Hari:
A 4 tomb keyt tapasztalataim szerint csak ott kellett használni, én utánna leraktam őket Sigilben egy hordóban, de soha nem kérték el tőlem sehol
a karokat fegyverként lehet használni, sőt visszautalva a korábbi kérdésedre azt javallom, ha fegyverre akarsz specializálódni, akkor a club típusú fegyverekre kellene, persze én nem voltam harcos és lehet hogy rosszul látom, de a The
Justifier nevű bunkócska igencsak tápos
egyébként mindegyik fegyverosztályba találhatsz igen erős feyvereket, ha tolvajkodni akarsz a fist-re menj rá, ha mágus akarsz lenni az késekre, ha meg fighter bármire, ízlésed szerint
(a beleidet ne dobd el, ez csak egy tipp, amit nekem is adtak, és jól jártam vele, bár én mágus voltam alapvetően)
a csont-és-hamu könyv, ha jól emlékszem csak a Mortuaryban kellett az óriás csontvázak hatástalanításhoz, lehet hogy később is érdemes lett volna belenézni, esetleg nézd meg el lehet-e adni, a vendégkönyv, lapok, levelek (kivéve néhány olyat, ami a múltadhoz kapcsolódik) szerintem nem kell (szintén hordóba vele)
meghalás: később nem mindig a mortuaryban ébredsz, hanem sokkal közelebb az elmúlásod helyéhez, van ahol szükséges is lesz hogy meghalj, bár erre már biztos rájöttél, ha nálad vannak a tomb keyek :)
más
befejeztem a játékot és lenne egy kérdésem (természetesen innen csak az olvassa tovább, aki meglepetést akar a végén és egyedül akarja felfedezni a befejezést)
na
szó volt arról, hogy a végén van egy quest, ami ad 2 MXP-t, ezt nekem nem sikerült megcsípnem, utánna néztem és gondolom a bronz sphere-hez kapcsolódhat a dolog, ami elvileg az első inkarnáció emlékeit őrzi, na most kiderült, hogy ki az első inkarnáció (good incarnation), mégse adott nekem semmit :(
nem mintha hináyzott volna, mert végül elég magasra jutottam anélkül is (9 fighter, kb. 22 mage, 3 kilences szintű varázslatot tudott már memorizálni), csak egyszerűen nem értem mit kellett volna csinálni hozzá
Na, túl vagyok a kriptákon, az előzőek mellé az lenne még a kérdésem, hogy a 4 db Tomb Key mire való? Csak nálam kellett, hogy legyenek a rejtett kamrához vagy kellenek még később is?
Egyáltalán, hurcolok egy rahedli dolgot, amiről nem tudom, hogy kell-e. Van két karom (egy a hullaházból, egy a kriptában az egyik hulláról, vannak ugye a beleim, amit Marta szedett ki, van a hullaházi vendégkönyv, a csont-és-hamu könyv, Penn levele, stb. Ezek eldobhatók már vagy később kelleni fognak?
A tolvaj ugyancsak a Ragpicket téren van a collektorok fönokenek a háza előtt csak egy kis aranyat kér .Mechbet anyótól kicsit keletre.
Azt a tolvajlányt csak késöbb tudod felvenni.
Egyáltalán ij vagy valami távolsági fegyver van ebben a gamében?? Utalom már hogy az egész csapatokat elintéz Morti egy karcolás nélkül.( na jó néha ütnek rajta 3 pontot is)
GYakorlailag azt vettem észre hogy a harcot itt ugy oldották meg hogy az ellenségek tömkelegét zúditják ránk és semmi taktika csak gyepálni kell őket. Hol van az Iron Stone 3 emeleti kis bunyója???
1. Mikor tudom felvenni azt a helyes kis lófarkas, izé egérfarkas tolvajlányt a csapatba, aki ott álldogál a hullaház előtti oszlopnál? A BG-ben is szerettem a tolvajokat, valahogy hiányérzetem van nélküle.
2. Van ebben a játékban valami tisztességes ranged weapon? Áldott békés természetem van, meg utálom a vért, szóval sokkal jobban szeretek elegánsan, távolról sündisznót vagy tésztaszűrőt csinálni valakiből (ld. BG vagy Fallout), mint ezt a közönséges és brutális csapkodást valamilyen otromba csatabárddal, brrr...
