Az Ikarusnál most kezdik az új márkaarculat bemutatását. Kíváncsi leszek rá, mert jelenleg van vagy hatféle buszuk, legalábbis a honlap szerint, de azok még véletlenül sem hasonlítanak egymásra.
Párhuzamot vonni ilyet 20-25 éves sztorikkal szerintem teljesen értelmetlen, rengeteget változott a világ azóta.
Akkoriban még volt némi verseny, manapság viszont már jellemzően a tender kiírása előtt eldől, hogy ki lesz a nyertes, az ITE állami házikedvenc szerepét pedig szerintem nem kell hosszasan ecsetelni, a vak is látja. Ebben a poziban meg kb olyan árat mondanak, amilyet akarnak és valószínűleg azért ők sem annyira hülyék, hogy ez kevesebb legyen, mint az önköltség... Több mint 5 éve működgetnek már amúgy, míg a Rába 3 év elteltével lehúzta a rolót buszgyártás ügyileg.
Ha jól tudom a Rábás E94G-k és a Contactok alváza azonos volt, nem valószínű hogy olcsóbban üzemeltethető lett volna. Mégis de szép lett volna ha inkább tovább nyomják a közös bizniszt, ha nem is napjainkig de nyilván tovább él a gyártásuk, talán a törökök sem jönnek és még az is lehet hogy kiforrnak annyira a típusok hogy lettek volna annyira jók mint a törökök, így csökkent volna az üzemeltetési költség.