Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6199

hát a vikkendtelkek kisajátításának elhúzódását figyelembe véve nem biztos, hogy időigényesebb lett volna...

 

a néhány ház letúrása meg azért nem volt alternatíva, mert házakat csak végszükség esetén tolnak le...

 

sebaj, így frankó kanyonunk is lesz az M0-án...

Előzmény: urál (6198)
urál Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6198

No azért csak azon a kis területen annyi sír van, hogy annak a kitelepítése pusztán időígényessége miatt is felejtős lett volna. Ám a temetőtől nyugatra alig néhán házacska áll, ott simán átvezethették volna, fogalmam sincs miért nem tették.

 

A hálózatról meg úgy gondolom, hogy prioritásként kellett volna kezelni a szintentartás mellett.

Előzmény: Törölt nick (6128)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6197
Jó ötlet, lehet hogy ezt fogom csinálni!
Előzmény: BoGar (6195)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6196
Lenne egy kérdésem a közlekedésépítőkhöz.
Szóval azon gondolkodtam a hétvégén, hogy talán viszonylag egyszerűen meg lehetne akadályozni a belvárosban a dugók létrejöttét, ha úgy szabályoznánk a lámpákat, hogy a forgalmat figyelve nem engednének be több autót a lámpák a belvárosba, mint amennyit az torlódás nélkül elvisel. Ez ugye kb azt jelentené hogy a dugó nem a belvárosban van, hanem még előtte. Ha viszont ezeken a "kapukon" jó P+R parkolókat építenénk ki, és jó tömegközlekedési kapcsolatokat adnánk, akkor sokan a parkolók felé vennék az irányt a dugó helyett. Szóval kellene hozzá egy forgalomszámlálás alapján vezérelt közlekedésirányítási rendszer, sok P+R és jó átszállás.

Valószínűleg ez azért nem annyira újító gondolat, nem hiszem hogy én találtam volna fel, mégsem olvasok róla sehol a budapesti tervek közt.
BoGar Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6195
Miért enm a hátsó ködlámpát villantjátok fel? Ugyanolyan, mintha a fék villanna.
Előzmény: BA123 (6183)
BoGar Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6194
Hehe! És belinkelték a topikot is. :D
Előzmény: Törölt nick (6174)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6193
Erre én nem vennék mérget, szerintem addig még tíz év is eltelik. Horvátországban jóval kisebb az unió támogatottsága mint általában keleten. Úgyhogy ők ezt olyan nagyon nem siettetik, nem akarnak ebből nagyon belpolitikai kérdést csinálni, mert az a szélsőjobb erősődéséhez vezetne, az meg visszütne, mert így viszont az únió sokkal keményebb feltételekkel tárgyalna.

Szóval szerintem ők elvannak magukban, jól megy a gazdaságuk, majd szépen lassan csatlakoznak...
Előzmény: attus germanicus (6190)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6192
Nem is szeretné ebben határozottan állást foglalni, mindenesetre gyanítom hogy előbb-utóbb megeggyeznek, ha valakinek az érdekeit sérti akkor azt elégítik ki, ha meg az átadás dátumát akarják megfúrni, akkor elég egy fél évig húzni...
Előzmény: attus germanicus (6189)
AcidMan Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6191
Legyen úgy, az kevesebb pénzbe kerül.
Előzmény: attus germanicus (6190)
attus germanicus Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6190
Horvátország előbb lesz EU-tag, mintsemhogy ezek a létesítmények megépülnének.
Előzmény: AcidMan (6187)
attus germanicus Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6189
Általában ennél kicsinyesebb, lokálisabb érdekek irányítják az ilyesmit. Pl., hogy nem a polgármester földje van kijelölve kisajátításra, vagy nem az ő cége építhet vendéglőt a pihenőnél.
Előzmény: BA123 (6186)
AcidMan Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6188
Nekem is ez volt az első, és persze, hogy bejött - de nem politizálunk. :-)
Előzmény: BA123 (6186)
AcidMan Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6187
Nem tudom, lesz e egyáltalán jelentősége annak a hídnak, amíg nem lesz EU tag Horvátország is. Arra a pár évre valóban felesleges pénzkidobás lenne az új terminálok felépítése, addig simán használható lenne a lehajtó-régi terminál útvonal is.
Persze, ki tudja, hogy a horvátokat engedik e valaha csatlakozni, ha nem adják ki azt a háborús hőst/bűnöst.
Előzmény: BA123 (6185)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6186
Azért Pécsen egy kicsit több dolog lesz egy néhány napos rendezvénynél (http://www.pecs2010.hu/hun/), és az autóutat sem a rendezvény miatt építik, de nem lenne baj ha addig elkészülne.

