Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyurmi II Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4057
Ja amúgy ha quattro-ban gondolkodsz, akkor min. a 225 ló !!
Előzmény: bertok77 (4053)
Gyurmi II Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4056

Ezaz Péter !

 

 Mondjuk meg a frankót : LE AZ EZÜST TT-KEL !!! népautó !! :))))

 

Bertok, ha nem akarsz rögtön karosszériáshoz futni, akkor nézd meg első körben a kéket ( ha megvan rá a lovetta ). Az még nem kötelez semmire, de legalább lesz már valami támpontod.

Előzmény: Peter! (4054)
Peter! Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4055
tt
17" gyári eladó!
hunpeter@gmail.com
Peter! Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4054
Szia!
Az elso az nagyon szep, mondjuk en imadom a piros audikat, alapbol is ilyet vettem volna, de amikor nekem volt meg nem talaltam. A kek belso sehogyse passzol, alapbol is irtozom tole, vagy fekete vagy bezs, az utobbi nagyon ritka. Viszont ennel a muszerfal fekete! ami jo ha megunod a keket, atborozteted az uleseket meg az ajtokarpitokat, vagy veszel neten neha van eleg olcson komplett fekete!
De ez igen messze van a 2millatol, foleg mivel a regado erre a peldanyra szeptember 1jei beregisztralassal 448960Ft plusz muszaki, plusz eredet, plusz atiras! es akkor a javitasrol meg nem beszeltunk :))

a kek utolso a nyero szerintem, mar eleg regota nezegettem nagyon pofas kivulrol, jo extras, de belul megintcsak kek. ezt el kell dontened, van aki szereti, mint sokan innen a forumrol.
ezust mar annyira tomeg... ne sertodjon senki, a mostani kocsim nekem is ezust, legalabb elvegyul... amennyire egy a8 eltud :))
Előzmény: bertok77 (4047)
bertok77 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4053

Kérdeztem a pirossal kapcsolatban szerelőt, szerinte cserés az ajtó és a hátsó sárvédő, mert kalapálással nem lesz szép soha + valószínű a futómű sérülés is.

2150000 - alku + regadó + karosszéria szervíz + átírás + esetleg előjön valami ahogy mondod, az nem tom mennyi de biztos több 2 milliónál és lehet, hogy sokkal több.

 

Viszont  a másodikat állítólag 150 ből helyre lehet állítani. + vizsga + átírás.

Az is quattro csak 180-as.

 

Egyébként köszi a lehetőséget, még előfordulhat, hogy arra járok, ki tudja hol lesz olyan amilyen nekem kell.

Előzmény: Gyurmi II (4052)
Gyurmi II Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4052

Hát igen, mondtam hogy az elsőben van fantázia, de szerintem csak akkor, ha ebben az árban bent van a forgalomba helyezés + a karosszéria javítása is !!

 

Plusz én azért megnézném azt a szervíz könyvet is ( bár nem lehet abban sem megbízni ) pl. : volt- e 120 e-nél vezérlés cserélve benne??? Mert a 2003-hoz elég sok a közel 170 e km. Az enyém 99-es és most van benne 145 e !!

 

Én kaposvári vagyok, és nem igazán esik útba Cegléd, de ha erre jársz egyszer....

 

 

Előzmény: bertok77 (4051)
bertok77 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4051

Köszi a véleményt, az első tényleg gáz a kék üléssel, de ha a futómű nem kapott, jó lenne, csak 2003. év és 225 LE + 6-os váltó.

 

Az ötödik nekem pont az ülés miatt gáz és így hihetetlen a 138 e km.

 

Ha valakivel össze lehetne futni vásárlás előtt, az jó lenne.

 

kb. 10 éve vezettem TT-t itt Cegléden, 180-as roadster volt. Iszonyúan tetszett, de akkor még nagyon drága volt.

  

Előzmény: Gyurmi II (4050)
Gyurmi II Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4050

Üdv !

 

Az első valóban megmozgatja az ember fantáziáját. Bár ez a kék belső nem igazán passzol a külsőhöz. A javítás szerintem azért nem kis összeg lesz + ki tudja, hogy a futómű nem kapott - e ??

 

A negyedik ill. ötödik inkább.

 

Nekem a kék felé billen a mérleg ( mert nekem is ez a szín van ), bár ebben meg az ülés kimondottan szarul néz ki. De attól még azért jó!

 

A chip-től nem kell a TT-nél tartani, mert itt a forumon szinte mindenkiéjé meg van már piszkálva és semmi gond nincs vele. Plusz van aki ért is hozzá... Állítólag :)))

 

Ha tényleg komolyan érdekel a dolog, akkor talán jobb lenne a vásárlás előtt valakivel összefutni a forumozok közül személyesen, hogy legyen összehasonlítási alapod.

 

 

Előzmény: bertok77 (4047)
bertok77 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4049

Köszi, hogy ezeket megírtad.

 

Már rá is állítottam egy szerelőt a képekre.

 

 

Előzmény: kisgino (4048)
kisgino Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4048
A második autó tulaját "ismerem", vagyis tudom hogy ki az!
kb. 7-9 hónapja nem jár az autóval, egy Smart roadsterrel jár most, mert nem tudja tankolni a TT-t.
Ha jól tudom,akkor nagyon le van égve, érdeklődj utánna mennyiből javítanák ki neked a sérüléseit, mert szerintem 1,5M-ért is odaadná.
Itt van Dorog mellett 15km-re! Tuning mentes!