3. Általában: milyen fegyverek vannak egyáltalán a játékban, mire érdemes specializálódni? Ha jól értem a fegyver speckó dolgot, akkor a kezdetén az öt lehetséges specből kettő már foglalt (ököl és penge), hármat később választhatok és tanulhatok meg, feltéve, ha találok olyan profit, eki meg tud rá tanítani. Attól a pacifista harcostól, akinek a nyaklánca kellett eddig egy újabbat lőttem el, a fejszét, csak mert akartam már valami komolyabb fegyvert is használni és az eltemetett faluban szereztem egy +1-es darabot. Kérdés, hogy mire érdemes tartogatni, mert a BG-ben is pl. kard volt jó, de mondjuk lándzsa már nem.
Hogy ne csak kérdezzek, átváltozás: én úgy olvastam, hogy ahhoz, hogy osztályt váltsál, a csapatodban kell legyen Dak'Kon és a tolvajlány, de előtte mágussá illetve tolvajjá kell válnod. Az előbbit a Ragpicker Square-en Mabbeth anyó teszi meg neked - ezen már túl vagyok - az utóbbit nem emlékszem, hogy kitől kell megtanulni. Szóval a lényeg, hogy Mabbeth és a másik először automatikusan átraknak az új osztályba, a csapattársak pedig utána képesek oda-vissza váltogatni.
Hahó, fenyegetésemhez híven újra itt vagyok. Köszi mindenkinek a papiros tippeket, a mai kérdésem: van-e valami hátulütője annak, ha meghalok, azon kívül, hogy kezdhetem a hullaházból újra végjárni az addigi utat? Ez most még nem gond, de később gondolom elég hosszú futkározást jelenthet. Csak azért kérdem, mert a Dusti kocsmában kapott feladatok közül megpróbáltam felderíteni a Mauzóleumot, de az óriáscsontik kapásból felszeleteltek. (Még csak 4. fighter voltam.) Visszatöltöttem egy korábbi állást, de későbbiek miatt jó lenne tudni, hogy mi az ábra.
Korábban volt hogyan leht bejutni a players mazeba na nekem elég könnyen sikerült, miután a dobozt elvette a katedralisban levő varázsló, megkerestem Mart és visszamentem a varázslóhoz(veszélyes utcáknál) és amikor ki akartam jönni a térképról berakott ( Lady pain?)a labirintusba. Az a varázsló még a rubyt is odaadta, Viszont megtaláltam a Journalr is , mert eltünt az a questem.valami bone juornal azzal mit kell csinálni???
Kösz, tényleg van egy ilyen cetlim is. Látszik, hogy nem vagyok ős RPG-s, az ilyen kombinált megoldásokra még rá kell érzenem, ilyenek még a Falloutban sem voltak, nemhogy a BG-ben.
Na mindegy, most éjszaka robot van, holnap alvás, de pénteken újabb hülye kérdésekkel csak itt csak most, csak Nektek...
A papir sarkain jelek vannak.
Ha jol emlekszek van egy level is amiben egy ficko keri a szerzodesenek felbontasat es fizetsegul ajanlja fel, amit a papir tartalmaz. Na, a szerzodesszam alapjan kell hajtogatni. Sajna a szamra nem emlekszek... Aranyos amit kapsz, csak mire be tudod azonositani mar nem er annyit, mint rogton az elejen ert volna...
Hali Hari! :)
(aztán majd az IceWind Dale topicban is!)
próbálkozz csak vele, nem szívatás! most fejből nem tudom, de otthon lehet hogy megtalálom a papírt amire felírtam a sorrendet, azt hiszem én azon indultam el (bár nem 100%-os megoldás), hogy milyen jelek vannak a sarkokban
Hail, Sarevok meghalt, kezdődhet az új kaland! Üdv minden korábi BG-s partnernek, immár itt foglak nyúzni Titeket tippekért.
