Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Szervusz Barátom! 2 napja adtam le... Egy gonddal kevesebb... A hétvégén megyek haza, ha lesz időm csinálok, de nem tuti. Pillanatnyilag másik fórumba illő képeket tudnék készíteni. Talán majd májusban...
Engem a BZ 12-23 "döbbentett meg". Kék-fehér, csilli-villi, és még BZ-s rendszám (meg persze a 2. ajtó után elhelyezkedő viszonylatjelző tartó). A GF-es rendszámú buszokról készült képek talán még nagyobb ritkaságnak számítanak, de nekem nincsenek ahhoz köthető emlékképeim...
Kár az oldalért:( Szerencsére pár kép még megmaradt az utókornak... Mennyit fehéredtek az egykor kékebb buszok... Azt meg nem is gondoltam volna, hogy BPV-055 egykor ráncajtós volt. Bár '79-ben valszeg nem volt még "divat" a bolygó ajtó.
Durva, de BPV-094 keresésére a gugli hozott néhány oldalt a régi topikból. A felsorolásból, a BPV-107-ről kép is van. (+még egy két érdekesség) Érdemes megnézni!
Nem is mertem biztosra írni, bár voltak váltócserék is. Pl. a BZ 11-67, mikor helyis lett, autómatát kapott, majd a vázcserés felújítás alkalmával lőn újra "botos". BPV-117: A magamfajta idióták számára érdekesség, h. a régi Kertváros telephelyű buszok majd mindegyikén az elülső viszonylatjelzőtartó egysége nem közvetlen, a "szélvédőfelező" mellett volt, hanem "egy táblányival eltolva". BZ 11-77, -78, -79, -81, -84, -85, -86, -87, -88. A BPV-117-en így is maradt selejtezésig. Talán még a 124-en is.
BPV-072: Az egyetlen pécsi 280-as a BU-s rendszámúak közül, melynek az oldalsó viszonylatjelzője "lent" helyezkedett el. Meg tán még az egyedüli "botos" is a sorból, de erre nem vennék mérget. Mellette a 080 van még átalakítás előtti állapotában?