Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2544

Remélem, nekem bejön a belseje, mert pályázatosként nehéz lenne másikra átnyergelni, ha mégsem...

Előzmény: Ágnes1980 (2532)
szaki213 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2543

Amelyik hűtőt kinéztem, ezt írja a használati útmutató:

"

A készüléket az elektromos hálózatra való
csatlakoztatás előtt hagyja függőleges helyzetben
körülbelül 2 órán át. Ezzel csökkenthtő az olyan
működési zavarok felmerülésének lehetősége,
amelyek a hűtőrendszerben a szállítás hatásai
miatt jelentkezhetnek.

"

Előzmény: szaki213 (2541)
Qkorica Creative Commons License 2016.09.12 0 1 2542

Igen

Előzmény: szaki213 (2541)
szaki213 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2541

Ha állítva szállítják akkor is pihentetni kell?

Előzmény: Qkorica (2539)
Ágnes1980 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2540

Rendben akkor megoldom valahogy.Köszönöm.

 

Előzmény: Qkorica (2539)
Qkorica Creative Commons License 2016.09.12 0 1 2539

Igen, a saját érdekedben, legalább 6 -12 órát.. Mivel a hűtőközeg és a kompresszort kenő olaja összekeveredik, és emiatt tönkremehet.

Előzmény: Ágnes1980 (2537)
Qkorica Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2538

Nem értem, hogy miért ragaszkodsz a butaságokhoz. Sok éven át dolgoztam Németországban, és már akkor vásároltam outletben, amikor itt még azt sem tudták, hogy ilyen létezik.

Az én masinám 649 EUR (kb. 180.000 Ft) volt, erről megkaptam a számlát is, és a 3 éves garanciát a Grundig.de  adja. Ennek tükrében nem olyan nagy baj, hogy ha az outletben karcos az ajtaja.

http://www.grundig.com/de-de/haushalt/kuehlen-gefrieren/alle/gkn-16830

Garancia:

Az uniós jog értelmében minimum kétéves szavatosság illeti meg a fogyasztókat.

Egyes országokban azonban ennél hosszabb szavatossági időtartam van előírva.

Mivel a technika mai állása szerint, még az EU tagjai vagyunk, így vonatkozik ránk az EU Vásárlói Garancia. Az pedig világosan kimondja, hogy a vásárlónak, ha hibás terméket kapott, joga van kérni, hogy vállalkozás térítésmentesen (a posta-, munkaerő- és anyagköltségek stb. felszámítása nélkül):

  • javítsa a terméket;
  • kicserélje a terméket;
  • árkedvezményt adjon vagy
  • semmissé tegye a szerződést, és teljes egészében visszatérítse a termék vételárát.

Ha figyelmesen megnézed azt az outlet Szerződési feltételeket, ott is ezt találod.

Az átlag vásárlónak ez bőven elég. Akivel pedig el lehet játszani ilyen dolgokat (homár), az megérdemli.

Előzmény: Petya79 (2536)
Ágnes1980 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2537

Sziasztok! egy kérdés kell állni hagyni a hűtőt ha kiszállították ,ha igen mennyi a minimum idő mert szerdán elviszik a régit és lehet hogy az nap jön az új de nincs alternatívám a cuccok hűtésére. 

Petya79 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2536

Továbbra is félretéve a személyeskedést:

Egy percig nem állítottam, hogy az Általad használt hűtőszekrény x éven belül működésképtelen lesz. Mindössze arra szerettem volna felhívni a figyelmed, hogy - ha már vásárlásra buzdítasz valakit - célszerű olyan márkát ajánlani, amelyiknek van hivatalos magyarországi márkaképviselete, kiterjedt szervizhálózata, megfelelelő alkatrészellátása. Ja, és persze lehetőség szerint szakáruházból érdemes vásárolni.

Az outletekről: Nem a bútorüzletet kívántam összehasonlítani a műszaki üzlettel, hanem magát az outlet jelenséget próbáltam Neked elmagyarázni. Ezek a termékek nem közvetlenül a gyártó raktárbázisából érkeznek, hanem többnyire különböző katalógusáruházak bennragadt, sérült és/vagy használt (visszavásárolt) készletét takarják.
Az pedig, ha valamit új, karcos termékként árulnak, még nem feltétlen fedi a valóságot. Egy példa:
http://homar.blog.hu/2015/05/20
A garanciával kapcsolatban: az átlag vásárló még mindig összemossa a köznyelvben használatos 'garancia' fogalmát a jótállással. Pedig a kettő nem ugyanaz. Sajnos az Általad említett outlet elég szűkszavúan (pontosabban sehogy sem) nyilatkozik arról, hogy náluk mit takar a 36 hónap garancia.

