Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.02.21 0 0 4612

Szia!

 

Az már N18, szerintem vállalható. Azt mondanám, hogy nem rosszabb, mint bármelyik másik akkori közvetlen befecskendezéses turbós benzines.

 

Nem jellemző a korai N14-esek láncnyúlása és közel sem kokszolódik annyira. Még javítottak rajta 1-2 dolgot, de talán ezek a legfontosabbak.

Előzmény: gasengoose (4611)
gasengoose Creative Commons License 2018.02.21 0 0 4611

Sziasztok!

A 2011-es évjáratú Cooper S 174 lovas motorja, gondolom még PSA, az mennyire megbízható? Az is olyan problémás, mint a korábbi évjáratok? Van esetleg valakinek ezzel kapcsolatban infoja? 

Köszönettel: G.

BobekX Creative Commons License 2018.02.21 0 0 4610

Az autó kívül és belül is nagyon szép állapotban van esztétikailag.

Fékek, gumik jók.

A nyári garnitúra 17-es és van hozzá 1 garnitúra 16-os télikerék(könnyűfém), mindkettővel lehet még minimum egy szezont menni.

Mikor megvettük(2017.02) megkuplungoztattam a kocsit, azóta kb 4000 km-t ment, tekintve, hogy az ideje java részét szervizben töltötte.

 

Amikor előjött a probléma, akkor MINDEN szükséges alkatrészt cseréltek rajta.

Komplett vezérlés,az olajszívattyúnál is minden, mindkét VANOS, jeladókkal, szolenoid, összes, de tényleg az összes tömítés, apró gyűrű, új szelepfedél. Mindezt gyári alkatrészekkel.

 

és ha már kint volt a motor, meg is lett gyűrűzve, plusz szelepszár szimmeringek is.

 

Csak alkatrészben tartok majdnem 1 millió Ft-nál.

Az összerakás szakszerű volt, az autó működik, teszi a dolgát, egyáltalán nem füstől, nem eszi az olajat.

 

A hibajelenség annyi, hogy egy idő után visszadobja a VANOS szívó oldali hibát.

 

Egyébként pont Veled(novothauto) is beszéltem erről telefonon az ősszel. Akkor azt mondtad, hogy épp egy Peugeot-val szívsz már jó ideje ugyanilyen problémával és ha azzal végeztél, max. akkor tudsz nekiállni ennek.

Na azóta a kocsi jól viselkedett, csak 1x dobta be a VANOS hibát(bár tudom akkor is benne van, látni az alapjáraton stb.)

Még itt is írtunk egymásnak, hogy a vezérműtengely mágnesezettsége is lehet hiba.

Tisztában vagyok vele, hogy a ráköltött pénzt, plusz kocsi árát nem fogom megkapni, de elkótyavetyélni sem akarom. Viszont szívni sem tovább.

Ha gondolod, akkor felhívlak a mai napon, amikor alkalmas, ha neked is jó.

Előzmény: novothauto (4609)
novothauto Creative Commons License 2018.02.20 0 0 4609

Szia, külsőre megkímélt? Mennyiért szeretnéd eladni?

 

 

Előzmény: BobekX (4608)
BobekX Creative Commons License 2018.02.20 0 0 4608

Sziasztok,

 

Kis segítséget kérnék:

 

Mai napon autópályázás közben kivillant, majd villogott a motorhibajelző és átállt vészprogramra az autó.

Max 3000-es fordulatig forog el a motor.

Ismerős szerelő kiolvasta a hibakódot, de nem igazán jutottunk tovább.

Hibakód:

Combustion misfire 2771

Autó: r56 1,6 benzin 2008-as évjárat

 

Van ötletetek a hibára?

 

Ugyanitt eladó a fenti kocsi:

Vásárlás óta komplett vezérléscsere, vanos és minden egyéb, de még mindig hibát jelez a szívó oldali vanos-nál.

Járt már sok helyen, szakszervizben is, sajnos nem tudták megcsinálni.

Nekem már kilátástalan, ráuntam.

Alvázszám vége:TS82344, akit érdekel meg tudja nézni a felszereltséget, ami ritka jó

ClubmanR55 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 4607

Koszi a gyors valaszt megerdeklodom h most mennyi lenne.

Előzmény: Piritu (4605)
flipper1 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 4606

Szia. Hány 100%-os  a gumi és mennyi az áruk? Köszi

Előzmény: norbiktm (4597)
Piritu Creative Commons License 2018.02.19 0 0 4605

Attól függ melyikről van szó. Nekünk az R56-hoz csak a márkakereskedés tudott 65.500 Ft-ért adni. A hozzátanítás a gond.

Régebbihez a pápai autókulcsos tudott volna adni.

