Ötlet szintjén mondanám hogy a Jaguar kasznik aluból vannak, szegecselik őket nagy és atomerős ú.n. piercing-gel. Darabra kapható, van hozzá szerszám ami meghúzza. Javítok két ilyet, ha érdekel valakit megnézheti. Természetesen zárt szegecs, jó lenne hajótesthez is szerintem.
alu aknásznaszádnál problémaként jelentkezik-e az aluminium test vizzel történő galvánelemként működése, ami azt eredményezné, hogy elporlad a hajótest?
az AN-k aliminium ötvözetböl készültek ( magas titán tartalom) nem kel félni az elporladástól, főleg nem édesvízi használatkor.
Csónak motorokat úgy építik,hogy CINK alkatrészeket építenek be jól látható és könnyen cserélhető helyekre (csavar védő kupak, burkolat lemez persze ezek is víz allat vannak) ezek tölti be protektor szerepét ------ezek kopnak az alu helyett nagyobb az afinitásuk az aluminiumnál.
a keleti csónakmotor topicban jó ideje téma, hogy az alu test galvánelemként működik a vizben.
mindenféle bojlereket akarnak a progress végére kötni, hogy ne az alu fogyjon.
én ezzel vitatkozom-nekem is van progresszem, sose fogyott még el, és kérdezném, hogy a szintén alu aknásznaszádnál problémaként jelentkezik-e az aluminium test vizzel történő galvánelemként működése, ami azt eredményezné, hogy elporlad a hajótest?
Azért írtam csak az emailt, mert felmerül pár kérdés amit, gondoltam emilben lehetne megbeszélni. Ez esetben kérlek írj nekem, és utána már tudok írni én is neked. De lehet akár itt is, bár ide pl. telefonszámot és egyéb elérhetőséget nem szokás (szerencsés) kiírni...
Üdv mindenkinek,hozzám került a 002-es.Nyugdijjazom belőle a Csepeleket és az irányváltókat mert kell a hely.A tönkcsöveshajtás megmarad,ha szükségetek van alkatrészre írjatok.