Keresés

Részletes keresés

MV.hu Creative Commons License 2007.01.20 0 0 657

Sziasztok!

 Gondolom mindenkit érdekelnek a PIKO újdonságok!

 Ha valaki tud mást is,akár más gyártótól az tegyen

 fel képet is,ha tud,hagy tudja meg más is!

Gashpy Creative Commons License 2007.01.20 0 0 656
Könnyen lehet, hogy az a 196x már 195x, mert bizony benne van az 1961-es katalógusban is!
Méghozzá ezen a lapon.
Előzmény: Törölt nick (655)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.20 0 0 655
TTündérem!:-)
Biztos, hogy Te tudod jobban, hogy mikor került Hozzád a V200, de ezzel az ütközővel, és horgos kapcsolóval a BTTB néven tovább futó Zeuke már nem hozta ki. A váltás a Zeuke TT Bahn-ról a népi tulajdonú, vagyis VEB Berliner TT Bahn-ra 1972-73-ra eseTT, és ekkor már nem III. korszakos V200.1, hanem a IV. korszakos BR221 festéssel jöTT ki.

ETTől azonban teljesen függetlenül a modellt Otto Zeuke tervezte, bizony még valamikor 196x-ben. Az 1968-as katalógusban már benne van, azt tudom, lehet, hogy korábbiban is, én eddig látok a múltba.:-) Vagyis ez a TTechnika bizony immár több, mint 40 éves:-)
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (652)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 654
Megmérkőzik a Desiró,a BR172-vel,ami már legalább 30éves!!!......
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 653
Kedves jakoa!

A Desiro festése nem MÁV-os hanem DB-s.Igen,a kuplungja új de szerintem a Desironál semmi értelme...hacsak nem akarsz mégegy Desirot rákötni! ;)

Előzmény: jakoa (643)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.20 0 0 652
Kedveském,hadd tudjam már jobban mikor készült el a mozdony...Lehet hogy 65-ös,de akkor a 70-es évek ELEJÉN! került a családi birtokba!!!!
A Nohab-ról meg tényleg igazad van...De végülis mindkettő a Benelux "államok" része vót... ;)
Előzmény: Törölt nick (645)
Traincontroller Creative Commons License 2007.01.20 0 0 651

 

 

...........És a Szenzációs 4-es........akinek a 2 fékhengeres zsámolymaszkon kívüli hibája,hogy levették a távvezérlő-csatit a nózijáról.......

 

 

 

Train(controller)

 

 

Traincontroller Creative Commons License 2007.01.20 0 0 650

Sziasztok:)

 

 

Egy két kép a Nohab családomból:D

 

2761017-9

 

 

 

 

 

És a 19-eske narancsban:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Train(controller)

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.19 0 0 649
www.csikos-muhely.hu

Most lebuktam:-))) Eredetileg egy Fuggerth BDt vezérlőben volt, mint a honlapon látható képen is, de bizonyos problémák (amik nem rajtam, és nem is múzeum lelkes csapatán múlott!!!) át lett építve a PIKO Desiro-ba. Ezen kívül magán célra lett építve még egy PIKO Desiro, azzal kevesebb baj volt. De ennek a modellnek a konstrukciója nem igazán alkalmas kamerás kocsinak. Mondjuk OFF is ebbe a topicban, hála istennek a TT-s Desiro a Tillig műve, nem a "sonnebergi csapásé":-)
Előzmény: jakoa (647)
gmarc Creative Commons License 2007.01.19 0 0 648
Nem is olyan rossz ez a Tillig. A BTTB-s 019-ben nálad az a hiba (a külön mozgó pályakotrón túl), vagy inkább érdekesség, hogy A1A-A1A tengelyelrendezést imitál a forgóváz burkolata. Nekem van egy My 11-esem és egy M61-esem, mindkettő alatt a Co-Co-t imitáló burkolat van.
Előzmény: Uplink (607)
jakoa Creative Commons License 2007.01.19 0 0 647
Most komolyan Te voltál?
Előzmény: Törölt nick (646)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.19 0 0 646
És olyanba soha többé nem fogok semmi ilyesmit beépíteni. Habár van egy régi James Bond film, az a címe, hogy Soha ne mondd, hogy soha...
:-)
Előzmény: jakoa (643)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.19 0 0 645
Hali!

Kis pontosítás(ok):

1: a Neked nagyon tetsző "belga" Tillig NoHAB az a luxemburgi vasút, a CFL 1600 sorozata.
2: a hetvenes évet technikája jó lesz 60-asnak is egy Zeuke V200 van, az meg 1965-ös modell, vagy még régebben jelent meg:-))

AZ új Tillig NoHAb egyértelműen jobb a réginél. Szebb is, és jobb is. Ismerem mindkét modellt, van közöttük 30 év, tudom mit beszélek.
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (632)
jakoa Creative Commons License 2007.01.19 0 0 644
A 70-es évek technológiájából nekem a dombornyomott festés tetszik a legjobban. Szerencsére ezt már sikerült kinőni. (Bár az akkori fém alkatrészek nem olyan precízek, viszont tartósabbak, mint a mai műanyagok - meg enyhén zajosabbak is.) És a V200-nak már akkor is irányváltós világítása volt!
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (632)
jakoa Creative Commons License 2007.01.19 0 0 643

Nagyon szép! Gratulálok! A Közlekedési Múzeum terepasztal sarkában is van egy H0-s amibe még kamerát is szereltek.

