azt gondolom Bécsben inkább az S1-et (Schwechat-Vösendorf) kellene az M0É-hoz hasonlítani, ahol azért 100-as a sebességhtár, a két végén lévő csomópontot leszámítva, ahol 60 ill. 80. Igaz, ott nincsenek ilyen sűrűn a csomópontok..
Az utolsó kérdésedre a válasz igen, szűk ívek, sűrű csomóponti kialakítás, nagy agglós forgalom, főleg a Duna két partja között, illetve az M2-M3 szakasz között, így itt indokolt is szerintem a 80-as tempó, mert ez a város egy külső körútjának is felfogható ezen a szakasznál az M0K-n. Bécsben is 80-as a limit pedig a belső autópályáknál ott sem tűnik elsőre indokoltnak.
A minap voltam Szolnokon. Mivel régen jártam arra, ezért újdonság volt, hogy...
1. A 405-ösön lehet 100-zal menni...
2. A 4-es négysávos részein pedig 110-zel is...
A minap voltam Vácon is. Érdekes, hogy az M2 rövid négysávos szakaszán sem engedik a 110-et, pedig biztonságosnak tűnik. Kiváncsi lennék az indokokra...
A másik, hogy az M0-án a Megyeri-híd és az M3 között maradt a 80-as korlátozás. Tudja vki, hogy miért? Szűkek az ívek, sok a kereszteződés?
Ha ugyanarról a rövidke részről beszélünk az M7-től, akkor az min. 4 km. Aztán a köv csomópontban (muraszemenye?) is van egy kb. 3 km-es szakasz, majd a szlovén határ előtt még egy 4 km-es. Ez összesen 11km. Az egész M70 kb. 21 km. ;-)
A tervezési sebesség attól még lehet 130, hogy első körben 2x1-re épül ki. Azt jelzi, hogy hosszabb távon mindenképp a 2x2-vel, illetve autópálya minősítéssel számolnak, az egész utat már most ennek megfelelő vonalvezetéssel tervezik.
Mi az, hogy nagyobb része? Nem inkább csak egy rövidke része, mármint az M7-ről a leágazás után kifut a dolog, meg tán csak a határ előtt szélesedik ismét ki, a többi az csak olyan, mint a mai M2 tán.