Keresés

Részletes keresés

jenli Creative Commons License 2006.03.15 0 0 520

ilyent én sem láttam még . érdekes .

azidein meg vakcső van .

Előzmény: fiktív (518)
senda Creative Commons License 2006.03.15 -1 0 519

Nem ilyenről beszéltem ilyet derbin még nem láttam

 

Amiről beszélek az olyan , hogy leveszed a rezót és ahol a hengerhez csatlakozik a rezó ott le van belülről szűkítve egy csővel, ami rézzel van oda hegesztve  a pufóhoz így könnyű eltávolítani amit te írtál olyat a régi yamahákon láttam.

 

Ami jó pufó sendára az a technigas én már raktam fel olyat nagyon jó a hanglya és jól megy.

Előzmény: fiktív (518)
fiktív Creative Commons License 2006.03.15 0 0 518

 

Ha megengeditek, válaszolok én is!

 

Igazából a DRD pufójának a kivételével (Az se túl jó) a Derbinek - és más gyári ötvenes mocinak is - a pufója egy kalap szar! Igazából a kukába valóak, nem a mocira!

 

 

 

 

Többféle pufóval árulják, de szerintem Senda az ilyenre gondolt:

A leömlő után szétcsavarozható a pufi! Ott benne pedig galád módon lapul egy kb 8 cm hosszúságú csődarab, amely jelentősen leszűkíti a keresztmetszetet belül!

Azt ki kell vágni, légköszörűvel pedig ki kell csiszolni a helyét, hogy szép sima legyen, ne képezzen akadályt az áramlásban. Aztán szépen összecsavarozni, esetleg tömítést alkalmazni!

 

De, ha tényleg jót akar az ember, akkor ilyet tesz fel, vagy hasonlót:..  :-)

 

 

 

 

http://www.bikepics.com/pictures/399720/

Előzmény: BacsiTibi (517)
BacsiTibi Creative Commons License 2006.03.15 0 0 517
Hol van a kipufogóban a szűkítő?
Előzmény: senda (512)
senda Creative Commons License 2006.03.15 0 0 516

Van valakinek Derbi quadja?

 

a 250-esen nagyon jó hangot lehet elérni sport rendszerrrel mert sor 2-es

 

senda Creative Commons License 2006.03.15 0 0 515

Nem dob rajta sokat de alulról egy kicsit lehet érezni

 

 

nincs már meg a motorod?

 

van egy derbi DXR250 sportmaxom / quad/ és nem voltam beöltözve ő meg kavicson ledobott magáról

jenli Creative Commons License 2006.03.15 0 0 514
Nekem az a 3lyukú szűkíttő nem is lett kiszedve , sajnállom h nem tudtam ugy kipróbálni , bár nemhiszem h olyan sokat dobna rajta .
jenli Creative Commons License 2006.03.15 0 0 513
milyen balaseted volt ??
Előzmény: senda (509)
senda Creative Commons License 2006.03.15 0 0 512

 

Folytás: én amit tudok , hogy van és cserélek vagy eltávolítok aza következők:

 

kipufogóbol a szűkítő, fuvóka dörzsárazás, tű legalsó rovátkába teszem, hogy minnél nagyobbat húzzon és a gyári tűtkicserélem tű hegyesre mert akkor jobban pörög, utána a légszűrőház tetejéről eltávolítom a három lyukú pipát.

 

BacsiTibi Creative Commons License 2006.03.14 0 0 511
Milyen fojtás lehet az én 99'-es mocimban?
Előzmény: senda (509)
senda Creative Commons License 2006.03.14 0 0 510

a drd-vel kapcsolatban a régin nem volt önindító az újon van de 2006-ban már nincs drd csak drd-pro a katalógusunkban sincsen már sima drd.

a 2006-os drd-nek viszont alu a váza és könnyítettek rajta 2kg-ot.

senda Creative Commons License 2006.03.14 0 0 509

Sziasztok.

 

a 11 le amin vitázunk azt nem én találtam ki sem az injektort de a milánói motorshown találkoztam  HELENÁVAL ő a derbi európai menedzsere és ő mondta..

Van nálam 2006-os modell már 2-őt el is adtam belöle nagyon várom, hogy benne legyen a 300 km utána fojtástalanítom és megmondom milyen amit most tudok mondani folytottan sokkal jobban megy mint a régi / lehet azért mert most csak vakcső van a pufón/ és a kompresszió is nagyobb én sajnos nem voltam spanyolban a tesztjén /motorbaleset/ de az importőr aki 115 kg azt mondta 110-115 körül megy és az erő 6000-7000 körül nem omlik össze hanem még viszi magát a blokk teljesen új a váltó áttétel is megváltozott. 

jenli Creative Commons License 2006.03.14 0 0 508

A katalógusban 9LE-van irva .

szal nem tudom mi igaz , máshol is hallottam már 10Le-t .