Egy másik üzlet, a Korrekt outlet például így értelmezi a 3 éves garanciát:
http://webshop.korrektoutlet.hu/index.php?route=information/information&information_id=3
Magyarán: 12 hónap szavatosságot (nem jótállást!), és 24 hónap díjmentes szerviz szolgáltatást vállal (a cserealkatrészt a vásárlónak kell megfizetnie, mindössze a szerviz ingyenes). Ez például igencsak messze áll egy 2-3-4-5-7-10 éves gyártói garanciától...

Előzmény: Qkorica (2533)
Ágnes1980 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2535

Bakker remélem nálunk nem lesz gond :-o

öreg_néne_b Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2534

Miután nemrégen két Whirlpool készülékünk ment tönkre pár hónappal a garancia lejárta után, nálunk a márka tiltólistára került.

Előzmény: Ágnes1980 (2532)
Qkorica Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2533

Mint már azt tavasszal is jeleztem a fanyalgásodra, nekem ez a gép csak a szállítási költségbe került (Ultrecht - Budapest). Elötte egy egy Samsung hűtőm volt, hasonló paraméterekkel kb. tíz évig. Azóta is kifogástalanul működik ez a masina.

Nem az outlet vásárlást reklámoztam, de google azt találta meg elsőként. Ott a műszaki paraméterei, leírása kis hazánk nyelvén is érthető.

Mindenesetre nekem döbbenetes, hogy egy bútor outlet működését összehasonlítod egy műszaki outlettel. Azért egy karcos hűtőszekrény, 3 év garanciával nem azonos egy sza.os kanapéval.

Előzmény: Petya79 (2530)
Ágnes1980 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2532

Ezt én is néztem ,de élőben már nagy csalódás volt a belseje. Legalábbis amit a pakolást illeti.

Nálunk végül erre esett a választás: https://edigital.hu/alulfagyasztos-huto/whirlpool-blf-8122-ox-alulfagyasztos-lessfrost-hutoszekreny-energiaosztaly-p384601

Előzmény: Törölt nick (2529)
Petya79 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 2531

Bocs a rossz megfogalmazásért, Rams-ot természetesen még nem kell temetni...

Előzmény: Petya79 (2530)
Petya79 Creative Commons License 2016.09.11 0 1 2530

Szerintem félreértesz engem. Úgy érzem, hogy a sértődöttség beszél belőled. Pedig én nem akartalak megbántani Téged, csak az objektív tényeket közöltem...még ha ezt okoskodásnak is veszed.

"Grundig Magyarország Kft. Bécsi út 85."

Egy példa:

A Samsung Magyarország fióktelepe ebben az irodaházban található:


Ez meg itt az LG központja:


És még lehetne sorolni... Mindegyiküknek van hivatalos weboldala, vevőszolgálata, szerződött partnerei, országosan kiépített szevizhálózata, elérhetőek email-ben, chat-en, telefonon, stb-stb. A Grundigról mit tudsz? Az Igazságügyi Minisztérium cégjegyzéke alapján a Bécsi út 85. szám alatti Grundig Magyarország Kft. már rég nem létezik. Aztán ha megnézed a konkrét címet, az sem túl bizalomgerjesztő...

Az outletekről: biztosan vannak kivételek, de ezek az üzletek többségében a szemetet adják el aranyáron. Ugyan nem műszaki - és háztartási gépekkel, viszont bútorokkal már megtapasztaltam, hogy mit is takar az az outlet. Egy korábbi munkahelyemen németországi katalógusáruházak szállítási sérült, és visszaszállított "szemeteit" forgalmaztuk. Nálunk ez a következőképpen működött: jött egy szép nagy kamion, a "plafonig" telezsúfolva bútorokkal. Ezeket nagyon alacsony ft/euró árfolyamon vásároltuk meg, majd miután kipofoztuk, többszörös haszonnal értékesítettük. Voltak köztük vadi új, szállítási sérült darabok, kisebb-nagyobb hibákkal (apró szövet szakadástól a kettétört fejvégig, minden). A legrosszabbakat szétválogattuk 'donornak', így két hitványból sikerült összetákolni egy viszonylag elfogadható állapotút. Aztán voltak olyan bútorok, amiket rövid ideig használtak, majd élve a visszavásárlási garanciával, végül visszaküldték a német üzletnek. Azon röhögtünk a kollégáimmal, hogy a fólián rajta maradt a vásárlók neve...akik többségében németországi törökök vagy kurdok voltak. Kaptunk olyan bézs színű kanapét, ami - nem hazudok - tele volt fanszőrzettel. Ezeket az ülőgarnitúrákat szépen kiporszívóztuk, és ha kellett, akkor takarítógéppel is átmentünk rajta. A bemutatóteremben aztán a vásárlóink - mit sem sejtve - kényelmesen elhelyezkedve próbálgatták eme csodás kanapékat. Pedig ha látták volna előtte a raktárban... :-)

