Keresés

Részletes keresés

Joker___ Creative Commons License 2017.10.20 0 0 15686

Nekem sincs bajom a gyárilag alapból ajánlott 10W40-essel, csak azt mondom, hogy nem egyetlen olajtípus van amit beletölthetsz, még a Honda is megad alapból 5-10 olajat amivel jól működik a motor.

Előzmény: Törölt nick (15685)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.20 0 0 15685

Ezek nem léghűtéses motorok. Az üzemi hőmérsékletük szabályozott. A PC 41-be pl én a gyári ajánlást, a 10W-30-at teszem és semmi panasz.

Előzmény: Joker___ (15681)
Joker___ Creative Commons License 2017.10.20 0 0 15684

A 7100-asnak nem látom értelmét, a motor a gyárból sima ásványi olajjal jött ki, tehát az is jó kell legyen bele. A 7100-as full szintetikus olaj, szerintem overkill kategória, az 5100-as is félszintetikus, bőven jó ha betartod a km / időtartam előírásokat.

Előzmény: KisCefi (15683)
KisCefi Creative Commons License 2017.10.19 0 1 15683

Én idén tavasszal csak kíváncsiságból raktam bele a 10w50-et

Mert hidegen szipi szupi a váltó, de ha már kellőképpen bemelegedett a blokk, akkor a 10w40el akadósabb volt a váltál

(Nem minden váltásnál, de sűrűn akadozva járt)

A 10w50el hidegen melegen is jó a váltó...

Ha már lefutotta a km-t, akkor gondoltam vissza váltok a 10w40-re

Így megtapasztalom h csak be fleshelem az egészet vag sem...

 

Háát ennyi lukat, meg üreset nem váltottam friss olajjal!!!

Tavasszal vissza váltok a 10w50re

Volt aki azt mondta h akkor a 7100 10w40-et rakjam bele

Mert az is jó...

Nem vagyok fillérbaszó, de 4e ft többletet nem ér a 7100.

 

Van 1-2 Hornetes meg cbf-es ismerősöm, és nem panaszkodot a 10w50re, csak annyit mondtak, hogy a váltás jobb lett...

 

Nem vitázni akarok, csak a saját tapasztalatomat osztottam meg!

Jahh és a darazsamnak nincs baja se a kuplunggal, se a váltóval!

Előzmény: Joker___ (15681)
Joker___ Creative Commons License 2017.10.18 0 1 15682

Joker___ Creative Commons License 2017.10.18 -1 1 15681

Ugyanígy miért jobb ha jobban folyik? Jobb lenne egy 5W30 akkor? A 10W50 magasabb hőmérsékletig megtartja a kenését pl, ami előny lehet a nyári melegekben. Olyant is mondtak, hogy a sűrűbb olaj segít egy régebbi motornál, hogy jobban tömítsen, és van aki megesküszik, hogy simábban vált 10W50-nel, mint 10W40-nel.

Az alap gyárilag ajánlott a 10W40 a könyvecskéje szerint, ezt pár oldallal lennebb ki is fejti, hogy miért. Mert az fed le egy -12 foktól +40 fölötti tartományt, ahol használható, DE különbőző átlaghőmérsékletű időjárásnál lehet még beletölteni a könyve szerint: 20W40, 20W50, 15W40, 15W50, 10W30. A 20-asok 0 foktól használhatóak, a 15-ösök -5 foktól, a 10-es kb -12-től már ha van valakinek kedve olyankor motorozni. A második számot nézve a 30-as kb +33 fokig ajánlott, a 40-es és 50-es 40 fok fölött is használható. Szóval gyári adatok szerint is elég sokféle olajat beletölthetsz.

 

Előzmény: Exec79 (15680)
Exec79 Creative Commons License 2017.10.18 0 0 15680

10w50 kevesbe folyekony mint a 40-es ugyanazon homersekleten. Az miert is jo? Normal hasznalat mellett nem lesz elonye az 50-esnek cserebe valamivel surubb lesz, ergo lasabban aramlik gyengebb lesz a hutes. Attol nem lesz "jobb" egy olaj mert magasabb a masodik szam rajta.... 10w60-at meg vegkepp nem raknek bele. Lehet tonkre nem vagja, de hogy haszna sem lenne az tuti.  

