Keresés

Részletes keresés

FRAMY Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16875

Igazából azért nem hiányolom Szabolcsot meg Zalát mert az nem hiányzik. Ha megnézted volna a létesítményjegyzéket (hosszúlistát) akkor nem mondanál ilyet! Pest megye viszont úgy egy az egyben kimaradt, mintha itt nem lennének utak.

Előzmény: BoGar (16874)
BoGar Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16874
Igen, de régen meg külön volt Bp. és Pest megye. Központi régióként most egyben kezelik.
Előzmény: Törölt nick (16873)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16873
talán azé, mer a KöMaR az pest + pestmegye...
Előzmény: BoGar (16872)
BoGar Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16872
Ha régiókat írnak, akkor nincs Pest megye. Nem tűnt fel neked, hogy egyik helyen sem megyét, hanem régiót írtál, már így szedték szét a támogatást, nem megyékre? Miért pont Pest megyét hiányolod, miért nem mondjuk Zalát, vagy Szabolcsot?
Előzmény: FRAMY (16856)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16871

te most miről beszélsz?

 

azt elég jól meg lehet saccolni, hogy a közúttól mennyi sarcot vonnak el...

 

ezen sacc birtokában meg én azt mondom, hogy ebből szíveskedjenek többet allokálni az útbüdzséhez, nempedig újabb sarcokat kitalálni...

 

(jó, tudom, hogy politikailag ez nem 1xű, hisz a nyugger-lumpen szövetség ezért keményen büntetne a következő választáson...)

Előzmény: esencia (16870)
esencia Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16870

Úgy látszik, Laci Te még nem jártál a József Nádor téri épületben, tehát jogod van naívnak lenni.

Ott azon dolgoznak, hogy az állampolgár ne tudja követni a pénzek mozgását. Ha meg egy parlamenti képviselő kérdez valamit, akkor arra hivatkoznak, hogy vállalati, üzleti, szerződéses titok:)

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16869

szerintem kicsit túlbonyázod a dolgot, vagy 1xűbb szolúció is:

 

1. útalapot visszaállítani

2. benyadót ehhez allokálni

 

ez kb. 2 tollvonás, és nem kerül semmibe...

Előzmény: esencia (16868)
esencia Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16868
Mióta megszűnt az üzemanyag adójából a kötelező rész az útalapra, azóta a József Nádor téren a pénzt oda teszik ahova akarják. Ezt már nem tudnák megcsinálni, ha a közútkezelőhöz folyna be a használat arányos útdíj, auzópályadíj.
Előzmény: Törölt nick (16860)
Roger Preed Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16867
Meg lehet oldani kedvezményeket. Pl a munkáltatói járulékból leírhatja az ED bizonyos részét.

Más: Nem tud valaki vmi statisztikát Magyarország és Európa gázolajfogyasztásáról?
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16866

mert az ED-t csak az átmenőnek kell fizetni, mi?

 

ez olyan, mint amikor áramot vezetek a kilicsbe:

 

igaz, hogy agyonbaszatom a famíliát, de ez mellékes a szent cél - a betörő agyonbaszatása - mellett... :-)

Előzmény: ghosty9 (16864)
Roger Preed Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16865
Ez kb olyan szintű felújítás mint 2000 környékén az M7 felújítása. Messze nem annyiból áll, hogy kicserélik a síneket és a betonaljakat.
Előzmény: Törölt nick (16849)
ghosty9 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16864
"akkor merre fognak menni ezek a közellenségek, akik szállítják azt ménkű sokk árut, amit mi meg kénytelenek vagyunk konzumálni?"

Ügyesen átugrottál az átmenőforgalomról a célforgalomra, bravó. :-)
Előzmény: Törölt nick (16857)
ghosty9 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16863
"Tud valaki valamit arról, hogy az elektronikus útdíjat mikor kívánják bevezetni? Mert igen nagy a csönd az ügyben. "

A 4-es metró már javában járni fog, mondjuk úgy. :-)
Előzmény: korn78 (16852)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16862

2 közúti aluljáró az 2mrd, állomásép./peronaluljáró 0.2-0.3 mrd/db

 

még mindig kibaszott sokkk....

Előzmény: Fricy (16861)
Fricy Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16861
Mondjuk ebben benne van két közúti aluljáró, több állomásépület építése, peronaluljárók, stb.
Előzmény: Törölt nick (16849)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16860

már úgyérted, hogy a jelenleg befolyó 600+mrd mellett?

 

szerintem nincs...

