Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pokolfajzat0222 Creative Commons License 2019.12.27 0 0 9258

sziasztok:2014-es volkswagen 2.0 hez keresnék magyarnyelvű kézikönyvet vagy pdf-et de nem találok sehol esetleg valaki!!!!!

tripplag Creative Commons License 2019.12.22 0 0 9257

Sziasztok

Valaki tudna segíteni, hogy honnan tudok magyar, vagy német kézikönyvet letölteni VW GOLF VII(2019)m autóhoz?

 

kukamatyi Creative Commons License 2019.12.22 0 0 9256

Üdvözlet Mindenkinek!

 

A segítségetek szeretném kérni, mert megállt a tudományom....és nem csak az enyém, a "szakiké" is...

Van egy 1999-es 1.6 benzines Passat B5 Variantom.

Még nyáron a nagy melegekben elkezdte produkálni azt a hibát, hogy ha tűző napon állt, akkor csak nagyon nehezen, kb. 10-20 próbálkozásra, és akkor is dadogva ( mintha max. 2 henger ment volna )indult be. Egy idő múlva ugyanezt csinálta már akkor is amikor  rövid távot mentem vele ( max. 2-3 kilométer) és a megállás után mondjuk 5 percen belül indítottam volna. Ekkorra már túl voltam egy vízhőfok jeladó cserén, mivel azt figyeltem meg, hogy a hidegindítások után sem emelkedett a motor fordulata 8-900 fölé.

Ezek után ha az új vízhőfok jeladót megmozgattam a helyén, utána egyből indult az autó pöcc-röff, tehát szervíiben azt mondták, rossz minőségű jeladó, ezért cseréljük ki, illetve a foglalat egyik része el volt törve, így egyből be is forrasztották direktbe...ennek nagyjából egy hónapja, azóta szinte minden nap használtam az autót, és minden nap indult is, akár többször is....

De ma újra kezdte, és most tanácstalanul állok a hibajelenség előtt, ráadásul minden nap ezzel járok dolgozni, szóval atombiztosan kellene indulnia....

 

Az autó nem egészen 20 hónapja van nálam, ez idő alatt cserélve lett, a lambdaszonda, a gyertyák, a komplett vezérlés, illetve 2x a vízhőfokjeladó...

 

Nem hiszem, hogy köze van hozzá, de ami ismert hibája az autónak:

 

 - időnként az első indításnál immo hibát jelez, ilyenkor kulcs ki, kulcs be és újraindítás megoldja a gondot ( mindkettő kulccsal csinálja )

 - a vízpumpánál cseppen a fagyálló

 - a climatronik tévesen méri a külső hőmérsékletet alacsonyabbnak 10-20 fokkal, mint a pillanatnyi

 

Nagyjából ennyi, remélem valaki találkozott már hasonlóval, és tud segíteni, mivel  sajnos műszerrel sem sikerült kiolvasni a hibát....

 

Előre is köszi!

 

Feri

Lacka111 Creative Commons License 2019.12.16 0 0 9255

Sziasztok!

Az alany egy VW Crafter 2008 2.5tdi. Minden 250km után regenerálásba kezd az autó, büdös szúrós szaggal és füsttel. Diagnosztika lambdaszonda szakadást és az egyik hőfokmérőt  írt, dpf újszerű még (nem rég lett újra cserélve). Kicserélve a cuccokat nem szűnt meg a gyakori regenerálás. Az lehetséges, hogy az ECU-ba kilóméter alapúra van állitva a regenerálás? A motor pöcc állapotban van. Bármi más ötlet? Nem hiszem hogy ez rendeltetészerű lenne ilyen gyakori regenerálás. Géppel

nézve alig van benne hamu, mégis pár km után indította a regenerálást (és pont 250km telt el az előzőtől)

Ember Róbert Creative Commons License 2019.12.15 0 0 9254
Sziasztok. Valaki tudna segíteni?
Passat B6 2006. 1.6 102 Le.
A bal tükör teljesen áramtalan. Új tükörvezérlő kapcsolót tettem bele. Ugyanaz a hiba. Csak a jobbos tükör működik. Ha L állásban van a kapcsoló,akkor is azt mozgatja. A jobbos tükröt behajtja,de kifele kb 20 másodperc után indul el. A bal tükrön se kilépőfén,se index,semmi sem működik. A motortér biztosítékai jók. A műszerfal bal oldalában levők is. A jobbos ajtót is csak 10 ből 4x nyitja ki. Belülről nyílik,csak kívülről nem. Az zárcsere,nem tétel, 7000 Ft.
Supi84 Creative Commons License 2019.11.04 0 0 9253

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni!

B7 Passat vásárlása előtt vagyok...

Pécset van is egy ígéretes darab, megnéztem, szép és jó is, de a vásárlás előtt mindenképpen szeretném átvizsgáltatni!

A kérdésem az lenne, hogy ismertek-e Pécset olyan szervízt vagy szerelőt, akihez érdemes lenne elvinni a kocsit?

