Keresés

Részletes keresés

Jeffsy Creative Commons License 2023.06.17 -8 2 54661

Biztos figyelemremelto, föleg, ha nincs mas opcio, de ha megnezed ezt a 3 mozdonyt, 3 elegge elterö kidolgozasi szintet fogsz latni:

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02judYQeJxv4rA1z99LdG75pB48DdZm5eFqQzzFSSSpKZ7eqZ33N5d5hPjjYrmB89Wl&id=100075959605310

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0213nmaHPoXYmFpZQUawoKMh9V5y9y2Tj9E3ea24Gy7BXc6VboTY6bNAJdvrCUu3etl&id=100075959605310

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid031E49XM5ZCaeourR5qiLTsTKVxSaG323ZdtpPxTJwjwt7qhego8Tzmtz9LbdxMmz7l&id=100075959605310

 

Semmikepp sem mosnam egy csoportba öket. Tisztessegtelen lenne a szilivel szemben, nem elismerni azt a kidolgozasi es müszaki szintet, amit kepvisel, a vilagitasfunkciokrol nem is beszelve.

Persze, ha analog palyan jaratod a modelleket, nem tudom ebböl mennyi erzekelhetö, de digitalis üzemben eleg meggyözö.

 

 

Bz kapcsan:

https://www.facebook.com/groups/1498102650455719/posts/3467163506882947/

 

Szerintem ez a bizonyos modell konkretan a kisszerias szinttöl is elmarad (ahogy ez az elsö szeria kapcsan mar ki lett targyalva), - aminek köztudottan rengeteg korlatja van a nagyszerias gyartashoz kepest - ami a kinezetet illeti, nemhogy egy nagyszeriassal összevetve (Roco).

 

 

 

Előzmény: zetaman (54660)
zetaman Creative Commons License 2023.06.17 -1 4 54660

Te tolod a német anyanyelvű gyártók jobb minőségét.

 

Ehhez képest, az MTB, az Igra és társaik elég figyelemre méltó dolgokat tudnak alkotni a modellek és kiegészítők terén.

Előzmény: Jeffsy (54658)
zetaman Creative Commons License 2023.06.17 0 4 54659

Nekem ugyan nem. A csehek műszaki kultúrája nem mai keletű, rengeteg remek dolgot alkottak már.

Előzmény: Jeffsy (54658)
Jeffsy Creative Commons License 2023.06.17 -4 0 54658

Igen, az a gond az MTB-vel, hogy Cseh :D

Előzmény: zetaman (54654)
zetaman Creative Commons License 2023.06.17 0 2 54657

ČSD BixPost, ČSD Bix020, és mintha az M296-ban sem lenne belső világítás.

 

Csak zárfény van. A 1970-es évekbeli Schichtekben meg komplett volt. Ez van. Ettől még nekem nem rossz az MTB, megoldható ennyi, ha valakinek szükséges. Engem annyira nem zavar, hülyén néz ki nappal, ha világít (teljes analóg minden). Mivel nappal nézem, éjjel csak a világító kocsiablakok meg zárófények látsznak. Azon mit nézzek?

Előzmény: benbe (54656)
benbe Creative Commons License 2023.06.17 -1 0 54656

Melyik ČSD modelljükben nincs világítás?

Előzmény: zetaman (54650)
Sir Gombóc Creative Commons License 2023.06.17 0 0 54655

És a kémény?

Előzmény: karikaon (54638)
zetaman Creative Commons License 2023.06.17 -2 8 54654

Hát ha neked a kifejezetten nekünk gyártott Piko-féle M62-kre gondolsz, gyönyörűen elszabták a vízszintes géptérrácsot a felmagasztalt krautok. Oszt mágis elfogyott a nagy fanyalgásban, mert német. Csak a szokásos krautmánia, mint az élet sok egyéb területén.

 

Az a rács 1000x durvább és feltűnőbb hiba, mint bármi a csehektől az M44-en.

Előzmény: Jeffsy (54653)
Jeffsy Creative Commons License 2023.06.17 -6 1 54653

Csak egy gondolat volt a reszemröl, mert latok MTB-n belül is minösegi különbseget, de lehet, hogy egesz egyszerüen csak igy alakult.

De nem azt mondtam, hogy minden minösegi problema mögött ez lenne, minden gyartonal.