Előzmény: esencia (16859)
esencia Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16859

Tehát nincs szükség arra a 60-80 Milliárd Forintra évente az úthálózat fenntartásához, fejlesztéséhez!!

Józanodj ki Laci!!

Előzmény: Törölt nick (16857)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16858
a halál fasza ájjon beléjük...
Előzmény: FRAMY (16856)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16857

kimindenki?

 

a többség azért jön erre, mer' erre van az optimális útvonala...

 

persze vannak anomáliák:

 

- az osztrák A2ről az EDsarc miatt kerülődtek a 86osra...

 

- aztán vannak olyanok is, akik felénk kerülik el az ukrán és szerb gengsztereket...

 

 

és mi lesz, ha nálunk is beválik?

 

akkor merre fognak menni ezek a közellenségek, akik szállítják azt ménkű sokk árut, amit mi meg kénytelenek vagyunk konzumálni?

 

 

(éls azt sem ártana eldönteni, hogy ez az úniósdi az eggyüttműködésről szól vagy az egymással kibaszásról?)

Előzmény: korn78 (16855)
FRAMY Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16856

Közzétették a következő ROP-os közútfejlesztések hosszúlistáját (2009-2010), ami újra kb. 1000 km 4-5 számjegyű út felújítását jelenti.

 

Itt a link:

http://www.nfu.hu/content/3038

 

Aki Pest megyei az csak óvatosan örüljön... :(((

Észak-Alföldi Régió: 258 km

Észak-Magyarország: folyamatban (ez 300 km körül lesz valahol már láttam)

Dél-Alföld: 163 km

Dél-Dunántúl: 106,4 km

Közép-Dunántúl: 187,3 km

Nyugat-Dunántúl: 82 km

Közép-Magyarország: Dél Budai tehermentesítő és pont. Pest megye???????????????????????????????????? Vagy olyan már nincs??? ez elég durva forráselosztás...

korn78 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16855
Kicsit konkrétabban? :)
Egyébként mi a baj az ED-vel? Máshol már bevált, ezért jön mindenki Mo-n keresztül.
Előzmény: Törölt nick (16854)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16854

remélem minél később...

Előzmény: korn78 (16852)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16853

persze, már pár hónapja ott is ténykednek...

 

nagytarcsánál már nagyjából készek a bevágások, a "völgyhidat" cölöpözik...

(bár inkább csak mezei felüljáró lesz ez, mert úgy kb. 100m lehet a két hídfőtöltés között...)

 

Előzmény: BoGar (16850)
korn78 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16852
Tud valaki valamit arról, hogy az elektronikus útdíjat mikor kívánják bevezetni? Mert igen nagy a csönd az ügyben.
BoGar Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16851
Természetesen Gödöllő két "L"-lel.
Előzmény: BoGar (16850)
BoGar Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16850
Hallottad, hogy ma Gödölőnél elkezdték kaparni az M31-est?
Előzmény: Törölt nick (16847)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16849

http://www.nif.hu/hirek/237

tárnok-fehérvár vonal felújítás (nem építése!, felújítása...): 40km - 55mrd pöngő

 

hátbaz+... méghogy a zútépítés drága...

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16848

fejlesztésleltár ÁPDÉT - 09.04.

 

újdonságok:

- 61es - nagyk. elk.

- M9    - 51-54

- 4es   - kisújsz. elk.

 

lassan le kell venni a körforgókat meg egyéb szírszarokat, mer nem lesz hely a feliratozáshoz...

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16847

minekishíjjam, a hogyishíjjákot

 

azé az ari, hogy az ap.hu sem tuggya:

 

- az 4.sz. főutat mé híjja M4 autóútnak, ill. ha autóút, mé híjják 4.sz főútnak?

 

- az elbaszottul elfuserált  2ÁBÉ megnevezések végrevalahárekrisná eltűntek, mé köll ezeket még mindig fölemlögetni?

 

és a végén a jóker kérdés:

 

- mi a faxér kell az Mnullt díjmentesség szempotyából szekcionálni?

 

nem lenne 1xűbb aszon dani, hogy: az egész M0 díjmentes ?

D H Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16846
azt gondolom Bécsben inkább az S1-et (Schwechat-Vösendorf) kellene az M0É-hoz hasonlítani, ahol azért 100-as a sebességhtár, a két végén lévő csomópontot leszámítva, ahol 60 ill. 80.
Igaz, ott nincsenek ilyen sűrűn a csomópontok..
Előzmény: radio100jozsi (16845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!