Talán senki nem tudja .

Egyszer meg kéne mérni normálisan nem pedig találgatni, bár az túl egyszerű lenne:))))

 Nemlényeg amúgy mert megy mint a disznó , az a lényeg .

 

fiktív Creative Commons License 2006.03.14 0 0 507
Azt nem írja sajna a hírdetésében. Sztem tágabb környéked.
Előzmény: BacsiTibi (506)
BacsiTibi Creative Commons License 2006.03.14 0 0 506

Köszi!

 

Hol van ez a bontott cuccos?

Előzmény: fiktív (505)
fiktív Creative Commons License 2006.03.14 0 0 505

BacsiTibi!

 

Neked meg írok egy bontott alkatrészest! Neki vannak Derbihez is cuccai!

 

 

 

                                                   30/7471-304

fiktív Creative Commons License 2006.03.14 0 0 504

Szia Senda!

 

Örülök, hogy van új ember és ráadásul Derbi kereskedő! És nyíregyi, ami jó, mert közel vagy debreceni porhüvelyemhez!

 

Szal, azt mondod, hogy csak a DRD pro-n van önindító, a sima DRD-n nincs?

Mármint a 2006-ról beszélek, mert tudom, hogy az elődökön nincs.

 

A motorinfó 2005 decemberi számában van teszt a 2006 DRD pro super és terepváltozatáról. Ott nagyon meg voltak vele elégedve!

 

A 11 ló viszont szerény véleményem szerint nagy túlzás!! Főleg, hogy euronormás katalizátoros kipufogóval (címedben megadott Derbi honlapon tévesen) megadott 14-es karbival főleg..:-( Máshol a DRD-nél 17.5-ös PHVA karbit írnak, én is így tudom, hogy már a régebbiekben is ez a nagyobbacska karbi van.

Azt gondolom, hogy ezt a 11 lovat legfeljebb a tengelyen értik, nem pedig a hátsó keréken! Ami csak marketing szempontból érthető adat

 

Az AM6-os (Yamaha, aprilia) blokk 70 cc-s Athena Racing hengere padon mérve, hátsó keréken tud 16 lovat. Ezt 21-es karbival, rezonátoros sportkipufogóval, sport légszűrővel és 21-es karbival éri el! ...... Persze vannak ennél sokkal durvább hengerek is!

Nagyon sok az a 11! Ha fojtatlanul kijönne a 8.5 lovacska kerékre, már az is remek eredmény lenne! Hátha lesz lehetőséged, mint kereskedőnek egyszer lemérni a hátsó keréken lévő erőt, hidd el, meg fogsz lepődni!..:-)

 

Félre ne érts, remek kis mocik ezek, de a marketinges adatok túlzóak és ezt a 11 lovat még csak nem is hallottam/olvastam! Sőt, az újság tesztje is 8.5 ről beszél a DRD pro 2006 esetében is.

 

Derbi blokkot kap az 50-es Yamaha, aprilia????

 

Injektooor???? Na az lesz a szopás..:-(((

 

Oda a jó kis tuning lehetőség..:-((

 

Lehet menni majd a kereskedőhöz jó pénzért feloldatni a fordulatszám korlátozást, drágán lecserélni a computert..stb, ha egy kicsit tuningolni akarnád..:-((

 

Tudom én sem írok helyesen teljesen, de 1 valami mindíg csípte a szememet!

Az emberek a folyik szóból asszociálva írják rosszul! Helyesen: Fojtás!

 

(Engem is javítsatok ki, ha hülyéket írok!)

 

Előzmény: senda (503)
senda Creative Commons License 2006.03.13 0 0 503

Igen kereskedésem van azért nem ezzel kezdtem mert akkor azt hiszitek csak magamat reklámozom.  A drd-ben elvileg ugyanaz de a henger egy kicsit másabb belülről mint az x-race . leírok pár csemegét  drd pro2006 önindító teljesen kifolytástalanítva 11 le ami nem drd ugyanez az erős motor de incs önindító szerintem az nem is baj ezek azúj motorok már tudják az euro3-at jövőre a yamaha ezt a blokkot teszi az 50-esébe de ha jól tudom az idén már az aprilia is ezzel fut. az euro3 csak papíron  másik ujdonság amit a gyár igér enduró supermoto 2007= injektor  az szerintem még 1le telj. növekedés

 

Egyenlőre ennyi hajrá derbisek. 

jenli Creative Commons License 2006.03.13 0 0 502

Üdv senda !

kereskedésetek van ?

a kérdésem az , hogy a DRD-ben tényleg u.az a motor van mint az X-Racéba ?