Sajnos a képek elég kicsik. MÁV festése van? A kuplungja már az új? (Bár mindegy, mert úgysem volna illendő tehervagont utánakapcsolni.)

Előzmény: BerlinerTTNoHAB (640)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.19 0 0 642
Nem baj,az a lényeg hogy legyen társaság!
Előzmény: norbi145 (637)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.19 0 0 641
És a Desiro,igen: Tillig
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.19 0 0 640
Kérlek szépen 56 ezer Forintért vettem a Modell kit 1001 KFT.-nél(Bp.Erkel utca 6.).Mármint a Desirót!!!!!Amúgy Németo.-ban 200-210 Euro között is lehet kapni.(Ez kb. meg1ezik az itthoni árral!)
Előzmény: jakoa (638)
jakoa Creative Commons License 2007.01.19 0 0 639

Szia!

 

Már délután le akartam írni, de most ki is mértem a váltót. Szóval amelyik felül kijön, az az állapot visszajelzője. A váltó állásától függően hol az egyik, hol a másik van összekapcsolva a közös (középső csatlakozó) ponttal.

 

A váltó (és más vonatbefolyással működő eszköz) vezérléséhez szükséges egy kapcsolóvágány, amelyet a mozdony (és más fémkerék is!) hoz működésbe. Ezzel az egyik sinszálat kapcsolja.

 

A vázlata röviden:

 

Trafó eszköz kivezetés (A) - váltó közös (középső)

Trafó eszköz kivezetés (B) - vonatvezérlő kivezetés (B) - erre a sinszálra kell kötni a kapcsolót. Ezt a közösítést csak olyan trafónál szabad megtenni, amelynél a vonat és az eszköz kivezetés tekercse független. (Fz1 ilyen) Ha nem, akkor két trafó kell.

Kapcsolóvágány szálat kell összekapcsolni a megfelelő irányt kapcsoló kivezetéssel (lehet párhuzamosítani a kapcsolópulttal, így manuálisan is állítható).

 

Ezzel a módszerrel lehet még szemafort automatikusan tilosra/szabadra állíttatni, ezzel megoldva a szakaszok biztosítását. Ugyanez szükséges a vasúti átjárók vezérlésére is.

 

Az egészet valószínűleg reed relés megoldással is meg lehet valósítani, erre vonatkozó leírásom sajnos nincs.

 

Remélem érthető volt.

Előzmény: Szuszidi (606)
jakoa Creative Commons License 2007.01.19 0 0 638

Itt vagyok, csak a Barátok köztet néztem. :-)

 

A Desiro Tillig? Ha nem sértelek, meg akkor hol és mennyiért lehet ilyet szerezni?

Előzmény: BerlinerTTNoHAB (636)
norbi145 Creative Commons License 2007.01.19 0 0 637
Ezen meditáltam én is....de az én társaságommal nem sokra mégy, mert én még nagyon kezdő vagyok...
Előzmény: BerlinerTTNoHAB (636)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.19 0 0 636
Miért nincs senki fenn?
Traincontroller Creative Commons License 2007.01.19 0 0 635

Szia!

 

Dobj egy mélt,és megírok mindent,csak kérdezz:)

 

 

Üdv:

Train(controller)

Péter

Nah,így tudod,hogy Neked szólt:D

Előzmény: Uplink (608)
Traincontroller Creative Commons License 2007.01.19 0 0 634

Szia!

 

Dobj egy mélt,és megírok mindent,csak kérdezz:)

 

 

Üdv:

Train(controller)

Péter

BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.19 0 0 633
technogia=technologia
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.19 0 0 632
Most pedig visszautazhatunk a 70-es évek tecnogia terére...ugyhogy ugy nézzétek!!V200.1V200.1V200.1
TTbakter Creative Commons License 2007.01.19 0 0 631

Köszönöm szépen!!!

Előzmény: hamel (626)
TTbakter Creative Commons License 2007.01.19 0 0 630
Köszönöm!!!
Előzmény: ZolTTán (617)
BerlinerTTNoHAB Creative Commons License 2007.01.19 0 0 629
Minden kedves TT-s "buzinak",ajánlom a szombattól-vasárnapig tartó vasútkiállítást.Cím:Dél-Budai Kulturális és Szabadidő Központ,1022,BP,Nagytétényi u. 31-32. 22.kerület
Bővebb infóért írjatok nékem! ;)
Holgery Creative Commons License 2007.01.19 0 0 628

Köszi a választ!

 

Próbálgatással az jött ki hogy 3 mm-rel legyen magasabb a peron a vágánynál. Pereme pedig legalább 16 mm-re legyen a pályatengelytöl egyenes szakaszon.

II-III korszakot modellezek akkor még Y kocsi nem volt.

Előzmény: ZolTTán (563)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!