Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gubal Creative Commons License 2019.05.12 0 0 18701

Sziasztok. szakértőktől kérdezném smart 450 cdi 2001 motort váltót cserélnék. találtam egy 450-es  2007-es évjáratu motor váltó kombót egyben . Beszerelhető vagy sokat kell faragnom. injektorok cserések? Váltó motor fog működni a 2001-es motorvezérlővel?

smart 99 Creative Commons License 2019.05.07 0 0 18700

Super vagy nagyon koszonom a kép kellett h melyiket 👍🙏🏻

Előzmény: Krisztián9700 (18699)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.05.07 0 0 18699

Szia Luca! ahogy mondtam telefonon is, ezt az akármit kell felele kihúzni, 

 

 

Kép1 ( hol található ) 

 

Kép 2 ( mit kell kihúzni )

 

Előzmény: smart 99 (18697)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.05 0 0 18698

a hőmérőpatront kell kiemelni hogy kilégtelenedjen.

sanszos hogy a vízpumpa meghalt ott szokta elcsepegtetni a hűtőfolyadékot

Előzmény: smart 99 (18697)
smart 99 Creative Commons License 2019.05.05 0 0 18697

Hallo 

 

van egy 99-es Smart four two-m és a napokban elkezdte hogy a  vízhőfok felmegy 120 ra és villog hiaba megy a fűtés a maximumon nem történik semmi és a viz elől sem forro! 

Valakinek esetleg egy képes dokumentuma vagy segítségül valami a légtelenitéshez?

 

koszonom 

smart 99 Creative Commons License 2019.05.05 0 0 18696

Sziasztok

KEX-595 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 18695

Értem, köszi a gyors választ :)

Előzmény: Quattroman (18694)
Quattroman Creative Commons License 2019.04.30 0 1 18694

semmi köze a váltó olajszinthez. a szerelőd valószínűleg azzal sincs tisztában hogy ez nem hyrodinamikus nyomatékváltó (aka Automataváltó) hanem egy robotizált, szinte hagyományos szinkronváltó.

sanszos hogy a kuplung aktuátor vezérlése akadozott, ez lehet egy kontakthiba, aktuátorhiba, stb.

ha újra csinálja egy rövid áramtalanítás után észhez szokott térni de mindenképpen diagolni kellene

Előzmény: KEX-595 (18693)
KEX-595 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 18693

Sziasztok,

 

2004-es dízel Smartom van. Ma útközben produkált egy olyat, hogy dugóban próbáltam vele elindulni, de semmi erő, három vízszintes vonal. Üresbe kiraktam, leállítottam az autót, próbáltam újraindítani, nem engedte, a műszerfal szerint nincs üresben az autó. Vártam 3-4 percet, ismét újraindítottam, ekkor már a helyes N-t mutatta, és sikerült utána vele közlekednem, bár őszintén szólva kicsit féltem hogy ismét előjön.

 

Szerelőmet felhívtam, azt mondta nézessem meg a váltó olajszintjét, az okozhatja a bajt.

 

Szerintetek is ez lehet a hibaforrás? Vagy más? Próbáltam utánaolvasni itt a neten, de mindenki mást ír a 3 vonalról. A probléma az, hogy a szerelőm nem tudja rákötni diagnosztikára. Merjek-e így vele járni, vagy hanyagoljam, míg ki nem derül a hiba oka? Eddig sose csinált ilyet.

 

 

Köszi!

K.Jani16 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 18692

nem tudom, itt lehet-e szerkeszteni, ezért irok újat, mentem ismerősével is igaz az diesel de ilyet nem csinál

K.Jani16 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 18691

Ezt még meg is érteném, de miért csak ha kettesbe vált vissza, amit mondasz akkor lenne logikus ha minden vissza váltásnál ezt csinálná, vagy ne keressek ebben logikát?

Előzmény: Krisztián9700 (18690)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 18690

Normális jelenség, ez azért történik mert a fordulatot megemeli hogy a váltó és a motor szinkronizációja közelebb essen egymáshoz, igy a bologatós váltás helyett gyorsabban történik a tengelykapcsolás. 

 

Probáld meg azt hogy 40 el mész, majd padló gáz ( kickdown ) azaz a gázpedál alatti kis kapcsolót is megnyomod, ugyan ez fog történi 

Előzmény: K.Jani16 (18689)
K.Jani16 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 18689

Sziasztok, 451-es 1.0b, 2012  51e.km. amikor lelassul az autó 20-25km/h-ra pl. kanyar előtt, és gázt adok akkor egy pillanatra felpörög a motor mint mikor hamarabb nyomod a gázt és utána engeded fel a kuplungot, ez csakis ennél a kis sebességnél (30alatt) fordul elő, mikor kettesbe vált vissza, egyébként sose. A régi 2001-es sose csinált ilyet. Texa műszerrel történt már "kuplung fogáspont" beállítás de semmi sem változott. Nagyon zavaró ez a pillanatnyi felpörgés, mert ügye ez a helyzet nagyon sűrűn előfordul, és gondolom nem normális jelenség. Ha Bp. környékén valaki hozzáértő meg tudná nézni, vagy valakinek lenne erre ötlete, nagyon megköszönném.

