Időhiány miatt eladósorba került gyári autószállító barkasom. Első tulajos, még merkurtól vásárolt darab. Rendszámos, ideiglenesen kivont! 87-es évjárat, hivatalosan 4 ütemű motor beépítve. Elvileg indítható, fék működik. Komoly rohadásokat nem látok rajta. Irányár 950.000Ft
Mint a halál. A platósról és az alábbi dobozosról le lehet szerelni a fülkét, és a felépítményt is, de a zárt áruszállítók, kisbuszok, vegyes használatúak padlólemeze hegesztve van az alvázhoz, és a nyúlványokhoz is. Ennek a padlóját lefejtettük az alvázról, foltanyagnak használtuk. Nem volt egyszerű, és pláne nem volt roncsolásmentes művelet.
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy az új műszerfalasban a Sirokkó hogy működik? Van ugye a fűtéskonzolon egy két állású kapcsoló és egy zöld kontrol lámpa. A régi műszerfalasban két kapcsoló volt és két lámpa. Illetve lehet használni csak "szellőztetésre"?
Ezzel pontosan így voltam én is. Azt hittem, hogy miután sikerült 2014 őszén találnom egy még nemrég műszakis buszt, ami még üzemképes is és még meg is tudom fizetni, nyert ügy. Aztán jött a horribilis rengeteg lakatos munka és a millió apróság és még most is nyakig a munkában. DE feladni nem szabad. Én biztos vagyok benne és akinek a gépe már falhatja a kilométereket, az is megerősíti szerintem, hogy a vezetésük egy hihetetlen jó életérzés lesz, ami semmihez sem fogható ;)
Eladók a következő képen látható gyári új kédergumik Barkashoz! 1 db az oldalajtóba, vagy a nagyobb fix oldalüveghez való, valamint 2 db ajtóba való kédergumi! Áruk db-onként 5000 Ft