Előzmény: ClubmanR55 (4604)
ClubmanR55 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 4604

Sziasztok,

egy olyan kerdesem lenne, h mennyine bonyolult beszerezni egy potkulcsot taviranyitoval. Ezt csak szakszervizeken keresztul lehet elibtezni?

 

Elore is koszi!

RSefo Creative Commons License 2018.02.18 0 0 4603

Sziasztok! 2005ös 1.6os, 116 lovas cooperban kuka lett a váltó. Mini váltót találni egyszerűen lehetetlen hozzá :(  nincs esetleg más autóval típusazonosságát? valahol hallottam Peugeot 308ról, 116i BMW-ről...vagy valami más ötlet esetleg? Nagyon köszönöm a segítségetéket!! ;)

Mcsalád Creative Commons License 2018.02.09 0 0 4602

Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnék kérni. 2002 es Miniben világít a légzsák lámpa,kontakt hibát próbáltam kijavítani  sikertelenül.

Elvittem egy helyi szervizbe,ott három hibát írt :oldallégzsák gyújtókőr hiba ,Vezető old. öv feszítő gyújtókőr hiba,tápfeszültség hibás.

Tudna valaki segíteni mitévő legyek és hova forduljak,esetleg valaki ismer egy jó szakit aki megoldja nekem a problémát?

Köszönettel Martin Z

Csőre István Creative Commons License 2018.02.06 0 0 4601

Köszönöm, közben kiderült, hogy a kanna alatt service felirat is van, akkor olcsere következik, gondolom.

Előzmény: Törölt nick (4600)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.05 0 0 4600

Ráadod a gyújtást de még nem indítózol, akkor világít. Jelzi hogy nem égett ki az izzó.

Amikor forog a motor, felépül az olajnyomás és elalszik.

Ha nem alszik el akkor valószínűleg nincs olajnyomás. Ha így járatod a motort tönkre megy. Ilyenkor az első dolog az olaj szint ellenőrzése, ha kell utántöltés.

Előzmény: Csőre István (4599)
Csőre István Creative Commons License 2018.02.05 0 0 4599

Sziasztok!

Friss Mini Cooper tulaj vagyok, reggel gyújtás ráadásakor pirosan világított az oljos kanna visszajelző lámpa a ford. sz. mérő órában, beindításkor semmi hibát nem írt ki, olajszint lehet, vagy az olajcserét jelzi?

Nincs kezelési utasításom hozzá, esetleg valaki át tudná küldeni?

2009-es Cooper 1.6 benzin

e-mail: chopperes71@gmail.com

Köszönöm!

Andrea8801 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 4598

Sziasztok! 

Nekem is kézikönyv hiányom van. Tudna valaki segíteni? Esetleg beszkennelné és elküldené e-mailen, akinek van magyar nyelvű leírása? Egy 2007-es Mini cooperhez kellene. 

Előre is köszönöm!  🙏🏼 szaboandrea963@gmail.com

norbiktm Creative Commons License 2018.01.31 0 0 4597

 

 

norbiktm Creative Commons License 2018.01.31 0 0 4596

Sziasztok!

 

kocsieladásból megmaradt 4 nagyon szèp állapotú alufelni szett, téli gumival.

 

Gumitipusa :Continental WinterContact 175/65 R15

felni méret :5 1/2 J  x 15H2 IS 4

 

ára megegyezés szerint.

 

 

novothauto Creative Commons License 2018.01.31 0 0 4595

Hello!

 

A nyakamon maradt egy komplett gyári vezérlés szett N14-es turbós Cooper S-hez.

(nem jött el az autó) Összes fogaskerék, csavarok, stb...

Ha valakit érdekel, 120-ért elviheti. Mobilszám a honlapomon.

 

 

KataMinnie Creative Commons License 2018.01.30 0 0 4594

Sziasztok!

Némi segítséget szeretnék kérni egy 2009-es mini one-hoz. Nemrég vásároltam és nincs hozzá leírásom, csak német nyelven.

:(

Valaki tudna nekem segíteni benne? Mármint magyar nyelvű leírása van hozzá? Esetleg a mini weboldalán hol találom meg - régebben találtam ilyet, csak az alvázszám néhány számjegyét kellett beírni és kidobta az autó főbb beállításaihoz kapcsolódó infókat.

Előre is köszönöm a segítséget.

TibiMini Creative Commons License 2018.01.19 0 0 4593

Szia!
Facelift előtt N12-es, utána pedig N16-os szívó motorral szerelték az R55/56 modelleket.
Úgy tudom a két motor között nincs lényeges eltérés, csak pár dolgot terveztek át, de lehet, hogy a hűtőrendszer is változott. :)
Üdv!

