Szia Senda!
Örülök, hogy van új ember és ráadásul Derbi kereskedő! És nyíregyi, ami jó, mert közel vagy debreceni porhüvelyemhez!
Szal, azt mondod, hogy csak a DRD pro-n van önindító, a sima DRD-n nincs?
Mármint a 2006-ról beszélek, mert tudom, hogy az elődökön nincs.
A motorinfó 2005 decemberi számában van teszt a 2006 DRD pro super és terepváltozatáról. Ott nagyon meg voltak vele elégedve!
A 11 ló viszont szerény véleményem szerint nagy túlzás!! Főleg, hogy euronormás katalizátoros kipufogóval (címedben megadott Derbi honlapon tévesen) megadott 14-es karbival főleg..:-( Máshol a DRD-nél 17.5-ös PHVA karbit írnak, én is így tudom, hogy már a régebbiekben is ez a nagyobbacska karbi van.
Azt gondolom, hogy ezt a 11 lovat legfeljebb a tengelyen értik, nem pedig a hátsó keréken! Ami csak marketing szempontból érthető adat
Az AM6-os (Yamaha, aprilia) blokk 70 cc-s Athena Racing hengere padon mérve, hátsó keréken tud 16 lovat. Ezt 21-es karbival, rezonátoros sportkipufogóval, sport légszűrővel és 21-es karbival éri el! ...... Persze vannak ennél sokkal durvább hengerek is!
Nagyon sok az a 11! Ha fojtatlanul kijönne a 8.5 lovacska kerékre, már az is remek eredmény lenne! Hátha lesz lehetőséged, mint kereskedőnek egyszer lemérni a hátsó keréken lévő erőt, hidd el, meg fogsz lepődni!..:-)
Félre ne érts, remek kis mocik ezek, de a marketinges adatok túlzóak és ezt a 11 lovat még csak nem is hallottam/olvastam! Sőt, az újság tesztje is 8.5 ről beszél a DRD pro 2006 esetében is.
Derbi blokkot kap az 50-es Yamaha, aprilia????
Injektooor???? Na az lesz a szopás..:-(((
Oda a jó kis tuning lehetőség..:-((
Lehet menni majd a kereskedőhöz jó pénzért feloldatni a fordulatszám korlátozást, drágán lecserélni a computert..stb, ha egy kicsit tuningolni akarnád..:-((
Tudom én sem írok helyesen teljesen, de 1 valami mindíg csípte a szememet!
Az emberek a folyik szóból asszociálva írják rosszul! Helyesen: Fojtás!
(Engem is javítsatok ki, ha hülyéket írok!)