Keresés

Részletes keresés

Izsó001 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 10349

Mintha Sárpilisnél, Decs felé, kinőtt volna egy 40-es lassújel. Remélem rosszul láttam. :(

vonatles Creative Commons License 2014.05.30 0 0 10348
kadajo92 Creative Commons License 2014.05.30 0 0 10347

A lassúmenetkimutatás szerint jelenleg is 50-es csillagozva (tehát állandó). Úgy tudom majd meg akarják szüntetni, de hogy lesz-e belőle valami azt nem tudni.

Előzmény: Borkó (10344)
vöri_ae Creative Commons License 2014.05.28 0 0 10346

Köszi, megjavítom :)

Előzmény: Borkó (10338)
vonatles Creative Commons License 2014.05.27 0 0 10345
Borkó Creative Commons License 2014.05.27 0 0 10344

Az az ív korábban is 50-es volt, mert túl szűk.

Előzmény: Izsó001 (10343)
Izsó001 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 10343

Hát, pl. úgy, hogy kijavítják azokat a pályahibákat, amik miatt 40 lett a 60-ból. Mert ahhoz elvileg nem szükséges "átépíteni". ;)

Előzmény: p.a.t.a. (10342)
p.a.t.a. Creative Commons License 2014.05.26 0 0 10342

Hát, hogy a fenébe ne maradt volna? :D

Előzmény: Izsó001 (10341)
Izsó001 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 10341

De a 40-es lassújel az gondolom maradt.... Vagy nem?

Előzmény: p.a.t.a. (10340)
p.a.t.a. Creative Commons License 2014.05.26 0 0 10340

Ha jól láttam az a 200m is kapot zúzottkövet és végig ment rajta a szabályozógép. Érezni, hogy nem himbálózik annyira a vonat.

Előzmény: Borkó (10338)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.26 0 0 10339

Baján a 2. és a 3. vágány mikor lett aláverve?

Menet közben meg Óalmást elbontották.

Borkó Creative Commons License 2014.05.26 0 0 10338

Szia Vöri!

 

Nagyon jól mutat a Dezső a híd fölött a képen. :-) A cikk utolsó mondatához:

 

"A vonal két évtizede tartó felújítása még mindig nincs kész, Szekszárd állomás őcsényi végén maradt még 200 méter, amihez nem nyúltak..."

 

viszont annyi hozzáfűzni valóm van, hogy a felújítást még 1981-ben (vagy 2-ben?) kezdték, úgyhogy az a két évtized

bőven három. :-)

Dieseles85 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 10337

2012 április 15 óta amilyen szar a menetrend,legalábbb olan szar a személyzetforduló is.

Előzmény: Borkó (10336)
Borkó Creative Commons License 2014.05.25 0 0 10336

            Sziasztok!

 

  Csak csöndes vasárnap délutáni morfondírozás, amihez a dörgő, robajló ég adja a háttérzajt: Vajon jól van-e megszervezve a személyzet forduló egy olyan vonalon, ahol egy reggel negyed hétkor bekövetkező szolgálatképtelenség után még a délután negyed kettes vonat is csak +15-tel tud elindulni...

Előzmény: Izsó001 (10335)
Izsó001 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 10335

Sőt, Bsz-en állnak a zúzottköves kocsik. Én úgy hallottam, hogy rendben visszaadják szombattól a pályát. Ami a keletis dolgot illeti, ott még lehet kavirc, de egyelőre ott is a 27-ét tartják. De, hogy utána mi lesz, az még kérdéses (pl. lesz-e újabb kizárás stb)

 

Előzmény: p.a.t.a. (10334)
p.a.t.a. Creative Commons License 2014.05.22 0 0 10334

A Szekszárdnál át nem épített szakaszon cseréltek néhány talpfát, és az aláverő/szabályozógép is dolgozott ma rajta. Ez a géplánc most Decsen van, tehát elvileg híd is van már. 

vonatles Creative Commons License 2014.05.15 0 0 10333

Jött a rossz idő, jött a tehervonat. :)
http://indafoto.hu/vts/image/21051017-6b3e508d/user

thomashomas Creative Commons License 2014.05.14 0 0 10332

Vittek le most hétfőn (fás) kocsikat Szekszárdra, s ha igen, nem tudja valaki, hogy mennyit? Ha igen, akkor evidens, hogy hétfőn viszik el. Kb. mikor szoktak indulni az állomásról, jól tudom hogy igen korán? (Reggel 6-7?)