Gondolom, egy háztartási-, elektronikai cikk áruház ilyen szintre azért nem jut, de az tuti, hogy többségüknél ott is megy a kókányolás. Én csak azt nem értem, hogy ezekért a bizonytalan előéletű, habiszti márkájú háztartási gépekért (Hanseatic, Blomberg, Kenwood...) képesek akár 100-150 ezer forintot is fizetni. Egy cimborámnak volt pár éve outlet üzlete, majd rákérdezek nála, hogy is ment ez...

 

 

"És ne feledd, hogy a Grundig mindig is, és napjainkban is a fejlesztés éllovasa."

 

:-) Ez azért vicces, mert az Általad linkelt cikk is finoman jelzi:

"2009-től sokféle terméket gyártottak Grundig márkanév alatt, de ekkorra már nagyon érződött, hogy ez a Grundig már nem az a Grundig."

 

Mint már említettem, a mostani Grundignak lényegében semmi köze a nagy elődhöz. A törökök megvásárolták a márkanevet, majd mindenféle szemetet kezdtek árulni Grundig név alatt. Max Grundig vagy Dieter Rams forogna a sírjában, ha látná a mostani állapotokat...

Előzmény: Qkorica (2528)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2529

Sziasztok,

pár hónapja írtam ide, sok hasznos infót kaptam/olvastam itt.

Döntöttem a márkát és a típust illetően, ezt veszem meg:

ELECTROLUX EN3611OOW

 

Majd írok, hogy hogy tetszik nekünk, hátha valakinek jól jön a vélemény.

Üdv,

műanyag

 

Qkorica Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2528

Ez csak fanyalgás, okoskodás. 

Grundig Magyarország Kft.

Bécsi út 85.

Grundig Szerviz

Lajos utca 144.

 

De elolvashatod ezt azt az oldalt, esetleg

http://www.grundig.com/de-de/support

 

És ne feledd, hogy a Grundig mindig is, és napjainkban is a fejlesztés éllovasa.

http://www.grundig.com/de-de?

 

Ha nem megy németül itt megtalálod magyarul is

A GRUNDIG története I.rész

Sokáig Európa egyik legismertebb márkája volt A képen Max Grundig a 380w típusú rádió mellett. Ő volt a cég alapítója, 1908-ban született Nürnbergben. 22 évesen már megnyitja rádió javító üzletét, ami a háborúban főleg a Wehrmacht távközlési berendezéseinek[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

A GRUNDIG története II.rész

A GRUNDIG története II.rész Ezt a részt kezdjük a Satellit készülékekkel. Még külön könyv is jelent meg a cégnek erről a sorozatáról. A nyitóképen a Satellit 600 látható, ami 1983-ban került a boltokba. 1964-től 1996-ig futott a széria. Ezek ún. világvevők[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

A GRUNDIG története III.rész

A GRUNDIG története napjainkig 1995-ben a Grundig lesz az első gyártó, aki olyan vevőkészülékeket kínál, amelyek megfelelnek az európai DVB szabványnak (Digital Video Broadcasting). Megjelenik a "set top box" műholdas, és kábel TV csatornákra. A TV Greenville sorozat[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

Az okos ember először gondolkodik, körül néz, és aztán kritizál.....

Előzmény: Petya79 (2527)
Petya79 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2527

Egyszerű: itthon lényegében nem áll mögötte senki és semmi: nincs hivatalos márkaképviselet, forgalmazó, márkaszerviz, vagy bármilyen alkatrészellátás. Nem véletlenül csak outletekben lehet kapni. Ha egy Grundig hűtőnek elreped az egyik ajtózsebe, vagy fiókja,  ne adj' Isten panelhibás lesz, akkor honnan szerzel hozzá alkatrészt?
Arról nem beszélve, hogy 150 ezerért már igen jó alternatívák vannak vadi új hűtőszekrényekre, felesleges a "szépséghibás" (néha nem csak esztétikai -, hanem rejtett hibás is) hűtők közt keresgélni.

Előzmény: Qkorica (2526)
Qkorica Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2526

Mondjuk nem is neked javasoltam. 

De azért indokold már meg, hogy miért nem adnál pénzt egy ilyen hűtőért.

Előzmény: Petya79 (2525)
Petya79 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2525

Anno imádtam a Grundig elektronikai cuccokat, és Dieter Rams gondolkodásmódját. Sajnos ennek már vége, hiszen egy évtizede csődbe mentek. A márkanevet megvásárolták a törökök, szóval ennek a Grundignak már köze nincs az eredeti német Grundighoz.

