Igazából azért nem hiányolom Szabolcsot meg Zalát mert az nem hiányzik. Ha megnézted volna a létesítményjegyzéket (hosszúlistát) akkor nem mondanál ilyet! Pest megye viszont úgy egy az egyben kimaradt, mintha itt nem lennének utak.
Ha régiókat írnak, akkor nincs Pest megye. Nem tűnt fel neked, hogy egyik helyen sem megyét, hanem régiót írtál, már így szedték szét a támogatást, nem megyékre? Miért pont Pest megyét hiányolod, miért nem mondjuk Zalát, vagy Szabolcsot?
Úgy látszik, Laci Te még nem jártál a József Nádor téri épületben, tehát jogod van naívnak lenni.
Ott azon dolgoznak, hogy az állampolgár ne tudja követni a pénzek mozgását. Ha meg egy parlamenti képviselő kérdez valamit, akkor arra hivatkoznak, hogy vállalati, üzleti, szerződéses titok:)
Mióta megszűnt az üzemanyag adójából a kötelező rész az útalapra, azóta a József Nádor téren a pénzt oda teszik ahova akarják. Ezt már nem tudnák megcsinálni, ha a közútkezelőhöz folyna be a használat arányos útdíj, auzópályadíj.
Észak-Magyarország: folyamatban (ez 300 km körül lesz valahol már láttam)
Dél-Alföld: 163 km
Dél-Dunántúl: 106,4 km
Közép-Dunántúl: 187,3 km
Nyugat-Dunántúl: 82 km
Közép-Magyarország: Dél Budai tehermentesítő és pont. Pest megye???????????????????????????????????? Vagy olyan már nincs??? ez elég durva forráselosztás...
azt gondolom Bécsben inkább az S1-et (Schwechat-Vösendorf) kellene az M0É-hoz hasonlítani, ahol azért 100-as a sebességhtár, a két végén lévő csomópontot leszámítva, ahol 60 ill. 80. Igaz, ott nincsenek ilyen sűrűn a csomópontok..