Keresés

Részletes keresés

Steffi21 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14582
4-4
Steffi21 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14581
Nem könnyű meccs, eddig.

Allez!
Agassi Fan Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14580
Szerintem is sokat fog a hálóhoz jönni, de kellenének hozzá a jó szervák...
Előzmény: Digi7 (14578)
Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14579

Több volt ebben a játékban, kár az elszalasztott bp-ért.

3-4

Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14578

Hali!

De jó, nem vagyok egyedül.:)

Ebben a game-ben 0-40 után nagyon szépen játszott Justine!

Egyre többször feljött a hálóhoz, így kell füvön játszani.

Allez!

Előzmény: Agassi Fan (14574)
Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14577

Kerber végigirányította az első labdamenetet.

0-15

Justine hosszút ütött.

0-30

Ajajj, Justine szedd össze magad!

Rosszul pattant a labda, Justine ütője mellett..

0-40

3 bréklabda. :(

Első hárítva.

Második is. (szépen kidolgozott labdamenettel)

Még egyet Justine!

Fölment a hálóhoz és csodaszép fonákröptével hárította a 3.-at is.

Előny nálunk!

Ismét fölment a hálóhoz és ismét nyerővel fejezte be.

Juhééé! Hoztuk a szervánkat!

3-3

Agassi Fan Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14576
Na azért ám! Ez szép game volt.
Előzmény: Agassi Fan (14575)
Agassi Fan Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14575
3 bp :-((
Agassi Fan Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14574
Szia!

Persze, hogy jövünk szurkolni. :-))

Én eddig nagyon elégedetlen vagyok. :-(
Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14573
Justine a torna első kiemeltje, szabadkártyát kapott a szervezőktől.
Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14572

Kerber hozta a szerváját, Justine két pontot tudott ellopni tőle.

2-3

Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14571

Szép nyerővel hárította Justine a bréklabdát.

Egyenlő.

Kicsit még sokat ront itt a meccs elején, remélem nemsokára bemelegszik.

Ismét egy szép nyerővel (ráütötte a voalra) nálunk az előny.

Sajnos ismét egyenlő.

És egy Kerber nyerővel bréklabdája van a németnek.

Ismét egy nyerő ütés Justine-től, bréklabda hárítva.

Széleset ütöttünk, ismét bréklabda.:(

Hú, ezt is hárítottuk, de milyen lecsapással! Ráütötte az oldalvonalra, pedig állítom semmit nem látott a naptól.:)

Nálunk az előny! Csináld meg Justine! Allez!

Stílszerűen nyerővel fejezte be! :)

Hú, ez nehéz szülés volt.

2-2

Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14570

Hosszú game volt, sokszor volt egyenlő, de a 3. bréklabdát megcsináltuk!

1-2

Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14569

0-2

Találtam stream-et, úgyhogy mostantól nézem. Hátha meghozom a szerencséjét.

Allez Justine!

Digi7 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 14568

Jöttök szurkolni? :)

16:30-kor játszunk Angelique Kerber (55.) ellen.

Allez Justine!

Steffi21 Creative Commons License 2010.06.08 0 0 14567
Spent a good sunny weekend with my family! Picnics in the park,... Nice moment! Let's focus now on the grass season ;-)
Digi7 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 14566

Welcome fűszezon!:)

Justine is pályára lép a jövő héten kezdődő hertogenboschi tornán.

Allez Justine!

Agassi Fan Creative Commons License 2010.06.02 0 0 14565
Utólag is boldog 28. születésnapot Justine-nek!
Agassi Fan Creative Commons License 2010.06.02 0 0 14564

Justine Henin stays positive after losing to Sam Stosur

Henin in reflective mood before having to wave au revoir to Roland Garros

Justine Henin appeared to be the least surprised person in the press room after her fourth-round defeat by Sam Stosur at the French Open.

The 27-year-old Belgian had returned to the scene of four previous victories with many expecting her to add a fifth Roland Garros title just five months after coming out of retirement.

Her compatriot, Kim Clijsters, had set the bar high by winning her first Grand Slam tournament after ending a similar exile from the sport last year at the US Open.

Henin almost matched that feat at the Australian Open in January, but returning to the Parisian clay - where she had not lost a match since 2004 - seemed the perfect time to return to winning major titles.

Stosur rightfully deserved to beat Henin, the Aussie is a great clay court player and could well be champion by the weekend

It seems the Belgian herself was one of the few people who did not have her down as the pre-tournament favourite in a field missing the injured Clijsters and without a stand-out rival on the red dirt.

"I didn't feel this way," she insisted after her defeat on Monday. "All the expectations were coming from the outside, everyone wants to see me at the level that I was, but the confidence that I got in 2007 - it took many years to get to that level in terms of mental confidence.

"I was really here to play match after match. I'll keep some positive things from this tournament but I didn't consider myself as the favourite. If I could win one or two more matches you can start dreaming but that's not the case any more."

The words "transition" and "confirm" were heard more than once as Henin spoke after the match - the transition from being an ex-athlete back to competing at the highest level, and with that the need to confirm your return as a major player to your peers.