Én biztos nem adnék pénzt egy ilyen hűtőszekrényért.

Előzmény: Qkorica (2523)
tomtyi Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2524

Attól még a Bosch is javasolt, igazából csak rácsodálkoztam.

Nem vagyok túl jártas hűtő kérdésben, nekünk két hete ment gajra a 19 éven keresztül hibátlan, jégtelen Tadiran gépünk. Mivel tavasszal vagy nyár elején kaptunk kis fagyasztószekrényt, így eleve fagyasztórész nélküliben gondolkodtam. Ebből egy Electrolux ERF4113AOW lett. Túl sok tapasztalat így nincs még. A legmagasabb, hatos fokozaton fent már fagynak a cuccok, így négyesen megy, így is jó.

Előzmény: szigetbecse (2522)
Qkorica Creative Commons License 2016.09.11 0 1 2523

Ugyan nem engem kérdeztél, javasolnák valamit. Nézd meg ezt http://www.muszaki-webaruhaz.hu/webaruhaz/grundig-gkn16830x-hutoszekreny-a--313l-szepseghibas.html

 

Nekünk ilyen van, asszonykám ódákat zeng róla....

Előzmény: szigetbecse (2522)
szigetbecse Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2522

Igen,olvastam. Gondolom,azért ott is Bosch gyárban készítik,szigorú szabályok szerint...

Van esetleg valami javaslatod,melyik gyártó termékét tartod jónak? Nem lényeg a nofrost,megbízható legyen,"ezer" évig bírja. Néztünk Whirlpool gépeket is,de azok majdnem mind "nofrostosok" :-(

Előzmény: tomtyi (2521)
tomtyi Creative Commons License 2016.09.11 0 0 2521
Előzmény: szigetbecse (2517)
Petya79 Creative Commons License 2016.09.10 0 1 2520

"Ahogy olvastam a leírásban, ez a Bosch hűtő nem "Nófrosztos",mégis van valami párásító rekesz benne."

 

A magas páratartalmat biztosító zöldségtároló rekesz nem egy különleges hájtek dolog, egyszerű fizika az egész. Az, hogy "normál" hűtőtérről van szó, vagy total no frost-os a gép, ebből a szempontból mindegy.

 

Egyébként 110 ezerért, 5 év garival szerintem ez egy abszolút 'vállalható' hűtőszekrény.

Előzmény: szigetbecse (2519)
szigetbecse Creative Commons License 2016.09.10 0 0 2519

Köszönöm a választ!  Ahogy olvastam a leírásban, ez a Bosch hűtő nem "Nófrosztos",mégis van valami párásító rekesz benne. Gondolom,nem szenvedek nagy hátrányt,ha ilyen működési elvű hűtőt veszek...Vagy igen??? Olyan bizonytalan vagyok.. Vagy nem??....   :-))))

 Véleményed szerint ez lehet jó választás,ha már hűtőt vesz az ember?

 

  Köszi!!!

Előzmény: Petya79 (2518)
Petya79 Creative Commons License 2016.09.10 0 0 2518

Ez bizony nagy dilemma, és akkor a hydrofresh boxról még egy szót sem ejtettünk. ;-)

Na ez az, amikor a "semmit" úgy adják el, mint valami hájtek fícsört. És ez nem csak a Bosch-ra vonatkozik, hanem az összes többi gyártóra is.

 

 

 

Előzmény: szigetbecse (2517)
szigetbecse Creative Commons License 2016.09.10 0 0 2517

Sziasztok!

 

 Hajlok a Bosch márka felé hűtőben,de nem tudom eldönteni,hogy a Crisperbox és a Vitafresh box között mi a különbség,egyáltalán van-e jelentősége ennek? (Mekkora baromság egyébként ezen dilemmázni...) Az egyik esélyes a KGV36XW30, a másik talán a KGV36VW32.

  Szóval,valamelyikőtöknek van erről valami véleménye,tapasztalata?

 

  Köszi!

 

Robátkó Creative Commons License 2016.09.09 0 0 2516

Ma megérkezett az új LG, egyenlőre annyit mondhatok róla, hogy nagyon csendes és hatalmas hűtő tér 422 l. és szintén nagy fagyasztó rész 174l. A ++. Viszont az inox miatt elég sűrűn kell majd törölgetni. 

Előzmény: Robátkó (2510)
Tomo75 Creative Commons License 2016.09.09 0 0 2515

Két kedvezményt nem adnak egyszerre. :)

Én az állami támogatást nem kértem.

Előzmény: Aldric01 (2514)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!