Még csak tegnap este kezdtem el ismerkedni vele, de a hangulata tényleg óriási, Morte lelkesedése a zombihölgyekért kifejezetten tetszett. Mibe kerülhet egy ilyen, nagyon sok szüveget tartalmazó játék magyarítása? Minden részvétem azoké akik nem eléggé vagy egyáltalán nem bírják az angolt, ezt az élményt kár kihagyni!
Első, minusz alfa szintű kérdésem: rögtön a hullaház kezdő szintjén találtam egy papírt, amit hajtogatni kellene, hogy kiderüljön valami. Egy fél órát próbálkoztam vele, de minden variáció után azt mondta, hogy inkább kezdjem újra. Csak szivatás vagy kelleni fog? Ha igen, akkor egy sorrendet, pleaseee!
szerintem beszélgetni próbálj meg vele, akár mage-vagy, akár fighter, vagy thief (én mondjuk ráálltam a mage-re)
azt kell csinálni, hogy ráklikklesz a Dak'konnál levő Circle-re, majd miután elolvastad, beszélgetsz vele (először a tanítási mód kérdést kell megjelölni - aztán értelemszerűen, elolvastam az első circlet, vagy valami ilyesmi)
XP-t is ad! meg lassan adogatja a scrollokat, hogy megtanulhasd a varázslatait (ahogy újabb circleket olvasol el)
persze, ha nem mage vagy csak az XP miatt érdemes
(meg azért, mert... :) )
En még csak ott tartok hogy átképezhet mágussá.
Amugy lehet hogy nem mindegy milyen karakter(magus, harcos...) vagy amikor erról beszélsz vele, vagy min1?
Ugy tudom hogy a nyelvekről is érdemes társalogni vele mertt azért meg egy csomo XP jár.
Pacemaker
én igyekszem elolvasgatni, azt hiszem itt alapvetően ez adná meg a hangulatot...bár néha nekem sincs türelmem
***
Jean
szívesen, de remélem tényleg nem tájékoztattalak félre
***
más
Dak'kontól tanultatok már? (úgy értem olvastátok már az Unbroken Circle of Zentyxcycy-t?) én elég későn hajtottam végre dolgot, a lényeg az hogy van egy olyan 1-es szintű varázslata, ami kb. olyami mint a magis missile (de úgy működik mint az Ice dagger), na a lényeg az hogy 9-ket sebeztem vele a Modron mazeben lévő High akármikbe, nagyon állat! úgy értem megidéztem a varázslatot, lőhettem egy akármit (nyilat, villámot?) 9-et sebzett, lőhettem újra, 9-et sebez, megint lőhettem 9-et, aztán meghótt :)
SPOILER - NE OLVASSA, AKIT NEM ÉRDEKEL
Ecco: a curiosity shopban meg lehet venni a fiend's tongue nevű cuccost, azt kell neki odadni, ekkor ugyan fog beszélni, de iszonyatosan rondán, kell egy másik holmi is a curiosity boltból, de annak nem tudom a nevét, tipp: menj el a boltba és nézd végig az összes extra dolgot, elég sok van, de megéri, és akkor Ecco esetében kiírja a gép, hogy talán az xy tárgy segíthet neki (ez a második tárgya boltból), ezek a dolgok egyébként mind igen hasznosak (valamilyen módon), én talán mindegyiknek láttam valami hasznát, kivéve talán a bébi olajat
Quell:
opppszz, ez hosszú dolog, és igazából nem is tudom mi kell
és ráadásul HÜLYESÉGET írtam!
