Szia ! Én Törökbálinton vagyok, az nagyon távol lenne neked, de most megkérdeztem egy barátomat, ő a Köztemetőnél dolgozik. Ha az megfelelne, akkor írj egy emilt nekem (vagy add meg a tiédet) és megírom az elérhetőségét !
Nemrég vásárolt 2005-ös C4 1.6-om folyamatosan behúzott kéziféket kezdett jelezni folyamatosan csipogva, kanyarodáskor még a "stop" jelzést is felvillantja. Ja és inditáskor "anti pollution" probléma, ami gondolom légszűrő bár az meg "elvileg" olajcserével cserélve volt, na mindegy a lényeg hogy jó lenne egy normális szerelő tudna ajánlani a fórum a belvárosban valahol, esetleg köbánya környékén.
Sziasztok, csináltattam egy diagnosztikát 2006-os Citroen C4 1.6-os benzines autómon. A mellékelt eredmény jött ki. Kérlek segítsetek értelmezni. Elöre is köszönöm.
Sziasztok, csináltattam egy diagnosztikát 2006-os Citroen C4 1.6-os benzines autómon. A mellékelt eredmény jött ki. Kérlek segítsetek értelmezni. Elöre is köszönöm.
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat. A motorral kapcsoatban is, mert bevallom őszintén attól tartottam egy kicsit, de ezek szerint nem kell. Igen az autó azzal a motorral van szerelve tehát az 1587 cm3 80 kw (109 LE) verzióval. Azért még alszom rá. Egyébként a C4 mindig is tetszett. Meg a francia autók. Köszönöm a biztató választ.
Kellene motorkód, de szerintem az még a régi 16 szelepes TU motor. Ez esetben a motor szempontjából az egyik legkiforrottabbat kapnád, azt nyugodtan megvehetnéd.
Az, hogy az autó amúgy pénztemető-e vagy sem, nem lehet megmondani távolról, az a konkrét autó állapotától (és előéletétől) függ leginkább. Nyilván vannak jellemzőbb hibák a típusra, de melyikre nincsen ?
Szerintetek érdemes megvenni egy 2007. éjáratú Citroen C4-et? ráadásul 1,6 benzines 109 lóerős. Azt hiszem, hogy ezzel a motorral 2008. évben már nem is gyártották. Vagy inkább hagyjam a csudába? Jó ez a motor? Az autóról, már mint a típusról olvastam hideget és meleget egyaránt. Mint ugyebár mindegyiknek meg van az előnye meg a hátránya. De erről a 109 lóerős motorról nem találtam semmit sem. Egyébként a C4 tetszik. Vagy ne, ilyen idős citroent nem szabad megvenni, mert lehet, hogy egy pénztemető? Várom válaszotok. Köszönöm. Nem tudom, mit tegyek.
Sziasztok, vettem egy 2006-os Citroen C4 1.6-os benzines autót. Mit javasoltok, hogy milyen fordulaton érdemes váltani. (A motor hangját alig lehet halani. :) )
Sziasztok! Az alany egy Citroen C4 1.6 88kw 2010 évjárat és 4 sebesseges autómata váltóval szerelt
Kérdésem a következő lenne
Menetközben random időpontban az autó ha 4. Van akkor vissza rakja 3. sebességbe , ha 3. Van akkor marad ott , de a lényeg hogy kiírja Service és a hópihe meg az s fokozat villog a kijelzőn
az autó nem vált utána
Leállít újra beindít és a hiba sehol , mintha nem is lenne
érdekesség az egészben hogy nem meghatározható időnként csinálja
A jó k. anyját annak a csigazabáló mérnöknek, aki ezt így megálmodta és azoknak is akik ott helyben nem verték agyon, hanem megalkották.
Nőgyógyász kell hozzá, nincs mese!
Egyetlen kétes pozitívuma, hogy ugyanolyan sötétben és napvilágnál cserélni, mert úgysem látsz semmit, tapizással megy a dolog. Nekem már ráállt a kezem, de akkor is rohadjanak meg!
Amikor legelőször cseréltem, mind a két kezem tiszta vér volt, ráadásul a gyári izzókra az első cserénél a csatlakozó teljesen rá volt gyógyulva. A rugós szorítót baromi könnyű elhajlítani és aztán kezdheted törni a fejed, hogyan tovább!?
Szóval az izzócserénél először nézd meg tükörrel, aztán emlékezetből el kell veszteni a szüzességed!
Teljesen új vagyok a fórumon, és a Citroen-esek között is
Elkezdtem végigolvasni a topic-ot, de úgy néz ki jó nagy fába vágtam a fejszém, és inkább megkérdezek pár dolgot mert így egyszerűbbnek tűnik.
Napokban tettem szert egy 2005-ös 1.6-os benzines C4-re.
Elég jó állapotban volt, és nem hallottam róla nagyon rosszakat. Próba úton megfelelően üzemelt.
Azóta a pár nap alatt nálam nem is lépett fel nagyobb baj egyelőre, az állapotfelmérés még hátra van.
Ami különös : kettesben néha nagyon rángatni kezd mikor engedném el a kuplungot, ez talán azért van mert alul fog nagyon és még nem tapasztaltam ki, vagy nem szoktam hozzá?
Bármelyik autómban akár a sötétben, részegen, fejenállva kicserélem a tompitott fényszórót, itt képtelen vagyok. Ehhez tud valaki teljes videót linkelni, mert amit a tyubon találtam az csak onnantól muatja hogy már ki van emelve az egész fekete, nemtudom minek hívják ilyen bölcső, és úgy már persze hogy könnyű kicserélni..
Asszem ennyi egyelőre. Amúgy egyre jobban szeretem.
Köszönöm az infókat! Közben sikerült vennem egy alvázszámra és aux-ra feltanítottat, illetve sima adapterrel egy új másikat is. Így már válogatni is tudok, bár a gyári majd csak jövőhéten érkezik. A hibámból tanulva a szellőzőre utólagosan felszerelt italtartóban senki ne hagyjon mekis poharat, ha még van benne üdítő, mert ha az esetleg kifolyik, akkor csúnya dolgokat művelhet. 🙂
Köszönöm a válaszokat! Így még gondolkodom, hogy mit tegyek bele, mivel a saját gyárijának a nyákja üdítő baleset miatt javítás alatt van. Esetleg, ha valakinek van Blaupunkt rd4 n1-00 nyák rajza, azt szívesen fogadom, mivel egy-két ohm érték a cseréhez nincsen meg /sajnos kimaródtak/.
Minden fejegységbe bele van programozva (kód helyett) az autó alvázszáma. Minimum ezt fel kell neki programozni, már ha zavar, hogy 3 mp-ként csipog. Amúgy nem kell. :-P ;-)
Üdv! Kérdésem felétek, hogy ha kicserélem a C4-em /2005/ gyári sima CD fejegységét egy szintén gyári mp3-ra, akkor az kezeli e a kijelzőt megfelelően? Előre is köszi a válaszokat!