Tetszik az a két körforgós különszintű csp az M43 fotók között, nem rémlik, hogy Mo-n láttam volna ilyet.
akkor hajts le a péceli csp-nál... :-)
Olcsóbb, mint a lóhere viszont hatékonyabb/biztonságosabb, mint a trombita.
a lóherénél valóban olcsóbb, de nem is ugyanazt a szolgáltatást nyújtja, hiszen a megkörforgózott út forgalmát némileg lassítja, míg egy lóherében lassítás nélkül haladhatsz a főpályákon...
a trombitával azonban azonos biztonságosságú ill. hatékonyságú, ellenberger olcsóbb, hisz csak 1 felüljáró kell...
(trombitát akkor szoktak építeni, ha 1 helyre akarják a díjfizető kapukat csoportosítani, ill. ha a két út keresztezési pontjától a terepadottságok miatt távolabb kell a csp-ot elhelyezni, lásd: M0x3as út csp)
Tudja vki, hogy melyik út lesz ott keresztezve ilyen módon?
a képeken az 5ös út csp-ja látható, de ilyen lesz a 47es csp-ja is...
Hát, most ezek közül csak az M0 51-M5-öt kérdeztem, az M6-51-gyel együtt, mindkettőre azt mondták, hogy három, három és fél hónapon belül lehet eredmény. De hamarosan újra írni akarok az m0-sról, akkor kérdezek pontosabb határidőket.
Sztem ez az 5ös főúti csp, mert jelen pillanatban addig ér az M43-as csonkja. Talán 1 nagyobb körforgóval is megoldható lett volna, mint pl. az M8/6-os vagy az M0/11-es esetében is. De biztosan jó okuk volt 2 kört rajzolni...
Tetszik az a két körforgós különszintű csp az M43 fotók között, nem rémlik, hogy Mo-n láttam volna ilyet. Olcsóbb, mint a lóhere viszont hatékonyabb/biztonságosabb, mint a trombita. Tudja vki, hogy melyik út lesz ott keresztezve ilyen módon?
Szerintem ez a hidas dolog olyan, hogy mert nagyot álmodni a tervező, hogy legyen szó a projektről. Később ha lesz realitása a dolgoknak, akkor úgyis csak Albertfalva és Csepel lesz fejlesztve és kap egy egyszerűbb hidat.
ez még rendben is lenne, ha ingyen megkapja cserébe a csepelsziget északi csücskét, de mi a ráció a hídra építésben?
annyira nem drága az anyaföld budapesten, hogy megérje felvállalni ennek a pluszköltségét...
(képzelheted mennyivel megnöveli a híd költségét, hogy elbírjon egy ilyen ráépítést...)
apropó: hídköltség...
az M0K feletti gyalogos felüljáró csömörnél 180millerbe fáj, és most azon problémáznak, hogy ki fizeti az őrzés költségét, mert félő, hogy az aluminiumból készült hidat elhordják az erre szakosodott megélhetési bűnözők...
namost kérdem és: mi a faxom fáj egy szaros gyaloghídba 180millerbe???
megycsinálták volna acélból, vagy szabvány betongerendából, kijött volna a töredékéből, és még lopásveszély sem állna fenn...
Amúgy az, hogy Csepelen és Alberfalván ilyen barnamezős beruházások létesüljenek támogatandó. Mint ahogy a Budafoki-Szerémi terület fejlesztése is jó ötlet.
de az azért szép, hogy 2007-ben még 80 milliárd forintra (79,6 milliárdra, ha jól emlékszem) tervezte a nemzeti fejlesztési ügynökség az egész déli szektor szélesítését, plusz az új szakasz megépítését, aztán végül már 120 milliárd forinttal nyújtottuk be februárban a támogatási igényt.