Előzmény: Joker___ (15679)
Joker___ Creative Commons License 2017.10.18 0 2 15679

Szia!

 

Lánctisztítót egy noname-t és a Motul lánctisztítóját próbáltam. Árban egyformák voltak kb, a noname nagyobb kiszerelésű volt, de több kellett belőle. Láncspray Motul, teflonos, vagy Elf fehér színű, azok nagyon tetszedtek, de a Motul talán jobb, mindenképp jobban tapad. Még egyszer-kétszer valakijével befújtam, nem tudom milyen márka volt, az is tette a dolgát, de mégsem jött be annyira. Árban nincs nagy eltérés ezeknél, nem is kell sok belőle, megéri valami jobbat venni (szerintem). Láncpucolónál viszont át fogok térni petróleumra, mert az év eleji láncpucolásnál egy teljes sprayt fújtam rá mire csillivilli lett. Azt a pénzt meg inkább beletankolom vagy veszek 10-20 liter petróleumot belőle és valami spréző fejjel ellátott szerkezetet, tíz évig tudom annyival pucolni majd. A motra ha nem volt megsütve akkor kiszolgál, persze kell az a minimum szervíz neki amit megkövetel: hűtőfolyadékcsere, olaj- és olajszűrőcsere, karbi szinkron két(?) évente, meg más apróság is bejöhet. Alapvetően jó motra van a Horneteknek, de legjobb a 8-13000 tartományban. :) Olajat 10W40-es 5100-as Motult használok, a Motulra elég sokan esküsznek. Van aki 7100-ast rak bele vagy kicsit sűrűbbet pl 10W50 vagy 10W60, ezekkel nagyon nem tudsz mellényúlni, esetleg feleslegesen töltessz bele drágább olajat. A legutóbbi (innen megismert) szervízes szerint bőven elég az 5100-as 10W40, a könyvecskéje is 10W40-et ajánl széles hőmérsékleti tartományra, én is maradok ennél, esetleg kipróbálom a 10W50-est ha ugyanolyan árban lesz a tavasszal.

Előzmény: zldf (15670)
KisCefi Creative Commons License 2017.10.18 0 0 15678

Lehet hallgatok rád és kiprobálom a téli álom előtt...

Előzmény: Exec79 (15677)
Exec79 Creative Commons License 2017.10.18 0 1 15677

petroleum hatekonyabb mint a brigeciol, raadasul nem vizbazisu. Ajanlom probald ki, nem is dragabb es jobb is.

Előzmény: KisCefi (15676)
KisCefi Creative Commons License 2017.10.18 0 1 15676

Üdv!

Lánc tisztító: brigeciol (cirtom sárga kupakos) és castrol lánc tisztító kombináció

Olaj: csak motul-al van tapasztalatom...

De most cseréltem olajat 5100 10w40, hááát, tavasszal tuti vissza térek az 5100 10w50re, mert ennyit nem váltottam lukat, mint a friss 10w40el...

Lánc spray csak motul factory line vagy motul lánc kenő paszta

 

Szép motor!

Előzmény: zldf (15670)
zldf Creative Commons License 2017.10.18 0 0 15675

Sziasztok srácok!!Köszönöm a válaszokat.Bocs ha nem írok mindenkinek külön.A motort Sülysápon vettem ha valakinek ismerős lenne.Amit tudok róla hogy talán Svájcból kerülhetett az országba.Egy ideje már a magyar gazdáit.Ha jól tudom fejidommal nem szállítottak ebből a típusból.2003-mas születésű,de van már rajta a 2004-es változtatásból.

ciel Creative Commons License 2017.10.16 0 1 15674

Én először Shell lánctisztítóval fújtam de rájöttem, hogy pont olyan mint a féktisztító. Amióta kiürült, a féktisztítót használom a láncra is - eggyel kevesebb flakon foglalja a helyet a polcon.

Előzmény: zldf (15670)
MalterKoma Creative Commons License 2017.10.16 0 0 15673

Hello! Ez a Hornet hová valósi??!!