már keverem a dolgokat, nem Quell vére kell! hanem valamelyik prostié! bocsánat! valami Kessai XY a neve, a francba, Quell a varázsló, ő csak megemlíti hogy Ravel "vére" a kulcs és hogy menj a bordélyba, na
szvsz, beszélj mindenkivel a bordélyban, old meg az illatos és a zsebkendős questeket, meg a többit is (ezek nem tudom feltételek-e, nekem már megvoltak, mire Ravel neve felmerült)
azt hiszem Ecco fontos nagyon, mert ő mondja meg, hogy a Kessaixy Ravelnek a lánya (vagy mije), ő persze először tagadni fogja, de szépen mindent ki lehet deríteni
szóval beszélgetni, beszélgetni, beszélgetni
(bocsánat a keveredésért, de túl sok név van ebben a játékban, meg volt már vagy két hete mikor ott tartottam)
na jó akkor tovább (SPOILER)
két dolog kell a Ravel's mazehez
az egyik kulcs a másik a portal
a kulcs: Ravel vére -> ez lesz a Quell vérével megkent zsebkendő
a másik a portal
ehhez el kell menni a Civic Festhallba, ki kell venni a korábbi szobádat, találsz ott valami dodecahron vagy micsodát, ki kell nyitni, kiderül, hogy ez a naplód, de nem tudod elolvasni, el kell menni a szintén Clerck Wardos színen levő nyelvészhez, ő segít (illetve az apja, aki az urnában van) elolvasni, kiderül hogy el kell menned Deidranna apjához, mert van ott részedre egy okirat, azt el kell tőle kérni, kapsz egy receiptet amivel bemehetsz a Great Foundryba, ott a hivatalnoktól (?) el kell kérni a receiptért cserébe a cuccaidat, köztük lesz a portal is, azt kell működésbe hozni, ha jól emlékszem bárhol használhatod
na ha ezek mind megvannak és úgy se megy, nem tudom mi lehet a probléma (ööö, remélem jól írtam le)
Ezen mar tul vagyok. Mindent megcsinaltam amit Quell kert, segitettem a prostuknak meg minden. De Ravel's mazebe nem tudok el jutni. Ako meg mindig ugyan azt hajtogatja.
Jean:
megpróbálom elmondani a Ravel's maze-t bár lehet hogy nem fog sikerülni, én csak egyszerűen beszéltem mindenkivel szóval nem tudom mi az ami feltétlen szükséges hozzá
AKI MÉG NEM JÁRT A RAVEL'S MAZEbe az NE olvassa el
nem tudom hol tartasz, min akadtál el
hogy ne rontsam el a felfedezés örömét csak annyit mondok elsőre, hogy menj el a Civic Festhallba a private sensoriumokhoz és ott halgass bele a jobb oldali kő történetébe (ott feljön egy kérdés lehetőség, ha már hallottál Ravelről, hogy beazonosítod)
ha sikerül azonosítanod ellát mindig tanácsokkal hogy hogyan menj tovább
eddig eljutottál? hol akadtál el? (mert nem akarom elrontani a játékodat)
A Rag picket téren vagy mifenén ahonnan tovább lehet menni Pharod felé egy viskóban tanyázó varázslónak kell a ruby amit állítólag akkor kapsz meg ha felnyitod a dobozt, egy másik topicon mondták, én nem próbáltam (mármint a dobozfelnyitást) Az a banya aki itt van még annak is jó hosszu küldetése van mire átképez varászlóva.
Locklear:
a szörny miatt nem kell aggódni, ami kijön a dobozból Sigilben közel sincs ahhoz, ami tényleg benne van...és találkozni fogsz vele :)
...csak szerencsével éltem túl
A templom ott van ahol Pacemaker mondja, a leégett épület a "varázslótanyával" szemben, tényleg elég nehéz megtalálni az ajtót (de inkább lépcső, ha jól emlékszem)
Pacemaker:
Na, nekem is ez volt, ha körülnézel biztos megtalálod, bujkál a szentem, teljesen érthetően
ööö, mi az a ruby?
***
Ja, ti vettetek magatoknak olyan Lim-limet? én vettem egyet (olyan mint a Boo a BG-ben :) )
és az elején szerintem elég jól jön a verekedésekben is, mert ha éppen leteszed sétálni, mikor probléma van, ő is megtámadja az ellenfeleket (és ugye kipróbáltátok mekkorát sebez ;)? )
Ugyan azon a térképen volt az a varázsló egy igencsak eldugott ajtón kellett bemenni, én már sajnálom hogy nem nyitottam ki, legalább le lett volna tudva, meg a ruby-m is lett volna a rags picket téren levő másik varázslónak.
Az az öt mágus az hülye volt teljesen de voltak náluk jó cuccok, az a lim lim viszont megtámad ha illetlenül beszélsz vele. és eléggé le is vert.