Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2021.04.15 -1 0 14493

Szia ! Én Törökbálinton vagyok, az nagyon távol lenne neked, de most megkérdeztem egy barátomat, ő a Köztemetőnél dolgozik. Ha az megfelelne, akkor írj egy emilt nekem (vagy add meg a tiédet) és megírom az elérhetőségét !

 

Előzmény: Péter Fabók (14492)
Péter Fabók Creative Commons License 2021.04.15 0 0 14492

Sziasztok! 

Nemrég vásárolt 2005-ös C4 1.6-om folyamatosan behúzott kéziféket kezdett jelezni folyamatosan csipogva, kanyarodáskor még a "stop" jelzést is felvillantja. Ja és inditáskor "anti pollution" probléma, ami gondolom légszűrő bár az meg "elvileg" olajcserével cserélve volt, na mindegy a lényeg hogy jó lenne egy normális szerelő tudna ajánlani a fórum a belvárosban valahol, esetleg köbánya környékén. 

Hálásan köszönöm.

Hegyikristály75 Creative Commons License 2021.04.13 0 0 14491

Sziasztok, csináltattam egy diagnosztikát 2006-os Citroen C4 1.6-os benzines autómon. A mellékelt eredmény jött ki. Kérlek segítsetek értelmezni. Elöre is köszönöm. 

 

  

 

Hegyikristály75 Creative Commons License 2021.04.13 0 0 14490

Sziasztok, csináltattam egy diagnosztikát 2006-os Citroen C4 1.6-os benzines autómon. A mellékelt eredmény jött ki. Kérlek segítsetek értelmezni. Elöre is köszönöm. 

henna Creative Commons License 2021.04.11 0 0 14489

Szia! Csak a könyöklő eladó külön? 

Üdv, Gábor 

Előzmény: F.Marci11 (14485)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.07 0 0 14488

Nagyon szépen köszönöm a válaszodat. A motorral kapcsoatban is, mert bevallom őszintén attól tartottam egy kicsit, de ezek szerint nem kell. Igen az autó azzal a motorral van szerelve tehát az 1587 cm3 80 kw (109 LE) verzióval. Azért még alszom rá. Egyébként a C4 mindig is tetszett. Meg a francia autók. Köszönöm a biztató választ. 

Előzmény: FeZ_ (14487)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.07 -1 0 14487

Kellene motorkód, de szerintem az még a régi 16 szelepes TU motor. Ez esetben a motor szempontjából az egyik legkiforrottabbat kapnád, azt nyugodtan megvehetnéd. 

Az, hogy az autó amúgy pénztemető-e vagy sem, nem lehet megmondani távolról, az a konkrét autó állapotától (és előéletétől) függ  leginkább. Nyilván vannak jellemzőbb hibák a típusra, de melyikre nincsen ? 

 

Előzmény: Törölt nick (14486)
Törölt nick Creative Commons License 2021.04.05 0 0 14486

Kedves fórumozók! 

 

Szerintetek érdemes megvenni egy 2007. éjáratú Citroen C4-et? ráadásul 1,6 benzines 109 lóerős. Azt hiszem, hogy ezzel a motorral 2008. évben már nem is gyártották. Vagy inkább hagyjam a csudába? Jó ez a motor? Az autóról, már mint a típusról olvastam hideget és meleget egyaránt. Mint ugyebár mindegyiknek meg van az előnye meg a hátránya. De erről a 109 lóerős motorról nem találtam semmit sem. Egyébként a C4 tetszik. Vagy ne, ilyen idős citroent nem szabad megvenni, mert lehet, hogy egy pénztemető? Várom válaszotok. Köszönöm. Nem tudom, mit tegyek. 

F.Marci11 Creative Commons License 2021.04.05 0 0 14485

Sziasztok!

Ha valaki keres, lenne eladó C4 gyári könyöklőm középkonzollal együtt.

