Némi segítséget kérnék.XTZ600-as indítózásnál nem mindíg forgatja a motort,olyan mintha a szabadonfutó elforogna. Álltalában akkor fordul elő amikor hosszabb állás után sokadikra se akar beröffenni,ilyenkor hallani hogy az indító motor forgatja ugyan,de nincs kapcsolat a tengelyek között.
Ezért gondoltam kicserélném a szabadonfutó csapágyat,de csak oem parts-on találtam és soknak találom érte az 55K Forintot. Motoros boltokat még nem kérdeztem,hátha valakinek van tuti tippje beszerzési lehetőségekről.
😊 egy kis csemege a puszta közepén való kellemes közérzet fokozásához, ha már a Ténérével eljutottál odáig (vagy az Afrikával, vagy a Biggel, vagy bárakármivel):
Ez a Tenere Klub fóruma, és bár publikus és vannak is "oldalhajtások" néha, de a TET önmagában is fajsúlyos téma - gröndolj egy indekc' fórumot neki, ha gondolod :-) Sajnos, nem sajnos - de tényleg a face a legbővebb közös erre manapság.
Magánban megkeresett már a srác, beszélgetünk, törvényeket értelmezünk... (ill inkább csak próbálkozunk)
😊 akkor arról sajnos én lemaradok....... mert nem vagyok-voltam-leszek tag a f@szbukon.......... tudom, hogy így sok mindenről lemaradok, másrészt azonban nyugodtabban telnek a mindennapjaim........ 😊
Esetleg élőszóban egy évadnyitón....... ?
Mit szólnátok egy januári, vagy februári beszélgetős Három Királyok évadnyitóhoz a "szokásos" helyen, a Kecskeméti a Csalánosi csárdában?
Kevésbé szép hely, mint az évadzáró helyszíne volt.......... de Kecskemét a többségnek valószínűleg elérhetőbb helyen van....... nekem biztosan......... 😊
Az alábbi videó készítője, ha jól emlékszem, Veresegyháza környékéről való....... a legújabb terep-kaland motorvásárlása után elhatározta, hogy készít egy videósorozatot, a Magyarországi TET kalandjairól, szép sorban végigjárva a lehetséges útvonalakat........ nemrég fel is tette az első részt, ami a lakóhelyétől kiindulva, egy kb. 150 km-es kalandozásról készült (amit két másik társával együtt motoroztak körbe).......... nem sokkal a felkerülése után én még láttam is a youtube-on azt a videót........ egészen jól is sikerült, jó felvételekkel, ötletekkel, tapasztalatokkal........ azután gondolom a kommentek hatására törölte azt a videót, és helyette feltette ezt a gondolkodósat......... hogy hol is szabad egyáltalán Magyarországon legálisan motorozni........
Ha van itt megosztható véleményetek, információtok, tapasztalatotok, azt örömmel venném, mert én is TET kalandokra indulok jövőre, szeretném bejárni, amit csak lehet............ ameddig még lehet.......
Valoban jovo evre gondoltam, es valoban 7 perctol az az ut.
Nem tudom hogy ugrottam at azt a 40 masodpercet :)
A var utani reszen ok jo fele mentek, ott a nagy godor is az ut kozepen. Nem jo helyen kerestem szerintem a kilatot, megtrefalt, hogy mi visszafele mentunk.
Az "idén" az gondolom már a 2023-as évadra szól........ mármint a szerb és a montenegrói rész bejárásra értem....... mert az idei évből már igencsak kevés van hátra........ és az sem a legalkalmasabb egy ilyen TET bejárásra........ 😊
2023-ban én is szívesen mennék arrafelé........ majd beszéljünk még róla....... talán az idén még alkalom is lehet rá...... ha Dénes az idén is szervez egy olyat, mint ami tavaly év végén is volt........ 😊
Ej, ejj - bizony jók azok a vasak - lehet, kedvet kap a Jézuskám... És lehet tökölni, hogy a könnyű-kisebb -> hordozhatóbb alamóniom' á 34eFt, vagy nagyobb-nehezebb vas - 24-ért :-(
De avidit önhatalmamnál fogja jóváhagyom - igen, így kell defektezni. Ami furcsa volt kicsit - én azért egy rongyot "szokok" tenni az agy alá, hogy a tengely-szimmering ne menjen tele homokkal - itt meg a fődön' törpént a művelet: egy agyonszerelt ócska felnivel és egy kitudjahányadszor videózott gumival :-)
A szintidőm egy óra - mert hova kellene sietni!? Meg hát, hol van még a Karácsony?? De ebben a szép komótos nekivetkózés (35-40 fokban ajánlott), a kezdeti anyázás, vízivás (aztán brunya), szerelés, szendvics, visszaöltözés - szóvel ez olyan már, mint a TCO számítás, ez BRUTTÓ :-)