Keresés

Részletes keresés

Gashpy Creative Commons License 2007.01.20 0 0 674
Készülnek a V200-asok.

(1961-es katalógus)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 673
Nah,ki vót már a Vasutkiállításon a 424-es modellező klub moduljait megnézni?Mert én vótam!!!!És tök QL vót.
Gashpy Creative Commons License 2007.01.20 0 0 672
Helyesbítek:
modellvágánnyal IS.

Off
Nem gondoltam, hogy ez is Zeuke:


Jókat játszottam vele a Balcsiban. Valahol még meg kell, hogy legyen...
Előzmény: Gashpy (671)
Gashpy Creative Commons License 2007.01.20 0 0 671
TT-Gleisplanheft 1

Ez már Modellsines geometriával dolgozik...
Előzmény: sikumegalifter (663)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 670
Tuddnál felrakni néhány képet a terepasztalodról?
Előzmény: Törölt nick (669)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.20 0 0 669
www.modelltarin.com

Például iTT is van:-)))

Desiróm nincs, és nem is lesz, a gyűjtési érdeklődésemet redukáltam az egykori NDK vasútjának, a DR-nek a hatvanas, hetvenes éveire.
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (666)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.20 0 0 668
www.tillig.com

A régi, még fekete talpfás U profilú síneket feletsd el, ha előről kezded. Tillig! Ebben kétféle van, egy hagyományos, és a tültéses, ezt Bettungsgleis-nek hívják. Mindkettő geometriai felépítése megegyezik.
Ejjel, szkennelek egy vagy két oldalt a variációkról, éls átzavarom mail-ben.

csíkos
Előzmény: norbi145 (662)
alfalf Creative Commons License 2007.01.20 0 0 667
Egyetértek BerlinerTTNoHAb-al, én is új Tillig sínekből építkeznék. Bár az asztalomon BTTB sínek vannak, de csak azért, mert volt egy bőröndnyi belőle, kár lett volna szemétbe dobni…és spóroltam is vele nem keveset.  De szerintem is mindenkép Tillig!

Előzmény: norbi145 (662)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 666
Melyik honlapon találtad ezeket az új Piko-s cuccokat?
Előzmény: MV.hu (657)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 665
Kedves Norbi!

A sínkérdésed 1értelmű:Tilligeset kell vaned mivel az sokkal profibb,rézből készül és ezért nem rozsdásodik,halkabb és "könnyebben"digitalizálhatod!Amúgy van összekötő elem avagy "átmenet" az új és a régi sín között!...

ui.:mozdonyaid vannak már?Ha vannak újak vagy régiek?
Előzmény: norbi145 (662)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 664
Látom kedveském nagyon vágod ezt a dolgot úgyhogy hiszek neked,...aranyom

UI.:Van Desiróóóóóóóóóóóóóóód? ;)
Előzmény: Törölt nick (655)
sikumegalifter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 663

GASHPY /656/ megnyitod baloldalon fent olyat keresel hogy lista katalogow legörgetsz és alul van több vágány füzet de hogy melyikben van azt ne kérdezd csak ugy találtam

Előzmény: norbi145 (660)
norbi145 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 662
Az lenne a kérdésem, hogy a manapság használt, kapható sinek közzül melyiket érdemesebb beszerezni? Tillig vagy BTTB? Mivel nekem még semilyen sinkészletem nincsen így nincs olyan problémám, hogy kompatibilisnek kellene lennem.
Segítségeteket, tanácsaitokat előre is köszönöm.

alfalf honlapján már megvizslattam a képeket, de abszolút kezdőként nekem nem mutat különbséget a két típus.
sikumegalifter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 661
Üdv mindenkinek igy utolag is azt szeretném tudni hogy lehet-e valahol ilyen váltot szerezni,vagy ezt az állitot átépiteni a hagyományos váltoimra
norbi145 Creative Commons License 2007.01.20 0 0 660
És miben találtad?! :-)))
Előzmény: sikumegalifter (658)
sikumegalifter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 659
Örülök hogy felraktad a linket
Előzmény: Gashpy (656)
sikumegalifter Creative Commons License 2007.01.20 0 0 658
megtaláltam  a nekem valo tervet
MV.hu Creative Commons License 2007.01.20 0 0 657

Sziasztok!

 Gondolom mindenkit érdekelnek a PIKO újdonságok!

 Ha valaki tud mást is,akár más gyártótól az tegyen

 fel képet is,ha tud,hagy tudja meg más is!