 

Köszi!

 

Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.11.03 0 0 9252

Akarom mondani: hígulhat-e a motorolaj?

 

Előzmény: Balthazor Hellman (9251)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2019.11.03 0 0 9251

Üdv!

 

A 150 lovas Eu 6-os 2.0 dzel motornak milyen jellegű a részecskeszűrő regenerálás módja? Ugyanúgy kipufogó ütemben van utóporlasztás, vagy máshogy dolgozik? Hígulhat-e a gázolaj?

Original69 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 9250
Szia! Kisgyerekes család vagyunk. Hideg autóba nem ültetek be fél éves gyereket.
Előzmény: 409 (9249)
409 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 9249

 

 Jól értem, hogy félórát járatod alapjáraton??  Ez esetben az lenne a "csoda", ha nem nyomna füstöt.

Előzmény: Original69 (9248)
Original69 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 9248
Sziasztok.
Vw Sharan 1.8T (2001) kocsink hosszabb(fél órás) járatás után főleg fehéret, kevésbé kékeket füstöl egy rövid ideig. Normális ez a turbó és az alapjáraton való járatás miatt, vagy javitanom kell. Kocsiban 181000 van, egy gazdás, végig szervizelt.
Oresztész István Creative Commons License 2019.10.30 0 0 9247

Sziasztok!

 

WV polo 9N fűtészsalu állítómotor  cserével kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni.  Hiba: A rendszer beállt belső keringetésre, onnan kapcsolásra sem mozdul, kézzel sem lehet állítani a zsalukat.    Segítségeteket előre is köszönöm!

imi 79 Creative Commons License 2019.10.29 0 0 9246

Sziasztok.vw lt 35 buszom van.Olyan hibája jön elő néha hogy a fordulat felmegy  kb 1200ra és ilyenkor se le se fel.Ilyenkor semmi megoldás csak ujjrainditani,akkor már ok.Mikor előjön ez a hiba akkor gyakran csinálja,naponta akár 10 15ször.Leginkább olyankor áll be mikor a  motor fordulata közelit az 1200 as fordulathoz.Néhány nap mulva "meggyógyul"aztán minden ok.Ha hallotatok már ilyesmiről vagy valami megoldásról előre is köszönöm.

Dika26 Creative Commons License 2019.10.19 0 0 9245
Sziasztok! Adott egy 1999-es Volkswagen Bora, 1.9 TDI. Kicsit szorulva jár a váltója. Úgy tudom, hogy ez típus betegsége. Mit kellene kicserélni a váltóban, hogy normálisan működjön?
Lacika950603 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 9244

Sziasztok, van egy Volkswagen Golf V Variant kocsim, és az a bajom merült fel vele, hogy nem nyílik a csomagtérajtó, a kulcson hiába nyomom a nyitó gombot az index felvillan de nem bírom fel nyitni a csomagtér ajtót. Valami tipp vagy rögtön szerviz és a zár halt meg?!

bertok200 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 9243

Sziasztok!

Ma tapasztaltam olyat menet közben a passatnál, hogy egy sípolás után a műszerfalon megjelent sárga ikonnal egy tükör ami a holttérfigyelő ikonja+ vmi szöveg és automatikusan kikapcsolhatta a rendszert, mert tovább lépve a menüben hiányzott a pipa a holttérfigyelő ikonjánál.

A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatta ezt a jelenséget?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv,Gabi

saválló Creative Commons License 2019.10.05 0 0 9242

Állítsd át a BC-t átlagfogyasztásra, sosem nézek pillanatnyi fogyasztást, eleve nem relaváns.

 

Mikor veszek egy autót mindig kiderítem a fogyasztását, és a BC pontosságát, ezt néhány csurigtól csurig tankolással lehet a legpontosabban elérni.

A BC-m 1-2 tized pontossággal mér átlagot, NEM pillanatnyit.

 

Én csak pályázok ( ca. 140 km/h) az AVF 4 motionnal így a hosszú távú átlagom 6.8-7.5 l.

Előzmény: László Fógel (9241)
László Fógel Creative Commons License 2019.10.05 0 0 9241

Köszönöm szépen a gyors választ és a linket!

 

Igen ez a pillanatnyi fogyasztás, amit nézek. Főleg városban használom, de azért vidékre is járok vele, olyankor javul kissé a fogyasztása.

 

Üdvözlettel,

Fógel László

 

 

Előzmény: saválló (9240)
saválló Creative Commons License 2019.10.05 0 1 9240

A fogyasztásod valószínűleg rendben van ha városon kívül 6 literrel elmegy, a sok városi tötymörgés meg ezzel jár.

 

" És tényleg jól mér, mert 60 liter OMW-s sima gázolajból 600-800 km-t megyek el maximum."

 

Hm....ha 60 literrel elmész 600 km-t az 10 l-es fogyasztás, ha 800 km-t akkor az még jobb mert csak 7.5 l.

