Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6318
Azért lássuk be, hogy a Bp felől Szegedre érkező utasok száma középtávon is nagyságrenddel haladja meg a továbbutazni szándékozó utasok számát.
Erre Te napi párszáz utas kedvéért kihozod a szegedi vasútállomást a belvárosból. Ennek a tervnek sokkal több a károsultja, mint a haszna.
Előzmény: urál (6287)
strangerr Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6317
na talán most sikerül beszúrni a képet...
strangerr Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6316
amugy ez kellene
strangerr Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6315
http://www.mernokujsag.hu/index.php?tkod=3249&tcim=A%20Tisza%20-%20Szeged%20F%F5%20utc%E1ja&ev=2007&szam=3&honap=M%E1RCIUS&n=90

Dr. Kozák Péter cikke, a Tisza part rehabról.

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6314
szögény szörencsétlen szögediek... szörnyű lehet... :-(
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (6293)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6313

Okés, tudom távlatokban kell gondolkodni, szóval én egy metrómegállót bevállalok a ház elé. :))

 

Azt alá kell, nem? ;-))

Előzmény: csanyiv (6311)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6312
Arról én nem tehetek, hogy még nem frissítették...
Előzmény: urál (6303)
csanyiv Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6311

A Vadasparkon jobban megnézve tényleg nem megy át, mea culpa!

Viszont a lakópark már áll, a vasút pedig a mellékelt ábra bal oldalán húzódik közvetlenül (na jó, van még uszkve 50-70 méter véderdő, go for it!, nyilván nem kéne kekeckednem):

 

http://www.realhungary.hu/vadas.php

 

Okés, tudom távlatokban kell gondolkodni, szóval én egy metrómegállót bevállalok a ház elé. :))

Előzmény: urál (6309)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6310

Azért eléggé meg van határozva, merre menjenek a Helsinki-folyosók.

Bp. - Temesvár között közúton Kecskemét - Szegeden át halad a IV. folyosó, vasúton pedig Szolnok - Békéscsabán át.

Előzmény: mestska (6282)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6309
Amúgy nem húztam át se a Vasaparkon, se a lakóparkon, hanem a vasút mellett vezettem el.
Előzmény: csanyiv (6304)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6308
Na látod pont ezek azok az apróságok, amiket az én véleményem szerint nem szabad figyelembevenni, mert ez kényszeríti sík vidéken az amúgy egyenesen is építhető utakat S kanyar tételére, vagy éppenséggel a kompromisszumos völgyhidakat felénk. :)
Előzmény: csanyiv (6304)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6307

Jóvammár, tudom, hogy szegediül azt Tiszapartnak hívják na, csak néha nem ugrik be! :)

Előzmény: Rooger Preed (6306)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6306
Dunapart? :)
Előzmény: urál (6287)
mestska Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6305
köszönjük, szerencsére elég munkához jutunk.
Előzmény: Törölt nick (6286)
csanyiv Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6304

Hú, ez egyre durvább - viszont ehhez akkor már hozzászólnék:

 

Látom helyre lettek állítva a megszüntetett vasúti összeköttetéseink. Zupa.

De mit keres az átmenő pályaudvarunk a remek illatú, évi ötszázezer sertés kapacítású Pick-vágóhíd mellett? Város-imídzs az smafu?

A ledózerolni vágyott fejpályaudvar ellenben műemléki védelem alatt áll és éppen tavaly fejeződött be sokéves, milliárdos felújítása - azt persze értem, hogy így TGV nem tudna ráfordulni a vasúti hídra, ellenben szívesen megvárom, míg ideér 2100-ban... :)

 

Kiszabályozott reprezentatív déli hídfő, biotechnológiai kutatási park és a "Tisza - Szeged főutcája" projekt loading (pár év múlva legalábbis), nagyjából pont a jelzett területen. Ráadásként az új klinikai tömbhöz értékesíteni akarják a régi Klebelsberg-féle klinikakert Tiszára néző épületeit, gondolom ott is kötelező lesz az eredeti patina visszaállítása.

Aminek viszont nem örülök, hogy a Fonógyári út folytatását áthúztad a szegedi állatkerten és a Vadaspark lakóparkon (ott a zöldségben), ahová nekem is van szerencsém hamarosan beköltözni - mentségedre szól, hogy ez nyilván nem a legfrissebb térkép! :D

Előzmény: urál (6287)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6303
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (6301)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6302
Hát bazz tényleg, ez a budapestcentrikusságom eredménye! hehe:-)))
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (6300)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6301

Azonkívül a vasúti híd most is ide van betervezve, szal itt semmiről nem maradt le a város!

