Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.20 0 0 17067

szerintem meg az az "érdekes", hogy egyáltalán felmerül: szabad-e nyilvánosságra hozni...

 

jó, tudom, ezt itt abszurdisztán, itt az a gyanús, ami nemgyanús...

Előzmény: Törölt nick (17066)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.20 0 0 17066
ez egy érdekes szemlélet
Előzmény: Törölt nick (17062)
AcidMan Creative Commons License 2009.05.20 0 0 17065
Csak a csomóponté. Az ap-t sztem időben átadták. (már ha az áttervezés miatti határidőmódosítást nem vesszük csúszásnak)
Előzmény: Törölt nick (17064)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.20 0 0 17064
akkor ezért csúszott az átadás?
Előzmény: AcidMan (17063)
AcidMan Creative Commons License 2009.05.20 0 0 17063
A bálványosi csomópont esetleg? Átadás előtt 2(?) hónappal egyszer az már kicsit összecsúszott....
Előzmény: Fricy (17057)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.20 0 0 17062

nem gond, h szerzői jogvédelem alatt állnak azok a rajzok??

 

 

adófizetőként fizettünk érte...

 

akit meg ez zavar, az ne dolgozzon az adófizetőknek...

Előzmény: Törölt nick (17060)
_roadrunner_ Creative Commons License 2009.05.20 0 0 17061
A legújabb anyagokon, amelyekről most írtam, mindegyiknél meg van jelölve a forrás. Nem is értem, miért pont most lenne akkor gond?

Több oka lehet annak, hogy a korábbi anyagok némelyikén nincs megjelölve a forrás. Leginkább az, hogy a beküldő nem jelölte meg, vagy megszűnt a fellelhetőség. Hogy miért nem jelölte meg a beküldő, nem emlékszik, miért nem találja vagy netán egészen más oka van, az nem érdekel mindaddig, amíg ez nem okoz problémát.

Eddig nem jött egyetlen olyan visszajelzés a honlapon megadott e-mailre, hogy bármelyik cuccal bármilyen gond lenne.
Előzmény: Törölt nick (17060)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.19 0 0 17060
van egy két forrás nélküli cucc fent az oldalon... nem gond, h szerzői jogvédelem alatt állnak azok a rajzok??
Előzmény: _roadrunner_ (17059)
_roadrunner_ Creative Commons License 2009.05.19 0 0 17059

kis kihagyás (mintegy fél év...) után újabb tervrészletek kerültek fel a honlapra ebben a hónapban:

http://roads.extra.hu/road_plans/legujabb.html

kb. 40 tétel

Hanzi13 Creative Commons License 2009.05.19 0 0 17058
Valamelyik nap én is láttam ilyen ledes izét az M0D-M5 csomópontnál M0-ra hajtva, csak azzal a különbséggel, hogy az folyamatosan égett égett, és a két sáv közé voltak betéve.

És ugyanitt az M0-nak az M5 fölött átívelő felüljárójánál egy magasra tett térfigyelő kamerát is láttam, meg egy két érdekes táblát, ilyen változtatható jelzésűt, de nem mátrixot hanem ilyen fordulósat.
Fricy Creative Commons License 2009.05.19 0 0 17057
Most volt az m1 Híradójában, hogy megcsúszott a töltés a Kőröshegyi völgyhídnál.

Aztán kiderült, hogy nem is a töltés, hanem a bevágás rézsűje csúszott meg. NIF közölte, hogy garanciális javítást kap, valószínű terméskő védelemmel.
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.19 0 0 17056
BoGar Creative Commons License 2009.05.18 0 0 17055
Van ilyen zebra előtt villogó Bp-en is.
Előzmény: radio100jozsi (17035)
hotrod25 Creative Commons License 2009.05.18 0 0 17054

Kaszálás M0-n:

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.18 0 0 17053

 Én amúgy eddig az útban villogó sárga prizmákkal találkoztam már itthon, meg is lepődtem, hogy mi ez, de nem emlékszem, hogy hol.

