Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabeszregall Creative Commons License 2018.03.22 0 0 2680

Ja betétek cseréjén nem is gondolkozom,mert szetelő nyilatkozata szerint azok még vastagon jók

csabeszregall Creative Commons License 2018.03.22 0 0 2679

Köszönöm a válaszokat.Lehet szarrágónak gondolnak az urak de néha tényleg csak pár ezres a különbség.

Pl.: 4 ezererrt már kapni "remsa" t ami általam nem ismert de utána olvasva csak fékalkatrészeket gyártó spanyol cég.Ha csak ezekben utazik úgy vélem olyan rossz nem lehet de mondjuk egy "febi" vagy  egy "valeo" ami talán ismertebb 7-8 ezer körül megszerezhető.Szóval nem nagy különbség....

Igen ezt a tárcsa-betét összhangot olvastam,sőt a másik autómban(swift) tapasztaltam is....ott pl.a világ legolcsóbb tárcsáját vettem akkor (kb.7-8 éve) kicsit össze kellett csiszolni a betéteket de aztán rázás nélkül fogott.

Lehet veszek bele valeo t.

 

Köszi

kukucs33 Creative Commons License 2018.03.22 0 0 2678

Ezt csak annyival egészíteném ki, hogy a tárcsa és a betét összhangjára érdemes figyelemmel lenni, hogy ne egye egyik sem túlzottan a másikat. 

Előzmény: Törölt nick (2677)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 0 0 2677

Szia!

Ez egy vasdarab. Nem sport autóról beszélünk, hogy különleges tárcsa keljen. A "gyári" kifejezést el kellene felejteni.  A Fiat nem gyárt tárcsákat, és a beszállítók közül  nem biztos hogy a minőség szerint döntenek.  Inkább az olcsóbbat válasszák. Olyat vegyél aminek van neve, azok legalább átmennek egy minőség ellenőrzésen. Viszont a betét már nagyon nem mindegy.

Saját tapasztalatom: Motortartó bakokat vettem "utángyártottat" A gumi felületről lecsiszolták a Fiat feliratot, de azért látszott. Ezek 1 év után szétmentek. Most másik márkát vettem, és ez jobban birja, és nem olyan hangos a motor.

Előzmény: csabeszregall (2676)
csabeszregall Creative Commons License 2018.03.21 0 0 2676

Üdv minden olvasónak!

 

2002 es 1.9jtd m van.Első féktárcsát vennék de melyik állhat közel a gyárihoz?van jelentősége?

 

Resolve Creative Commons License 2018.03.17 0 0 2675

Doblo Maxi kisteherautót tervezek venni 1.4 benzinmotorral 2012 utáni évjáratokból. Használ valaki ilyet? Esetleg LPG-vel? 

 

 

 

KrisztiánS Creative Commons License 2018.03.11 0 0 2674

Sziasztok.

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy van egy 1.9jtd doblom. hidegen az öniditóval szinte felkell huzni..

inditozok..egyre nagyobb a fordulat és egyszer csak beindul.

ez mitol lehet?

izzitogyertya cserélve , üzemanyagszurő cserélve :S

 

köszi a válaszokat.

palmaoazis Creative Commons License 2018.03.08 0 0 2673

Igen,az is néztük és cseréltük donor autórol.

Előzmény: plakis (2671)
palmaoazis Creative Commons License 2018.03.08 0 0 2672

Nálam ma lesz EGR szelep csere. Azt még nem próbáltuk. Köszönöm a tippet.

Előzmény: kukucs33 (2670)
plakis Creative Commons License 2018.03.07 0 0 2671

Légtömegmérő?

Előzmény: palmaoazis (2669)
kukucs33 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 2670

Nem 100%-ban ugyanez volt, de nagyon hasonló: Bizonyos fordulaton rángatott, hidegen egyenetlen volt az alapjárat, nagyon ritkán le is állt, bár utána indult pöccre, egyszer volt olyan, hogy reggel többszöri indítózás után sem indult be, aztán másnap (és utána hónapokig) simán ment. Rövid ideig (egy nap) világított a "check engine" lámpa is, de menettulajdonságokban akkor nem éreztem semmi változást. Aztán meguntam és elvittem szervizbe: EGR szelep csere volt, azóta jó.

Diagnosztika mit mutat?

Előzmény: palmaoazis (2669)
palmaoazis Creative Commons License 2018.03.06 0 0 2669

Szép napot mindenkinek.

 

Egy hibára keresem a megoldást.