Hol van itt a 12 l?

 

A pillanatnyi fogyasztást nézed?

 

Passatopic:

https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9019705

Előzmény: László Fógel (9239)
László Fógel Creative Commons License 2019.10.05 0 0 9239

ÜdVW Urak!

 

Téma: magas fogyasztási értékek

 

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy első gazdás 2003-as 1.9 PDTDI (AVF) VW Passat b 5.5 valós 178 ezer km-rel, folyamatosan szervizelve. Pár hónapja került hozzám Édesapámtól, azóta megvolt a nagyszervíz meg EGR szelep csere, mert fosta az olajat.

 

Problémám az lenne, igen magasnak ítélem a fogyasztását. Bár én tényleg főleg városban használom és rövidtávra, ami, tudom hogy nem a legjobb párosítás egy dízelnél. Hosszútávon 6 liter körül eszik, városon belül nyáron 8-10 liter, most hogy hűvösebb van 10-12 liter között mutat a fogyasztásmérő. És tényleg jól mér, mert 60 liter OMW-s sima gázolajból 600-800 km-t megyek el maximum.

 

Még annyi, hogy bal vagy jobbra tekert kormánynál indulásnál kattogó hangot lehet hallani. Valószínűleg féltengely, bár korábban a szerelő azt mondta, az rendben van. Más ötlet esetleg?

 

Köszönöm szépen előre is a megtisztelő válaszotokat!

Dika26 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 9238
Huu akkor egy pár dolgot át kell néznem. Köszönöm
Előzmény: 409 (9237)
409 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 9237

Szoruló geometria/kevés vákuum/lyukas vákuumdob/tömítetlen töltő rendszer/hibás szabályozószelep/hibás turbó/légtömegmérő/MAP szenzor.....

Előzmény: Dika26 (9236)
Dika26 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 9236
Üdv urak! Mitől lehet az a gond, hogy menet közben kb 2000 rpm közelében érzem, hogy dolgozik a turbó? Holott szerintem már vagy 1500-n észlelni kellene, hogy elkezd húzni. A gép egy Volkswagen Bora 1.9 TDI, 110 ló, és AHF motorkód
409 Creative Commons License 2019.09.29 0 0 9235

Két lehetőség van.

 Vagy nem termel elég meleget a motor, ami azért egy kamrás dieselnél elég ritka.

 Vagy mégsem jó az a termosztát.

Előzmény: Christian12 (9234)
Christian12 Creative Commons License 2019.09.29 0 0 9234

Sziasztok! Lenne egy kérdésem, én nemtudom h mitévő legyek. Szóval adott egy golf3 1.9td(75le) az volt a bajom h nem melegedett be csak ~75 fokra, kivétel az extrém esetekben(dugó 40fokban) . Ki lett cserélve a termosztát egy jóra és ez a hiba megmaradt, de ha extrém esetekben bemelegszik~90fokra  akkor látszik h kinyit a termosztát, de ahogy elindulok vele utána vagy 60-al megyek egyből visszahűl.A fűtés jó,fújja a meleget.

409 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 9233

 

 Gyanítom, hogy nem papírozható, mert a 2.5-ös alacsonyabb környezetvédelmi osztályba tartozik. De, ha biztosat akarsz tudni, akkor a helyi NKH-nál tedd fel a kérdést.

Előzmény: StakkaBoo (9232)
StakkaBoo Creative Commons License 2019.09.25 0 0 9232

Sziasztok!

 

Adott egy vw lt35 2.8 tdi kaszni  ( motor és minden sallang nélkül)

 

Mi a metódusa annak ha én szeretnék beletenni egy 2.5 sor 5 tdi-t ?

Ezzel is jött gyárilag és tartósabb ,elterjedtebb motor.

 

Mit kell cserélnem ami nem kompatibiles a 2.8-al?

váltó,féltengelyek miegymás

 

Illetve ha bontóban veszek egy ilyen motort vagy külföldi autóból akkor milyen papirozás szükséges hozzá.

 

 

köszi!

sr1 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 9231

hengerfej.

A kipufirendszer és a vízkör között van egy szivárgás, ami nagyon meleg motoronál megnyilik. 

Sokat futott VW dízeleknél jellemző. 

Előzmény: MerivaZ17DTH (9228)
dkarcsi73 Creative Commons License 2019.09.24 0 0 9230

Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni,:

adott egy AFN 110Le motorvezérlő amiből ki kellene ütni az immo-t.

Ki tudná ezt a műtétet végrehajtani?

gönczizs Creative Commons License 2019.09.21 0 0 9229

Szasztok,

 

2.0 tdi 140lovas, 2013évj passatom hidegen olyan mintha 3henger menne, amotor egyenletlenül jár terhelésnél, ha bemelegszik semmi problémáj. Műszer semmi hibát nem dob ki. Vkinek ötlete, merre induljak a hibakeresésbe?

 

Köszi, előre is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!