 

én itthon még nem, de a cseheknél igen... :-))

Előzmény: radio100jozsi (17035)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.18 0 0 17052
egész pontosan a 1.sz. főút és 1101 sz. ök. út csomópontjában van ez.

/Az 1. sz. főúton jelenleg ez az egy helyszín ahol ilyen van 0+000 - 120+000 km szelvények között./
Előzmény: radio100jozsi (17038)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.18 0 0 17051

Ahoj kamarádi.

 

Múlt héten északcsecsnyában jártunk. Pár (tucat :-) mondatban az ottani útviszonyokról:

 

Az első benyomódások nagyon kellemetlenek voltak, mera D1 brno-praha közötti szakaszának java része, ill. a D2 brno felöli fele még az originál betonpálya, vagyis kirázza a zemberből a szart is.

 

Ezen úgy lehet valamennyit enyhíteni, hogy beáll az emberfia a belsőbe (ami sokkal elviselhetőbben szar), oszt nyomja neki, ami a csövön kifér...

úgy tapasztaltam, hogy 140 környékén már csak 5-10 percenként kell elengedni a még ennél is nyomulósabbakat, de ennyi épp elég is a külső sáv által nyútott élvezetekből.

 

a probléma ezzel a túlélési teknikával az, hogy a szemét zsernyákok ittott méricskélnek, és nemtom náluk mennyi a limit feletti tűrés... ill. hogy vane kiadatási egyezmény baráti országaink között...

 

teljesen érthetetlen számomra, hogy mér nem kapták eddig rendbe ezeket a betonxarokat, mikor ezek képezik a hálózatuk gerincét, és itt a legjelentősebb a forgalom... ???

 


A másik nagy durvasággal a brno melleti pálya 2 lóheréjében szembesültem:

 

a jobbkanyaros csp ágak némelyikének NINCS gyorsító sávja, lazán bele vannak vezetve a gy/e pályákba (jó lapos szögbe, hogy ha képbe is vagy a szituval, akkor is nehezen tuggy elsőbbséget adni...)

 

émmegugye asziszem, hogy egy ótópályán megyek (nem valami ótvar, háború előtti szabványú szaron), nyomom vagy 80-90-el, arra számítva, hogy saját gyorsítóba érkezek, és elhűlve látom, hogy nuku gyosító és elsőbbségadás nélkül szállok bele a védett gy/e pályába....

 

hátbazmeg.

hogy a faxba lehet ilyet ajrópában a XXI.sz.ban üzemeltetni???

 

 

a 3. negatívum, hogy a pályákon meglehetősen dúrván lehúzósak a kutak, 30-50Ft-tal drágább a nafta, mint az országutak mellett...
(oké, a pályakutak nálunk is drágábban, nade azé nem ennyivel...)

 

 

 

ezeket az "apróságokat" nem számítva, azonban nagyon frankó az úthálózatuk:
 
kb. 1000kmt kocsikáztunk mindenféle fő- és mellékutakon, és a többségen a burkolat NAGYON jó minőségű, a maradékon meg elfogadható.

Olyan trágyakategóriájú utakkal, mint amibe a mi útjaink többsége tartozik, csak nagyon elvétve találkoztam...

 

a forgalmasabb főutak olyan szélesek, hogy 3 jármű is kényelmesen elfér egymás mellett, így egy elszabott előzésnél nem kell az árokba szállni, ill. tengelyt törni az útpadka helyén lévő tankcsapdákban...

 

sajnos a főutak vonalvezetése nem ennyire frankó: elég ritkák a település elkerülők, és meglehetősen sok a szűk kanyar és bukkanó...

 

érdekesek a burkolati jelekkel kapcsolatos tapasztalatok is:

jellemzően nem spórolnak a festékkel: baromi vastag útszélecsíkokat festenek, még a mellékutakon is, ellenben az utóbbiakon sokszor nincs felező...

