ami ebből megmaradt?!
A GySEV kronológia I. kötetében találsz vonalvezetést is. Fertőbozról a mai múzeumvasút vonalán (Barátság állomásig) haladt a cukorgyár vágánya. A múzeumvasút látványossága, az Ikva-híd a cukorgyári iparvágány hídja volt. Innen tovább keresztezte a 84/85 utat és haladt a cukorgyárba. A mai 15 vonal Nagycenk állomásából is vágány vezetett a község határában, a soproni oldalon lévő cukorgyárba. Ennek "maradványa" az állomás kezdőpont (Sopron felőli) végén a faluba levezető széles kövezett föld út. Ill. néhány jellegzetes cukorgyári épület is meg van még. Ez volt a töltés. Tehát a Fertőbozról kiinduló vonal nem keresztezte a 15-ös vonalat.
VAlaki majd kijavít/pontosít, mert nekem már számolatlanul reülnek az évek, de nem is olyan nagyon rég még beforgott egy GYSEV IC szerelvény Nagykátára, ott aludt.
Nos pár év és lehetséges, hogy REX6 esetében Ebenfurth ki fog maradni és nem lesz szükség kényszerpihenős irányváltásos mókára. Itt van előttem egy UVP aminek leírásában ott szerepelnek a következők. Potternord-Landegg kisebb átalakítás, ív indul Neufeld an der Leitha irányába a Lajta ártere meg az erdő között az ebenfurthi sportpálya mellett elhaladva csatlakozik be Neufeld an der Leitha előtt már a zöld-sárga vonalba.
Ebenfurth eseténem is lesznek főleg 4. vágány esetén átalakítások
Szívesen. Egy járgányuk biztosan az aktuális verzióhoz passzol amit a filmen lehet látni. Gondolom ezekkel futottak teszt köröket úgymond. Van pl. 2:06 esetében egy DMI ahol L2 FS-t mutat, majd egy nem biztosított útátjáróra a magyar szabályoknak megfelelő TSR (ideiglegenes lassumenetet) eszközöl.
KMS/KMC elvileg kell, de ma már van olyan konstrukció is amikor nem kell nagy inveszticióval megvenni, hanem per eszköz/időintervallum bérelni.