Mind a kettőben cseréltem a gyári vag jellel ellátott N75 szelepet,mert az AHU kevesett töltött,a szokásos lomhaság és a szívócsőnyomás negatív eltérés hibakód.
Az AGR-ből azért került ki a szelep,mert szivócső nyomás pozitív eltérés hibát dobott néha,ahogy néztem a 011 blokkban elég nagyot boost-olt és volt olyan részterhelésen üzemmód ahol tartósan magasabb volt a nyomás,érezhető is volt,hogy fojtja a motort.
Természetesen az összes csövet újra cseréltem,ellenőriztem a wg mozgását,a labda nyomástartását is.
Mind a két autó régóta stabilan működött módosított ECU tartalommal,1.15Bar max célnyomásra vannak írva.
Mindkét autóba az ECU-hoz gyári cikkszám helyesen új Pierburg szelep került. A gyári vag cikkszámok a Pierburg matrica alatt találhatóak.
A gond,hogy így mind a két autó max. töltőnyomása 0.9Bar lett.(??)
Van ötletetek erre,vagy esetleg tapasztalatotok ezekkel a szelepekkel kapcsolatban?
Van egy 2006-s 1.9-s Caddym, dolgozós autó. Különösebb gond nélkül teszi a dolgát, egy kivétellel. Most tartok a nyolcadik vagy kilencedik jobb hátsó féklámpa izzó cserénél az eltelt 16 alatt. Csak ez az izzó repül el rendszeresen, ezen kívül talán egy reflektor izzót kellett cserélnem.
Szerintetek mi lehet a jelenség oka? Miért csak ez az egy izzó megy tönkre rendszeresen?
Hallottam már szakszervizben ( is ) meredek okokat , pl. túlfeszültség miatt, messze van a generátortól, stb.... és hasonlókat.
Villamosipari képzettségem van, igaz a rázósabb feléről, de azért ez nem fér a fejembe.., a racionális magyarázatot megértem.
Köszi az infót. Ma mondták a bárdinál megváltozott a cikkszáma meg az ára duplája lett és képen mutattak egy egészen más motort aminek a csatija is egész más. Ezért ez zsákutca. Marad a helyettesítés valami másik vw ablakemelővel.
Köszönöm a linket tényleg van a bárdinál ablakemelő motorként szerepel de nem tudják megmondani az elektronika rajt van e vagy csak motor.Így elég lutri mert gyári alkatrész ők is úgy rendelik és ha nincs rajta az elektronika nem lehet visszaküldeni.
Sziasztok! S.O.S segítség kellene! VW CADDY 1.9 PDTDI 2006-s BLS motorkód,dobozos biztosíték tábla kiosztásra lenne szükségem, Hátha csak biztosíték probléma van.
A szokásos , tegnap megjártam a vidéki utat, többszöri indítgatás, utánfutóval autópályán max. 85. Beálltam a szokásos helyre, most meg nem indul, mintha csak egy henger próbálna menni. Semmi hibakijelzés, az izzító jel kigyullad, majd elalszik. eddig a tartalékkulccsal használtam gond nélkül.
Némi segítséget kérek. Néhány alkatrész cserét (gyújtógyertya és trafó) csináltam az autómon (VW Polo 2002-es, 1.4, BBY) és, ha már ott jártam akkor kitakarítottam a fojtószelep házat, vastagon állt a korom. Egy darabig működött viszont tegnap erőtlen lett az autó (takarítás után nem lett tanítva a fojtószelep), ránéztem VCDS-sel és azt hibaüzenetet kaptam: