Balázs Dániel Úrtól van a birtokomban (word dokumentumban) egy állomásépület.
Már nem emlékszem, hogy tettem szert rá, arra kérném az urat, vagy bárki mást, hogy amennyiben tud gyárat, lakóépületeket, panziót, kilátótornyot, alagút bejáratot v.hol letölthető formátumban, az írja meg nékem!
A fáradozást köszöni:
TTbakter
ui.: Tudom, abszurd ebben a topicban, de lehet H0-ás méret is, majd nyomtatásnál ügyes leszek!
A szétszakadásnak lehet még egy olyan oka is, a lehajlás mellett, hogy a mozgó részen lévő függőleges karom elhajlott. Igaz, hogy nem jellemző hiba, de ez is okozhat szétkapcsolódást. Én ezt egy fogóval kicsit vissza szoktam hajlítani és bevált. Igaz, hogy ekkor nehezebb szétkapcsolni kézzel a vagonokat, de elektromos kocsiszétkapcsolót nem használok, így ott nem okoz gondot.
Jó reggelt! Nekiálltam a terepasztal készítésének, már most látom hogy nem kismiska a dolog! El is akadtam ám! Olyan kérdésem lenne, hogy ha a szerelvény átmegy a válton, mondjuk az állomásra, és mondjuk, elér, egy bizonyos pontot akkor meg tudom csinálni, hogy a váltó átváltson a fő pálya szakaszra vissza?? Ha igen, akkor hogyan gyanítom, hogy a válton levő 2 pluszérzékelő (szerintem az a váltó végéből jön ki) segítségével meg egy jelző sin segítségével! (nem kinevetni, ha kérhetem, mert lökött a kérdés) Majd megpróbálok képeket is felrakni. Amúgy tegnap a jelzőkkel szórakoztam, mire rájöttem hogy ki kivel van s hogy működik a szakaszólás jó kis játék volt mondhatom!!! Üdv mindenkinek.
A NOHAB-ról jut eszembe. A Vaterán van egy kollega aki hirdeti a világítást. Én megcsináltattam,nagyon jó lett,de az igazán fontos az, hogy sikerült tőle szereznem pályaszámtáblát ( régi kialakítású), zsámolytáblát és a NOHAB táblát is. A feliraztok olvashatók, sőt (!!!!!) a pályaszám és a gyártási szám és gyártási év egyezősége is fennáll. Tehát a régi BTTB-s magyar NOHAB-ból igazán aranyos gépet lehet összehozni. Ehhez jön a citerahúr kapaszkodó, a lépcsők, a kürt, a zsámoly hiáűnyzó részei. Én két ilyen mozdonyt akarok összerakni lassan minden megvan hozzá. Kipróbáltam és az is működik - csak időm nincs rá sajna még - hogy a géptér préselt rácsát kicserélem rézhálóra,ekkor láthatóvá válik alatta a tartóoszlop is. Nagyon jól néz ki. Az a baj, hogy egy csomó anyagom összejött már, de mindig van még valami ami miatt nem kezdem el.Eredmény esetén - szerintem még néhány hónap - lesz róla kép. Tehát NOHAB-osok előre.
Sajnos ugy néz ki most sem tudok vasárnap börzére menni és egyre jobban izgat hogy egy ilyen vagont nem tudok beszerezni,mert ha megyek nincs ott a pasi ha meg nem megyek akkor ott van.Igaz 2000-ért adja de én még 3000 ft is adnék érte ha tudna nekem valaki szerezni
A szétakadásnak oka lehet, hogy nincsenek egy szintben a vagonok kuplungjai, mert lehajlanak könnyen. Óvatosan próbáld szintbe hozni őket, óvatos, kis hajlításokkal. Másik ok lehet, hogy egyenetlen a pályád (törés van pl az emelkedőknél), vagy rosszul (lépcsősen) illeszkednek a vágányaid.
A kampó szerű, amit mondasz, az új Tillig kuplung lehet. Ebből lehet olyat kapni, amit a régi kocsikba lehet tenni, ha jól tudom. Valahol mintha 1€/db árat láttam volna rá.
ezek nálam sürün szétakadnak mi lehet az oka,másik kérdés az uj vagonokhoz amit kaptam és kidobtam akaszto vagy kuplung nemtom mi azt csak az uj vagonokra lehet feltenni?Tudjátok olyasmi mint az N-s vagonokon ,mozdonyokon volt,van