 

azonban a mellékutak átkelési szakaszainak kereszteződéseiben soxor SEMMILYEN felfestés sincs.

ez olyan szitukban meglehetősen zavaró, amikor a védett út kanyarodik (tábla jelzi 100-200m-rel a kereszteződés előtt), és becsalakozik vagy 2-3 alárendelt út.

ilyenkor az ember beérkezik egy kiszélesedő placcra és lehet találgatni, hogy melyik is az a becsatlakozó út, ami adott szituban a főút...

D H Creative Commons License 2009.05.16 0 0 17050
hát persze.
mint mindig mindent. határidőben.

:-((
Előzmény: ratt_724 (17049)
ratt_724 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 17049
Sziasztok!

Az M86 váti elkerülőről átadták ma?
http://www.nif.hu/hirek/157
Elvileg máj 15-e van kiírva...
Roger Preed Creative Commons License 2009.05.15 0 0 17048
Ahogy látom dömping van a NIF galériában.
AcidMan Creative Commons License 2009.05.15 0 0 17047
Túl szigorú vagy. :-)
Sztem 2 dolog is látszik a képekből;
1. A fickónak fogalma sincs, hogy mit kell nézni egy építkezésen.
2. Nem tud fényképezni.

Egyébként király sorozat... a békás-homályos kép a kedvencem.
Előzmény: Roger Preed (17046)
Roger Preed Creative Commons License 2009.05.15 0 0 17046
Kb semmi se látszik a képekből...
Előzmény: AcidMan (17045)
AcidMan Creative Commons License 2009.05.15 0 0 17045
M6-os képek a nifen. LOL
T.Pisti. Creative Commons License 2009.05.13 0 0 17044
Jó, de akkor azt nem értem, hogy mikor Ceglédnél 4 sávosítottak, akkor miért nem építették ki a felüljárót? 2x dolgoznak így vele....meg a másik, az Abony elkerülőt ha jól tudom, illetve a Kisújszállás elkerülő 2x1es lesz..az miért? Legalábbis eddig még úgy volt, hogy úgy épül ki.
Előzmény: radio100jozsi (17043)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.05.13 0 0 17043
Ez miért akadály, Üllőnél meg megépült a lámpás csap pár halálos baleset után. Pedig ha tudták volna az építők, hogy ide felüljáró is fog épülni. Ennyire úgy látszik nem látnak előre a jövőbe...
Előzmény: T.Pisti. (17042)
T.Pisti. Creative Commons License 2009.05.13 0 0 17042
Rendben, feltétlenül megnézem majd.

311esnél is különszintű lesz? De hisz ott már évek óta ott a körforgó. Átépítik ezekszerint?
Előzmény: FRAMY (17041)
FRAMY Creative Commons License 2009.05.13 0 0 17041

Nem lesz sehol sem szintbeni kereszteződés, sem körförgó a 4-esen, vecséstől abony nyugati leágazóig.

különszintű csp lesz gyömrő-üllőnél, péteri-monornál, gomba-monornál, pilisnél, 405-ösnél, ceglédbercelnél, és a 311-esnél. de minderről fenn vannak a tervek a roads.extra.hu-n is.

Előzmény: T.Pisti. (17040)
T.Pisti. Creative Commons License 2009.05.13 0 0 17040
Ott van pl a ceglédi, de ha jól tudom emerre Pest felé is lesz körforgó, legalábbis szintbeni kereszteződés, mintha régebben 1 rajzon úgy láttam volna. De ha nem akkor nem szóltam.
Előzmény: AcidMan (17033)
AcidMan Creative Commons License 2009.05.13 0 0 17039
Friss multimédiák a nifen a 61-es 11,5 tonnásításról.
Nem kicsit szélesítettek a régi úton. Elveszenek a kocsik a sávban. :-)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.05.12 0 0 17038
Tényleg, ott láttam az 1-es főúton szerintem Herceghalomban egy lámpás csp-ban, tán a Zsámbékinál? Vagy Biatorbágyál?
Előzmény: Dr.Eam (17036)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!