Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sallaci Creative Commons License 2014.11.18 0 0 14694

Szia GHIBLI II!

Alakul az autód? Shamiéknál járva láttam, mikor hegesztették. Tényleg bele akarod rakni az új szerzeményt?

Sallaci

Előzmény: GHIBLI II (14687)
GHIBLI II Creative Commons License 2014.11.17 0 0 14693

Hali!

Természetesen vannak körünkben hozzáértő emberkék. Nem kontárok.

Ha pl. engem érdekelne ilyen, akkor biztos hogy csak manuális váltóval venném meg. ( 6gang Getrag).

A motor nem rossz,jobb mint a Quattroporte EVO - Shamal V8-asai , bár a blokk "ugyan az , de ebben már golyóscsapágyas IHI turbók teszik a dolgukat...és a motor vezérlése is "egyszerűbb" (jeladók).

 

Ami számomra gond, az elektronikus gázpedál...és annak a vezérlő egysége. Azzal szokott gond lenni. Annak a cseréje 1000 euro körül mozog, használtan is...

 

Ettől függetlenül jó és strapabíró autónak tartom. Én csak ajánlani tudom.

 

Nekem is van ilyen blokkom komplett (lásd előző hsz.) És izgalmasabbnak tartom mondjuk egy Ghibli-be való beépítésre...ddd.

 

Bitang lenne ez a párosítás.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: p.mátyás (14692)
p.mátyás Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14692

Sziasztok.

A közeljövőben szeretnék vásárolni egy Maserati 3200-at. Viszont még csak most kezdek el utánajárni a típusnak.

Szeretném a segítségeteket kérni ha lehet miről érdemes tudni a típussal kapcsolatosan. Mire érdemes odafigyelni? Van e klub Magyarországon ahol a közösség segítőkész e? Vannak jó szerelők akik tényleg megjavítják az esetleges hibákat és nem csak kiszámlázzák azokat?

 

A válaszokat előre is köszönöm

 

shami Creative Commons License 2014.11.09 0 0 14691

Ez viszont már csúnya:  ez már a harmadik biturbo, ahol a pillangó szelep ház vékony öntvénye a szakszerűtlen szerelés miatt eltört, kilyukadt.  Így aztán a turbónyomás száll el a világba...

 

shami Creative Commons License 2014.11.09 0 0 14690

Azért az eredeti Ghibli motor se csúnya...   2.8 -  Gyurié még az autón kívül...

Előzmény: GHIBLI II (14687)
maseratisti Creative Commons License 2014.11.02 0 0 14689

Ugyan láttam már a facebookon, de klubhonlapon jó helye lenne neki :-)

Előzmény: shami (14688)
shami Creative Commons License 2014.11.01 0 0 14688

Helló!

Igazad van, meg kellene osztani pár képet.  Majd ha lesz egy pici időm, tán a club honlapra próbálok dolgozni.  Külön élmény, ahogy Matyi meg Áron nyomják az MC Stradaleval :-)  Nagy élmény volt.

A gyár meg pont olyan mint tíz éve volt, csak most az egyik szalagon az Alfa 4C-t szerelik.

Előzmény: Sallaci (14685)
GHIBLI II Creative Commons License 2014.10.10 0 0 14687

Hali! régen voltam erre,de nem jelenti azt,hogy unatkoztam...ddd

Íme az új projektem.

Maserati 3200 GT GTA komplett blokk. 67000km. Hibátlan komplett állapot.

 Lehet,hogy átépítés lesz, de ez még nem biztos.Gondolkodom még rajta... hm.

Sallaci Creative Commons License 2014.10.06 0 0 14686

Szia Maseratisti!

Köszi a gyors választ. Sajnos ez nem valami biztató. Már fél éve próbálkozom sikertelenül (bár bontóban még nem voltam). Mivel szeretném az autót ahogy lehet "OT-ztatni", igyekszem megtartani a gyári állapotában. Így a kisebb szigonyt nem raknám rá. Akkor inkább a jelenlegi krómozottat fújnám át szürkére. Így jár az, aki ritka példányt akar magának... :-(

Előzmény: maseratisti (14684)
Sallaci Creative Commons License 2014.10.06 0 0 14685

Shami!

Két kérdésem lenne (csak azért nem telefonon hívlak, HÁTHA mást is érdekel a dolog):

- Hogy sikerült a kirándulás a NAGY találkozóra? Csináltatok képeket? Ha igen, meg lehet nézni valahol? (fészbukom nincs) Esetleg felajánlom a guglis tárhelyemet feltöltésre...

