Azért pontatlan, mert általában 1Hz, vagy alacsonyabb (minden másodpercben 1 adat, vagy kevesebb) mintavételezéssel dolgoznak a vevők és ez főleg a kanyarokban cstűnik fel. Ez 1 Hz esetében pl. 50 km/h-nál 14,5 méter távolság két mintavétel közt, 100 km/h-nál már majdnem 30 méter. Vegyél egy 10Hz-es mintavételezéssel rendelkezőt és csodákat fogsz látni.
A pontosságot zömében földi jeladókkal (GBAS) korrigálják, ritkábban a műholdakkal (SBAS). Mondjuk mindkettő drága.
A gyárinál nagyobb alapterületű szűrő, használatával a jármű garanciája megmarad, több rétegű szűkülő lyukméretű szivacs, ami 5 mikronig szűr. Annyira rossz nem lehet...
Ráadásul van egy Fazeres srác, aki tapasztalatból írta a hsz-ok között, hogy kb 3000 km-ként kell kimosnia a szűrőjét, mert addigra már koszos. Igaz az K&N szürő.
A trafizó rendőr nagyívben leszarja mit mutat a GPS-ed. Őt csak az érdekli, mennyit mutat az ő műszere. Aminek ugyancsak van méréstartománya, amit nagylelkűen levonnak a mutatott sebességből.
Egyrészt ahogy már előttem is írták a kilóméter órák csak felfele csalhatnak és csalnak is. Másrészt az út szélén álló sebesség jelző táblákból két félét láttam eddig: olyat ami GPS szerint pontos és olyat ami GPS-hez képest +5km/h-t mutat.
A Varámra szereltem egy VDO M2.1 kerékpár computert, amit GPS-hez igazítva beállítottam (-+1km/h különbség 130km/h-ig). Amikor beüzemeltem a km számlálóját hozzáigazítottam a Vara órájához, de azóta már jócskán eltér a két számláló...
Szerintem ez normális. Nekem a GPShez képest kb ennyit csal. Picit kevesebbet, de az útszéli kijelzők sem pontosak... sőt GPS és GPS között is van némi külömbség.
Találkozott valaki avval a problémával, hogy csal a kilométer óra?
Igazából többet mutat mint a valós. Út melletti tábla kiírta hogy 35 km/h a műszerfalon kb 42 43 lehetett. Nagyobb sebességnél nagyobb a differencia. Igazából új a gép, mármint nekem. Tegnaptól van meg. Ez tűnt fel elsőre.. ( évjárat 2007. )
Honnan kapja a jelet a kilométer óra? Lehet hogy más méretű, fogazású az első lánckerék és ez miatt csal? (Csak ötletelek, mert fogalmam sincs)
Köszönöm a válaszokat.
A leállítógomb nálam is viccel néha, nekem azt mondták,hogy ne használjam. Amikor nem indul,csinálok egy kibekapcsot, és azonnal indul. Remélem nem maradok úton valahol emiatt.
Visszatérő hiba a nagy Varáknál. Gondolom neked is nagy Varád van. A leállító gombot fújd be kevés kontakt tisztítóval és soxor kapcsolgasd. Valamint próbáld + a másik kulccsal is beindítani. Érdemes berakin 2. ba vagy inkább 3. ba és megtolni gyujtás nélkül picit, hogy a holtponti jeladó kimozduljon a helyzetéből. Ezek után szokott indulni. A leállító gombot használd, hogy ne koszolódjon be. Kb ezek.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ha a FI nem alszik el, akkor nem indul a technika, csak az indító forog. Miért nem alszik el a FI? Ha leveszem gyújtásról és újra vissza, akkor elalszik a FI, de volt olyan is, hogy csak 6.-ra sikerült. Nem villogta ki a hibakódot. Köszönöm a válaszokat.
A kérdés csak az volt, hogy valami okosság miatt (akkor hátul kellett volna lennie a nagyobb hőértékű gyertyának) volt különböző, vagy hanyagság miatt...
Szia! Mennyi km-es periódus szerint cserélted a gyertyákat, 24 v 48e km? Én a 2006-os motoromhoz láttam két különböző adatbázisban ellentmondó utasítást. Most jön a 72e km-es szerviz, így a 24 szerint cserések lennének a gyertyák. Köszi!
Sziasztok, gyertya kérdés: Van valami oka amiért különböző gyertyákat kellene használni? Vagy csak az előző tulaj/szerelője volt hanyag? Merthogy ezek voltak bent: A vaskosabb elektródás volt az első hengerben DPR9EA típusú, a képen nem nagyon látszik, de kicsit lucskos volt. Nagyobb hőértékű gyertya.