Carlos Sainz design-os Celicámban motort kellett cserélni és az újabb verzió motorját kapta meg. A computer maradt a régi. Az autó így is megy, de sokat is fogyaszt és kormol.
Lehet ebből valami problémája a motornak? Megvan a motorhoz tartozó komputer is, esetleg tudtok valakit ajánlani aki átszerelné?
Engem is érdekelne a várpalotai szerelő. Megszólalt valamelyik ékszíjfeszítő görgőm és annyi hülye szerelővel volt már dolgom akik csak kókányolták az autót.
Szóval ha publikus a telószám, akkor azt megköszönném. :-)
Körbenéztem, se fékmester.hu-n se autóalkatrészonline24.hu-n nincs már a szivattyú. Egyéb opció lehet ha rákeresel a szivattyú Aisin cikkszámára, ekkor feldob egy Ebayes eladót aki árul. A másik lehetőség, ha nem szeretnél külföldről rendelni, a tuningaruhaz.hu-n árulnak még Aisin szivattyút valamivel drágábban mint az előzőleg említett helyeken. A kérdés van e nekik raktáron, általában csak pár darabot tartanak az alacsony kereslet miatt :/ http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=104
Sziasztok.Segitségre lenne szükségem.Audi 80 B2 1.6 benzin,folyton tele van a hűtőrendszer(gumicsövek) levegővel,mintha termelné.Lehet hengerfej hiba lenne!?Tömítés lett cserélve de hiába ugyan az a probléma.
udv, bocs h csak most irok.. 1989.10. celica st182, 3sge, 1998ccm, 156le.ajd most het vegen rakom le szervizre. 1honapig kint leszek,addigra lesz kesz elvileg. Mondtak h tudnak de nem biznam a veletlenre. sokat szivtam mar szegennyel:(
Érdeklődni szeretnék, szerintetek mennyit érhet 2002-es T23-as Toyota Celicám (192 lovas).
Kicsit több mint 200.000 van benne sajnos nem makulátlan ráférne egy gondosabb gazda jobb oldalt kicsit nyomi törve nem csak nyomva volt ugyan ezen oldalon picit ereszti az olajat hiba oka még ismeretlen.Pöccre indul.
Képet kérésre feltehetek de egyenlőre egy ár érdekelne mivel Ti jobban ismerhetitek az árakat.
Elkérhetem annak a palotai srácnak az elérhetőségeit? Én is adnék munkát neki, ha úgy adódna. Milyen munkákat csinált eddig neked, és milyenek a tapasztalataid vele illetően?
megfogadom a tanacsod! egyebkent en is igy vagyok vele, teljes futomu, vezerles csere, ilyenekkel elvagyok. viszont ha mar nagyon precizen meregetni kell,pl csapagyazas akkor azt en sem vallalom be:) illetve h nem egy fullos a "muhelyem":) egyebkent en azt gondoltam, hogy ,ooo hat ez egy regi, alap felepitesu auto,minden szerelonek csukott szemmel.... hat nagyot tevedtem. neha eleg volt kinyitni a geptetot es NEM leges valaszt kaptam a javitasra:) az utolsonal ki is akadtam, mondtam neki h most akkor auto szerelo vagy, vagy csak alkatresz cserelgeto?(manapsag ez a meno munka,laptop: hiba a c16 os fekete doboz,cserelje es kesz,200e ft)hat nem besertodott a draga?:) na mindegy. szurkolok neked is h sikeruljon,aljon ossze szepen a dolog! szep estet! udv
Ha esetleg nem a Toyotától veszed az olajpumpát akkor ajánlom az Aisin-t, ugyan az csak kiköszörülik belőle a Toyota logót és a sajátjukat ütik bele :)
Minden olyan műveletet amihez nem kell belenyúlni a vezérlésbe vagy a motort elválasztani a váltótól azt otthon végzem (fék, futómű, elektronika stb.) Egyébként egy várpalotai (Veszprém megye) fiatal autószerelő sráchoz viszem aki munka után még maszekol. Nem típus specifikus szerelő de a kuplungot meg az olajpumpát kicserélte nekem hiszen ez a munkája. Persze előtte mindig egyeztetünk a dolgokról, elmondom neki esetleg mit milyen sorrendben szedjen szét hogy könnyebb, gyorsabb. Elvállalta most nekem a főtengelycserét, én viszek mindent hozzá szimmeringet, tömítést, Ő meg beépíti. Nyilván ha pl. az ACIS vagy hasonló szarakodna olyan ember segítségét kérném aki jól ismeri a típust.
hali!talaltam gyor mellett egy embert.1honap mulva vihetem. addig tartalek vassal maszok:) olaj szivattyu csere,csapagy ellenorzes aztan kiderul. ennyit meg megerdemel a szeker;)
Az én ST182-esem is ezzel a problémálval küzd. A ludas nagyrészt a döglődő olajpumpa, 200.000 km felett nagyon ajánlott a cseréje ha még gyári. Próbáltam más olajat, gyári olajszűrőt (azóta csak az van rajta) de nem lett jobb ugyan úgy inditás után bekopogott és az olajnyomás jelző késve aludt ki. Ha nincs idejében orvosolva a probléma a hajtókarcsapágyak majd a főtengely/főtengelycsapágyak is rámehetnek. Sajnos én későn jutottam ezekhez az információkhoz így márciusban kap szegénykém egy másik főtengelyt új csapágyakkal. Ha időben orvosolva van, meg leheg úszni egy alapméretes hajtókarcsapágy szettel. Persze előtte legyen rámérve a hézagokra hogy tűrésen belül van e.
Hááát... nem jó dolgok. A komplett motorcsere ugyanúgy lutri, mint bármi más. Én megnézetném a főtengelyt, milyen állapotban van + a csapokat leméretném... ez még nagyobb bontás nélkül egy olajcserével egybekötve megejthető. Aztán vagy csak jó minőségű csapágyat bele, vagy köszörülés...
olaj elfolyas miatt hajtokaros lett par evvel ezelott. akkor annyira beleragott h fotengely csere lett. eltelt kb 5ev es kezdodo csapaggyal elvittem a toyoteamhoz. most ugy hallom megint van vmi. azota 5e kmt mentem vele,ovatosan. nem ertem mi van.erosen agyalok egy komplett motor cseren.