- Bár Sipisti az imént elszomorított, de azért mégis megkérdezem: nem lesz ősszel egy kis találkozó? Nadapon beszéltük, hogy el lehetne menni pl.: egyet gokartozni. Persze nekem nem a gokartozás lenne a lényeg, de emlékeim szerint akkor a fiúk erősen bólogattak az ötletre.

 

Nagyon furcsa, ahogy a 10 évvel ezelőtti pörgést, klub alakítást olvasom, most meg minden kihalt a környéken. Ez persze nem Neked szól, mint az egyik utolsó Mohikánnak, csak egy általános megjegyzés volt...

maseratisti Creative Commons License 2014.10.06 0 0 14684

Kemény dió lesz :-(

 

Én már 10 éve sem kaptam nagyobb szigonyt a 425-höz, így az a megoldás volt csak, hogy az új, kisebbikhez való tanksapkával, és a másik oldal vak "dugóval" mint alappal (nem fényezett) együtt tudtam csak beszerezni a gyártól. :-( Bontottban lehet, de nagyon ritka lesz a nagy.

Előzmény: Sallaci (14683)
Sallaci Creative Commons License 2014.10.06 0 0 14683

Üdv Mindenkinek!

Gondoltam, végigolvasom az egész fórumot az elejétől kezdve, aztán bejelentkezek. 2004. év végéig jutottam (eddig), de már nem várok tovább…

Néhányan már ismertek Nadapról. A fekete Si-vel voltam, illetve én készítettem a közzétett fotókat a találkozóról.

Mivel azóta sem sikerült beszereznem, közzé teszem, hátha, Valaki tud segíteni:

Keresek 1db szürke színű emblémát a bal oldali C-oszlopra (vagyis nem a tanksapka fölé). Méretei: 76mm magas, legnagyobb szélessége 65mm. Egyet rendeltem Amerikából, de sajnos nem olvastam el figyelmesen a leírását és a későbbi modelleken használt 65mm magas szigonyt küldtek. Ezen az oldalon jelenleg króm színű van az autón, amit felajánlhatok cserébe, de az Amerikából kapott kisebb méretű („gyári” csomagolású) is lehet a csere tárgya. Ha a csere nem játszik, természetesen kp-ra is érdekel a dolog.

Előre is köszönöm a segítséget!

maseratisti Creative Commons License 2014.10.05 0 0 14682

2003-6-ig a klubos autók közé tartozott aztán később tulajdonos váltás miatt lekerült egy időre a radarról. Jó kis gép a primatist.

Előzmény: lowdesertpunk (14681)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.09.30 0 0 14681
shami Creative Commons License 2014.09.26 0 0 14680

Bocsánat, de csak most láttam a leveled.  Az már nem jó cím.  Shami:  horvatha@hdkft.hu

Előzmény: .morzseya (14677)
.morzseya Creative Commons License 2014.09.12 0 0 14679

Találtam egy számomra érdekes érdekes profilt. Gondoltam megosztom. Van a gyűjteményében jó pár Maserati is, nem biztos,h mind megmaradt neki a mai napig. De a legtöbbjénél látszik,h 200x-ben vásárolta és még 2014-es bejegyzés is van hozzá. Mindamellett, hogy megengedheti magának ezt a luxust, még arra is szán időt, hogy számon tartsa itt az autóit. Tetszik,h vezeti költségeket, igazi fanatikus. :)


http://www.spritmonitor.de/en/detail/328334.html (AM 129 "Kyalami")
http://www.spritmonitor.de/en/detail/146807.html (AM 333)

http://www.spritmonitor.de/en/detail/328202.html (Tipo 122 SS)

http://www.spritmonitor.de/en/detail/256615.html (Shamal)

http://www.spritmonitor.de/en/detail/128545.html (AM 115/47)

http://www.spritmonitor.de/en/detail/146790.html (AM 117/49 US)

 

A profilja, itt böngészhetitek a többi autóját: http://www.spritmonitor.de/en/user/osch.html

 

Lehet,h Nektek is kéne indítani egy profilt, megduplázódna a Maseratik száma. ^^

('94 előttiek majdnem fele, Osch profiljához tartozik.)

PetiQP Creative Commons License 2014.09.09 0 0 14678

Mindenki Maseratit akar venni juhhhéééé

.morzseya Creative Commons License 2014.09.06 0 0 14677

Szia! A @m?a.m?sz.hu végű címre ment aug. 24.-én 21:54-kor. Ha a Tiéd és még él az a címed, akkor ott kell legyen. :)

Előzmény: shami (14673)
maseratisti Creative Commons License 2014.09.06 0 0 14676

Korrekt az ár, de azért gondold át hogy kell-e neked ez az autó igazán. Mert itthon nagyon nehezen fogsz belőle később - ha meguntad, vagy csalódtál a szervizekben, stb - kiszállni.