Itt a link:

https://auto.jofogas.hu/budapest/Citroen_C4_gyari_konyoklo___kartamasz_elado___2004_2010__117152351.htm

 

Hegyikristály75 Creative Commons License 2021.04.03 0 0 14484

Sziasztok, vettem egy 2006-os Citroen C4 1.6-os benzines autót. Mit javasoltok, hogy milyen fordulaton érdemes váltani. (A motor hangját alig lehet halani. :) )

Levi2019 Creative Commons License 2021.04.01 0 0 14483

Sziasztok! 
Az alany egy Citroen C4 1.6 88kw 2010 évjárat és 4 sebesseges autómata váltóval szerelt

Kérdésem a következő lenne

Menetközben random időpontban az autó ha 4. Van akkor vissza rakja 3. sebességbe , ha 3. Van akkor marad ott , de a lényeg hogy kiírja Service és a hópihe meg az s fokozat villog a kijelzőn

az autó nem vált utána 

Leállít újra beindít és a hiba sehol , mintha nem is lenne

érdekesség az egészben hogy nem meghatározható időnként csinálja

van amikor 10 percenként van amikor 1 héten soha

Valakinek ötlet a dologhoz? 

Lex Icon Creative Commons License 2021.03.23 0 0 14482

Hiába viszed el, nem fogod ott megtanulni, mert ott se fogsz látni semmit.

Kép: https://citroens-club.ru/uploads/monthly_01_2018/post-87648-0-48405400-1515340664.jpg

Nekem az 1-es végét nem kellett kiakasztanom, csak a felső (2-es) végét és lehajtottam a drótrugót.

Mobillal fotózd le (vakuval :) ) és utána óvatosan tapogasd ki.

Ha türelmes vagy és van némi 3D fantáziád, menni fog.

De ha túl nagy a kezed, akkor nem.

Előzmény: Péter Fabók (14481)
Péter Fabók Creative Commons License 2021.03.23 0 0 14481

Köszi a tippet, de félek eltörök vagy elszakítok valamit. 

Elviszem szervízbe akkor inkább és kifizetek egy bemutató cserét hátha megtanulom. 

Verjem bele. 

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.03.23 -1 0 14480

Csak a tompított izzó cseréhez...

A jó k. anyját annak a csigazabáló mérnöknek, aki ezt így megálmodta és azoknak is akik ott helyben nem verték agyon, hanem megalkották.

Nőgyógyász kell hozzá, nincs mese!

Egyetlen kétes pozitívuma, hogy ugyanolyan sötétben és napvilágnál cserélni, mert úgysem látsz semmit, tapizással megy a dolog. Nekem már ráállt a kezem, de akkor is rohadjanak meg!

Amikor legelőször cseréltem, mind a két kezem tiszta vér volt, ráadásul a gyári izzókra az első cserénél a csatlakozó teljesen rá volt gyógyulva. A rugós szorítót baromi könnyű elhajlítani és aztán kezdheted törni a fejed, hogyan tovább!?

 

Szóval az izzócserénél először nézd meg tükörrel, aztán emlékezetből el kell veszteni a szüzességed!

Előzmény: Péter Fabók (14479)
Péter Fabók Creative Commons License 2021.03.23 -1 0 14479

Sziasztok!

 

Teljesen új vagyok a fórumon, és a Citroen-esek között is

 Elkezdtem végigolvasni a topic-ot, de úgy néz ki jó nagy fába vágtam a fejszém, és inkább megkérdezek pár dolgot mert így egyszerűbbnek tűnik. 

Napokban tettem szert egy 2005-ös 1.6-os benzines C4-re. 

Elég jó állapotban volt, és nem hallottam róla nagyon rosszakat. Próba úton megfelelően üzemelt.

Azóta a pár nap alatt nálam nem is lépett fel nagyobb baj egyelőre, az állapotfelmérés még hátra van. 

Ami különös : kettesben néha nagyon rángatni kezd mikor engedném el a kuplungot, ez talán azért van mert alul fog nagyon és még nem tapasztaltam ki, vagy nem szoktam hozzá?

Bármelyik autómban akár a sötétben, részegen, fejenállva kicserélem a tompitott fényszórót, itt képtelen vagyok. Ehhez tud valaki teljes videót linkelni, mert amit a tyubon találtam az csak onnantól muatja hogy már ki van emelve az egész fekete, nemtudom minek hívják ilyen bölcső, és úgy már persze hogy könnyű kicserélni.. 

