Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.24 0 0 745
Nem nem, félreértettél Zipp, nincs bajom a texture-mappinggal, sokkal inkább azzal, hogy nincs hozzá léjerekre bontott psd bitmap, egy normális repaint elkészítéséhez. Ezen sajna Te nem tudsz segíteni, csak Konrád barátunk... :(
Előzmény: zippyo (744)
zippyo Creative Commons License 2007.10.24 0 0 744
Fejtsd ki bovebben mit akarsz megvaltoztatni. Most meg be tudom szurni az uj texturat ha kell!

Előzmény: Törölt nick (741)
gaspen Creative Commons License 2007.10.24 0 0 743
Most talán sikerül is :
Előzmény: gaspen (742)
gaspen Creative Commons License 2007.10.24 0 0 742

Kiemelném az őszinte lényeget : "...roppant keveset dolgoztam..."   :-D

 

No ide is belökök 2 képet. Az első az új projectünk Clidey-vel, a másik egy régebbi, de olyan jól néz ki, muszály volt felraknom :-)

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (741)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.24 0 0 741
Ugyeugye...! :) Bár roppant keveset dolgoztam a mezőgazdaságban, az emlékek azért még megvannak... :)

Lassan én is nekikezdek az MG-Ancsa festegetésének. Nameg jó volna ezt a Dromit is normálisan megcsinálni. De ha kedves barátunk nem ad ki hozzá paint-kitet, akkor valószínűleg b.szhatjuk... :( Bár végülis így se túl rossz, de azért tudnék mit alakítani rajta még... :)
Előzmény: zippyo (740)
zippyo Creative Commons License 2007.10.24 0 0 740
Udvozlet!

Hey Clidey! Csak neked volt igazad. A csuro himbak nem kivul voltak fuggesztve. Megigazitottam azt is. A garat is nyilik mar, A magassagi is tobbet mozog. Lassan haladok vele, nincs sok idom. Itt egy par kep is, hatha talaltok rajta mast is.

JHE Creative Commons License 2007.10.22 0 0 739
Gratulálok az oldaladhoz, szép is, jó is! ;-)
Hadd kérdezzem már meg; az MKG Ancsát mikor kaptad le Farkashegyen? Elvileg pécs-pogányi gép. Ilyen messze volt melózni?

Üdv.!
Előzmény: zsupi1 (738)
zsupi1 Creative Commons License 2007.10.22 0 0 738

Sziasztok!

 

Repülésfun: http://repulesfun.c8.hu

 

Jó böngészést kívánok!

JHE Creative Commons License 2007.10.19 0 0 737
Akarom mondani, mihez juthatunk hozzá...

Üdv.!
Előzmény: JHE (736)
JHE Creative Commons License 2007.10.19 0 0 736
Döbbenet, mihez nem juthatunk hozzá a Vaterán :-)
Link

Üdv.!
JHE Creative Commons License 2007.10.19 0 0 735
Csak részben tévedtél, semmi gond! A típusokat, évszámokat illetően tényleg van vmi zavar, módosítás a történetben.

Üdv.!
Előzmény: Miocsó (734)
Miocsó Creative Commons License 2007.10.19 0 0 734


Üdv

Sajnos úgy néz ki,hogy tévúton jártam. Baja környékén tényleg volt Csücsök nevezetű pilóta aki nagyon szerette a sört. Tehát a történet akár ( kisebb tódításokkal) igaz is lehet.
De a pilcsik általában nem keverik össze a repült típusaikat ( IL2-IL10, Cmelák 57-ben).
Szóval Bocsáss meg a tévedésemért.

Üdv
Előzmény: JHE (733)
JHE Creative Commons License 2007.10.19 0 0 733
Hááát.....lehet, hogy ez is egy turmix, de nagyon jó!
Kár, hogy már nincs ez a Mezőgazdasági repülés újság. A hosszú téli estéken milyen jól jönne!

Üdv.!
Előzmény: Miocsó (732)
Miocsó Creative Commons License 2007.10.19 0 0 732

Üdv

Akkor egyről beszélünk!

Sajnos a 80-as évek elején kiadott Mezőgazdasági Repülés c. üzemi újságokat régen kidobtam, pedig most milyen jó lenne a benne Császár és Erszény meg pár öreg hajózó történeteit újra olvasni. Császár-Vass Jenő bácsi közös sztoriai fantasztikusak voltak!
Lehet hogy ennek a rövid írásnak is ilyen alapja volt?Ugyanis nekem "turmix"-nak tűnik az egész. tényleg olyan Moldovás. Ő anno el is ismerte, hogy a csattanók kedvéért könyvében több sztrit is összegyúrt eggyé.

Üdv
Előzmény: JHE (731)
JHE Creative Commons License 2007.10.18 0 0 731
Van ilyen, hogy Székesfehérvár repüléstörténete, méghozzá 3 kötetes, ahogy nézem:

A Szarvasbikák, gépmadarak a neten kicsit olcsóbb: 3705 Ft. Bár ehhez biztos hozzá jön a szállítási díj.
Link

Üdv.!
Előzmény: Miocsó (730)
Miocsó Creative Commons License 2007.10.18 0 0 730

Üdv
A csatásokról jelent meg fehérváron egy három kötertes mű , de most nem tudom hirtelen a címét. Ott részletesen leírjál az egységeket gépeket személyzeteket állomány táblát. Ha érdekel opntosan is megadhatom a címét. Talán Székesfehérvár repüléstörténete vagy valami ilyesmi.
De most jelent meg dr Fülöp András Szarvasbikák és Gépmadarak címü könyve amelybe csak bele lapoztam (3900 Ft) és ott sokat írt a csatás múltjáról. Nem akárki volt ott sem. Mint később a Malévmál is nagyot alakított.
Érdemes elolvasni!
(Bár a könyvesboltban kicsit furcsán néztek rám amikor a címet megmondtam)