Előzmény: charles tournemire (14675)
charles tournemire Creative Commons License 2014.09.02 0 0 14675

köszi szépen az infókat!

a gumi akkor már tényleg nem horror, az óradíj sem durvább mint a pappasnal, bár a mercit is csak egyszer vittem oda...

de amúgy 13400 euró netto korrekt ár 126ekm-t futott, és ha kuplung csere nemrég volt cserélve és jó állapotú az autó, nem?...

Előzmény: maseratisti (14674)
maseratisti Creative Commons License 2014.09.02 0 0 14674

16000+áfa/óra

 

http://www.maranello-budapest.com/Ferrari/?tartalom=szolgaltatas

 

Abroncs gumi méret: 245/45 R 18 Hátsó gumi méret: 285/40 R 18

 

Néztem én is most, valóban jóval lentebb mentek az árak 2008 óta. Most már csak 70 (pirelli sottozero) az első gumi ami akkor 200 volt. Akkor még kevés kocsi futott ilyen nagy papucsokon ebben a méretben. Ahogy látom KUHMO, vagy Dunlop már 44 körül is van. Mondjuk hátsó még mindig csak a Pirelli sottozero W240 van, igaz azóta az is csak 118.000/db.

Előzmény: charles tournemire (14672)
shami Creative Commons License 2014.09.02 0 0 14673

Helló!  Én nem kaptam meg a mailt. (Azt hiszem...) 

Előzmény: .morzseya (14666)
charles tournemire Creative Commons License 2014.09.01 0 0 14672

a gumikról is azt írja a kereskedő hogy újak rajta....és a láthatóan amúgy 18as kerekek lehetnek rajta. (a mérete annyira ritka hogy ilyen drágák a gumik? mert 18as kerékméretű autóim vannak, és nem feltétlen ilyen drága egy szett, általában 200eft körül szoktam új gumikat venni . (4db) a szélesség is hasonló lehet... (audi a8, ill S500 merci..)

a rezsióradíja mennyi az ezred u.-iaknak?

 

 

 

Előzmény: maseratisti (14669)
charles tournemire Creative Commons License 2014.09.01 0 0 14671

Nagyon köszi az infókat, hát igen elgondolkodtatóak...kuplungot nem rég cseréltek az autón amit kinéztem, ez mondjuk jópont mert akár hosszú ideig nem lesz vele gond, de a váltó ugye az a régi. (valahogy a váltkókar  méretéből is éreztem hogy ez lehet a gyenge pontja:))

Ezek szerint merészség a 10éves típust venni, mégha látszólag szép is, és vezetett is a szervízkönyve....

 

Előzmény: maseratisti (14669)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.08.31 0 0 14670

En is ugyanezen hirdetes kapcsan, 0 eloismerettel jutottam ide meg tavasszal. Akkor meg is neztem mert kozel volt, vegul ugy dontottem, hogy nem vallalom be, de a bogar mar bekerult :)

 

Ahogy mar sokan leirtak, erdemes olyat keresni, aminek ismert a teljes eloelete (szervizekkel, olajcsere, stb.) ha nem akarsz nagy meglepetest, vagy pedig szamolni azzal ismeretlen mennyisegu ido/penz mehet ra. Ez fokozottan igaz az itthoniakra. Ha olvasgatod a kulfoldi forumokat akkor azert latszik, hogy nyugatabbra jobb sorsuk van, es tobb hozzaerto is foglalkozik veluk (pl. Officina Valenti, Helferrich, Franco Auto, Auto Forza). En is vegul Hollandiabol hoztam egy Ghiblit. Vagy Olaszorszag, de az olaszokkal jobban kell vigyazni :)

 

Forumokon kivul meg a http://www.maserati-alfieri.co.uk/ oldal a legjobb gyujtohely. Ami itt nincs font, arrol (kis tulzassal) kb. nem is tud senki.

 

A 3 vagy 4 szelepes 2.0 literes motorral kapcsolatban meg annyi, hogy elvileg a 1992 elotti 4 szelepesek nem birjak az olmozatlan benzint: http://www.maseratighibli.co.uk/home34.htm Nem tudom, hogy ezzel kapcsolatban van-e valakinek elso kezbol tapasztalata, de itt van egy eleg hosszu leiras: http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri06ddd.htm

 

Alkatresz akarkat pl. ezeken az oldalakon talalsz: http://www.eurospares.co.uk/, http://www.maseratispares.com/

 

Előzmény: .morzseya (14666)
maseratisti Creative Commons License 2014.08.31 0 0 14669

2004-2007 között a duoselect váltók voltak, ezekben van a "drága" kuplung.

