A Hódmező - Tótkomlós út egy átlagos vidéki, nem kiemelt, de nem is a legalja számozatlan út, két sávval, átlagosan ramaty minőségben. Kátyú bárhol lehet, a szélek a szokásos süllyedésekkel tele, de nem tartozott sohasem a legrosszabbak közé.
Nem tudom pontosan, mekkora részét tették rendbe (pár éve megcsinálták Békéssámson bekötőútját, lehet hogy azóta mást is). Ha jól emlékszem, egy tanya udvarán gyönyörűen kabantartott szélmalom áll.
Ugyanezt már nem mondanám el testvérútjáról, a Hódmezővásárhely-Kardoskút köztiről, annak egy része csak egysávos. Visztont ott meg a táj verhetetlen, komolyan érdemes kicsit leállni a Nemzeti Parknál.
a 31-gyömrő-üllő mellékút felújítását most fejezték be a gyömrő átkelési szakasszal...
ez valszeg közutas keretből mehetett, mert az úniós projektlistában nem szerepelt...
(azt mellékesen jegyzem meg, hogy jobb lett volna egy gyömrőt elkerülő utat építeni - pl. gyömrő/maglód közt elvezetve és az M0 ecseri csomópontba bekötve -, mert baromi nagy az átmenő forgalom, mivel az M0 felé kb. 5-6km kerülő...)
Így van, nem kap semmit a következő két évben az eu-s pénzekből erre a célra. Persze azért ezen kívül még költenek hazai pénzeket is az utakra, ami kb évente 700 km (tavaly meg 2007-ben ennyi volt legalábbis), dehát ez 19 megye... szóval túl sok abból se jut, ha abból jut egyáltalán:(((
Jaaa! Úgy érted, hogy kimaradt, hogy nem kap semmit? Én azt hittem, úgy hiányolod, hogy nálad a Közép-magyarországi régió nem Pest megye. Erre írtam, hogy ne megyéket keress, hanem régiókat.
Igazából azért nem hiányolom Szabolcsot meg Zalát mert az nem hiányzik. Ha megnézted volna a létesítményjegyzéket (hosszúlistát) akkor nem mondanál ilyet! Pest megye viszont úgy egy az egyben kimaradt, mintha itt nem lennének utak.
Ha régiókat írnak, akkor nincs Pest megye. Nem tűnt fel neked, hogy egyik helyen sem megyét, hanem régiót írtál, már így szedték szét a támogatást, nem megyékre? Miért pont Pest megyét hiányolod, miért nem mondjuk Zalát, vagy Szabolcsot?
Úgy látszik, Laci Te még nem jártál a József Nádor téri épületben, tehát jogod van naívnak lenni.
Ott azon dolgoznak, hogy az állampolgár ne tudja követni a pénzek mozgását. Ha meg egy parlamenti képviselő kérdez valamit, akkor arra hivatkoznak, hogy vállalati, üzleti, szerződéses titok:)
Mióta megszűnt az üzemanyag adójából a kötelező rész az útalapra, azóta a József Nádor téren a pénzt oda teszik ahova akarják. Ezt már nem tudnák megcsinálni, ha a közútkezelőhöz folyna be a használat arányos útdíj, auzópályadíj.
Észak-Magyarország: folyamatban (ez 300 km körül lesz valahol már láttam)
Dél-Alföld: 163 km
Dél-Dunántúl: 106,4 km
Közép-Dunántúl: 187,3 km
Nyugat-Dunántúl: 82 km
Közép-Magyarország: Dél Budai tehermentesítő és pont. Pest megye???????????????????????????????????? Vagy olyan már nincs??? ez elég durva forráselosztás...