Üdv
Előzmény: JHE (729)
JHE Creative Commons License 2007.10.18 0 0 729
Próbálgattam utánanézni az akkori légierő helyzetének, de sajnos nagyon kevés dolgot lehet találni.
(Egyébként nem úgy értettem, hogy Po-2 vel repkedtek a csatások, hanem mint mg. pilóta kezdett Po-2-n 1958-ban.) Hogy 19xx-1953-ig min repkedett az illető egyenlőre rejtély. Ha valóban a sármelléki ezredparancsnokról van szó, akkor MiG-15 -össel. De ha a cikk írójának van igaza (hogy csatás volt Csücsök), valószinű, hogy Börgöndön vagy Szolnokon Il-10 -essel...

Üdv.!
Előzmény: Miocsó (727)
JHE Creative Commons License 2007.10.18 0 0 728
Ahha! Azt nem vágtam, hogy hogyan repkedhettek Il-2 -esekkel, így már stimm. Szal itt egy kicsit több is el lett ferdítve a valóságtól. Ezek szerint a főhős neve is.
Köszi!

Üdv.!
Előzmény: Miocsó (727)
Miocsó Creative Commons License 2007.10.18 0 0 727

Üdv

Uraim a magyar légierőben a csatások IL-10-eseken repültek.
Ha pedig Sármelléken repült az illető akkor vadász volt.Mig-15 ösön.
G.F. ottani ezd pk volt rakodó Baján ha jól emlékszem.

Üdv
JHE Creative Commons License 2007.10.18 0 0 726
Biztos Po-2 -vel kezdett a főhős 1958-ban, csak ennyire nem akarta részletezni a szerző a dolgokat. Aztán amikor 1967-ben átült a Chmelákra szinte újra meg kellett tanulna repülni, jöttek az elpattanós felszállások stb, stb. Ez kb. olyan, amikor film készül egy megtörtént eseményről: van egy kis szakadék a megtörtént dolgok és a filmben játszódó történet között.

Üdv.!
Előzmény: monor-21 (723)
OldBubo Creative Commons License 2007.10.17 0 0 725

Szia ..Csizi..!

Lehet tudni valamit erről a készülő lapról? Ki a kiadó és tulajképen kiket keresnek?

Egyáltalában válaszolnak-e a mailra? 

Bombázó ötlet
Előzmény: ..Csizi.. (718)
monor-21 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 724

Jó.

Nagyon jó.

Olyan mint régen a Landolóban.

Előzmény: JHE (722)
monor-21 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 723

a stílus olyan Moldovát utánzó.

 

De a szerző elég hadilábon áll az évszámokkal, tényekkel, egyebekkel.

 

Milyen "aranytörjük" volt 1953-ban a csatarepülőknek azonkívül, hogy semmilyen?

 

1958-ban, hogyan lehetett Cmelákkal repülni ?

 

De azért olvasom tovább, mert olvasmányos..............

Előzmény: JHE (722)
JHE Creative Commons License 2007.10.16 0 0 722
Beszartok rajta! Nekem majdnem sikerült. :-D Én kinyomtattam és összetűztem, mert ilyesmit nem mindennap talál az ember a neten. Egy mg. oktatópilóta és növendéke sztorija, kalandjai. Jó szórakozást:

Csatások nyomdokain, lassan és alacsonyan

Üdv.!
JHE Creative Commons License 2007.10.15 0 0 721
Egy mg. reptér a Google Earth -ből. (Hódmezővásárhely)


Üdv.!
ruttla Creative Commons License 2007.10.05 0 0 719
Mail ment!
Előzmény: ..Csizi.. (718)
..Csizi.. Creative Commons License 2007.10.05 0 0 718
OFF

Kedves Fórumozók!
Kiadónk egy megjelenés elött álló laphoz keres szerkesztőket.
A lap fő témája a magyar sportrepülés.
Ebbe beletartozik a motoros-, UL-, vitorlázó-repülés, helikopteresek, ballonozás, siklóernyőzés, gyalog- és motoros sárkány.
Természetesen helyet kap a lapban a hazai polgári perülés valamint a mezőgazdasági repülés is. Szóval minden, ami a hazai repüléssel kapcsolatos.
Egy olyan médiumot kívánunk létrehozni, mely szakmai körökben átlátható, teljes képet ad a hazai repülésről, valamint a civil szféra felé egy hiteles, informáló média szerepét tölti be.
Arra kérem a fórum tagjait, olvasóit, hogy ha kellő motívációt, affinitást éreznek arra, hogy részt vegyenek a lap létrehozásában, és munkájukkal hosszú távon kívánják biztosítani a lap színvonalas megjelenését, azok pár soros bemutatkozásukat és véleményüket küldjék el a dtpmester@yahoo.com e-mail címre.
További információ is a fenti címen kérhető!

Üdvözlettel: Csizmazia Gábor

ON
czegenyp Creative Commons License 2007.10.03 0 0 717

Sziasztok!

 

Csatoltam pár képet az őcsényi mg. bemutatóról. Az élményt szavakba önteni nem lehet, esetleg a képek átadnak valamit belőle! :)

 

Üdv: Peti

 

 

PZL M-18 Dromader - Fehér TiborAntonov An-2R - Tóth Csaba

 

Kamov Ka-26 - Orbán AttilaKamov Ka-26 - Gál László

 

Kamov Ka-26 - Gál LászlóKamov Ka-26 - Gál László
Előzmény: Rep-Air-rer (701)
micimedve Creative Commons License 2007.10.01 0 0 716
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.01 0 0 715

Illetve Agroturbo-t.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!