Még az utolsó kékről:
Nincs baj azzal, ha chippelve van, kb. fél év után te is elkezdenél rajta gondolkodni!
A felnik (ha eredetik) kb. 200-250E ft, a H&R futómű is van 100-150E. Tehát nem sajnálta a pénzt rá, bár lehet hogy "hobbi versenyző", és akkor tuti nyomta neki! (bár melyikünk nem :) )


Ezek csak az én véleményeim, 1,5 éve vagy büszke TT tulaj, de minden héten megnézem őket a használtautón! :)


Előzmény: bertok77 (4047)
bertok77 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4047

Sziasztok!

 

Bocsi, hogy nem voltam meg és nem válaszoltam, de szarakodott a net.

 

Szóval ezeket néztem.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/tt/audi_tt_coupe_1.8_t_quattro-4056072

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/tt/audi_tt_coupe_1.8_t_quattro-4061760

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/tt/audi_tt_coupe_1.8_t-3997695

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/tt/audi_tt_coupe_1.8_t-3955207

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/tt/audi_tt_coupe_1.8_t_quattro-4084957

 

Azért csak kettő misi mert én is tudom ,hogy költeni kell még rá és ha többért veszek, akkor csak nézem otthon, az meg nem jó.

 

Az első nagyon tetszik, de ugye törött és sokba is kerül , de 2003 és nem tudom mennyiből áll helyre.

 

A második is törött, a tulaj szerint 2 kilóból ok. Nem tudom, ha igen akkor jó.

 

A harmadik az alku után jó lenne, csak kicsit mintha le lenne harcolva.

A negyedik kínlódik a foglaló miatt.

Az ötödik meg kérdéses, mert biztos meg van chippezve, csak hogy mennyire ahhoz nem értek.

 

Szóval ennyi.

 

A mobil24-en nem volt érdemleges.

 

HA tudtok segíteni nagyon köszönném.

 

 

Előzmény: Robi_TT (4028)
Gyurmi II Creative Commons License 2010.08.24 0 0 4046

Üdv srácok !

 

Csak a tudatlanok kedvéért : mi a francról vakeráltok ??? !!! Egy szót sem értek belőle ( diódák, kapcsolók stb )

 

Mit építetek : űrállomást ?? :)))

8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4045
ok
Előzmény: Robi_TT (4043)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4044
De csak ha van Meki a közelben.
Előzmény: 8N (4042)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4043
Péntek? BP. Nálad.
Előzmény: 8N (4042)
8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4042
én már pakolok is, csak mondd mikor lesz! :D
Előzmény: Robi_TT (4041)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4041
Húúú, vazze.

Szerelős TT találkozó. Zsír.

Nos, emberek TT találkozó?
Előzmény: 8N (4040)
8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4040
Kellene akkor a csomagba:
4.3V
4.7V

:)

Előzmény: Robi_TT (4039)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4039
Ugye, ugye. Mondtam én.
Előzmény: 8N (4038)
8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4038
nekem kapcsolósra kell... bár ez a vezetészakító módszer sem rossz... :D
Előzmény: Robi_TT (4036)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4037
Hát, vezetékem már van, meg 4,3V-diódám is.....
Akkor a kapcsoló lesz a költséges. :)
Előzmény: Robi_TT (4036)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4036
De lehet kipróbálom én is a 4,7V-ot. Nem rossz ez.
Előzmény: Robi_TT (4034)
8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4035
melyik része a költséges?

a dióda?
a kapcsoló?
a vezeték?

:D
Előzmény: Robi_TT (4034)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4034
Igen, csak nem akartam költségekbe verni magam.
Előzmény: 8N (4033)
8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4033
meg lehetne csinálni kapcsolósan
1. 4.3V
2. 4.7V
3. all off.


mit szólsz?
Előzmény: Robi_TT (4032)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4032
Ok, ok.

Nekem 4,3V diódám van.
Nagyon drága... a dióda. :-)

Kilincs, tanksapka van.
Előzmény: 8N (4031)
8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4031
A dióda módról is olvastam... lehet az is érdekelne...
Meg tudjuk csinálni majd, vagy az mennyi meló?

4.3as vagy 4.7V-s a diódád?
Előzmény: Robi_TT (4029)
8N Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4030
szupersztár! :)

lehet kell, de szerdán megyek egy szakihoz, hátha meg tudjuk oldani... ;)
szólj majd ha jössz, mert fennforgás van... :)

zárnélküli kilincs meg benzinsapka legyen a szatyorban ha nem gond... :D



Bertok is vesz TT-t, a 90 Quattros haverom is... mindjárt duplózódik a gárda! :D
Előzmény: Robi_TT (4029)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4029
Laci, ha kell van N249-em próbára.
Az enyémben már nincs ez benne. :-)


N249
Előzmény: 8N (4024)
Robi_TT Creative Commons License 2010.08.23 0 0 4028
Lehetnénk egy kicsit segítőkészebbek. Mi az amit ki nézztél magadnak?
A két misi azért elég erősen behatárolja a lehetőségeket.
Az alkatrészek nem egy világvége árban vannak, de azért kell rájuk költeni, mint minden cirka 10 éves autóra.
Különösebb tipus hiba nem jellemző rájuk, az emlitett elektromos hibákon kivül.
És hát ugye egy turbós autóról beszélünk, ezért különös figyelmet érdemel a turbófeltöltő állapota, kuplung, féltengelycsuklók.
Figyelni érdemes még a kormánymű olajszivárgására. Kb. ennyi.

Itt a forumon is többen vagyunk 10 év körüli vasakkal. De ezek közül szerintem senki nem adná el szivesen az autóját illetve tényleg egy bolond társaság. :-)

Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!