Ez végülis jó ötlet.De abba nemfognak belekötni hogy nincs a nevemen?Mert ugye névre iratva sincsen csak adásvételi van.Ebben az esetben alvázszám motorszám meg az előző tulaj neve alapján megtudják nézni?
Ezek szerint nem mostanában vonták ki.( nem kellett bontoba leadni) Mielött bármit is felujitasz rajta,ha 3 betü3 számos rendszáma volt,akkor az okmányirodába utána tudnak nézni hogy minden okés e a jármüvel.Mert ugye hogy "nemtalálja"a forgalmit, annak ezer oka lehet,nehogy sokat belelölj és csak akkor derüljön ki hogy valami egész más miatt vonták ki( akár hagyaték akár tartozás ado bármi)és nem tudod forgalomba vissza helyezni.Már ha az a cél.Szóval én igy kezdeném.Azt mond h.vásárlási és forg.helyezési vágyaid vannak a jármüvel kapcs.ban,mert különben nem adnak ki infot ha nem te vagy a tulaj,személyiségi jogok miatt...Hajrá!
Üdv mindenkinek. A héten került hozzám egy 1979-es trabant 601-es.Olyan kérdésem lenne azokhoz akik már újítottak fel trabit hogy milyen festéket illetve alvázvédőt/rozsdagátlót ajánlotok hozzá illetve a karosszéria elemeket milyen ragasztóval rakjam vissza ha arra kerül a sor.Felszeretném újítani de úgy hogy ami lehet maradjon az eredeti.Tippek és ötletek is jöhetnek. A másik kérdésem pedig hogy se rendszáma se pedig forgalmija nincs pedig úgytudom hogy amikor kivonják végleg akkor az érvénytelenítettet vissza adják de nemtalálta meg a tulaj,de viszont adásvételit irtunk. Nos ez alapján még újra forgalomba lehet helyeztetni?Köszi
Először is elnézéseteket kérem ,tudom,hogy nem hirdető oldal de hátha érdekel valaki valami! :)
Sárga limuzin Trabi 601 (1982) kasznija eladó ,futóműveket belsőt alá kell tenni még van rajta egy kis munka gittelés,alvázvédőzés és egyéb apróságok belseje üres (szükségmegoldásnak jó) 20eft
vagy külön külön : ajtók 3eft/db, csomagtérajtó 3eft/db, oldalelemek1eft/db, homlokfal 3eft üveggarnitura 1 autóra való 10eft teljesen csupasz karosszéria 8eft hengerpár dugóval használt (üzemképes motorrol) 10eft ablakemelők 2eft/db szürke-fehér;fehér kárpitok egyben 15eft kormánymű 3eft hátsó laprugóköteg 3eft gömbölyű vagy csúcsos lökhárító (nem tudom meik meik) kalapálást festést igényel 2eft 6v-os kábelköteg (nincs belevagdalva) 10eft ablakmosó pumpa 1,5eft kocka km óra 8eft váltó működik "kistraktorban volt" nem sokáig üzemképes 5eft
EGYBEN 30eft (a kockaóra nem tartozik az egyben árba az alku nélkül8eft"v megegyezés " )
van még:
egy 2-é vágott kasztni alsó része a hátulja hibátlan lapugós még gyári lengőkartartókkal nem volt még hegesztve 5eft és egy eleje (kanapénak vagy ujra építéshez első osztályú) az is jó állapotú hattyúnyak küszöb találkozásánál vágva 5eft (a padlólemez nincs már meg) a kasztni darabok a napokban mennek a présalá ha nem találnak gazdira...
(az autó egyben nem eladó csak alkatrészenként ,hiányosságok vannak de nincs szétbontva ha kell valami azt kibontom kérésre ,de csak ha komoly)
4T kombi hátsó oldalablak párban 5eft 4T csupasz blokk 8eft 4T váltó 12eft 4T kombi hátsó ülés (ülőke-háttámla) 6eft 4T bölcső,stabilizátorral,lengőkarokkal 5eft 4T első agyak-féltengellyel-féktuskóval(a féltengely az egyik alig ment újonan lett beépítve anno) 7eft/db 4T műszerfal kompletten kapcsolók nélkül ledes visszajelző műszerrel (tank-vízhőfok) 7eft 4T önindító behúzó tekercs nélkül 5eft 4T farcsapóajtó szélvédővel (nem ablaktörlős) 5eft 4T jobb hátsó oldalelem tankbeöntős beöntőcsővel 7eft 4T légszűrőház 2eft 4T tankba szintjelző bontott de működött! 3eft 4T karburátorok (talán 3db van közte alkatrésznek való ) egyben 6eft 4T váltókar-váltórudazat,műanyag tartójával 4eft
Egyben 25eft!!!!!!!!!! Alku nélkül
Csak személyes átvétel,nem tudom vinni sehová esetleg Szerencsig az útba esik"szükség esetén útba ejthető" munkába menet közben (reggel 6 és fél7 közt vagy munka végeztével változó időpont du.4-töl egész este 7-ig változó )!!! természetesen nagyobb,nehezebb darabokat itt helyszínen tudom csak át adni (motor,kasztni darabok stb...) Postát időhiány végett kihagyom,futár és egyéb csomagküldős dolgokat úgyszintén nincs időm ilyesmivel bíbelődni... Telefonszámom 06-30-416-3-614 Helyileg Taktabájon található
Sziasztok! Mostanában szedtem szét a 601-es karburátorát, ami 28h1-1.