Megnéztem ki a polgármester Pakson. Bár így lenne lottó ötösöm. Szóval amúgy támogatom a színeiket, de fogadok hogy az autópályát azért fúrják hogy ne készüljön el a választásokra és nagy balama legyen belőle...
Előzmény: Törölt nick (6179)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6185
Jelentem biztos forrásból tudom (öcsémmel megnézettem), még nem kezdték el a Mura-híd építését
Előzmény: janoka419 (6169)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6184
Az M3-ró nekem is van egy jó történetem. kb egy éve Gödöllő körül jártam, a lehajtó előtt, ahol jól belátni a völgyet. 140 körül mehettem, épp előztem, beértem az egyenesbe. A rendőrök kivételesen már messziről jól látszottak, a leállósávban radaroztak, a szembenlévő emelkedőn. Kicsit visszavettem a gázból, és 130-al lassan megelőztem a mellettem haladó autót. Természetesen utolért egy autó és rögtön villogni kezdett. Pont a rendőrök előtt tértem vissza a sávba, így a villogós is jól láthatta a lézert. Asziszem néhány ezrest megspóroltam neki...mondjuk volt benne ennyi, hogy a dombtetőn behúzott elém és kirakta egy kis időre az elakadásjelzőt...
Előzmény: radio100jozsi (6161)
BA123 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6183
Nekem van egy módszerem erre az esetre. Szóval amikor úgy 140 felett előzöl a belsőbe, jön egy terepjáró és villogni kezd, akkor szépen leveszem a lábam a gázról, maj finoman rálépek a fékre, pont annyira hogy a lámpa égjen, de a fék ne nagyon fékezzen. Ezután szépen lassan megelőzöm a mellettem lévő autót, azzal a sebességgel, ami szabályos, vagyis 130-al. Ez gyakran több percig is elterthat... Ha nagyon felúz a terepjárós úr, akkor a visszasorolással sem sietek, szép lassan húzom vissza az autót, nyíláván nagyon ráér ha vezetés közben villogni is van ideje...
Előzmény: _roadrunner_ (6144)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6182

Csak megfelelő tájékoztatás kéne, hogy mennyire van a legközelebbi.

 

a múltkor említettem, hogy a franciáknál ezt frankón kitáblázzák...

Előzmény: Rooger Preed (6181)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6181
Mondjuk abban nem értek egyet, hogy 40 km-en belül két benzinkút kevés lenne az M6-on.

Az tényleg durva, hogy az utóbbi pályaszakaszokon nincs szinte semmi (pedig az M30 se mai darab), de nem kell 15-20 kilométerenként benzinkút. Csak megfelelő tájékoztatás kéne, hogy mennyire van a legközelebbi.
Előzmény: Törölt nick (6174)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6180
Korábban minden autópálya lett volna, csak időközben elfogyott a pénz és inkább ráálltak az autópályává fejleszthető gyorsforgalmi utakra... :p
Előzmény: part_wish (6178)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6179

ez tényleg részletesebb:

 

Ez utóbbi kifogása, hogy a nyomvonal nem illeszkedik a tervbe. A kormány átterveztetné, hogy megfeleljen, de a helyhatóságnak többletigényei is vannak.

 

gondolom ez a "terv" valami über MasterPlan, amibe mindenképpen illeszkedni kell.

(vagyis a tanácselnök és embereinek földjére kellene, hogy illeszkedjen...)

 

 

amúgy elég nevetséges, ahogy ez a kúltúrásfővárosdi túl van parázva...

 

lesz ott egy néhány napos rendezvény, és alapvetően ennek többletforgalmával indokolnak egy 300mrd-s ap. építést....

 

az valahogy nem zavar senkit, hogy van vagy 200km olyan útvonal, ahol NAPONTA, mindenféle kúltúrhacacáré nélkül van ap.-t indokló többletforgalom...

Előzmény: kofy (6176)
part_wish Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6178

én már ezt se értem:

kétszer kétsávos, autópályává fejleszthető autóútként

 

ez mindössze azt jelenti, hogy nem lesz leállósáv?

korábban nem arról volt szó, hogy ez autópálya lesz?

 

Előzmény: kofy (6176)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6177

szeretem az ilyen alapos tényfeltáró czikkeket...

(vajon mi lehet paks kifogása?)

Előzmény: kofy (6175)
kofy Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6176

Az első hír részletesebben: Paks miatt bukik a 2010-es M6 átadás?

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/paks070813/

 

"Hölgyeim és Uraim! Tétre, helyre, befutóra! M31, M0 bővítés és M6 fej-fej mellett versenyez. Még nem késő fogadni... Ki ér előbb a célba? Már nincs sok idő a 2010-es célig..." :)))))

 

Előzmény: kofy (6175)
kofy Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6175
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6174

érdekes cikk:

http://index.hu/gazdasag/magyar/bnzk070810/

 

viszont arról nem írtál, hogy ki állja a kutas pihenőhely költségét?

 

(mert feltételezem, hogy a kút építője, ezesetben viszont ezen pihenőhelyek sűrűsége egyáltalán nem befolyásolja a sztráda építési költségét...)

 

az viszont jókis bürokratikus balfaszság, hogy nem tudják már az ap. építésének kezdetekor megpályáztatni a kutas pihenőhelyeket is...

 

ez is egy újabb szép példa arra, hogy nem tudja a balkéz, mit csinál a jobb...

Előzmény: janoka419 (6169)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6173
Előzmény: csanyiv (6166)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6172

hát ez egy jó nagy file (a pdf), de a tervezett úthálózat nincs benne...

olyanról nem tudsz véletlenül, ami a közútfejlesztést tartalmazza?

 

semmilyen távlatban nem fog már hidat kapni, még elvi szinten se folyik erről egyeztetés, egyrészt mert mindkét irányban sűrűn beépült mindkét part...

 

épp ezt mondom, hogy nincs kiszabályozva sem, vagyis alapvetően ezzel cseszték el a dolgot...

Előzmény: csanyiv (6165)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6171

...és egy újabb szép példa a tank békés, polgári célú alkalmazására...

 

(6128-29-re nem válaszoltál...)

Előzmény: urál (6170)
urál Creative Commons License 2007.08.13 0 0 6170

Bezzeg ha a kommunisták völgyhidat építenek! A Klement Gottwald híd terhelési próbája:

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!