 

Előre is köszönöm.

Izsó001 Creative Commons License 2014.05.14 0 0 10331

Szóval befejeződött. ;)

Akkor:

"A" verzió: Fogalmuk sincs arról, mit is újítottak fel, illetve mire újították fel.

"B" verzió: Van, de nem foglalkoznak vele, Szekszárd és a maradék 3-400 m marad úgy, ahogy van, ahogy a pályasebesség is marad a 100 évvel ezelőtti.

"/" verzió: direkt nosztalgiaüzemmé akarják alakítani, ami a szép zöld (egyelőre csak a vágyálmokban szereplő) vonal esetén elég koncepciótlan.

 

Előzmény: Borkó (10330)
Borkó Creative Commons License 2014.05.14 0 0 10330

Sziasztok!

 

Mivel senki sem reagált még rá, gyanítom, hogy elkerülhette a közfigyelmet az iho

alább linkelt cikkében elbújtatott prezentáció, amiben a MÁV-Start 2014 és 2020 közötti tervei is szerepelnek, és több dia is hordoz kifejezetten ontopic információt Bátaszék és környéke számára. :-)

 

http://iho.hu/hir/ime-a-mav-2013-as-teljesitmenye-140507

Előzmény: Izsó001 (10329)
Izsó001 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 10329

Laci résen volt, mint mindig. ;) Köszönjük!

Előzmény: vonatles (10328)
vonatles Creative Commons License 2014.05.13 0 0 10328
vonatles Creative Commons License 2014.05.08 0 0 10327
IR Nighten Creative Commons License 2014.04.30 0 0 10326

057-es Szergej kijár Baja-külső felé Floydos tartályvonatért.  (uzsgyi az új pályaszámával 416 033)

 

http://indafoto.hu/irnighten/image/20941889-7448dde7/user

 

002 Melák Bácsbokodon

 

http://indafoto.hu/irnighten/image/20941911-5c47ba1e/user

Borkó Creative Commons License 2014.04.30 0 0 10325

Na jó, megadom, bár azért lássuk be, hogy ez azért még mindig 5 perccel korábbi indulás, mint a Gemencé, vagyis nagyjából csak pont a 838-as Budapest-Szekszárd menetidejét (bocsánat: tartamát :-) ) hozta. :-D

Előzmény: Izsó001 (10324)
Izsó001 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 10324

Najóvanmá! De a Sugo +15-tel indult! :D

Előzmény: Borkó (10323)
Borkó Creative Commons License 2014.04.30 0 0 10323

Most mit vágsz fel arra a -1-re! :-) Tegnap a páros Gemenccel -3'-cel értünk Sárbogárdra! Az ott felszálló hazafelé tartó

vasutas is megjegyezte a vezérünknek, hogy ilyen még nem volt a világtörténelemben. Bár, amint a vezérünk válaszából elcsíptem: egyszer már korábban is megtörtént! :-)

Előzmény: Izsó001 (10322)
Izsó001 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 10322

Egyébként amióta újra a Déliből van az indulás, már sikerült negyed órával indulás után betolni a Dezsőt, pl. pénteken a Sugot. Becsületére legyen szólva a vezérúrnak,  SzeKszárdon már -1 volt az érkezés. Mondjuk, nem fázott a motor, az biztos. ;-)

 

Tud valaki valami friss infót arról, hogy mennyire sikerül tartani a határidőket a hidak átépítésénél? Május végén már végig vonatozhatunk?

 

Izsó001 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 10321

:D

Ugye mekkora öröm?

:D

Előzmény: Borkó (10318)
Aladár46 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 10320

Mindig ott rakják félre a dunaújvárosi személyt... :)

Előzmény: Borkó (10318)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!