Kitisztítottam szépen, viszont a talpán lévő tömítést (ami a karbi és a motor között van) le kellett kaparnom, már rá volt égve. Vettem egy újat, de az ilyen papír anyagú. Ja és volt még egy műanyag szerű alatét is, aminek utánaolvastam hogy az a szerepe, hogy a meleg ne kerüljön át annyira a motorból a karbiba. Szóval most úgy lett visszarakva, hogy karbi-papírszerű tömítés-műanyag tömítés-motor.
A problémám az, hogy a motor nem akar indulni. Valamint indítózás után (szívatóval) csöpög a benzin a karburátor talpnál, ahol ezek a tömítések vannak.
Bár a múltkor sikerült beindítani, de csak úgy, hogy az úszóházba töltöttem még egy kis benzint. Amikor beindult akkor nagyobb gázadásra fulladt, nagyon óvatosan kellett a gázt nyomni, hogy fordulatra kapjon. Viszont az alapjárat mint az óramű.
Van tippetek, hogy mit tudok javítani? Esetleg falsot szívhat?
Hello! Igen, hülye egy helyen van a lyukadás, a tető jobb alsó sarkánál a "csatornából" folyik ki az esővíz, egy része befolyik az ajtónál (láttam a nyomát), másik része pedig "lóg" az ajtó felett, ezért rohadt ki. Vajon könnyedén megcsinálják, vagy tér-időt kell váltaniuk? Az a kisebb "fulladás" gyorsításkor az üa.-többlet miatt lehet? Holnap kicsit szétkapom és átvizsgálom jobban. Köszi szépen a választ!
Üdv! A második képen, az ajtófelett.... Az a tető beázik a pereménél. Itt még nem is láttam Trabit átrohadni. Pedig volt olyanom, ami 25 évig szabad ég alatt lakott. A karbi könyökcsövéből lóg ki alul egy túlfolyócső. Ott szivárog? Mert ha igen, akkor valószínű a tűszelep nem zár jól, túlfolyik. Menet közben valószínű,hogy a "felesleget", ami ott kifolyna elfogyasztja a motor. Az elektonyikus gyújtás '85-től volt. Lehet, behányt valamikor, ezért alakították mechanikusra.
Ezektől függetlenül műszakilag egyben van a gép, kizárólag jó minőségű olajat használok 1:50-es arányban, füstje nincs (legalábbis nem látszik), a gyújtást saját kezűleg bár, de beállítottam, szépen jár, jól húz a motor. Néha érzek gyorsítás közben egy-egy másodpercre amolyan "elernyedő" hatást, a másik pillanatban már megint szépen húz, ez mitől lehet (így hirtelen, látatlanban)? A másik, ami aggaszt, hogy csöpög a karburátor. Nem tudom, hogy menet közben is-e, de állóhelyzetben csöpög. Tűszelep és/vagy tömítés? Egyébként '89-es gyártmány, néni tulaj. Nem értem, hogy miért mechanikus a gyújtása, több helyen olvastam, hogy nyolcvan x után már elektromos volt gyárilag. üdv
Csatoltam 3 db képet a Trabim problémásabb oldalairól. A padló a képen látható állapotban van, a kilyukadástól messze van, de elég gázul mutat így. A másik két kép magáért beszél. Szerintetek a padlóval lehet-e kezdenem valamit így házilag? Még az érdekelne, hogy nagyjából mennyibe fáj az ajtó fölötti rész, plusz a baloldali hossztartó cseréje/javítása? A válasz(oka)t előre is köszönöm! Üdv: Viktor
A hirdető?...... ezt írja: Trabant 601 gyári (DDR) dugattyú csapszeggel…. - Nem alapméret, igény esetén megnézem a pontos méretet.
A gyári dugókon be van ütve a méret,a gyártó márkajele,
Átmérő=71.95mm. nem kell mérni ott van rajta.
gyártó márkajele
ugyanez a jel a dugattyú belső felületén is megtalálható
Ez a jelzést megtalálni még pl: a hengerfejnél
Az árat majd a piac (kereslet-kínálat) megmondja Ha valakinek ez kell biztosan megveszi.Ebből az árból kijön a motorgenerál (henger fúrása,hónolása, dugók,csapszegek,tűgörgők.) A mai dugók anyaga nem rosszabb mint a 30-40-évvel korábbiak. (szigorúan csak saját vélemény)
Természetesen.De mivel ez nem adok veszek fórum,irtam is hogy privátban jelezz,amit én is megtennék,de az email cimed nem publikus,viszont az enyém az.Irj rám,és küldöm a fotókat!köszi
üdv érdekelne de ide tegyél már fel képeket róla és a bekötéséről is. pár napja megvettem valamit amire azt mondták hogy a trabié és mikor jött a posta és fel akartam szerelni nagyon meglepődtem hogy ez bizony nem bér bele a másik gyujtás helyére és ráadásul azt mondják hogy ez nem is olyan mert ez csak egyhengeres valamié. ugy hogy ezután képet kérek és aszerint vásárolok. remélem megértesz ! várom a képeket