önindítópersely Creative Commons License 2019.04.21 0 0 18688
Köszönöm! Valoszínű ez lesz...
Kedden kiderúl.
Előzmény: Krisztián 9700 (18687)
Krisztián 9700 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 18687

Nem akarok okoskodni, de benzines smarton soha sem láttam beírva olyan hibát, hogy holtponti jeladó jel kimarad vagy hasonló. A gép nem látja hibának, mert nincs vezérműtengely jeladó amihez viszonyítson, csak azt tudja hogy 0 fordulathoz nem kell üzemanyag. 

 

De én is társulok az előttem lévőhöz, hogy ez főtengely jeladó hiba.

Előzmény: barbon1 (18686)
barbon1 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 18686

Van olyan is amikor megjegyzi,hogy nem volt jel.Általában többszöri indítózás és nem indulás után szokata megjegyezni,de abban igazad van ,hogy nem törvényszerű,hogy mindig beírja

Előzmény: Quattroman (18684)
Quattroman Creative Commons License 2019.04.17 0 0 18685

van benne fordulatszámmérő?

ha van, amikor nem indul mutat valamit? mert ha nem mozdul akkor biztos hogy a holtpont jeladó

Előzmény: önindítópersely (18681)
Quattroman Creative Commons License 2019.04.17 0 0 18684

az a baj hogy a gép is csak akkor látja amikor éppen kimarad a jel

Előzmény: barbon1 (18682)
önindítópersely Creative Commons License 2019.04.17 0 0 18683
Köszi szépen!
Előzmény: barbon1 (18682)
barbon1 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 18682

Diag. Lehet akár főtengely jeladó,de ezt majd valószínű a gép elárulja

Előzmény: önindítópersely (18681)
önindítópersely Creative Commons License 2019.04.17 0 0 18681
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban, h egy 600 as benzines Fourtwo ha belmelegszik 80 fokra a víŸ, akkor leáll és nem.indul, amig ki nem hül. / eddig nem produkált ilyet, két éve használjuk./ Akkor viszont pöccre.
Gondolom valami elektromos túlmelegedés valahol.
Ha van ötlet, szívesen veszem, esetleg ábrával.

Köszi
HR
Quattroman Creative Commons License 2019.04.16 0 0 18680

csak nyitás.

de azt tudja a kulcs jobbos gombjával és a műszerfal alattival is

Előzmény: L?szló Nagy (18679)
L?szló Nagy Creative Commons License 2019.04.16 0 0 18679

Nem zár. bocs

L?szló Nagy Creative Commons License 2019.04.16 0 0 18678

Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy a 2003 benzines smartnak a hátsó ajtón kulcsal csak nyitni lehet, vagy esetleg zárni is mert nekem zár. Válaszokat köszönöm 

logan1888 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 18677

köszi az infót! látom a számod elérhető, ha úgy fordul ki kereslek! köszi szépen

Előzmény: Krisztián9700 (18676)
Krisztián9700 Creative Commons License 2019.04.14 0 1 18676

világításkapcsolót javítom, 14500 ft ért adok felújítottat, a régit le kell adni, a tegnapiba pl, a fénykűrt kapcsolópanelja olvadt szét, meg a lila vezeték, de többnyire a fejben van a kontakt hiba. 

 

Előzmény: logan1888 (18675)
logan1888 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 18675

köszi szépen a választ és sorry, tényleg kimaradt: smart fortwo 2000, 0.6 benzin

 

akkor alapvetően nem zárlat (amitől féltem/félek, hogy esetleg kigyulladhat, leolvadhat stb)

Előzmény: Quattroman (18674)
Quattroman Creative Commons License 2019.04.13 0 1 18674

a világításkapcsoló melegedése típusbetegsége ezeknek. a forgónyak alatt lévő érintkezők hibája  gyenge kontakja okozza. nincs köze az égőcseréhez

a duda kimúlása szintén jellemző ami lehet egy eloxidált érintkező a kürtnél (szar helyen van) de mivel évjáratot nem írtál így nem lehet tudni hogy SAM modulos autód van e ami szintén lehet a probléma forrása.

a SAM modulosokba egyébként installálható az automatikus fényszóró bekapcsolás, ilyenkor tehermentesítve van a világításkapcsoló

Előzmény: logan1888 (18673)
logan1888 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 18673

Sziasztok!

 

Az alábbi dologgal kapcsolatban mi a véleményetek, mi lehet a probléma oka?

 

A világításkapcsoló melegszik, illetve a duda sem működik (kb egyszerre jött elő a kettő)

 

Visszaolvasva a fórumot, izzócserével hozták párhuzamba a melegedést - de lehet az én esetemben valami spéci zárlat?

(mondjuk az egyik helyzetjelzőm már alig világít, de az korábbról nem világít, minthogy ez előbb írt problémák előjöttek)

 

Köszönöm!

Quattroman Creative Commons License 2019.04.10 0 0 18672

ott van a lap alján, kép feltöltése>tallózás>beillesztés>>>>

Előzmény: Bandika Ossi (18671)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!