Elvből nem rendelek senkitől kb., pont ezért, amit írsz. A közlekedési kultúra legalját képviselik a kajafutárok, ráadásul csomó kajáldában miattuk kell sokkal többet várnom. Még Óbudán is inkább elmegyek biciklivel a kajáért, pizza meg van olyan közel is, hogy oda elég lesétálni, szintén átvétellel, várni sem kell. Azt meg főleg nem értem, hogy kivételes eseteket leszámítva a belvárosban miért rendel bárki ételt, amikor minden tele van éttermekkel. Mármint dehogynem értem, megszokták a korona alatt, gondolom.
Én elvből nem rendelek tőlük, mert amit művelnek az több, mint ellenszenves. A Rákóczi úton nem lehet végigsétálni úgy, hogy ne szlalomozzanak körülötted a biciklikkel, rollerekkel. A lépcsőházban leb?ssza a bicaját úgy hogy felbotlasz benne, a liftbe mindenáron be akar szállni a kockával a hátán, nem érti, hogy nem fér be. Múltkor mondtam neki, vegye már le a hátáról és közölte: nem fogja és betolta magát úgy, hogy hárman voltunk bent. Belekarcolják a liftbe, hogy nincs jatt. Ha bemegyek egy gyorsétterembe, ott meg kerülgetni kell őket a kockáikkal, mert ott tobzódnak.
Én szerencsére nem lakok messze egyik kajáldától sem, így kiállok a sarokra és kb. annyi a dilemma, hogy a Blaha, vagy Keleti felé induljak. A Pizza Hutnál meg megrendelem 10 perces átvétellel, ezalatt lesétálok a Király utcához, már nyomják is a kezembe.
Az oké, hogy fényesre nyalják ott a segged, de amikor random rádír a Wolt-os operátor a chat-en, hogy: SziiiiiiiiiiiiiiiJJJJJJaaaaa! Legyen csodálatosan szép, gyönyörű napod!!!!!!!!!! Miért adtál egy csillagod? Nem volt egy csodálatos Wolt élményed?
Na ilyenkor már felmegy az emberben a pumpa, hogy nem az MSZP kokózik, hanem ezek. Csodálatos szép élmény.....
S mitán közlöd vele, hogy csak az a gond, hogy jön a migráns, aki se írni, se olvasni nem tud magyarul (de angolul se), s oda van írva, hogy tegye le az ajtó elé = ne zavarjon, akkor:
1. Tövig nyomja a kaputelefont
2. 10 perc múlva elkezd hivogatni s full indiai-angolul vertyog, hogy ott áll a negyedik emeleten, s nem találja a 2-es épületbe az átjárót, hol van? S mire felfogja, hogy a címben a 2-es az emelet, 4-es az ajtó, s nincs másik épület, az több percnyi magyarázkodás, de ekkor már a szájukba kell rágni, hogy a 4-es ajtó a hetedik, s csak tedd s, s húzz a..ba. Na ez mind egy szép kör.
3. Utána csakazért is tövig nyomja a csengőt.
4. Miután átvettem még 30-360 percig nem nyom rá az app-ban, hogy kiszállította.
S ezután még megkérdezik, hogy mi a bajom!
A Foodpandánál a funkcionális analfabéta magyarok vannak, aki szó szerint nem tudnak olvasni vagy csak szarnak bele, totál.
Csak a Wolt! Nagyon ügyfélbarát a hozzáállásuk, bármiért szólsz, rögtön elnézést kérnek, és visszaadnak valamennyi pénzt, vagy adnak kupont. Pl legutóbb lemaradt a sült bacon a saláta tetejéről, jeleztem nekik, ők szóltak az étteremnek, azok elismerték, 350 Ft jóváírást akartak, ezt a Wolt felkerekítette 500-ra, és kaptam egy ingyenes kiszállítást is. Mindezt egy darab baconért. Ja, és térképen lehet látni, merre jár a futár, azaz percre pontosan tudod, mikor jön a kaja.
Foodpandás paraszt a rendelés felét lenyúlta (5000 ft min) , a másik felét meg széttépett zacskókban (megint) a szomszéd elé rakta le.
Utána meg verik az asztalt, hogy nem kapnak borravalót, s beszólok nekik. Értékelni nem lehet. Ügyfélszolgálat nincs, hogy fel lehessen hívni, hogy lenyúlt két zacskó cuccot. Írj e-mailt, utána vmi koint hozzádvágnak, hogy vásárold le ingyenes szállításra.
Ilyen ócska még a pizzakinges kancigányok se voltak soha. Azok max beleköptek a pizzába, de nagy morogva kihozták.
CKA-508 és GHP-401-ről van valakinek hátsó fotója még Eurolines-os festéssel?
Mindenhol csak első fotó van (nálam is).
Csomószor keresek mostanában fotót egy adott busz hátuljáról és mindig rádöbbenek, hogy mindenkinél a buszfotó=elölről készült fotót jelent, alig találni hátsó fotókat.