Gashpy Creative Commons License 2007.01.20 0 0 656
Könnyen lehet, hogy az a 196x már 195x, mert bizony benne van az 1961-es katalógusban is!
Méghozzá ezen a lapon.
Előzmény: Törölt nick (655)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.20 0 0 655
TTündérem!:-)
Biztos, hogy Te tudod jobban, hogy mikor került Hozzád a V200, de ezzel az ütközővel, és horgos kapcsolóval a BTTB néven tovább futó Zeuke már nem hozta ki. A váltás a Zeuke TT Bahn-ról a népi tulajdonú, vagyis VEB Berliner TT Bahn-ra 1972-73-ra eseTT, és ekkor már nem III. korszakos V200.1, hanem a IV. korszakos BR221 festéssel jöTT ki.

ETTől azonban teljesen függetlenül a modellt Otto Zeuke tervezte, bizony még valamikor 196x-ben. Az 1968-as katalógusban már benne van, azt tudom, lehet, hogy korábbiban is, én eddig látok a múltba.:-) Vagyis ez a TTechnika bizony immár több, mint 40 éves:-)
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (652)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 654
Megmérkőzik a Desiró,a BR172-vel,ami már legalább 30éves!!!......
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 653
Kedves jakoa!

A Desiro festése nem MÁV-os hanem DB-s.Igen,a kuplungja új de szerintem a Desironál semmi értelme...hacsak nem akarsz mégegy Desirot rákötni! ;)

Előzmény: jakoa (643)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 652
Kedveském,hadd tudjam már jobban mikor készült el a mozdony...Lehet hogy 65-ös,de akkor a 70-es évek ELEJÉN! került a családi birtokba!!!!
A Nohab-ról meg tényleg igazad van...De végülis mindkettő a Benelux "államok" része vót... ;)
Előzmény: Törölt nick (645)
Traincontroller Creative Commons License 2007.01.20 0 0 651

 

 

...........És a Szenzációs 4-es........akinek a 2 fékhengeres zsámolymaszkon kívüli hibája,hogy levették a távvezérlő-csatit a nózijáról.......

 

 

 

Train(controller)

 

 

Traincontroller Creative Commons License 2007.01.20 0 0 650

Sziasztok:)

 

 

Egy két kép a Nohab családomból:D

 

2761017-9

 

 

 

 

 

És a 19-eske narancsban:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Train(controller)

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.19 0 0 649
www.csikos-muhely.hu

Most lebuktam:-))) Eredetileg egy Fuggerth BDt vezérlőben volt, mint a honlapon látható képen is, de bizonyos problémák (amik nem rajtam, és nem is múzeum lelkes csapatán múlott!!!) át lett építve a PIKO Desiro-ba. Ezen kívül magán célra lett építve még egy PIKO Desiro, azzal kevesebb baj volt. De ennek a modellnek a konstrukciója nem igazán alkalmas kamerás kocsinak. Mondjuk OFF is ebbe a topicban, hála istennek a TT-s Desiro a Tillig műve, nem a "sonnebergi csapásé":-)
Előzmény: jakoa (647)
gmarc Creative Commons License 2007.01.19 0 0 648
Nem is olyan rossz ez a Tillig. A BTTB-s 019-ben nálad az a hiba (a külön mozgó pályakotrón túl), vagy inkább érdekesség, hogy A1A-A1A tengelyelrendezést imitál a forgóváz burkolata. Nekem van egy My 11-esem és egy M61-esem, mindkettő alatt a Co-Co-t imitáló burkolat van.
Előzmény: Uplink (607)
jakoa Creative Commons License 2007.01.19 0 0 647
Most komolyan Te voltál?
Előzmény: Törölt nick (646)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.19 0 0 646
És olyanba soha többé nem fogok semmi ilyesmit beépíteni. Habár van egy régi James Bond film, az a címe, hogy Soha ne mondd, hogy soha...
:-)
Előzmény: jakoa (643)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.19 0 0 645
Hali!

Kis pontosítás(ok):

1: a Neked nagyon tetsző "belga" Tillig NoHAB az a luxemburgi vasút, a CFL 1600 sorozata.
2: a hetvenes évet technikája jó lesz 60-asnak is egy Zeuke V200 van, az meg 1965-ös modell, vagy még régebben jelent meg:-))

AZ új Tillig NoHAb egyértelműen jobb a réginél. Szebb is, és jobb is. Ismerem mindkét modellt, van közöttük 30 év, tudom mit beszélek.
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!