Futóbogár, egyelőre erősen pozitiv a lehetőség arra, hogy betársulok Hozzád az Ötschrre. még két fő, és tele a kocsi:9 részleteket egyeztetjük magánban. OK?
A rápihenés függ a versenytávtól, nehézségtől, a versenyző felkészültségétől és egyéni adottságaitól. Tehát kinek mi jön be. Általánosan elmondható, hogy a verseny előtt két héttel 1/3 al csökkentett edzésmennyiség az intenzitás tartása mellett, a versenyhéten mennyiségben fele hosszú napi edzésekvannak a megszokotthoz képest, intenzitás továbbra is viszonyalg erős (versenytempó közeli, vagy picit följebb), és a versenyt megelőző 2 nap már általában majdnem, vagy egészen edzésmentes, de sokan vannak, akik szeretik mozgásban tartani magukat fél óra erejéig ilyenkor is, a végén egy pici irammal. Ezen utolsó héten hozzátenni már edzésben nem igen lehet a versenyteljesítményhez. A pánikszerű edzés pont az ellenkező hatást váltja ki. Összehasonlítva egy túledzett és egy túlpihent versenyzőt, a versenyen az utóbbi szerepel jobban.
Na hogy a ma megjelent időjárási előrejelzések után valami jó hír is legyen: Dömösön két gyógymasszőr lesz pontőrszolgálatban (Nyúl barátom már a régi T100-on is közreműködött Pusztamaróton, és ennek nagy szerepe volt abban, hogy a nyomdokaiba próbáltam lépni). Kisebb javításokat szívesen vállalunk, ha az egyéb teendőink éppen engedik, és nem megy a frissítés rovására.
téged kérdezlek mint UMSZ-s tisztségviselőt, lesz esetleg nálad egy hivatalos pecsét? A Spartathlonos nevezésemről még hiányzik egy pecsét és egy aláírás.
Amennyiben lenne véletlenül nálad egy ilyen, nagy segítség lenne, ha meg tudnánk ezt oldani.
Vagy nem tudom lesz e más is a rajtban, akit megkereshetnék ezzel a problémával, hogy ne téged kelljen zaklatnom, gondolom lesz más gondod is??
Már értem, miért mennek ennyivel többen inkább a 100-as körpályán. :)
Ha valaki hasonló gonddal küzd, és szívesen kooperálna, egyeztethetünk. Mondjuk 1 kocsi a HÉV megállóban hagyva, 1-gyel meg felmegyünk a rajthoz. Nem bízom a reggeli buszozásban. (Főleg magamban nem.)
Hűvösvölgy után a busz először felfelé halad, kanyarog, majd következik egy hosszú egyenes szakasz szintben (jobbra előre szerintem rálátsz a reptérre). Ennek a végén a busz tesz egy 90 fokos balra kanyart. Utána lévő megálló, zebra és szerintem lámpa is van ott (ez utóbbi nem biztos), azt hiszem a Remete mozi volt ott valaha. De ha megkérded a buszvezetőt, tudni fogja, hol a suli.
Természetesen. A HÉV-ről egyaránt át lehet szállni az Árpád-hídnál, a Tímár utcánál vagy a Szépvölgyi útnál is. Viszont mivel a HÉV a gyorsabb, és a Szépvölgyi útnál van a legközelebb a buszmegálló, ezért ajánlottam az utóbbi helyen való átszállást.
Pilisszentlászlóról volánbusz Szentendrére, onnan HÉV a Szépvölgyi útig, onnan 29-es BKV-busz Hűvösvölgybe, onnan 64-es vagy 57-es busz Pesthidegkútra.
Ha reggel van még annyi időd (és kinézed előre a Hidegkútra menő buszt), akkor az autót hagyhatod Hűvösvölgyben is (ott van parkolóhely), és akkor a végén 1-gyel kevesebb járművel kell visszautaznod az autódhoz.
Ha már így küszöbén állunk egy (újabb) nagy és nívós versenynek, hadd kérdezzem már meg (bár biztos volt már téma valamikor) hogy ki mennyit szokott rápihenni esemény előtt? Amiket a saját környezetemben látok-hallok, ott elég nagy a szórás és persze a pihenés értelmezése is meglehetősen változatos. Hm?
Az 50-es logisztikája elég bonyolultnak néz ki. Mit javasoltok megközelítés/autó/tömegközlekedés témakörben? Ha a rajtban hagyom a kocsit, hogyan lehet visszajutni Pilisszentlászlóról? (Nem futva gondoltam. :) Ha nem kocsival érkezem, mivel lehet a rajtot megközelíteni? Esetleg hol érdemes a kocsit hagyni, hogy a rajthoz is közelítsek, de a célból is oda tudjak menni? Kösz!