Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

V1980 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 2089
Szia

én is kerestem egészen ma reggelig mert megrendeltem németországból.
ez nálunk pont a beszerezhetetlen alkatrész kategóriába tartozik potom 18,000 ft volt a kettő
kész nyereség :-(((
Előzmény: Trabijani (2088)
Trabijani Creative Commons License 2009.12.11 0 0 2088
Szai ez a két takarólemez eladó? Vagy honnan lehet szerezni ?
Előzmény: V1980 (2085)
1102 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 2087
Nagyon köszönöm sokat segítettél :))
Előzmény: priluki (2086)
priluki Creative Commons License 2009.12.10 0 0 2086
Szia 1102!

Az oldallemez 190 mm magas, a kerékkitámasztó hossza 400, szélessége 420, magassága 150 mm.
Az enyémen nem pontosan olyan keréktámasz van, mint az általad beszúrt képen, keresztben csak egy darab 1/2 collos cső van behegesztve.

Remélem tudtam segíteni!
Üdv: priluki
Előzmény: 1102 (2080)
V1980 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 2085
Szóval így néz ki:

balos

jobbos
V1980 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 2084
Üdv!
nem tudja valaki véletlenül,hogy mi a magyar megnevezése a Spritzwasserschutz-nak?

ez két védőlemez a kerék és a motor között hogy a kerék ne verje a motorra a vizet
van jobbos és balos máshogy néz ki a kettő.

és ha esetleg tud ilyet valaki szivesen átvenném :-)
Köszi
1102 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 2083
Nem semmi ezt hol dugdosták eddig :)
Előzmény: V1980 (2081)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2009.12.09 0 0 2082

Elképzelhető, de ha ugyanezt megcsinálták a Barkas váltójával, akkor az nem lehetett túl hosszú élettartamú, kiindulva az utólag négyüteműsített Barkasokból...

Pedig az sem valószínű, hogy külön váltó készült volna hozzá...

Előzmény: priluki (2079)
V1980 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 2081
Vannak még csodák:
Gyári új 105-ös akksi 10.000 ft-ért



1102 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 2080
Priluki megtudnál nekem adni néhány méretett ami nekem hiányzik és leszeretném gyártani előre is köszönöm.a plató oldalán lévő lemez magassága érdekelne és a kerék támasztó méretei.
Előzmény: priluki (2079)
priluki Creative Commons License 2009.12.08 0 0 2079
Konkrétan lövésem sincs!
De belegondolva, a 4T Wartburgot első nekifutásra úgy valósították meg, hogy a VW motort hosszában rátették a 2T váltóra, akkor semmi sem lehetetlen!

Üdv: priluki
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (2075)
gaben-car Creative Commons License 2009.12.08 0 0 2078
Hello.
Érdeklődnék,hogy meg van-e még a Barkas autómentő?
Válaszodat előre is köszönöm a gaben-car@freemail.hu-ra.Köszi
Előzmény: plastertiger (2026)
Slampixxx Creative Commons License 2009.12.06 0 0 2077
Az ilyennek kívánom, hogy rohadjon rá inkább...
Előzmény: 1102 (2076)
1102 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 2076
valaki innen vehette meg? gyorsan tovább akarja adni ez a felújítás nem 16 hónapig tartott :)))))))))
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2009.12.06 0 0 2075

Bocsi, a hátsókerékhajtással nem voltam tisztában. :-(

Más: milyen váltóval gyártották a Barkas B1000-1-eket (gyári négyütemű VW 1.3-as motor). Gondolom nem azzal, amit a 4T Wartburgokba tettek, de talán nem is a hagyományos Barkasz váltóval.

Előzmény: priluki (2073)
1102 Creative Commons License 2009.12.06 0 0 2074
valami nekem úgy rémlik hogy a barkas váltóhoz létezett vagy gyártott valaki kúp és tányér kereket azt cserélték.a két féltengelyt mi úgy házasítottuk középen össze fúrtuk majd egymásba dugtuk co val összevarrtam évekig nemvolt rá panasz
Előzmény: priluki (2073)
priluki Creative Commons License 2009.12.05 0 0 2073
Csop. fogaskereket még nem próbáltam cserélni, így nincs tapasztalatom.

