Az Ikarus tetőszellőzők amelyek vészkijáratként is használhatóak azoknál mindkét oldalon volt oldókar vagy csak az egyik oldalán??
Mert 256-oson láttam hogy csak az egyik oldal oldható ki, nem tom miért, de pont a menetirány felöli, de a lényeg az hogy teljesen kilökni nem lehet hanem így csak kinyitni mint egy ajtót.
De úgy emlékszem hogy a 280-asoknál meg mindkét oldalon voltak karok amivel oldani lehetett a rögzítést tehát teljesen lelehetett szedni a tetőszellőzőt.
Jól emlékszem, vagy minden busznál csak az egyik oldala volt az oldható??
A trolibusznál is volt 2 Tr 5-ös hátsórész, emlékszem is rá. mert nem volt peron hátul, és alig fértem el, sőt nem láttam ki az ablakon. Viszon két kocka ablaka volt. Csak a 400-asnak volt 3 ablaka, de azt csak képről ismerem.
A MVK-tól kaptam egy könyvet ajándékba, mert segítettem alkatrészekkel a 620-as helyreállítását, és ebben a könyvben írják, hogy az első náluk készült.