Olyan Ikarus felnit kellene lefotóznotok mint ami a képen is látható, úgy hogy a tengelycsonk vonala egybe essen a fényképező vakumenti tengelyével. tehát leegyszerűsítve pont szemből. Az a fotó fogja elnyerni a tetszésemet a legjobban amelyik a lehető leg pontosabban van lefotózzva.
Mindez azért kell mert egy buszmodellt készítek és ahoz kellene, hogy minél pontosabban át tudjam rajzolni egy lapra magát a felnit.
Előre is köszönök szépen mindent, és itt van a felni képe is.
A BRF-892 egy bélapátfalvai maszeké (egy 256-ossal egyetemben). A szőlőbe viszik a munkásokat leginkább. A GEZ-029 is itt van a környéken, hajdubus kolléga fotózta Eger meg Kerecsend közt a szőlőben LIB-es rsz.-mal. Az AFC-177 is él még. Egy siroki maszeké, szintén egyéb Ikarusok mellett.
FAQ jelleggel rendszeresen előkerül a téma: van-e valami köze az Ikarbusnak az Ikarushoz? A válasz, röviden: nincs. Kicsit bővebben: az Uhri Testvérek Autókarosszéria és Járműgyárát a második világháború után államosították, majd később a repülőgép- és autóhűtők[...] Bővebben!Tovább »
Köszönöm a helyesbítést,kicsit összekevertem itt a dolgokat... Igaz nem néztem utánna, de most hogy említetted a BPG-688 -t így már beugrott hogy szamárságokat írtam. De most már tiszta a dolog.
Nincs az Agriának valóban ilyen típus az állományban, de egy leselejtezett (említett busz) járja a várost. Hajnalban és délután. Nagyon rogyott állapotban szegénykém, pedig a kedvencem.
Van valakinek renszámgyüjteménye 266-osok tekintetében. Busztípusok.hu már rég meg van azon kívül. Esetleg 89 elötti rsz?
Az Agria volán kötelékébe biztos,hogy nincs 266-os,ha Egerbe akarsz "agriás festésű" 266-ost egyedül a BRF-892 ami a környéken végez(het) munkás szállítást és átszalad a városon 1-2x (eddig kétszer láttam 2-3 óra felé ténykedni erre felé).
Ha már így eszembe jutott,valaki meg tudja mondani,hogy kinek a tulajdonát képezi a jármű?