"When you come back at this level after two years off you know it's not going to be easy to deal with a lot of situations, and that means I still have to work harder and see it as a big challenge," she added. "I took this year as a year of transition, so of course it's hard, but in another way it seems a bit normal.

"It's going to take some time but I said it from the first minute I was back on the tour. I said it's not easy to come back and it's going to take a bit of time and there have been a lot of good things in the first five months of the season, but it's not easy.

"I knew 2010 would be difficult, even if in Australia I got very good results there was the surprise in me coming back to the other players.

"We can see there have been some ups and downs. I knew it could happen and now is the time when I'm going to have to say it's now that I have to fight, because they are difficult moments, and I'm ready to do it."

The Clijsters factor has been a constant line of questioning since she returned and, although their once frosty relationship appears to have developed positively as the pair have grown older, Henin must have tired of having her achievements this year repeatedly compared with her compatriot's in 2009.

There are so many things I have to work on and we'll see what happens

Justine Henin

"It was great what she did at the US Open and I admire that a lot because I know how hard it is," said Henin. "I wasn't that far away in Australia but after that you have to confirm."

Aside from Clijsters, the perhaps even more trying comparison Henin is asked to make is with her former self, the winner of seven Grand Slam titles and world number one who retired so unexpectedly three years ago.

"I don't want to compare because these two periods are so different," she said. "The player I was at that time, it took me so many years to be at that level.

"To come back physically and mentally and emotionally, you can talk about having the nerve at the right moment when you have to be strong, but you're not used to it any more being in this kind of situation.

"You have to start again and that takes some time, so it's very hard to compare. What's in the past is in the past and I have to look forward now."

When Henin announced her return to the sport at the end of last year she was quick to target a first Wimbledon title, which would complete the set of Grand Slams, but if she truly did not expect to win in Paris then then there is no danger of hopes running too high on her least favourite surface.

"I want to go as far as possible every day but in 2010 it's probably a bit too early to say it's my goal to win it," said Henin. "There are so many things I have to work on and we'll see what happens."

Agassi Fan Creative Commons License 2010.06.01 0 0 14563
Én sem várok tőle idén semmi nagy eredményt.
Szerintem egyszerűen nincs önbizalma, ennyi az egész.
Stosur teljesen megérdemelten nyert. Sajnos. :-((
Előzmény: Henin Fan (14561)
Peti129 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14562
:(((

Nem gondoltam volna, hogy Stosur fogja megverni Justine-t. Valami nincs rendben vele mostanában, sokkal gyengébb játékosoktól kap ki zsinórban (Dulko, Kanepi, Rezai). Pedig a remek AO-szereplés után azt hittem, az RG-n nem talál majd legyőzőre.

Talán az lehet a gond, amit Wilander is mondott, hogy kevés tornán indult, és nincs meg a meccsrutinja.

Vagy esetleg mindent Wimbledonnak rendel alá, ezért a Garrost nem is vette olyan komolyan? Korábban volt már, hogy az RG-győzelem után kimerülten érkezett Wimbledonba, és így nem tudott nyerni. Hátha idén pont fordítva lesz.

Allez Justine!
Henin Fan Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14561

Hát nem mondom, hogy meglepődtem ezen az eredményen, de nagyon sajnálom, hogy Justine veszített. A meccset nem láttam, de jobb is.

Vhol Justine azt nyilatkozta, hogy ez egy átmeneti év, hát sztem nem nagyon várhatjuk már, hogy sorra nyerje a gs-eket. Már nem az a játékos, aki 2007-ben volt. Wimbledonhoz, meg úgy egyáltalán az egész évhez nem fűzök nagy reményeket, de ettől persze még reménykedni lehet.

Digi7 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14560
Mondjuk, ha Demi nyerné, akkor sem szomorkodnék.
Előzmény: Digi7 (14559)
Digi7 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14559

:((((

Most értem haza, egy percet sem láttam a meccsből (jobb is, az eredményt elnézve).

Sok volt neki az 5 nap zsinórban, mentálisan nagyon sokat kivett belőle..meg hát Stosur kegyetlen jó játékos, Stuttgartban is épp, hogy nyertünk ellene a döntőben.

Akkor éreztem, hogy le fogja még a közeljövőben győzni Justine-t. Sajnos ez be is következett.:(((

Akkor ennyi volt a Garros. :(((

Mostantól én is Jankovicnak szurkolok.

Előzmény: Steffi21 (14558)
Steffi21 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14558
A 3. szettet is bukta, ennyi volt.
Wimbeldonban szerintem ilyen szervával kb. a 2. körig jut.
Önbizalom semmi, szerva nulla. Ma nem volt fonákja sem.
Serena küldheti az ajándékcsomagot Stosurnak.

A bent maradottak közül Jankonak és Petrovának drukkolok.
Előzmény: Steffi21 (14557)
Steffi21 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14557
1-6

Baj van...
Steffi21 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14556
15-40
Ennek a szettnek úgy néz ki, vége. :-(
Előzmény: Steffi21 (14555)
Steffi21 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14555
15-30

kettőshiba
Előzmény: Steffi21 (14554)
Steffi21 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14554
Stosur szórja a nyerőket. :-(

1-4
Steffi21 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 14553
1-3

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!