Köszi! Szolnokon amúgy szoktak használni szöcskét? Szökőévente járok arra de még egyszer se láttam, pedig ott van hátul 014 -038 páros is ( meg valahol a balesetes 041).
A 015, 016 és 019 Nyíregyházán letétesek, egyedül a 045 dolgozik folyamatosan. A 009-et hosszú ideje Szolnokon a fűtőház melletti sorban látom, szerintem állomásítva is lett. A többiről semmit sem tudok.
Szép estét! A következő gépek holléte felől szeretnék érdeklődni : 010,015,016,019,037,054. 047-048-050 trió ha jól sejtem UD, 011 Sv , apropó 009 ismét leállt vagy valahol dolgozik? Csak mert újabb Szombathelyi gépet hoztak Fradiba a 035-ös gépet.
Ez nem feltétlen a Tr-en múlik, amit a megrendelő kér az lesz, van olyan csomóponti kiszolgáló is amely érínt iparvágányt is akár, hiába van a öbbi kiszolgált helyszín felsővezetékkel felszerelve, ezért is lenne/lett volna jó a többek közt a kettős erőforrású Szöcske, a Bobók egy részét ( talán mindet ?) ki lehetne vele váltani.
Ebből lessz az hogy majd az összes gép szép lassan elsorvad aztán ha majd kellenek akkor meg nem lessz mivel vontatni.Nem hiszem például hogy m44-es mozdonyokkal gazdaságosabb tolatni Nyugatiban mint szöcskével.Ugye.Meg hány ilyen hely is van még ahol felsővezeték alatt tolatnak dízellel a V46-os gépek meg ott álllnak keritésnek.