 

Van egy 2006-os fiat dobló 7 személyes autom. A hiba a következő. Indítást követően beröffen a motor,600-700 -as fordulatra felpörögve szép lassan 2-3mp alatt leáll a motor. Gáz pedál rálépésre sem reagál a motor. Ez a jelenség elösször úgy kezdődőtt,hogy indítást követően 600-as fordulatra áét be a motor,majd kb. 5mp alatt szépen felpörgött 9000-1000 alapjáratra. Ez ment két napig. A harmadik nap már az volt,hogy kétszerri índítsét követően sikerült elindítani a motort. (az elsőre 600-ra felpörgött majd leált. egy hétre rá már 4-5 indítás majd lefulladás után indult el a motor. Mára indítást követően a motor 600-ra felpörög és leáll 1mp alatt. Ez az elmúlt kb.két hét alatt kezdett és érte el a jelenlegi státuszt. A reggeli hideg időjárás csökkenésével kezdődőtt a hiba. Most egy csarnokban van betolva 0-2 fok közötti hőmérséklet.

 

Az alábbi dolgokat lecseréltük próbára(donor motoro)

 

Nagynyomású szívattyú- hiba nem szünt meg

Hőmérséklet jeladó - hiba nem szünt meg

Izzitógyerta csere - hiba nem szünt meg (teszteltük őket)

verérmtűtengely jeladó - Hiba nem szünt meg

gázpedál - Hiba nem szünt meg

Tanksapka letekerés - hiba nem szünt meg

Gázolajszűrő csere- Hiba nem szünt meg

 

ha valakinek van valami ötlete azt szívesen fogadom.

 

 

József Menyhárt Creative Commons License 2018.01.21 0 0 2668

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!Adott egy 2004-es Fiat Doblo 1.6 16v ami gázadásra nem reagál és eddig kicseréltem a fojtószelepet,gázpedált és a map szenzort de semmi változás!Valakinek valami ötlet!!

Mikós Gerebenics Creative Commons License 2018.01.13 0 0 2667

sziasztok. 2.0 as mocis, 135 pacis dublot sikerült vennem. hosszitott kivitel. szeretnék rá vonohorgot, lehetőleg a max megengedett vonosulyig. kérdésem az lenne, hogy tudja valaki mekkora a max megengedett össztömeg amit huzhatok vele ?

 

 

plakis Creative Commons License 2018.01.06 0 1 2666

Nem okoz tiltást, ha nem törlöd az olajcsere-jelzést. Minden indítás után kb. fél percig villog az olajoskanna a műszerfalon. Az én szerelőm a laptopjával törli. Használatfüggő, hogy mikor kér olajcserét, nekem 8-10e km. Mobil 1 ESP Fomula 5W-30 olajat használok.

Előzmény: E.Peti (2665)
E.Peti Creative Commons License 2018.01.05 0 0 2665

Sziasztok!

 

1,3 mjet doblo vásárlását tervezem, de volna pár kérdésem vele kapcsolatban... Az olajcsere esedékességét kijelzi, olajcsere megtörténte után csak szervízben lehet a kijelzést kikapcsolni?  Az olaj és a szűrő cseréjét magam szeretném végezni, ha nem kapcsoltatnám ki okozna-e valami gondot, tiltást? 

kukucs33 Creative Commons License 2018.01.03 0 1 2664

Ha az egyben kétszemélyes padra gondolsz: Kivenni technikailag könnyű, fizikailag már kevésbé.

Összecsukod, kiakasztod, ez eddig sima ügy. DE: Egyrészt bazi nehéz így egyben a cucc (persze ez egyén függő is, hogy kinek mi a nehéz), másrészt nemigen van normális fogása. De amikor egy-két héten belül kétszer raktam ki-be, akkor másodszorra már nagyon flottul ment. Ha gyakran pakolod ki- be, akkor pár alkalom után menni fog csukott szemmel is.

Ha csak előre / hátra kell hajtani, az 2-3 másodperc maximum, semmi extra.

Előzmény: anm-670 (2661)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.01 0 0 2663

Szia!

Olyan szép a magyar nyelv...

Mondatok jelentése teljesen más értelmet kap ha írásjeleket is használsz.

Előzmény: NIX1981 (2662)
NIX1981 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 2662

Szia,sikerult a váltocsere,nekemis támadtak ilyen gondolataim.

 

Előzmény: QuestRR (2636)
anm-670 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 2661

Sziasztok!

 

1.9 jtd Doblon gondolkodom, a 7 személyes verzión. A hátsó üléssort könnyű kivenni, vagy a támlát előre hajtani? 

 

Válaszokat köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.26 0 0 2660

Sziasztok.

 

Van egy 2007-es 1,9-es maxi cargonk, ami közelít a 400ezer kilométerhez. Eddig aránylag hibamentesen használtuk. Elfogyott 2 kuplung, 1 váltó, de a motorhoz még nem kellett nyúlni. Annyira nem, hogy még az izzítógyertyák is gyáriak benne. Cserben nem hagyott sehol, mindig hazajött saját lábán, még akkor is, amikor a váltója bohóckodott. 

