Nézzetek fel a www.frontenginedporscheclub.hu oldalra és a linkek között a legutolsó helyen lévőre kattintsatok! Nem egy utolsó oldal! A Yetro linkje ez és egy jópofa yungtimer autóversenyre invitál. Mindenki aki úgydönt, hogy eljön az biztos nem fog csalódni.
Megint beneveztem, bár a legutolsón nem értem oda a dobogóra! Lehet, hogy ez már függőség? :-)
Balaton északi partján végigcsorogva megyünk Fenyvesre, persze közben beiktatunk egy ebédet.
Este Geliéknél sütünk a kertben vacsora gyanánt. (erről a találkozáskor beszélünk még!)
Szállás tekintetében mindenkinek lehetősége van a kertbe sátort verni (na nem részegen a másikét husánggal :-) ) akinek ez túl Spártai lenne annak magának kell gondoskodnia róla.
Vasárnap: Óriás lazulás a tapasztalatok szerinti nem korai kelés után.
Hagyományos hónap első vasárnapján tartandó találkozónk ezúttal a Balatonon kerül megrendezésre! A Balatoni találkozók hagyományához híven két napos! A találkozás Aug 4.-én az Érdi Shell kút parkolójában 9:00 órakor! További információkat a jövő héten kaptok a pontos programról. Elöljáróban annyit, hogy Geli úr ezen alkalommal is biztosít sátorhelyet (amelyet nem győzönk elégszer megköszönni, tehát köszönöm a szponzorációt) mindazon kedves márkatársunknak akik csatlakoznak remek hétvégi autókázós fürdős sütős programhoz.
Ha ráklikkeltek erre az oldal közepén található egy két érdekes megoldás a kishazánkban található érdekességek közül és ott az extrém széles 28 is!!!!!
Bocs Kawa, neked még nem válaszoltam. Miből gondolod, hogy nem tudnék venni egyedül 28-ast? De ha valamit megkapok feleannyiért is, ezen már érdemes elgondolkodni, nem?
Véleményem: látod, mennyibe kerül ez a játék, és mégsem akarod megspórolni a felét! Nahát!
Számunkra az autózás hobbi, ezért örömteli minden kis bütykölés, fejlesztés. Akár olyat veszel, ami most még jó, akár olyat, ami már rossz, előbb -utóbb rákényszerülsz arra, hogy javíts az autódon. Szinte ugyanolyan élmény rajta valamit megjavítani, mint egy jót hasítani vele a hegyen.
Akkor olyan most, mint egy igazi amerikai autó: addig megy, ameddig az egyenes tart! Engem is vinnél vele? Lécci, lécci! Én meg viszlek a Lándzsával. Amúgy mi van a kezeddel? Lehullott már a gipszlepel?
"Na erröl beszéltem Nyuszómuszó"... :))) Nekem a kéziváltós 300lovas 100 körül még kipörgette esöben a hátsó kereket. Néha elindultam valahová és félúton vettem észre, hogy a város másik felén járok, annyira belefeledkeztem az autó terelésébe... Nincs még egy ilyen autó, amit "átlagember" meg tud venni és ilyen vezetési élményt nyújt. 15 éve nincs 28-asom, de a mai napig remeg kezem lábam, ha eszembejut...
Volt szerencsém elsőként utasként élvezni Ákos úr immár legális 28-as kocsiját; háát mit is mondjak... BRUTÁLIS!
Mikor 70 körül egy padlógáz után visszateszi 1-be magát a váltó... Iszonyat!
Én nem is tudom, hogyan lehet egy ilyen autót például esőben használni. Még az én 44-em kereke is pörög 2.-ben, 3-ban nedves úton egy fruti után, de ez...
ezek az autók szerintem inkább már a hobbi kategóriát, (ha csak nem muzeális jellegű) jelentik. Lehet a mindennapokban használni őket, de inkább óvni, javítgatni, szeretgetni kell. Ezért lehet venni nagyon ócskát, lelakottat, és kinek mekkora a szíve annyit tegyen bele. Ez nem üzlet, ez szeretet. az autó szeretete. nemritkán előfordul az hogy 3 millát vagy többet költesz az autódra, és az nem ér többet kettőnél, de amit ráköltesz és te csinálsz az mind érték, és bizony lehet hogy csak a te számodra.
itt rosszul csak az dönt aki ezt nem érzi
lefekvés előtt néha a gyerekeim megsimogatása után megsimogatom az autóimat is, azt jöhet az asszony :-))))
Közös 928?!?........hmmm....... azt hiszem ez olyan lehetetlen dololog mint a világbéke. Legalább is velem, a véleményem eggyezik attilka999-el (1528). Ma megnéztem "Al Capone" autóját, bár ő nem volt ott, de beengedtek megnézni, háát valóban nem átpolírozva állt a garázsban, viszont egy látványnak megérte. Kössz a tanácsot Ákos (1515) remélem majd még adsz egy párat, de nem volt szándékom megvenni legalább is rögtön az első utamba akadót biztos nem. Úgy gondolom előbb megnézek kipróbálok párat mint a csajoknál, ott sem szabad az elsőt elvenni :-)
Azt még mindig nem tudom hogy melyik éri meg jobban:
1., Venni egy lepukkantat és romjaiból újjáéleszteni vagy;
2., Venni egy hibátlant sok milkájé és élvezni
A két megoldás között nyilván a kezdő összegben van eltérés.
Az 1.-es változatnál kérdéses hogy mennyi kezdő lóvét éri meg egy roncsért adni 200e v. esetleg 800e. Na és a Javítások mennyibe fájnak majd. Pl:
- Kezdő összeg: 500.000.
- A belsőt újjávarázsolni: 500.000.
- A külsőt: 500.000.
- Motor, váltó, stb: 500.000. - 1.500.000.
Hát nem tudom hogy az összegek mennyire hitelesek (de javítsa ki valaki aki tudja is miről beszél) mert ezt csak józan paraszti észből gondolom, de így már kb. 3 M az összeg és ha nem tévedek pont ennyiért vette és árulja a makulátlam 928-át a kecskeméti kolléga (Total car cikk).
Nyilván azért nem választom én sem a 2.,-es változatot mert most erre speciel nincs 3 millám és nem vagyok az autóhitel híve mert eddig mindig kp-ra vettem kocsit. Ha viszont azt mondjátok hogy tök fölösleges egy roncsot renoválgatni mert könnyen megeshet hogy a végén jóval többe jön ki mint ha vettem volna egy jót és azt simogatom a garázsba, akkor nem nézegetem a fosokat, várok még egy kicsit és majd behitelezek eggyet vagy gyüjtök vagy nyerek vagy kérek vagy......
10 cm átmérőjű amorf alakú müa terlőszelvény ami a köténylemez belépőnyílásától az üzemi fékberendezés első párjához vezeti a levegőt. :-) Így jobban hangzik, de ua.