Előzmény: zldf (15670)
-Darázslovas- Creative Commons License 2017.10.15 0 1 15672

Lancot tisztithatod brigeciollal, de sokan petroleumot is hasznalnak. Lidl-ben vettem anno lanctisztitot, az piszok jo. A wd40 is keszit, de az meg kuvva draga.

 

Lancspraybol motul factory line talan a legjobb. Olajbol csak motul 5100 vagy 7100, honda szervizben is ezeket hasznaljak.

Előzmény: zldf (15670)
jrf600r Creative Commons License 2017.10.15 0 1 15671

Szia!Jó helyen vagy az oldalon,szép a vas nagyon!2001-2002-es modell?

Én lánctisztított nem használtam sosem,csak krossz motornál,abban nem tudok nyilatkozni,de lánc sprayben Motult,ami teflonos,nekem az bevált!

Olajban meg a Motul 5100!Előtte meg a Castrol power 1-et,használtam!

Előzmény: zldf (15670)
zldf Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15670

Sziasztok!Új vagyok az oldalon,van egy darazsam és lenne pár kérdésem.

Pl: hogy milyen láctisztítót és lánc olajzót használtok?Milyen olajat tegyek bele?Mennyire strapabíró motor?Egyenlőre ennyit szeretnék tudni!

Előre is köszi!Ja igen Ő lenne az :-) 

Joker___ Creative Commons License 2017.10.02 0 1 15669

Szia!

 

Facebookon keress rá úgy, hogy Hondabubus és írj neki.

Előzmény: roland556 (15668)
roland556 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 15668

Sziasztok !

 

 

Esetleg nincs véletlenűl valakinek eladó PC36-hoz (2006.9.havi) hasidom tartóval együtt plusz hátsó motor emelő?

 

Valamint Hondabubushoz kérhetek egy elérhetőséget ?

 

üdv

Roland

 

tabee Creative Commons License 2017.10.02 0 0 15667

Nem tudok róla. 102 lóerős motorként vásároltam

Előzmény: Törölt nick (15666)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.01 0 0 15666

Nem valami fojtott kivitel? Kb ilyenek a 34Le- fojtott változatok...

Előzmény: tabee (15665)
tabee Creative Commons License 2017.09.30 0 0 15665

sziasztok !

 

Következő problémával kapcsolatban írok Nektek.

 

2008-as gyártású 600-as Honda Hornetem (PC41) van és magas fordulatszámon használva egyszerűen elmegy a motorból az erő. 10 000-s fordulatszámig jól megy a vas, viszont kb 10 500-nál döccen egyet, lassan felkúszik 11 000-ig a fordulat és onnantól semmi. Nem forog ennél többet és így nincs meg a maximális teljesítmény sem. Elég zavaró...

 

Találkozott már valaki ilyen problémával ?

Esetleg talált rá megoldást?

 

Köszi

Davidon Creative Commons License 2017.09.30 0 0 15664

Már akié 😁

Előzmény: technoid34 (15662)
-Darázslovas- Creative Commons License 2017.09.30 0 0 15663

Az ove kiveteles;-)

Előzmény: technoid34 (15662)
technoid34 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 15662
Előzmény: Davidon (15661)
Davidon Creative Commons License 2017.09.30 0 0 15661

Kiszerelem a cöcögődet 😁

PC41 Hornet 63,5Nm

CB1000R 112Nm

Előzmény: -Darázslovas- (15660)
-Darázslovas- Creative Commons License 2017.09.29 0 0 15660

Cö...cö...cö. :-)))

Előzmény: Davidon (15657)
-Darázslovas- Creative Commons License 2017.09.29 0 0 15659

Gyari beallitasokkal a Glockneren is ereztuk, hogy nem bir menni, foleg mi karbisok:-)

Előzmény: Davidon (15655)
-Darázslovas- Creative Commons License 2017.09.29 0 0 15658

Koszi:-)

 

A kornyeken nincs olyan hegy, ami megfogna a Hornetet. 

Előzmény: KisCefi (15656)
Davidon Creative Commons License 2017.09.29 0 0 15657

30++ ;-)

Előzmény: KisCefi (15656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!