 

"Az a minőség simán (a külső megjelenés és a hajtás is) pariban van a nagy gyártók modelljeivel. És részletgazdag, jól kidolgozott"

 

A Bobo?! :O

 

Amugy nekem az a bajom ezekkel az összemosasokkal, hogy "kb nincsenek is különbsegek" "pariban van a nagy gyartok modelljeivel" "megfer egy asztalon"

 

- hogy ilyenkor nem csak a gyenge minösegü munka van felmagasztalva, hanem ugyanazzal a mozdulattal a magas szintü alulertekelve, nem gyengen.

 

 

 

Előzmény: zetaman (54650)
kavicsasínen Creative Commons License 2023.06.17 0 5 54652

No igen, a gyakorlat..:D a Piko Nohabot még ki is hagytad. Acme V63-ból kettő, Piko Szili kettő, Traxx két gyártótól, Bzmot, M63 MTB-től,  Piko Nohab, plusz a személyvagonok.. Roco-tól asszem 4, Piko-tól 3. Ez 9 mozdony és 7 személyvagon (Acme Dráva IC, Hungária 3. készlete még benne sincs, bár a gyártó gyakorlatából kiindulva akár még évekig szerepelhet a katalógusban, megjelenés nélkül..).

 

És van hátra hat és fél hónap. :)

Előzmény: THMS_85 (54646)
kavicsasínen Creative Commons License 2023.06.17 -1 7 54651

A Bobóval mi a baj? És miféle Piko-bejelentésre utalsz Bobóval kapcsolatban?

 

Attól, hogy bármi hiba van bármelyik gyártó modelljével, nem adódik a következtetés, hogy a sietség volt az oka. Lásd pl. Piko Szergej hibás géptérrács. Ott sem volt vetélytársi nyomás.

Előzmény: Jeffsy (54649)
zetaman Creative Commons License 2023.06.17 -2 8 54650

„A Bobo is azért lett - gondolom- így elkapkodva, hogy terítsék még azelőtt, hogy a Piko akárcsak a bejelentésig is eljut”

 

Elkapkodva? :-o

 

Az a minőség simán (a külső megjelenés és a hajtás is) pariban van a nagy gyártók modelljeivel. És részletgazdag, jól kidolgozott annak ellenére, hogy a külseje sokkal változatosabb rácsozású, mint az M41-é, amit meg jónak vélsz.

 

Az, hogy a világítás nincs bekötve, nem egyedi náluk. A saját CSD-s dolgaik jó részében szintén nincs - nem hogy bekötve, hanem mellékelve sem. De ez nem a kapkodás, pláne az elkapkodás jele.

 

Ennek alapján elkapkodott volt a versenytárs nélküli V63-as is az ACME-től, hiszen girbegurba kasztnikról, egyéb problémákról írtatok hónapokig.

Előzmény: Jeffsy (54649)
Jeffsy Creative Commons License 2023.06.17 -5 2 54649

Szerintem is felismerték, hogy árban, és időben tudnak igazán versenyképesek lenni.

 

A Bobo is azért lett - gondolom- így elkapkodva, hogy terítsék még azelőtt, hogy a Piko akárcsak a bejelentésig is eljut. Szerintem amúgy a Piko a jelenlegi helyzetet tekintve nem fog sietni ezzel a projekttel, ha egyáltalán lesz belőle valami.

 

A Bz talán a Roco miatt lett összecsapva, ez az M63 meg az ACME miatt.

 

Amiatt gondolom így, mert az M41-nél, ahol nem volt ilyen külső nyomás, a többihez képest sokkal jobb eredményt értek el.

 

 

 

 

Előzmény: THMS_85 (54646)
tom sawyer Creative Commons License 2023.06.17 -1 1 54648

90 fokkal el van fordítva... De vannak más bajok is szép számmal...

Előzmény: hodika1977 (54640)
Geronimoo Creative Commons License 2023.06.17 -2 2 54647

Nyugodtan tegezz... ez egy igazan kiveteles ev a magyar modellek kinalataban, de csak akkor mukodik ha sokunk havonta felre tud tenni ugy kb . 60 ezer forintot csak erre (ha kell nehany kocsi es terep dolog is akkor inkabb 100 ezer), pont most amikor az inflacio nem a javunkra dolgozik.

