Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16854

remélem minél később...

Előzmény: korn78 (16852)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16853

persze, már pár hónapja ott is ténykednek...

 

nagytarcsánál már nagyjából készek a bevágások, a "völgyhidat" cölöpözik...

(bár inkább csak mezei felüljáró lesz ez, mert úgy kb. 100m lehet a két hídfőtöltés között...)

 

Előzmény: BoGar (16850)
korn78 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16852
Tud valaki valamit arról, hogy az elektronikus útdíjat mikor kívánják bevezetni? Mert igen nagy a csönd az ügyben.
BoGar Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16851
Természetesen Gödöllő két "L"-lel.
Előzmény: BoGar (16850)
BoGar Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16850
Hallottad, hogy ma Gödölőnél elkezdték kaparni az M31-est?
Előzmény: Törölt nick (16847)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16849

http://www.nif.hu/hirek/237

tárnok-fehérvár vonal felújítás (nem építése!, felújítása...): 40km - 55mrd pöngő

 

hátbaz+... méghogy a zútépítés drága...

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16848

fejlesztésleltár ÁPDÉT - 09.04.

 

újdonságok:

- 61es - nagyk. elk.

- M9    - 51-54

- 4es   - kisújsz. elk.

 

lassan le kell venni a körforgókat meg egyéb szírszarokat, mer nem lesz hely a feliratozáshoz...

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16847

minekishíjjam, a hogyishíjjákot

 

azé az ari, hogy az ap.hu sem tuggya:

 

- az 4.sz. főutat mé híjja M4 autóútnak, ill. ha autóút, mé híjják 4.sz főútnak?

 

- az elbaszottul elfuserált  2ÁBÉ megnevezések végrevalahárekrisná eltűntek, mé köll ezeket még mindig fölemlögetni?

 

és a végén a jóker kérdés:

 

- mi a faxér kell az Mnullt díjmentesség szempotyából szekcionálni?

 

nem lenne 1xűbb aszon dani, hogy: az egész M0 díjmentes ?

D H Creative Commons License 2009.04.16 0 0 16846
azt gondolom Bécsben inkább az S1-et (Schwechat-Vösendorf) kellene az M0É-hoz hasonlítani, ahol azért 100-as a sebességhtár, a két végén lévő csomópontot leszámítva, ahol 60 ill. 80.
Igaz, ott nincsenek ilyen sűrűn a csomópontok..
Előzmény: radio100jozsi (16845)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.04.14 0 0 16845
Az utolsó kérdésedre a válasz igen, szűk ívek, sűrű csomóponti kialakítás, nagy agglós forgalom, főleg a Duna két partja között, illetve az M2-M3 szakasz között, így itt indokolt is szerintem a 80-as tempó, mert ez a város egy külső körútjának is felfogható ezen a szakasznál az M0K-n.
Bécsben is 80-as a limit pedig a belső autópályáknál ott sem tűnik elsőre indokoltnak.
Előzmény: kofy (16844)
kofy Creative Commons License 2009.04.14 0 0 16844

Csak hogy megtörjem a csendet.

A minap voltam Szolnokon. Mivel régen jártam arra, ezért újdonság volt, hogy...

1. A 405-ösön lehet 100-zal menni...

2. A 4-es négysávos részein pedig 110-zel is...

 

A minap voltam Vácon is. Érdekes, hogy az M2 rövid négysávos szakaszán sem engedik a 110-et, pedig biztonságosnak tűnik. Kiváncsi lennék az indokokra...

A másik, hogy az M0-án a Megyeri-híd és az M3 között maradt a 80-as korlátozás. Tudja vki, hogy miért? Szűkek az ívek, sok a kereszteződés?

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.07 0 0 16843
Fricy Creative Commons License 2009.04.05 0 0 16842
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16841
Köszi.
Roger Preed Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16840
2008-as még számok terén sincsenek.
2007-es meg csak a kozut.hu oldalán lévő adasor formájában.

Ha írsz a KTI-nek lehet hogy tudnak küldeni frissebb képet, amit nem publikáltak.
Előzmény: attus germanicus (16838)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16839

nemtom mit vakaróznak, hisz pl. a kapacitáskihasználtságos 2007es...

 

de igazából a 2008asnak is már rég kész kellene lennie...

Előzmény: attus germanicus (16838)
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16838
Ez 2006, ennél nincs újabb?
Előzmény: attus germanicus (16837)
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16837
Köszi.
Előzmény: Törölt nick (16836)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16836

nesze

 

amúgy jó, hogy kérdezted, mer fényéve nem néztem rá a megújult kátéí vebszájtra...

 

jó ez az ÉM0hidas hómpédzsbanner..

Előzmény: attus germanicus (16835)
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.04 0 0 16835
Már megint nem találom. Hozzám tudná valaki vágni a legutolsó forgalomterhelési térképet? Amire az van ráírva, hogy hol mennyi a napi forgalom.
Aladár46 Creative Commons License 2009.04.03 0 0 16834
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.03 0 0 16833

ja, látommán... :-)

 

de a link megint változott:

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/754/kozutfriss.jpg

 

Előzmény: strangerr (16832)
strangerr Creative Commons License 2009.04.02 0 0 16832
Na de a térkép már mégse ugyanaz:)

Játék is lehetne, fedezzen fel 3 különbséget:)

str
Előzmény: Törölt nick (16831)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.02 0 0 16831

???

nadehát a 16810ben már beraktad ezt a mappát...

Előzmény: strangerr (16830)
strangerr Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16830
Laci csak Neked frissített a Nif a térképén.

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/754/Folyamatbankozut.jpg

Előzmény: Törölt nick (16815)
AcidMan Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16829
Ha ugyanarról a rövidke részről beszélünk az M7-től, akkor az min. 4 km. Aztán a köv csomópontban (muraszemenye?) is van egy kb. 3 km-es szakasz, majd a szlovén határ előtt még egy 4 km-es. Ez összesen 11km. Az egész M70 kb. 21 km. ;-)
Előzmény: radio100jozsi (16827)
kvte Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16828

A tervezési sebesség attól még lehet 130, hogy első körben 2x1-re épül ki. Azt jelzi, hogy hosszabb távon mindenképp a 2x2-vel, illetve autópálya minősítéssel számolnak, az egész utat már most ennek megfelelő vonalvezetéssel tervezik.

 

A 4-esen a törökszentmiklósi elkerülő is 2x1.

Előzmény: Anton23 (16823)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16827
Mi az, hogy nagyobb része? Nem inkább csak egy rövidke része, mármint az M7-ről a leágazás után kifut a dolog, meg tán csak a határ előtt szélesedik ismét ki, a többi az csak olyan, mint a mai M2 tán.
Előzmény: AcidMan (16826)
AcidMan Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16826
Az M70 nagyobb része 2x2+leállós...

A 8-as Szfv és Veszprém között (várpalotai átkelés kivételével) 2x2, igaz, ebből csak a fejéri szakasz osztottpályás...
Előzmény: Törölt nick (16825)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 16825

az M15, M2, M9, M70 2x1esek...

 

a 8as fejér megyei szakasza, ill, jópár főút agglós szakasza 2x2es...

Előzmény: Törölt nick (16824)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!