1. verzió: ex-FKC-027, és megvette a Program Centrum. Na csak azért, mert belül ótvarul rózsaszínes.
2. verzió: nem az FKC-027, hanem máris átfestették az új rózsaszínes-lilás szerzeményüket, amiről azt sem tudom, micsoda, csak egyszer láttam a Deák tér másik végéről, olyan a színe, mint a Renault FR1-esüknek.
Melyik az igaz? Esetleg a lilásrózsaszín az FKC-027, és ez máshogy egy másik?
Ráadás, OFF: közlekedik egy SD202-es Eurama-busz FLX-602 rendszámmal, a matrica is rajta van (eddig úgy tudtam, hogy az FLX-602-ből lett az LME-823). A 279-es drogjárat (azaz LSD-279) meg bepirosodott.
Tetszik, hogy kétszer teszi be a hozzászólásaid egy részét :) Csokonai "A tihanyi Ekhóhoz" című verse jut eszembe róla. :)
AFF-648 témához: Eredetileg CCP-293 ráncajtós volt, miért lett bolygóajtós? Pedig ha már ő 200.000. Ikarus... Nekem valahogy a bolygóajtók nem tetszenek annyira. CCP-293 pedig úgy néz ki mint a többi győri 280-as, semmi sem utal a külső szemlélőnek, hogy különleges busz lenne.
Ja, és az AFF-648 ráadásul bolygóajtós volt gyárilag,
Na ez is ritka :) De a legjobb az a Vérteses gép volt aminek a gépes része bolsgó, az utánfutója ráncajtajú volt :) (t.i. a balesetben megsérült utánfutót egy másikkal pótolták)
Ja, és az AFF-648 ráadásul bolygóajtós volt gyárilag, csak a vázcserekor lett átépítve ráncajtósra... A JXZ-916 meg ugye 280.03-ból lett átbarkácsolva háromajtósra. Na, ezért mondom, hogy különösebb értéket nem képviseltek a látszat ellenére sem.