Irj máskor is , ne hagyja itt senki a forumot .

Emléxem talán 1 éve csináltam , és nagyon lassan indult be a fórum ... ahogy terjed a márka egyre gyarapszunk talán .

Előzmény: senda (501)
senda Creative Commons License 2006.03.13 0 0 501
 Sziasztok én nyíregyházán vagyok bontott derbi cuccok egyenlőre nincsennek ugyanis friss a márka magyarországon hátsó lámpabúrát tudok szerezni csak gyárit ,hogy mennyi a teljesítménye a mocidnak nem tudom mert ausztriába és németországban pl yamaha és honda folytott motorokat visz nekem volt spanyol francia derbim azok nem voltak folytva de osztrák még nem az a lényeg ha a 80-as órát fekteti akkor nincs különösebb fojtás benne a többitől.
Riderman Creative Commons License 2006.03.13 0 0 500

Szia senda,

 

amit sztem fontos lenne tudni, hogy merre vagy, és bontott alkatrésszel is foglalkozol-e. :-)

Előzmény: senda (498)
BacsiTibi Creative Commons License 2006.03.12 0 0 499
Szia,
Az enyém 99'-es Senda R Supermotard, Ausztriában volt üzembehelyetve. Mennyi az teljesítménye?
Szükségem lenne egy hátsó lámpabúrára.
Egyébként helyileg hol vagy?

BacsiTibi
Előzmény: senda (498)
senda Creative Commons License 2006.03.12 0 0 498
-Én Derbikkel foglalkozok ha bármi kérdésetek van nyugodtan írjatok vagy esetleg ha alkatrészre van szükségetek abban is tudok segíteni nem nézem minden nap a fórumot e egy héten legalább háromszor megnézem tudok segíteni a felszereltségben a teljesítmény adatokban -os típusokban és árakban is nagyon örülök hogy van ez a fórum remélem egyre többen leszünk ha valakinek sürgős kérdése van és nem bír várni annak itt a számom 06-20-9159-517 bármikor hívhattok.
senda Creative Commons License 2006.03.12 0 0 497

Sziasztok.

 

jenli Creative Commons License 2006.03.12 0 0 496
semmi ???
jenli Creative Commons License 2006.03.10 0 0 495
???
jenli Creative Commons License 2006.03.07 0 0 494

most nincs működő gépem , de dolgozom rajta , h minél előbb legyen .

Na lépek . csá

jenli Creative Commons License 2006.03.07 0 0 493

X-Racét , vagy X-Tremet vegyél csak ezt érdemes , a motor a lényeg úgyis . az meg ugyan az mindegyikben . Ha nincs szükséged digit műszerfalra meg egyéb szarokra

Előzmény: rsds (488)
jenli Creative Commons License 2006.03.07 0 0 492
Amugy mondom hogy az X-race X-treme modellek is annyira profik hogy a fém fékcső mindegyiken alap . ja és majdnem 4kilóért adtam . szerintem korrekt .
jenli Creative Commons License 2006.03.07 0 0 491

Hali !

Amint mondtam az idei DRD-n már sokkal több különbség van mint pl a tavalyin .

Ezek a DRD-k használtan magyarországon elég ritkák .

Más a futóművük teljesen , digit műszerfal , kipufrendszer más , himbarendszer ,féktárcsák másak , a DRDszupermotok felnijei csontküllőssek , meg volt egy évjárat mikor a kipu végdobja  le volt rakva a lengővilla fölé mint a sportmotorokon . ezek a különbségek .

Szerintem egy X-Race vagy egy X-Treme bőven elég , semmi  értelme a versenymodellt venni . Meg DRD-t nem is kapni , azt úgy kell megrendelni , mivel ritkaság , limitált szal nem egy tömegcikk .

Szal én most is Racét vennék vagy Treme-t , bőven elég , egyszerüen nincs értelme a DRD nek , mert még versenyezni sem tudsz vele mert nincs kategória , viszont ha DRD re raksz 80ccm-tis hengert ugy már alkalmas versenyzésre .Szerintem

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!