Sajnos nem az ő hibája volt, újrarajtoknál lassú volt az autója a beállítás miatt :-/
A Hendrick szép "kis" büntit kapott, kíváncsi leszek, mennyire veti vissza őket... Annak örültem, hogy Berry is szerzett egy top10-et, de már gyanús volt a dominanciájuk. Ja, most néztem, hogy ezzel Harvick vette át a vezetést a bajnokságban (a csapattársai közben mind a 20. hely alatt vannak)
Máskor sztem nem szoktak ilyen korán órát állítani az amcsik :-O lemaradtam az első feléről, de a vége érdekes lesz! Harvick még mindig ász ezen a pályán :-)
Button open to NASCAR oval racing if Cup Series outings go well
Jenson Button has no qualms about racing in NASCAR on oval tracks in future, as long as his first steps in three Cup Series road course races go to plan.
Daytona (legalábbis az ovál), Darlington, Martinsville olyan. Bristol is ilyen klasszikusnak tűnt, aztán most már salakozzák :-D
Elliott várhatóan 6 futamot hagy még ki, az oválokon továbbra is Berry fogja helyettesíteni, Austinban pedig Jordan Taylor (a Chevy gyári GT pilótája, de a Cupba kicsit meglepő választás)
Enfinger belső kamerájára nem emlékszem, de a Truckban most vezették be a digitális műszerfalat, valószínű, még nem működik tökéletesen... Busch sajnos magas szint a mezőnynek, pedig tényleg vicces jelenetek voltak az elején.
Xfinityben már nem is tudott nyerni, pedig ott volt az élmezőnyben. Az utolsó körökben már nem is figyeltem, azt hittem, C. Smith (aki tavaly még nála versenyzett a Truckban, most meg csapattársak lettek) már simán behúzza, aztán meglepődtem, hogy a #21-et intette le a kockás zászló :-D
A truck verseny eleje egészen szürreális jeleneteket hozott mint pl a futam közepén megérkező pit crew-k (többek közt Kyle Busché is) vagy a tréler miatt a pót lane közepén kereket igazító Kyle Busch. Eckes mentése valami zseniális volt, azt még jólattam hogy Enfinger döglött műszeregységgel tolta végig a futamot? Azt sajnáltam hogy Busch végül ledominálta az utolsó stage-et, egy meleg pillanatot kivéve nem volt kérdés hogy megállítja-e valaki.
Nem egy hagyományos "emlék" helyszín, a 90-es években építették. Lényegében azóta nem volt újraaszfaltozva, ezért már rossz állapotú a felülete, gyorsan kinyírja a gumikat, a splittereket se kíméli, és rengeteg törmeléket vernek fel az autók. (Nemechek konkrétan úgy nyerte meg az Xfinity futamot, hogy már forrt a hűtővize :-D)
Ha simán új aszfaltot kapna, valószínűleg unalmas versenyek lennének, vonatozás, az elöl lévő elnyúlna... amilyen Michiganben szokott lenni pl. (Atlanta is eléggé megváltozott a felújítás hatására) Elvileg nem csak azért akarják rövid pályának átépíteni, mert abból kevés van a naptárban, hanem így a telek többi részét el tudják adni, ami fedezné a felújítást. (nagyon drága környék Kaliforniában)
Még egy óra, amíg kezdődik a Truck verseny, de közben jött egy bombahír: Elliottnak megsérült a lába snowboardozás közben :-O Még nem tudni, pontosan mi a baj, de műteni kell, valószínű hosszabb ideig fog hiányozni. A hétvégén Berry helyettesíti.
Kicsit késve a benyomás a hétvégéről, ha már senki nem írt...
Cup: erre nem számítottam, de KyBu egy zseni ezzel az igazolással! Eddig erős bajnokesélyesnek néz ki, és csak az a Chastain van az ő szintjén, aki lényegében ugyanolyan technikával megy.
Xfinity: végignéztem (majdnem fél 5-kor lett vége), nagyon megérte, és érdemes lesz a tv-ben is bekapcsolni, aki éppen ráér. :-) Szerintem itt már évtizedek óta nem volt ilyen minőségi mezőny. Kb. 20 autó van, ami ha nem is a győzelemért, de az élmezőnyben képes harcolni, sőt még mögöttük is vannak tehetséges versenyzők, akik meglepetést okozhatnak (pl. Alfredo a #78-assal).
Ezen a héten Busch visszatér a másfél éves Xfinitys pihenőjéből, a #10-es autóval fog indulni... hát fel is kötheti a gatyáját, most Dillonnal csak akkor tudtak az élre kerülni, amikor a többiek kiálltak előlük a pitbe :-D
Remélem, jó futamok lesznek az átépítés után is, sajnos ez az aszfalt már nagyon hamar alkalmatlan lenne a versenyzésre... Ja, és RIP fekete cica :-/
Először arra gondoltam, hogy McDowell az (a keresztnevük és a 10+ év után szerzett első győzelem miatt), de ő és Cindric a road pályákon is erősek, Stenhouse viszont tényleg csak a superspeedwayeken :-D
Az is érdekes, hogy Hamlin óta (aki 5-ből 3 500-ast nyert) három éve csak a "specialisták" tudnak nyerni.
Szerintem a 70-es évekig nem volt elég fejlett a technika, főleg a kamerák között nem tudtak kapcsolgatni, de a minőség is rosszabb volt... Inkább csak utólag vágták össze a tévés adást, élőben egyszerűbb volt rádión közvetíteni (F1-et is, de a Nascart tudtommal még mai is adják rádión)
Az ARCA mezőnyben egyébként 5 nő volt, és ketten is a top10-ben végeztek, 5. lett a jó nevű Chick :-D mögötte Balcean a 6. Még a lenézett Decker se volt rossz, egyedül Breidingernek nem jött ki a lépés.
#73-Jankowiak az, a vége felé ő is belekeveredett egy pitty-puttyba és nem ért célba, pedig a képen csak az látszott, hogy leesett a hátsó lökhárítója :-O De a győztes Van Alst is saját zsebből versenyez, és érezni lehetett, hogy erre vágyott egész életében...
Az Xfinity utolsó köréig kellett várni idén az első igazi Big One-ra... :-D Szerencsére nem lett baja Mayernek, de hihetetlen, mennyire nem bírja a nyomást. Hillnek tényleg volt egy kis mázlija, de ügyes is.