Keresés

Részletes keresés

wszatyi Creative Commons License 2011.06.06 0 0 71013

Persze a képek természetesen lemaradtak!                                                                                                                                                                             

 

 

                                             

wszatyi Creative Commons License 2011.06.06 0 0 71012

Szombati találkozás

 

http://www.mmkm.hu/

FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71011

Köszi! Most meg beugrott, hogy a trolinál a honvédségtől vettek át 2 buszt és azoknak nem volt alacsony peronrésze. Talán a 450 és a 451-es volt.

Előzmény: Mihál (71010)
Mihál Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71010

Ik60 csuklósok utánfutói:

- a hátul 2 ablakosok Tr5-ből készültek, 1960-63 között (az M5 is 2ablakos volt, de abból nem készült csuklós!)

- a hátul 3 ablakosok Ik60-ból készültek, 1 db 1962-ben, a többi 63-67 között,

- a hátul 1 (ovál) ablakosok az Ik60-asok újabb évjárataiból (1958-59-ben gyártottakból) készültek, 1966-67-ben

- hosszított kivitelű (4 tengelyes) 1 db volt, az is trolibusz (T400), hátul 3 ablakos

- a Tr5 végűek (ITC-600, 601) hossza 15,0 m volt, az Ik60 végűeké (IC-660) kb.15,8 m (saját számításom szerint), a 3 tengelyes (IC-662T) kb.16,7 m.

 

Ik620 csuklósból a FAÜ-nél 1 db 3 tengelyes (1962-ben) és 1 db 4 tengelyes (1961-ben) készült (IC-620 ill. 622), a további IC-620 és 630-asok tudtommal a Mávautnál készültek.

 

Előzmény: FAV 20 (70985)
ttpityu Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71009

Hazairól sincs képed? :O

Előzmény: Italogyuri (70993)
by-169 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71008

 

Debrecen troli telep.

Csuklósbusz Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71007

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ikarus_280,_stropn%C3%AD_nouzov%C3%BD_v%C3%BDchod.jpg

 

 

A fenti linken található képen látszik hogy 4 kar lenne, igaz csak a helye van meg, de akkor jól emlékeztem, 4 kioldókar volt amivel fullosan le lehetett szedni a tetőszellőzőt..

 

De viszont akkor a 256-osoknál miért csak 2 kioldókar van (egyik oldala nyitható) és a nyitható rész miért pont a menetirány felé néz?

Előzmény: Csuklósbusz (70991)
blue_screen Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71006

Megkaptam, köszi. :)

Előzmény: BPI-553 (71005)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71005

Örülök, hogy elnyerte a tetszésed. :) Mail ment!

Előzmény: blue_screen (71004)
blue_screen Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71004

Az LGX-070-ről készült fotót el tudnád küldeni az email címemre? ikarus417 (kukac) gmail (pont) com

 

Köszi előre is. Amúgy háttérnek lenne, tetszik nagyon. :)

Előzmény: BPI-553 (70997)
EAG E95 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71003

Itt a párja:

http://www.phototrans.eu/14,338710,0,Ikarus_280_02_BPC_777.html

 

Nekem VOLT egy ilyen képem a CTG-992-ről is,esetleg ha az meg van valakinek...

Előzmény: suraki1 (70998)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71002
Előzmény: Snake-Mojzi (71000)
Aron_son Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71001

Én az említett weboldalon található fotókra gondoltam, nem a jelenlegi veszprémi helyi buszok színeire.

 

Lásd pölö ezt: http://busztipusok.hu/280/280-48.jpg

Előzmény: siófoki35 (70999)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2011.06.05 0 0 71000
Előzmény: Italogyuri (70993)
siófoki35 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70999

Télen már csak sötétkék-fehér színezésűt láttam.

Előzmény: Aron_son (70996)
suraki1 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70998
Előzmény: Italogyuri (70993)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70997

Pár mai kép...

 

Aron_son Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70996

Keress rá Veszprém helyi buszaira Gúgliban vagy a busztipusok.hu-n, ott talán még van 1-2 280-as olyan színben.

Előzmény: Italogyuri (70993)
ksly435 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70995

Komolyra fordítva a szót...

http://www.fw.hu/tavolsag/cly814n.jpg

http://www.fw.hu/tavolsag/clu090n.jpg

 

A neten ezeket sikerült találni... talán 1-2 topictársnak van még róluk képe. (meg a többiről is)

Előzmény: Italogyuri (70993)
ksly435 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70994

Nekem van. :D

 

Előzmény: Italogyuri (70993)
Italogyuri Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70993

Nincs valakinek NDK-s narancssárga és fehér színezésű képe ?

Italogyuri Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70992

Üdv mindenkinek.

Csatlakoztam.

Csuklósbusz Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70991

Az Ikarus tetőszellőzők amelyek vészkijáratként is használhatóak azoknál mindkét oldalon volt oldókar vagy csak az egyik oldalán??

 

Mert 256-oson láttam hogy csak az egyik oldal oldható ki, nem tom miért, de pont a menetirány felöli, de a lényeg az hogy teljesen kilökni nem lehet hanem így csak kinyitni mint egy ajtót.

De úgy emlékszem hogy a 280-asoknál meg mindkét oldalon voltak karok amivel oldani lehetett a rögzítést tehát teljesen lelehetett szedni a tetőszellőzőt.

Jól emlékszem, vagy minden busznál csak az egyik oldala volt az oldható??

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70990

A trolinál 1 kivétellel (400) az összesnek Tr-5 hátsórésze volt!

Előzmény: FAV 20 (70989)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70989

A trolibusznál is volt 2 Tr 5-ös hátsórész, emlékszem is rá. mert nem volt peron hátul, és alig fértem el, sőt nem láttam ki az ablakon. Viszon két kocka ablaka volt. Csak a 400-asnak volt 3 ablaka, de azt csak képről ismerem.

Előzmény: Törölt nick (70988)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70988

IK-60-as buszok többféle hátsó ablaktípussal készültek, ez megtévesztő lehet.

 

Alapjában véve csupán a lentebb írt 2 csuklós típus volt, de az ablakok változatai miatt talán ez többnek tűnhetett...

Előzmény: FAV 20 (70985)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70987

Majd megnézem a könyvet, és bemásolom amit írtak.

Előzmény: Törölt nick (70984)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70986

Még annyi, hogy IK-60/601-esekből a FAÜ-nek készült kocsikon kívül mindössze 33 darab készült, ebből 10 darab Tr-5 utánfutóval, a maradék IK-60-assal.

A volánok inkább a 620/630cs típust preferálták, ezért nem kellett ebből több.

Előzmény: zsitvica (70981)
FAV 20 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70985

Azt tudom, hogy volt töbféle hátsórész az IK 60-as buszoknál amiket csuklósítottak. De melyik mi volt és mi volt a száma?

Volt Tr 5-ös ez volt az ovál ablakos, meg az M 5-ös?

Volt két kocka ablakos, mint a trolibuszok.

Volt 3 ablakos aminek a két széle kis ablak volt.

Voltak hosszabb változatok is.

Előzmény: zsitvica (70981)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.05 0 0 70984

Akkor az valami félreértelmezés lehet, Miskolcon egy darab csuklós 620/630 sem készült.

Előzmény: FAV 20 (70982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!