 

Ez tévedés jelenleg már a déli körúti hídhoz tervezik, közös (pillérű) hídnak.

Előzmény: urál (6299)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6300

Jó, konkrétan nem a dunapartról van szó

 

Nem hát hanem a Tisza-partról. ;-)))

 

van előtte az ártéri erdő

 

Inkább hullámtéri, bár valamikor beszéltük, hogyez az utasoknál talán nem ugyanaz, mint a vizeseknél.

 

Amúgy minden megvalósítható, nem is annak mondtam ellent, hanem a szegedi Dunának. Itt van amúgy egy tervezgetett projekt a szegedi Tisza szakasz fejlesztéséről.

Előzmény: urál (6297)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6299

A pályaudvarépület marad, de mint pályaudvar eljárt fölötte az idő. Nem érv, egy fejpályaudvar megtartására az, hogy szépen kipofozták. Tessék belőlle kaszinót csinálni, vagy valamit.

 

Azonkívül a vasúti híd most is ide van betervezve, szal itt semmiről nem maradt le a város!

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (6296)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6298

opsz. nem tudtam, hogy ekkora rombolást csinált...

hát így tényleg tiszta lap...

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (6290)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6297

Jó, konkrétan nem a dunapartról van szó, van előtte az ártéri erdő, amiből szép parkot lehet gründolni néhány sétaúttal, egy két csónakházzal, sportteleppel, kocsmákkal, miegyébbel, de akkor is! És igen tudom, némi feltöltésre is szükség van ott ehhez, dehát mire teljes hosszon beépülne a jelölt rész az úgyis vagy fél évszázad intenzív városiasodás szal ez egy ráérős projekt lehetne. :)

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (6294)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6296

A fejpályaudvart meg úgy ahogy van eldózerolni

 

Jajj, ezt csak most olvasom! Persze el lehetne, de a kipofozás után ezt elég nehezen lehetne lenyeletni akárkinek a torkán, hiába a tetszetős temesvári vasúti kapcsolat, meg aztán lehetne kétvágányúsítani a 4-es villamost az új állomáshoz (mondjuk az amúgy se lenne túl káros).

 

Szóval lehetett volna ez is egy út, de most már másfelé van elindulva az egész, ez alighanem a rajzasztalon marad.

Előzmény: urál (6287)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6295
Az a hat főváros volt névadó, amelyek a legnagyobb segítséget nyújtották az újjáépítéshez, ha jól tudom (a Moszkvai krt. nem ekkor lett elnevezve így :-) ).
Előzmény: urál (6288)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6294

az egész dunapartot

 

Megnézném Szegeden... ;-)))

Előzmény: urál (6287)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6293
Rossz hírem van, Szegeden ilyenek dolgoznak a jövőbeli terveken.
Előzmény: Törölt nick (6286)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6292

:-))  már be is tervezted a 3.krt déli hidját?

helyes, helyes.

Előzmény: urál (6287)
BA123 Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6291
Támogatnám...
Előzmény: urál (6287)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6290

kissé alábecsülöd a döntés és a feladat súlyát.

az árvíz nem csinált "tiszta lapot", csak egy qrva nagy kuplerájt.

 

Nem értek egyet:

 

Szeged olyan, mint egy nagy fehér lap. Vagy egy hatalmas üres telek. Bármi rajzolható rá. Bármi építhető rá. Az álmok, vágyak és lehetőségek akaratának nem áll utat a múlt törmeléke és hordaléka. Nem kell bontani. Inkább csak döngölni, egyenesíteni. Amerika földje volt ilyen a pioníroknak. Nem állt útban régi, korhadt struktúra, a modernitással dacoló hagyomány.

 

Jó, nem egy abszolút hiteles forrás, , de azért nem egy helyen olvasni ilyesféléket. Gondolj bele, 6000 házból 300 maradt meg! Ott igenis alig volt bontanivaló, talán egyedül a vár, mint nagyobb falat. 
Előzmény: Törölt nick (6275)
urál Creative Commons License 2007.08.14 0 0 6289
Azért nem látszik, mert alacsony a felbontás. :)
Előzmény: Törölt nick (6272)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!