 

Előzmény: easy77 (4592)
easy77 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 4592

Szia. Szerintem nem , de nem tudom mi a különbség. A 108 fok az stimmel, ott kapcsol a ventilátorom.

Előzmény: TibiMini (4591)
TibiMini Creative Commons License 2018.01.18 0 0 4591

Szia!


Azonos motorral szerelt autóknál szerintem nem lehet eltérés. A Te R56-osod faceliftes?

Üdv!

Előzmény: easy77 (4590)
easy77 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 4590

Köszönöm, az a furcsa, hogy az R55-höz láttam kapcsolási rajzot, ott egy relét látok. Viszont az R56-nál a motortérben van kettő, amiből az egyiknél nincs áram. Hol találnék hozzá kapcsolási rajzot? A Wallis huszonezres óradíja miatt nem fogok ott tapogatózni. :(

Előzmény: TibiMini (4589)
TibiMini Creative Commons License 2018.01.18 0 0 4589

Szia!

A szívó benzineseknél úgy tudom kettő (de az okosabbak majd kijavítanak), a maximális fokozat pedig 108 °C felett kapcsol.

Üdv!

Előzmény: easy77 (4587)
Pavel Creative Commons License 2018.01.18 0 0 4588

Szia! Három fokozata van  (legalábbis az MCS-ben, de szerintem a többiben is).

Előzmény: easy77 (4587)
easy77 Creative Commons License 2018.01.16 0 0 4587

Sziasztok! Tudja-e valaki, hogy az r56-ban a motorhűtő ventilátornak hány fokozata van? Létezik, hogy csak egy? Illetve hány fokos hőmérsékletnél kell bekapcsolnia?

TibiMini Creative Commons License 2018.01.13 0 0 4586

Elnézést, most látom, hogy picit összekeveredtek a neveim. Egy korábbi (töröltnek hitt) felhasználónévvel léptem be, de Clubman55 is én volnék.. :)

Előzmény: novothauto (4584)
TibiMini Creative Commons License 2018.01.13 0 0 4585

Nem, akkor normálisan felpörög.
Azt viszont elfelejtettem említeni, hogy a hűtőventilátor az indokoltnál többet megy, és már rövid út után is bekapcsol. A folyadékszintet ellenőriztem, ott mindent rendben találtam.
Sokat agyaltam ma, hogy mi lehet a probléma.. Az előbb a 07-es szervízmenüben ránéztem a vízhőfokra (CTMP-MOM) és 30 °C értéket írt ki. Mivel az autót reggel óta nem használtam ezért ez az érték biztos fals.
Ez magyarázat lehet arra, hogy miért kapcsol pár km után ventilátor, de okozhat hidegindítási problémákat is?
Ha jól gondolom a benzin-levegő keverék előállításánál (sok más paraméter között) a motor hőmérséklete is számít. A meleg motorhoz belőtt üzemanyagmennyiség miatt akadozhat a hidegindítás?

Előzmény: novothauto (4584)
novothauto Creative Commons License 2018.01.13 0 0 4584

Ha odalépsz neki ilyenkor, akkor nem durrog?

Előzmény: Clubman55 (4583)
Clubman55 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 4583

Sziasztok!
3-4 óra állás után a Minim (2008 r55 1.6 szívó) nehezen indul. Ilyenkor az első indításnál általában 4-5 másodpercig forgatja az önindító, mire beindul, de az alapjárat alacsony marad, óra szerint kb. 500 lehet, de hamar le is áll. Ha tovább próbálkozom már hamarabb beindul, de az alacsony fordulat megmarad, és hamar le is fullad. Ha kitartó vagyok, akkor beáll az alapjárat de kis gázra lefullad. Ha picit nagyobb gázfröccsöket adok akkor 10-20 másodperc után beáll az alapjárat, és megszűnik a "fulladás" is. A kipufogógáz ilyenkor benzinszagú, de az utastérben is érezhető picit az üzemanyag, bár ez lehet, hogy normális ha nehezen indul az autó. Miután elindulok az autóval ez a hibajelenség megszűnik, és 1-2 óra állás után is gond nélkül indul. Úgy érzem a fogyasztás is picit magas, de rátankolásos módszerrel még nem ellenőriztem. :)

Az alábbi videókon pár indítási próbálkozás látható (az elsőnél sajnos elfelejtettem lelőni ventilátort, így a hangja erőteljesebb mint a motoré)
https://www.youtube.com/watch?v=y5N5SG5AoBo
https://www.youtube.com/watch?v=gPi0suiS_H8

Van esetleg valakinek használható tippje, ötlete?
Köszönöm!

Üdv!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!