Öngyölöm-Böngyölöm! Van egy csepp probléma, a Dacia Pick-Up kőkeményen hátsókerék hajtású. Tisztelem is érte a románokat.

Üdv: priluki
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (2072)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2009.12.05 0 0 2072
Nos, én nemigazán értek a dolgokhoz, de a logika a következőt mondja: a Wartburgokba épített váltó személyautókhoz készült, a Barkas-váltó meg inkább teherváltó. Ha így valaki pl. Dacia motorhoz dácia váltót épít, akkor az inkább személyautós. Elvileg Dacia motorhoz a pickup Dácsiák váltója jobban illene, ha Barkasba kerülne. Ha jól tudom, a Dáciáknál is többféle váltó volt.
Előzmény: priluki (2070)
plero Creative Commons License 2009.12.05 0 0 2071
A Barkas váltóban a csoportfogaskerekek azok cserélhetők? Akkor csak a megfelelő áttételt kel "eltalálni" :-)
Előzmény: priluki (2070)
priluki Creative Commons License 2009.12.05 0 0 2070
Hali!

Na ez még festék(nepper)szagú, az enyém sem tökéletes, de ezt nem venném meg semmi pénzért, pláne ennyiért! Vannak még ügyes emberek.
A Dacia váltó: nézd meg a két autó féltengelyeit, szgk esetén is panaszkodtak a Dacia
tartósságára, szerinted Barkasban meddig bírná? Nem véletlenül csináltak az NDK-ban más váltót majdnem ugyanahoz a motorhoz a Wartburg és a Barkas esetében.
A megoldás egyszerű, már azt hiszem le is írtam, ha haladni akarsz akkor magas, tgk gumi, ha pörgőset szeretnél, amiben erő is van, akkor utcai szgk abroncs.

Üdv: priluki
Előzmény: 1102 (2069)
1102 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 2069
HAHAnézzétek meg valaki milyen gyorsan újít fel 100ezresnek rendszáma egyezik az 499ezresével
1102 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 2068
A dácia váltót nem tudnám berakni úgy csak jobb lenne ?
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (2067)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2067

Már akkor is ennyire szorították a kétüteműeket, hogy divat lett a négyütemüsítés?

Mert ahogy leírod (és lehet olvasni máshol is), jóformán semmi gyakorlati előnyük nem volt: így is erőtlenek voltak, a teherbírás nem nőtt, a fogyasztás sem változott és a váltó élettartama is lecsökkent. De akkor miért?

Előzmény: V1980 (2064)
1102 Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2066
igen én is erre gondoltam egy komának wartburgban volt diesel pasát ott is cseréltünk váltót is úgy lett jó.
Előzmény: V1980 (2064)
1102 Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2065
akkor megpróbálom melegíteni hátha megerősödik .vagy kidobom a dáciát és teszek valami 2000es wolkswagent .
Előzmény: priluki (2061)
V1980 Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2064
ÜDV!
Megboldogult Fővárosi Fürdőigazgatóságnál 90% ban Barkasok voltak aztán jöttek a 90 es évek és szépen belerakták a lada dacia stb négyütemű motorokat a gyári váltóra
nos aki ismeri a munkaütemek közti különbséget két ill. négyütemű motorok között,az máris megérti miért nem mertünk kifordulni egy kereszteződésből csak akkor ha a horizonton már nem jött autó... ezen felül a motort is megviseli pörög de nem tudja leadni a teljesítményt a váltó miatt.végeredmény: hangos,erőtlen,sokat fogyaszt.
tehát ha már négyütemüsítés akkor váltócsere(szerintem)
Előzmény: priluki (2061)
plero Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2063
:-(
Előzmény: framo901 (2062)
framo901 Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2062

sajnos nem láttam sehol.

 

Előzmény: plero (2053)
priluki Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2061
Hááát.... nem egy lóerőbánya, főleg hideg motorral!
Ha már bemelegedett akkor meggyőzőbb, nem igazán vehető észre, hogy üresen mész, vagy van mögötted még egy személyautó. (Véletlenül pont egy 4T Wartburggal avattam fel.)
Emlékeim szerint a kétütemű dinamikusabb volt, most meg éljen a lendületautózás!

Üdv: priluki
Előzmény: 1102 (2058)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.04 0 0 2060
Ma egy kicsit unatkoztam órán:)))))))))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!