De lassan le kéne cserélni a kisöreget egy újabbra. Az euro6-os technikát egyelőre kerülném, inkább vennék valami 2015-16-os évjáratú euro5-öst. Ismét a maxi kivitelt. Az 1,6-os motorral szerelteket meg szabad venni?

 

 

Krisz198605 Creative Commons License 2017.12.05 0 0 2659

Sziasztok! Hogy kell a Doblon első ajto zárbetétet cserélni? (2001 cargo 1.2)

 

Benke György Creative Commons License 2017.11.25 0 0 2658

Sziasztok.Most vettem egy DOBLO MALIBU tip.kocsit,2004-es,1,9-es,M-JET.

A Kérdésem:Veszprém megye ,vagy környékén ,tudtok ajánlani hozzáértö szerelöt,aki a vezérlést kicseréli?

Köszi.

csabeszregall Creative Commons License 2017.11.17 0 0 2657

Szerintem gyenge az a 1.2 benzinmotor ehhez a nagy dobozhoz,ezért (ezt csak gondolo) sokat fogyaszthat 

Krisz198605 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 2656

Sziasztok! Doblo 1,2-t (2001) tervezek venni, van is egy kiszemelt példány. Van valami jo tanács, típus hiba amire nagyon kell figyeljek? Be vallottan 300ezer km van az autóban. Jo tanácsot, le- vagy rá beszélést is szívesen látok :-) (Autó szerelővel megyek)

virtualis remete Creative Commons License 2017.11.15 0 0 2655

Eladó a képeken látható tetőcsomagtartó a képeken látható opel combohoz,illetve fiat doblohoz való.Minden tartozéka,csavarja megvan,hibátlan állapotban vannak.

Ára 20000ft

Átvehető Budapesten a 16. kerületben az esti órákban

Tel:06209976900 viberen is elérhető vagyok

kukucs33 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 2654

A Totalcaron volt egy cikk egy hasonló esetről. A turbóval van valami, hogy a csillagok bizonyos együttállása mellett (valami szerelési hiba volt talán a háttérben, de már nem emlékszem a részletekre) fel tudja szedni a motorolajat és onnantól kontrollálatlanul pörögni kezd a motor hiába állítanád le a kulccsal, megy amíg kap üzemanyagot (dízelnél a motorolaj is az lehet). Aztán idővel túlmelegszik, akár ki is gyulladhat. Egy ponton túl tényleg csak a lefullasztás segíthet megállítani, nektek akkor még mázlitok volt, hogy végül megállt magától.

Fullasztottam már le felpörgő motort (annál más volt a hiba), nem az a kritikus, hogy a kuplung bírja-e (99%, hogy bírni fogja), inkább az, hogy még sebességbe tudod-e tenni a magas fordulaton pörgő motort. Ott a váltó inkább sérülhet (bár azért az is sokat bír), de talán még az is kevésbé rossz, mint egy szétrepülő motor ami esetleg viszi az autót is.

Előzmény: bia01 (2652)
bia01 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 2653

Bmv25td!

 

Az előző hozászolást neked küldtem.

Előzmény: Törölt nick (2649)
bia01 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 2652

Szia!

 

A fiam vezetett és arra lett figyelmes hogy elképesztően nagy füst van a kocsi mögött és a fülke is megtelt füsttel.Azt hitte hogy kigyulladt a kocsi.Félre állt,de akkor már süvített a motor,így utólag lehetett volna sebbeségbe tenni és lefulasztani,de lehet hogy a kuplung és a váltó szétszakadt volna.

Előzmény: bia01 (2648)
Doblo 1.9 mjet Creative Commons License 2017.11.12 0 0 2651

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy tetősínt honnan tudnék szerezni, vásárolni ( viszonylag megfizethető árban) 2007 - es évjáratú doblóra ( nem maxi kasztnis)

Már vagy 1 hónapja kutatok utána de nem igazán találtam.

Bontók oldalait néztem, autó felszerelési oldalakat hátha találok de nem jött össze.

Gyári alkatrészeket forgalmazó oldalon ugyan találtam de ott meg horror árban.

A német ebay-en találtam egy viszonylag elfogadható árban lévő utángyártott tetősínt viszont az eladó csak Németországon belül küldené el.

https://www.ebay.com/itm/Dachrelinge-fur-FIAT-DOBLO-ab-Bj-2000-2010-Alu-Matt-NEU/302489248673?hash=item466dc3a3a1:g:waoAAOSw6b9Z46Ws

 

Ilyen tetősín lenne a legjobb nekem, mert ezt fixen rögzíteném ( véglegesen) a kereszt tartókat meg csak akkor raknám fel ha szükség van rá.

Esetleg ha tudnátok segíteni, hogy hol érdemes még kutakodni, hol találhatnék. Köszönöm.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!