Keresés

Részletes keresés

siófoki35 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70999

Télen már csak sötétkék-fehér színezésűt láttam.

Előzmény: Aron_son (70996)
suraki1 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70998
Előzmény: Italogyuri (70993)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70997

Pár mai kép...

 

Aron_son Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70996

Keress rá Veszprém helyi buszaira Gúgliban vagy a busztipusok.hu-n, ott talán még van 1-2 280-as olyan színben.

Előzmény: Italogyuri (70993)
ksly435 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70995

Komolyra fordítva a szót...

http://www.fw.hu/tavolsag/cly814n.jpg

http://www.fw.hu/tavolsag/clu090n.jpg

 

A neten ezeket sikerült találni... talán 1-2 topictársnak van még róluk képe. (meg a többiről is)

Előzmény: Italogyuri (70993)
ksly435 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70994

Nekem van. :D

 

Előzmény: Italogyuri (70993)
Italogyuri Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70993

Nincs valakinek NDK-s narancssárga és fehér színezésű képe ?

Italogyuri Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70992

Üdv mindenkinek.

Csatlakoztam.

Csuklósbusz Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70991

Az Ikarus tetőszellőzők amelyek vészkijáratként is használhatóak azoknál mindkét oldalon volt oldókar vagy csak az egyik oldalán??

 

Mert 256-oson láttam hogy csak az egyik oldal oldható ki, nem tom miért, de pont a menetirány felöli, de a lényeg az hogy teljesen kilökni nem lehet hanem így csak kinyitni mint egy ajtót.

De úgy emlékszem hogy a 280-asoknál meg mindkét oldalon voltak karok amivel oldani lehetett a rögzítést tehát teljesen lelehetett szedni a tetőszellőzőt.

Jól emlékszem, vagy minden busznál csak az egyik oldala volt az oldható??

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70990

A trolinál 1 kivétellel (400) az összesnek Tr-5 hátsórésze volt!

Előzmény: FAV 20 (70989)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70989

A trolibusznál is volt 2 Tr 5-ös hátsórész, emlékszem is rá. mert nem volt peron hátul, és alig fértem el, sőt nem láttam ki az ablakon. Viszon két kocka ablaka volt. Csak a 400-asnak volt 3 ablaka, de azt csak képről ismerem.

Előzmény: Törölt nick (70988)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70988

IK-60-as buszok többféle hátsó ablaktípussal készültek, ez megtévesztő lehet.

 

Alapjában véve csupán a lentebb írt 2 csuklós típus volt, de az ablakok változatai miatt talán ez többnek tűnhetett...

Előzmény: FAV 20 (70985)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70987

Majd megnézem a könyvet, és bemásolom amit írtak.

Előzmény: Törölt nick (70984)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70986

Még annyi, hogy IK-60/601-esekből a FAÜ-nek készült kocsikon kívül mindössze 33 darab készült, ebből 10 darab Tr-5 utánfutóval, a maradék IK-60-assal.

A volánok inkább a 620/630cs típust preferálták, ezért nem kellett ebből több.

Előzmény: zsitvica (70981)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70985

Azt tudom, hogy volt töbféle hátsórész az IK 60-as buszoknál amiket csuklósítottak. De melyik mi volt és mi volt a száma?

Volt Tr 5-ös ez volt az ovál ablakos, meg az M 5-ös?

Volt két kocka ablakos, mint a trolibuszok.

Volt 3 ablakos aminek a két széle kis ablak volt.

Voltak hosszabb változatok is.

Előzmény: zsitvica (70981)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70984

Akkor az valami félreértelmezés lehet, Miskolcon egy darab csuklós 620/630 sem készült.

Előzmény: FAV 20 (70982)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70983

Ez egészen pontosan így volt.

 

Még annyi, hogy a csuklós IK-60-asok két típusa az ITC-600 és az IC-660-as volt, attól függően hogy az utánfutórész Tr-5 vagy IK-60 volt-e.

Előzmény: zsitvica (70981)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70982

A MVK-tól kaptam egy könyvet ajándékba, mert segítettem alkatrészekkel a 620-as helyreállítását, és ebben a könyvben írják, hogy az első náluk készült.

Előzmény: Törölt nick (70980)
zsitvica Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70981

Így már stimmel.

 

Az Ik-620-as csuklósok első két példánya a Sallaiban készült.

Sőt még utána is ott készült pár db.

 

A Béke téren a sorozatgyártás folyt. Sokszáz db.

 

-------------------

 

Az Ik-60 csuklósok IK-600 ill. Ik-660 típusszámmal pedig a Sallaiban készültek.

Még az a pár Ik-601 csuklós is...............(talán 10 db lehetett ??)

 

Miskolcon se Ik-60 csuklós se Ik-620/630 csuklós nem készült.

 

Ott házi főjavítás volt lehetséges, bár az IK-600-as csuklósok fő-fő főjavító/felújító bázisa Pécsen volt.

 

 

Előzmény: Törölt nick (70980)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70980

 

Hát, nem Miskolcon készültek, az biztos.

 

Egyébként több mint 700 darab csuklós 620/630-as volt 1966-1981 között forgalomban.

 

 

 

 

Előzmény: zsitvica (70979)
zsitvica Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70979

Itt naaaagy a fogalmi, történeti zavar !

 

 

Előzmény: BPO-105 (70969)
zsitvica Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70978

???????????

 

 

Előzmény: FAV 20 (70971)
valya con dios Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70977

Köszönöm :)

Előzmény: Törölt nick (70976)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70976

Előzmény: valya con dios (70975)
valya con dios Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70975

Előzmény: Törölt nick (70974)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70974

 

PRÓBA 00-50, a fotó 1975-ös...

FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70973

Köszi! A rendszámos könyvembe vésem is bele.

Előzmény: faros1 (70972)
faros1 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70972

Igen.GF 16-65  és 16-66.Ezek voltak az elsők nálunk.Kék színű volt mindkettő.

Előzmény: FAV 20 (70970)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70971

Miskolcon készült az első csuklós 620-as, és ők újonnan gyártottak hozzá hátsórészt.

Előzmény: BPO-105 (70969)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70970

Az is 256-os? Már mint a GF 16-65.

Előzmény: faros1 (70968)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!