 

A középkonzolon a kis fényes pöcökkel rakod a váltót előre, vagy hátramenetbe, minden más csak a kormányról.

 

 

Később kiküszöbölve ezt a problémát egy ZF automatát kapott az autó (ez is vezérelhető a kormányról, de a működési elve, és az építési módja más .. nem transaxle, stb)

 

 

Utóbbinál "rendes" többfunkciós váltógomb van. Ez utóbbi kevésbé szerviz költséges megoldás. Tény hogy ezek a kocsik újabbak, és így drágábbak is. Hosszútávon viszont behozza az árkülönbözetet.

Előzmény: maseratisti (14668)
maseratisti Creative Commons License 2014.08.31 0 0 14668

Hááát. Nem véletlenül esnek le ennyire ezek az árak.

 

Szerviz költségek az autó eredeti árához (32 milla) vannak méretezve. Szakszervizből az Ezred utca árai mérsékeltebbek. (Maranello-Modena Kft)

 

Azt azért tudni kell hogy mivel ez egy drága autó, az alkatrészei is azok. Gyenge pont a kuplung. Ha nem ésszel használják. 20-50.000 Km-ként csere ... na ez másfél milla.

A teljesítmény, és az autó súlya a gumikat évente, kétévente "megeszi" , amikor nekünk volt ilyen akkor még csak egy fajta téli gumi létezett  a kocsira való méretben (pirelli) 600.000 volt a 4db akciósan. Ha nem a 18-as hanem esetleg 19-es vagy 20-as feláras felni van az autón, akkor akár 1 milla is lehet a 4 gumi.

 

Olajcsere, fékbetét, kopóalkatrészek nem vészesek.

 

Sajnos olyat hogy váltó programozás, vagy parkszenzor, fedélzeti audió/navigáció cucc, csak a márkaszerviz tud megcsinálni. Ezek nagyon nem olcsók, jól elhúzódnak , s lehet hogy elsőre, másodszorra nem is sikerülnek.

 

Ezekkel az autókkal kétféleképpen vannak az emberek. Van aki megengedheti magának és megveszi újonnan, majd két év múlva lecseréli másik újra (nem is biztos hogy maseratira) mert megteheti. Van a másik aki beleszáll egy ilyen 4-5 millásba élvezi egy darabig, amikor jönnek a költségek akkor eladó lesz.

Előzmény: charles tournemire (14667)
charles tournemire Creative Commons License 2014.08.30 0 0 14667

Sziasztok!

 

én egy 2004es Quattroporte megvételén gondolkozom. (Németországból 124ekm-el, szemre jó állapotban..)

a következők a kérdéseim nagy köszönettel mindenkinek akitől  kapok tanácsokat válaszokat.

- nagyon szervízigényes autó?

- szervízköltségek nagyon aggasztóak? vagy lehet találni elfogadható áron hazai, szakértő de nem feltétlen márkaszervízt?

- mi az amit mindenképp érdemes megtudni az autó vétele előtt?

talán ezek a legfontosabb kérdések.. átszámolva ma már 4-4,5 mila körül is lehet kapni, innen már az áresés is feltehetően lassabb ugye?...

(esetlegesen esküvői alkalmakon egy kis bevételt is fog hozni, így talán nem lesz akkora luxus az autó, mint amennyire kinéz..de ez mégcsak elképzelés...)

 

.morzseya Creative Commons License 2014.08.29 0 0 14666

Igen, ezzel most pont mellélőttem. :)

A 2.24v néztem I-eset, hogy wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_Biturbo#Biturbo.2F222) szerint 1147 db készült belőle.

Shamalból is "csak" (http://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_Shamal) 369 készült, ami több mint az általad linket típusok. Mégis majdnem 10x az ára. Nyilván teljesen más a tartalom és az új ára is más volt. Hozzáteszem szinte alig tudok még valamit ezekről a típusokról. Csak ennek a magyar hirdetésnek köszönhetően csöppentem bele a témába. Ezúton köszönöm az infót, elég sokat tudsz róla. Írtam e-mailt Shami-nak, még pár napja. Mivel én is erre következtettem egy itteni hozzászólásából, illetve a klub weboldalon található leírásból is. :)

 

Még nézelődök és köszönöm a tippeket, linkeket, infókat! :)

 

 

 

 

Előzmény: maseratisti (14663)
maseratisti Creative Commons License 2014.08.28 0 0 14665

Ja, és kérjél az eladóktól belső képeket. Tuti küldenek emilben. Hollandok korrektek; szerintem.

Előzmény: .morzseya (14662)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!