 

Eddig ugy latszik bejott mert a Bz/Bzx hamar elfogyott, az M41 is mar kifogyott, az M63 is kifogyott elsore egy honap alatt.

 

A Roco MAV-os cuccot Magyarorszagon nem kell elorendelni mert a magyar boltok felveszik a teljes sorozat nagy reszet,   (mikozben a vilag tobbi resze nem nagyon kivancsi MAV-ra, akinek meg tetszik viszont elo kell rendelnie), a Piko meg eleg sok peldanyt keszit egy modellbol hogy vagy ket even at is lehet rendelni a gyartol, akarhol lakik az ember.

Előzmény: THMS_85 (54646)
THMS_85 Creative Commons License 2023.06.16 -1 4 54646

Gondolj(on) bele ..., az emberek pénztárcája is véges, főleg ilyen időszakban. Az M63 szériával kapcsolatban is szvsz elég volt számára ennyi "időelőny" és minden egyes eladott példánnyal potenciális vevőt csalogat(ott) el az A.C.M.E.-tól. (nyilván kiv. az, aki mindkettő gyártónál bevásárol, mert a két gyártó eltérő kiadásokat tervez(ett))

Azonban érdemes belegondolni, hogy gyakorlatilag 2023 év közepe van, és még a V43 001  / 430 326, Traxx (2 gyártó), M63 A.C.M.E. modellek váratnak magukra, ezen felül még nem is beszéltem a személy/teherkocsikról..

 

Szerintem rákapcsoltak a prágaiak, hogy amit tudnak (magyar) újdonságot kiadni, azt még a többiek előtt adják ki, hisz ki tudja kinél melyik modell lesz a befutó, és meddig ér az a bizonyos takaró.

Személy szerint én örülök neki, hisz nem egyszerre kell koncentrálni az összes modellre, hanem gyakorlatilag egész évben szépen el vannak osztva a modellek. (no az, hogy a gyakorlat mást mutat, az már más tészta :) )

Előzmény: Geronimoo (54644)
Wolf27 Creative Commons License 2023.06.16 0 1 54645

Remélem ez csak a Handmuster!

Előzmény: karikaon (54638)
Geronimoo Creative Commons License 2023.06.16 -1 1 54644

... es nem tudom ilyen lesz a szeria? Nem kapkod az MTB egy kicsit ezzel a termekdompingel?

Előzmény: Geronimoo (54643)
Geronimoo Creative Commons License 2023.06.16 -1 0 54643

Az nekem is feltunt: a szurke festek atszorasa fent a sarokban.

Előzmény: kozma555 (54642)
kozma555 Creative Commons License 2023.06.16 0 3 54642

A festésről ne is beszéljünk... Az a maszkolás a tetőnél... Pfff.... 

Előzmény: karikaon (54638)
rm40 Creative Commons License 2023.06.16 -1 1 54641
hodika1977 Creative Commons License 2023.06.16 -2 1 54640

Képek alapján furcsa a tetőszellőző. Nade majd élőbe megnézzük)

S.E.M.T. Pielstick Creative Commons License 2023.06.16 -1 1 54639

Lelopták a határon.

Előzmény: karikaon (54638)
karikaon Creative Commons License 2023.06.16 0 2 54638

Hova lettek a kapaszkodók?

 

 

 

 

 

rm40 Creative Commons License 2023.06.16 -1 2 54637
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.16 -1 1 54636

Valami XXI. századi dizájntükör lesz ez, kamionra :D

Előzmény: Kultúrsznob (54635)
Kultúrsznob Creative Commons License 2023.06.16 -1 1 54635

Élek a gyanúperrel, hogy ez a műagyag öntött "tükör", valamelyik projektjéhez megvolt már az MTB-nek és besorolta a 001-es M63-asra is. Semmilyen hasonlóságot nem mutat, nem, hogy M63-as, de egy magyar mozdony tüköréhez sem.

Előzmény: Törölt nick (54630)
Fahasz Creative Commons License 2023.06.16 0 3 54634
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.16 0 1 54633

Még nem szedtem szét, de érzésre rendesen bepattant a kaszni a helyére. 

Előzmény: rm40 (54632)
rm40 Creative Commons License 2023.06.16 -1 1 54632

Ha már megfúrták a kasztnit, vajon a hűtőventillátorok merevítését is megcsiszolták?

Előzmény: Törölt nick (54630)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!