Segítsetek egy kicsit. Milyen vezérműlánckészletet vegyek, ami olyan, vagy közel olyan, mint a gyári minőség. Többen ilyesztgetnek, hogy az utángyártottal nagyon pár ezer km után gondok lesznek, kizárólag gyárit szerezzek be. Egyáltalán ki a gyári beszállítója a láncoknak? Azt nem hiszem, hogy külön gyárt a Nissannak és külön a kiskereskedelemnek...
Szóval aki már cseréltetett, vagy szerel ilyet, mik a tapasztalatok?
Nekem Nissan Almera QG18-as benzines motorhoz kellene, de most talán ez nem is annyira lényeges, lehet más motor is, csak a gyártó meg a tapasztalat érdekelne.
NISSAN területén, még új vagyok.Azt szeretném kérdezni, honnan tudnék 300ZX R31 3.0 -hez alkatrészeket beszerezni. Akinek van, ne tartsa magába.Előre is köszönöm.
Sziasztok! Eladóvá vált 4 darab felni+4 darab dísztárcsa, még Nissan Primera 1.6 slx-hez (1997) voltak használva. Használt, mégis megkímélt, kifogástalan állapotban. Irányár 8000Ft. E-mailem publikus, további szép estét mindenkinek!
Akkor esetleg van itt valaki aki a másik fórumban is megfordult és tudja a választ. Nissan Maxima QX 2004 (A33) magas alapjárati probléma megoldását keresem. Folytószelep tisztítás vagy légtömegmérő vagy alapjárati motor esetleg gázpedál állás érzékelő cseréje.Nem emlékszem pontosan mi volt a megoldás kulcsa.Sajnos ez a tipushiba most kezdett előjönni meleg motornál
Van egy benzines 1.6 os note-om 2006os évjárat. Problémám az lenne, hogy váltáskor mikor benyomom a kuplungot akkor felpörög 3000 fordulatra, majd vissza ejti alapjáratra aztán megint 3000 fordulatra és alapjárat. Gázpedál közelében sincs a lábam. Folytószelep nem koszos, fals levegőt nem szív, hibakód nincs, szervíz nem tud semmit mondani, nem tudják mi lehet. Fogyasztáson normális, nem rángat a motor. Valaki találkozott már ilyennel?
Kontaktot nem tud valaki a készítőjéhez? Gondolom jó sok hasznos tudás felgyűlt ott az évek alatt, kár lenne veszni hagyni. A google keresője többször is adott onnan hasznosnak tűnő tartalmat, aztán persze nem működik...
Na, ez hirtelen romlott. Ma elmentünk Veszprémbe, még tűrhető volt. Onnan Balatonkenese, de még bevette a sebességet. Litértől a 8-ason 4-ből már nem vette az 5-öt. Nagy nehezen egy 3-as, és úgy végig Csórig- elakadásjelzővel. Még jó, hogy álló motornál veszi az1-et és az R-t is :) A szerelőig eljutok vele, de legalább hazahozott. Mi az ajánlott kuplung bele?
2001-es N16 Almeránál ha tökig nyomva a kuplungot is recseg a rükverc és nehéz sebességbe rakni is, akkor kinyomócsapágy, vagy a bovdenen kell feszíteni? Ha engedem fel a kuplungot, szinte azonnal fog.
Sziasztok. Hogy tudok hozzászólni valakinek a bejegyzéséhez. Nem találom a leírását sehol. Akár mire kattintok nem tudok hozzászolni a bejegyzéséhez. Köszi.
Leszedtem a bal első biztonsági övet, hogy kitakarítsam, mert csak rásegítéssel húzza vissza az övet. Sajnos utólag néztem át a szervizkönyvet, hogy akksisarut is le kellett volna venni. Most villog az Airbag/öv lámpa. Elvileg mindent visszaraktam a helyére, az elektromos csatlakozót is, de gondolom nem véletlen, hogy le kell venni a sarut.
Ez a hiba a törlése után visszajön, vagy csak figyelmeztetés a törlésig? (mármint ha elvileg minden rendben)
Almera 2003, 1,8 benzin
Egyébként hiába takarítottam ki, nem lett jobb. Visszaolvasva írták itt, hogy meg lehet próbáli átmosni az övet. Az segített valakinek?