Asszem ennyi egyelőre. Amúgy egyre jobban szeretem. 

Highlander04 Creative Commons License 2021.03.19 0 0 14478

Köszönöm az infókat! Közben sikerült vennem egy alvázszámra és aux-ra feltanítottat, illetve sima adapterrel egy új másikat is. Így már válogatni is tudok, bár a gyári majd csak jövőhéten érkezik. A hibámból tanulva a szellőzőre utólagosan felszerelt italtartóban senki ne hagyjon mekis poharat, ha még van benne üdítő, mert ha az esetleg kifolyik, akkor csúnya dolgokat művelhet. 🙂

Zolysys Creative Commons License 2021.03.18 0 0 14477

nempublikus a rádió rajza

Előzmény: Highlander04 (14470)
Highlander04 Creative Commons License 2021.03.18 0 0 14476

Esetleg valaki tudna ajánlani can bus quadlock átalakítót, hogy az utólagos lejátszó kormányvezérléssel is működjön. Az itthoni árak elég borsosak.

Highlander04 Creative Commons License 2021.03.18 0 0 14475

Köszönöm a válaszokat! Így még gondolkodom, hogy mit tegyek bele, mivel a saját gyárijának a nyákja üdítő baleset miatt javítás alatt van. Esetleg, ha valakinek van Blaupunkt rd4 n1-00 nyák rajza, azt szívesen fogadom, mivel egy-két ohm érték a cseréhez nincsen meg /sajnos kimaródtak/. 

FeZ_ Creative Commons License 2021.03.17 -1 0 14474

Minden fejegységbe bele van programozva (kód helyett) az autó alvázszáma. Minimum ezt fel kell neki programozni, már ha zavar, hogy 3 mp-ként csipog. Amúgy nem kell.  :-P ;-)

 

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14473)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.03.17 0 0 14473

Szerintem nem, de Zolysys a Te embered.

Nem gondolkozol RD45-ben?

Beepitett bluetooth es USB van benne.

Előzmény: Highlander04 (14472)
Highlander04 Creative Commons License 2021.03.17 0 0 14472

Köszönöm a választ! A másik rádió, amit vennék az szintén RD4 és C4 Picassoból való. Ezt át kell kódolni? Ha igen, hogyan? 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14471)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.03.16 0 0 14471

Az azonos típusú igen.

Ha más, esetleg okosabbat teszel bele, akkor a kijelzőt valszeg cserélni kell.

 

Például nekem (már vámolják) RD45-re lesz cserélbe a gyári fejegység, de ehhez vennem kellett kijelzőt is.

Előzmény: Highlander04 (14470)
Highlander04 Creative Commons License 2021.03.16 0 0 14470

Üdv! Kérdésem felétek, hogy ha kicserélem a C4-em /2005/ gyári sima CD fejegységét egy szintén gyári mp3-ra, akkor az kezeli e a kijelzőt megfelelően?  Előre is köszi a válaszokat! 

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.03.11 0 0 14469

Benzinesben is lehet turbo!

😜

Előzmény: Lex Icon (14468)
Lex Icon Creative Commons License 2021.03.11 0 0 14468

Köszönöm. Nálam biztos nem tiltja le, mert benzines a kocsi. :D

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14466)
FeZ_ Creative Commons License 2021.03.11 -1 0 14467

A tempomatot letiltja minden motorral kapcsolatos hiba (is).

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14466)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.03.10 0 0 14466

A tempomatot letiltja dieselnel a turbo solenoid hibaja is.

Előzmény: Lex Icon (14465)
Lex Icon Creative Commons License 2021.03.10 0 0 14465

Köszönöm, közben megtaláltam a topikban a típushibák leírását.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14463)
Lex Icon Creative Commons License 2021.03.10 0 0 14464

Azt már tudtuk, hogy a tempomat hibája a féklámpakapcsoló bűne az esetek többségében.

 

Én ezt nem tudom, leírnád röviden, hogy milyen hibát okoz a tempomatnál, mert nekem szokott néha meghülyülni és akkor nem megy, csak hibát jelez.

Köszönöm.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!